راه اندازی سایت رستوران با استفاده از وردپرس

ایده کسب و کار

16 دقیقه زمان مطالعه

در دنیای دیجیتال امروزی مردم دیگر در صفحات زرد به دنبال توصیه های رستوران نیستند. وقتی افراد به دنبال رستوران های جدید می گردند، در اینترنت جستجو می کنند و به همین دلیل حضور آنلاین رستوران ها برای آنها بسیار مهم است. به گزارش Toast ، هنگام ثبت سفارش آنلاین، یک مشتری به  احتمال زیاد از وب سایت رستوران استفاده می کند. بنابراین شما باید تأثیر مثبت و خوبی را در سایت خود ایجاد کنید و مطمئن شوید که استفاده از آن آسان است و به راحتی می توان در آن پیمایش کرد. بنابراین وب سایت شما تاثیر مستقیمی در تصمیم گیری مشتریانتان دارد و آن ها بر اساس وب سایت، شما را قضاوت می کنند.

باید وب سایتی داشته باشید که افراد را به سمت رستوران شما سوق دهد و آن ها را تشویق کند رستوران شما را انتخاب کنند. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک وب سایت برای رستوران خود ایجاد کنید و این وب سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

نحوه ایجاد وب سایت برای رستوران خود

ساخت یک وب سایت برای رستوران به لطف وجود ابزارهای رایگان، بسیار آسان تر از قبل است و امروزه انواع و اقسام شرکت ها وب سایت های تجاری راه اندازی می کنند که نیازهای منحصر به فرد آن ها را برآورده می کند. بسیاری از آن ها به سادگی به صفحه ای نیاز دارند که بتوانند از طریق ایمیل و تبلیغات اجتماعی، کاربران را به کسب و کار خود پیوند دهند. در ادامه، مراحل مختلف برای ساخت و راه اندازی وب سایت شما آورده شده است.

مرحله 1: اهداف خود از ایجاد وب سایت را تعریف کنید.

شما باید این فرآیند را با ایجاد آنچه می خواهید وب سایت شما به آن برسد، آغاز کنید. تعیین اهداف وب سایت شما دامنه این پروژه را مشخص می کند. اکنون زمان آن است که همه اهداف و ایده های خود را به اشتراک بگذارید و نحوه دستیابی به این اهداف را بررسی کنید. مهم ترین هدف رستوران، اطلاع رسانی است. شما قطعاً می خواهید اطلاعات اولیه رستوران مانند مکان، ساعت کار و اطلاعات تماس را ارائه دهید.

این اطلاعات ثابت است و در اغلب موارد هرگز تغییر نمی کند. سفارشات آنلاین به طور فزاینده ای برای وب سایت رستوران محبوب است. پشتیبانی از سفارشات و تحویل آنلاین، بصورت فزاینده ای ساده و به آسانی با سیستم عامل های آسان قابل استفاده شده است. اما یکپارچه سازی های لازم باعث می شود وب سایت شما و فناوری عمومی بیزنس شما، بسیار پیچیده تر باشد.

مساله مهم در این مرحله، تعیین اهداف وب سایت شما است. شاید شما می خواهید موقعیت تجاری خوبی حول رستوران خود ایجاد کنید. این هدف احتمالاً نیاز دارد که سایت شما از یک سیستم مدیریت محتوای کامل پشتیبانی کند .

برای ایجاد تعادل بین واقع گرایی و رویاهایتان، رویکردی طبقه بندی شده برای وب سایت و طراحی کلی رستوران خود ایجاد کنید. سطح اول ممکن است به سادگی ایجاد یک سایت با اطلاعات استاتیک باشد. سپس اگر موفق بودید و به آستانه های لازم رسیدید، می توانید به ردیف بعدی بروید و امکانات سایت خود را افزایش دهید.

مرحله 2: زمان، بودجه و منابع موجود

اکنون که اهداف شما تعیین شده است، وقت آن رسیده است که بفهمید چگونه می توانید برنامه های خود را عملی کنید. صرف نظر از چگونگی انجام این کار، باید یک برنامه تهیه کنید. برای خودتان و / یا دیگران که سایت شما را می سازند، بودجه ی پولی و زمانی تعیین کنید. از این کار برای مشخص شدن مسیر خود و سایت استفاده کنید.

وقت آن است که در مورد آنچه که توانایی تحقق آن را دارید، واقع بین باشید. شما نمی خواهید منابع را بیش از حد گسترش دهید و در نهایت با یک سایت نیمه کاره مواجه شوید. تعیین کنید که چه مقدار پول و زمان می توانید سرمایه گذاری کنید و کار کنید.

مرحله ی 3 : خرید هاست و نصب وردپرس

پس از تعیین اهداف و زمان و بودجه موردنیاز، باید هاست را خریداری کرده و راه اندازی کنید. ساخت وب سایت ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما واقعاً اینگونه نیست. بسیاری از سایت های میزبانی مقرون به صرفه اند و نرم افزارهای وب که می توانید با استفاده از آنها بدون نوشتن حتی یک خط کد، یک وب سایت زیبا ایجاد کنید.

مرحله اول، خرید دامنه و انتخاب هاست است. من توصیه می کنم از وردپرس برای سایت خود استفاده کنید، بنابراین باید یک سایت میزبانی را انتخاب کنید که با آن سازگار باشد. پس از خرید دامنه و هاست خود، مرحله بعدی بارگیری و دریافت وردپرس است که بسیار ساده است.

طرح سایت

مرحله ی 4 : یک قالب برای رستوران زیبای خود انتخاب کنید.

وقتی وردپرس مجموعه گسترده ای از قالب های زیبا را ارائه می دهد، نیازی به صرف مقدار زیادی پول برای یک طراح وب سایت نیست. یکی از قالب های خاص رستوران ها را انتخاب کنید زیرا این قالب ها شامل بسیاری از ویژگی های مورد نیاز شما خواهد بود و تنظیم آن آسان تر از یک قالب کلی با گزینه های بسیار زیاد است.

پس از انتخاب قالب مخصوص رستوران، می توانید صفحات را با اطلاعات خود از جمله خانه، خدمات و صفحات مربوط به خودتان از جمله آدرس و زمان کار خود پر کنید. امروزه افراد بسیار زیادی از موبایل خود برای رفتن به وب سایت ها استفاده می کنند، بنابراین مهم است که یک قالب وردپرس را انتخاب کنید که برای تلفن همراه مناسب باشد. در ادامه تعدادی از قالب هایی را معرفی خواهیم کرد که برای راه اندازی وب سایت رستوران شما عالی عمل می کنند:

معرفی قالب های رستوران سایت وردپرسی

  1. قالب چندمنظوره سورین

قالب سورین کاملا سازگار با المنتور است و برای ایجاد یک وب سایت با تمامی ویژگی ها و امکانات موردنیاز، عالی عمل می کند. با استفاده از المان های اختصاصی در این قالب می توانید هر قسمتی از وب سایت را بر اساس نیازمندی های خود تغییر دهید و هر آنچه نیاز دارید را به آن اضافه کنید. این قالب شامل امکانات زیر است:

  • امکان شخصی سازی صفحه بایگانی مطالب
  • شخصی سازی صفحه جستجوی محصولات
  • دارای 3 الگوی سربرگ و پاورقی
  • دارای ۵ الگو برای نمایش مطالب
  • دارای المان اختصاصی Mailchimp
  • دارای ابزارک اطلاعات تماس و …

این قالب مطابق با استانداردهای فضای آنلاین و گوگل بهینه سازی شده است و دریافت رتبه بهتر و بالاتر را برای شما آسان کرده است. شما می توانید به راحتی قالب مورد نظر خود را راه اندازی کنید و سایت رستوران خود را طراحی کنید.

  1. قالب وردپرس رستوران عاشق غذا | Food Lover

با استفاده از قالب وردپرس رستوران عاشق غذا Food Lover، شما می توانید غذاهای مختلف را به صورت نامحدود  ثبت کرده و برای آن ها دسته بندی ها و صفحات مختلف مانند غذاهای تخفیف دار و منوها، نوشیدنی و همچنین یک صفحه رویداد، یک صفحه تیم و یک صفحه اخبار (وبلاگ) ارائه دهید. در این صفحات همچنین می توانید اطلاعات مهم مانند ساعات کاری و رویدادهای آینده را قرار دهید. این قالب با فروشگاه حرفه ای ووکامرس کاملا سازگار است و همچنین دارای ویژگی های زیر است:

  • نصب و راه اندازی آسان
  • وارد کننده نسخه ی نمایشی با یک کلیک
  • تنظیمات گزینه های تم بسیار ساده
  • کاملاً پاسخگو
  • رزرواسیون رستوران
  • نظرات و …
  1. قالب چند منظوره موودو | Movedo

MOVEDO یک قالب وردپرس خلاقانه و چند منظوره است که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است و به معنای واقعی کلمه مجموعه ای از ویژگی های مختلف را ارائه می دهد. وب سایت ها، شرکت های بزرگ، فریلنسرها، عکاسان، طراحان، وبلاگ نویسان با اهداف عمومی یا خاص، از قالب موودو استفاده می کنند، زیرا این قالب با خلاقیت شما سازگار است.

مرحله ی 5: مطالب خود را وارد کنید.

برای وارد کردن محتوا به این فکر کنید که چه اطلاعاتی می خواهید در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید (از ساعت کار گرفته تا گالری عکس ) و می خواهید آنها چه اقداماتی انجام دهند (مانند رزرو جدول). برای سهولت در تصمیم گیری، در ادامه لیست صفحات پیشنهادی ما برای یک وب سایت رستوران آورده شده است. البته می توانید مواردی را به این لیست اضافه کرده یا از آن کم کنید تا به بهترین وجهی تجارت شما را توسعه دهد، اما این گزینه ها را مکانی عالی برای شروع بدانید:

صفحه اصلی:

به عنوان ورودی سایت، صفحه اصلی شما در اولین برداشت یک فرصت است. این بخش باید تمیز و بدون شلوغی باشد، فقط مختصر ترین اطلاعاتی را که بازدید کنندگان باید بلافاصله بدانند، ارائه می دهد. نام تجاری شما، به معنی نام رستوران، باید به طور برجسته قرار داده شود و به دنبال آن یک عنوان کوچک تر ارائه شود که خدمات ارائه شده شما را توضیح دهد. سرانجام، افزودن یک یا دو تصویر جذاب برای صفحه اصلی همیشه یک روش خوب برای جذب کردن بازدید کنندگان است.

منو:

غذایی که سرو می کنید اصل تجارت شماست و بنابراین باید در هسته اصلی وب سایت شما نیز باشد. با انتخاب عناوین مناسب، نظر بازدید کننده خود را جلب کنید، ضمن اینکه قیمت ها و محصولات ویژه را نیز ذکر کنید. منویی ایجاد کنید که هم در دسکتاپ و هم در تلفن همراه عالی به نظر برسد و حتی برای موتور جستجو بهینه شده باشد. مطمئن شوید که فهرست شما به روشی روشن و شهودی تنظیم شده باشد. برای خوانایی بهتر، افزودن عکس از غذاهای خود یا تقسیم منو به بخش های مختلف را در نظر بگیرید.

در حالت کلی، هنگامی که افراد به دنبال جایی برای غذا می روند، معمولاً می خواهند ابتدا منو را بررسی کنند، به همین دلیل شما به یکی از آن ها در وب سایت خود و نه فقط در رستوران خود نیاز دارید. برخی از رستوران ها انتخاب می کنند که منویی را به عنوان JPEG یا PDF در وب سایت خود اضافه کنند، اما این یک دردسر بزرگ برای مشتریان است و تجربه ی کاربری بسیار بدی دارد. حتماً در سراسر وب سایت خود و همچنین در منوی آنلاین خود از عکس های خیره کننده غذای خوشمزه خود استفاده کنید.

منوی رستوران

گالری:

حتماً برای غذای خود تصاویر با کیفیت و مناسبی را قرار دهید. اگر برای رستوران خود یک حساب فعال اینستاگرام دارید، می توانید صفحه ی خود را به صورت یکپارچه در سایت خود ادغام کنید و محتوای خود را تازه و به روز نگه دارید.

می توانید در این مطلب وبسایت های برتر برای انتخاب عکس های حرفه ای و باکیفیت را بشناسید.

رزرواسیون:

چه راهی بهتر از این است که مشتری بتواند میز خود را از وب سایت شما رزرو کند؟ رزرواسیون به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که هنگام رزرو میز، روز و تعداد صندلی خود را انتخاب کنند. پس از اینکه رزرو آن ها را پذیرفتید، با ایمیل و تأیید متن به صورت خودکار موارد مختلف پیگیری می شود. شما می توانید بدون پرداخت هزینه، کلیه رزروها را مدیریت کرده و اطلاعات مشتری را بصورت آنلاین جمع آوری کنید.

تحویل سفارشات:

یک رابط کاربری دوستانه و آسان برای سفارشات رستوران خود ایجاد کنید که به مشتریان امکان می دهد غذاهای مورد علاقه خود را مستقیماً از منوی شما انتخاب کنند. آن ها می توانند از هر دستگاهی هزینه ها را پرداخت کنند و یا صورت حساب را بین دوستانشان تقسیم کنند و حتی پیش خرید کنند.

تماس:

اطمینان حاصل کنید که کاربران همه چیز را برای تماس با شما در اختیار دارند. صفحه یا بخشی جداگانه اضافه کنید که شامل تمام اطلاعات تماس مربوطه باشد. ساعات کار، آدرس (ها) ، شماره تلفن، ایمیل و لینک به حساب های شبکه های اجتماعی خود را ذکر کنید. در صورت داشتن فرم تماس یا فرم اشتراک، می توانید آن ها را به خبرنامه خود نیز اضافه کنید. مهمترین اطلاعات تماس خود را در فوتر قرار دهید تا به راحتی از هر صفحه ای قابل دسترسی باشد. فوتر شما می تواند شامل ساعات کار، شماره تلفن، آدرس و پیوندهای شبکه های اجتماعی باشد.

این مقاله را حتما بخوانید
معرفی بهترین هاست رایگان داخلی و خارجی

درباره:

صفحه “درباره ما” برای به اشتراک گذاشتن مواردی است که رستوران شما را بسیار منحصر به فرد می کند. درباره داستان و پیشینه کسب و کار، تخصص و ارزش های خود بنویسید. همچنین ممکن است بخواهید اعضای تیم خود را معرفی کرده و هر یک از داستان های جداگانه آن ها را تعریف کنید. به بازدیدکنندگان سایت خود اجازه دهید احساس راحتی در مورد رستوران، افراد و ایده های موجود در آن داشته باشند.

نظرات:

این مورد اختیاری است اما وجود آن در وب سایت شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. مشتریان، بررسی ها و نظرات را به عنوان یک منبع اطلاعاتی بسیار قابل اعتماد می دانند، بنابراین نقل قول های افراد را اضافه کنید و برای اعتبار بیشتر ،نام منبع را فراموش نکنید.

فرم رزرو آنلاین:

توانایی رزرو آنلاین از طریق وب سایت شما نه تنها برای مشتریان، بلکه برای شما نیز بسیار مناسب است. به جای اینکه تمام روز به تماس های تلفنی پاسخ دهید یا از طریق ایمیل ها به رزرو بپردازید، می توانید از افزونه های رزرو آنلاین استفاده کنید. مشتریان به راحتی می توانند در هر کجا که باشند، رزرو میز خود را انجام دهند، بدون آنکه مجبور باشند با شما تماس بگیرند.  افزونه ی رزرو برای وردپرس بسیار زیاد است، به شما اجازه می دهد تا به سرعت درخواست رزرو را تایید یا رد کنید.

فروش همبرگر در موبایل

آنچه برای ایجاد وب سایت رستوران خود نیاز دارید

در اینجا 8 موردی وجود دارد که باید هنگام ساخت وب سایت رستوران به آن ها توجه کنید:

وب سایت خود را به روز نگه دارید.

نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که شما همیشه باید وب سایت خود را به روز نگه دارید. به این معنی که اگر تغییراتی در منوی شما ایجاد شده یا ساعات کاری شما تغییر کرده باشد، باید برای این تغییرات به روزرسانی کنید تا به مشتریان، اطلاعات دقیق رستوران خود را بدهید.

وردپرس همچنین به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارد، زیرا همیشه به روزرسانی های جدیدی برای سایت و پلاگین ها وجود دارد. شاید بخواهید برای کاهش استرس ، یک مدیر وب را برای مدیریت تعمیر و نگهداری وب سایت خود در نظر بگیرید. وب مسترها همچنین می توانند محتوای شما را به روز کنند، اطمینان حاصل کنند که سرور شما بدون مشکل کار می کند، از امنیت وب سایت شما در برابر هکرها اطمینان حاصل کنند  .

وب سایت رستوران شما باید اولین تأثیرگذاری خوب را ایجاد کند، زیرا اولین چیزی است که مشتریان قبل از ورود به رستوران شما می بینند. اکنون شما می دانید که چگونه یک وب سایت رستوران خیره کننده ایجاد کنید که مشتریان شما را به اندازه غذای شما تحت تأثیر قرار دهد.

مشتریان خود را بشناسید.

مشتری خود را بشناسید تا بتوانید سایتی را برای جلب توجه وی طراحی کنید. ایجاد یک وب سایت عالی برای رستوران با پاسخ به یک سوال ساده شروع می شود: چه کسی می خواهد آنجا غذا بخورد؟ این تفاوت باید بر روی هر تصمیمی که می گیرید، از رنگ گرفته تا نوع فونت و کل طرح را تحت تأثیر قرار دهد. یک رستوران که مخصوص غذاهای مجلسی و رسمی است، در طراحی زیبایی بیشتری را می طلبد. شناخت مخاطبان، عمیق تر از انتخاب تصویر است. به یاد داشته باشید، طراحی وب سایت فقط در مورد این نیست که چگونه به نظر می رسد، بلکه (و مهم تر) این است که چگونه کار می کند و مخاطبان شما باید در هر طراحی عنصر کلیدی باشند.

طراحی خود را تا حد ممکن ساده نگه دارید.

همانطور که گفته شد، یک وب سایت رستوران به این قسمت های اساسی نیاز دارد:

  • منو
  • شماره تلفن (اطلاعات تماس)
  • محل کار
  • ساعات کاری
  • اطلاعات رزرو
  • اطلاعات مربوط به رویدادهای خاص

این موارد به تنهایی کافی هستند. سایر عناصر ممکن است خوب باشد، اما لیست بالا آنچه بازدید کنندگان از وب سایت رستوران شما به دنبال آن هستند را توصیف می کند. بسیاری از رستوران ها یا گزینه های سفارش آنلاین را دارند یا به شما اجازه می دهند تا رزرو آنلاین انجام دهید.

برای آموزش طراحی سایت با وردپرس، این مطلب را بخوانید.

از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید.

خوب است که در عکس غذا خوب به نظر برسد. عکاسانی هستند که در این زمینه تخصص دارند. بنابراین اگر بودجه دارید، یک متخصص حرفه ای استخدام کنید. در غیر این صورت، از عکس ها به تعداد کم استفاده کنید و اجازه دهید مواد اولیه / توضیحات موارد استفاده شده را ارائه دهند. اما این را هم به خاطر داشته باشید که برای داشتن تصاویر با کیفیت لزوماً نیازی به استخدام یک فرد نیست. کافی است به لوکیشن و نور مناسب دقت داشته باشید تا بتوانید تصاویر وسوسه برانگیز را ایجاد کنید.

ممکن است بخواهید چند نوع عکس دیگر را در صفحه پراکنده کنید. عکس های اکشن به مشتریان کمک می کند تا با یک نگاه اجمالی در پشت صحنه تهیه غذا حضور داشته باشند. بخش عظیم دیگری از هویت یک رستوران، محیط آن است. آیا رستوران شما مکانی است که افراد پس از کار برای معاشرت در آن جمع می شوند یا مکان صمیمی است که افراد می خواهند برای یک شام عاشقانه آرام به آنجا بروند؟ انتقال نوع و فضای رستوران به مردم این امکان را می دهد که بفهمند آیا این نوع مکان برای آن ها مناسب است و یا خیر.

یک منوی مختصر اما اشتها آور ایجاد کنید.

دارندگان رستوران باید اطمینان حاصل کنند که منوی آن ها دقیق است. توصیف های طولانی می تواند خسته کننده به نظر برسد. لیست مواد تشکیل دهنده غذاها را به صورت مختصر اما دقیق بنویسید. حتماً غذاهای خود را با دسته بندی ها مانند صبحانه، غذای سرد، نوشیدنی و غیره مرتب کنید. همچنین ، هر نوع منوی فصلی که دارید، باید مرتباً به روز شود.

سایت را روی یک پلتفرم طراحی پاسخگو بسازید.

یکی از عناصر موفقیت یک وب سایت رستوران، تجربه کاربر است. مهم نیست که کسی چگونه به وب سایت شما دسترسی پیدا می کند، فارغ از اینکه از چه دستگاهی استفاده می کند، باید از یک تجربه ثابت برخوردار شود. این خصوصاً برای یک رستوران مهم است. اگر کسی رستوران شما را از طریق دستگاه تلفن همراه پیدا کند و نتواند به راحتی در آن به پیمایش بپردازد، به احتمال زیاد آن را ترک می کند. بنابراین توجه به نحوه ی نمایش وب سایت خود در دستگاه های مختلف نیز حائز اهمیت است.

اگر می خواهید بدانید چرا طراحی سایت ریسپانسیو برای فروشگاه اینترنتی مهم است، این مقاله را بخوانید.

شبکه های اجتماعی را لینک کنید.

اگر حساب های شبکه های اجتماعی را برای رستوران خود تنظیم نکرده اید، راه اندازی یک وب سایت جدید فرصت خوبی برای انجام این کار به شما می دهد. اکثر رستوران ها صفحه فیس بوک دارند و بسیاری از آن ها در اینستاگرام هستند. اینها راهی عالی برای تبلیغات ویژه، برقراری ارتباط با مشتریان و برجسته کردن آنچه اکنون در رستوران شما اتفاق می افتد، را به شما می دهد. این کار مخصوصاً اگر از رستوران هایی هستید که روزانه منو را تغییر می دهند، بسیار مفید است.

رسانه های اجتماعی و سایت رستوران شما باید به صورت هماهنگ با یکدیگر کار کنند و حلقه های رفتاری با ارزشی ایجاد کنند. وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید و از وب سایت خود برای ارسال افراد به صفحات شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. افرادی که محتواهایی مانند عکس از غذا را به اشتراک می گذارند و درباره پست های یک رستوران نظر می گذارند، به دیده شدن بیشتر آن کمک می کند و در نتیجه لایک بیشتر و مشتریان بالقوه بیشتری به وجود می آورد. بازاریابی دهان به دهان در این موارد عالی است.

شما می توانید با استفاده از افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس، وبسایت و شبکه های اجتماعی خود را به هم مرتبط کنید.

سئو (محلی) را جدی بگیرید.

اگر تا به حال “رستوران های نزدیک من” را گوگل کرده باشید، می دانید موتورهای جستجو چه نقشی مهم در تصمیم گیری مردم درباره غذا دارند. بنابراین مطمئن شوید که یک نام دامنه سفارشی دارید و از اصطلاحات کلیدی رستوران خود (یعنی کلماتی که برای توصیف رستوران خود استفاده می کنید) در مکان های حیاتی مانند عنوان صفحه، هدر ها و به طور منظم در نسخه اصلی استفاده می کنید.

استفاده از عناصر قابل برنامه ریزی آسان

یک رستوران همیشه در حال تغییر است. موارد مختلف در منو، ویژه برنامه های روزانه، رویدادهای ویژه و سایر موارد تغییر می کنند. این تغییرات باعث می شود تا مشتریان وفادار به دلیل تنوع به رستوران شما علاقه مند شوند، اساساً، یک رستوران که دائماً قسمت های مختلف را به روز رسانی می کند، از نظر مشتریان مهم باقی می ماند.

بنابراین منطقی است که وب سایت یک رستوران باید سازگار باشد تا بتواند تغییرات فیزیکی آن را بصورت آنلاین نشان دهد. برای رستوران ها مهم است که وب سایت های خود را به راحتی به روز کنند. اعلان های این تغییرات یا رویدادها باید در سایت افزایش یابد. این نه تنها کمک می کند تا در میان بازدید کنندگان آنلاین رستوران تبلیغ شوید، بلکه باعث ایجاد یک تصویر عمومی بسیار مناسب می شود.

بررسی سرعت سایت

قابلیت استفاده

هنگامی که بازدیدکنندگان در وب سایت رستوران شما قرار می گیرند، ماندن و یا ترک آن به «سهولت استفاده» از وب سایت بستگی دارد. اطمینان حاصل کنید که کاربران برای پیدا کردن اطلاعاتی که به دنبال آن ها هستند، دچار مشکل نمی شوند.

سرعت صفحه

مردم کم حوصله هستند. یک وب سایت با سرعت بارگذاری کم، اعتبار خود را از دست می دهد. وب سایت باید سریع بارگیری شود. در غیر این صورت، کاربران به سادگی سایت را ترک می کنند و احتمالاً برنخواهند گشت. به منظور بهبود زمان بارگیری، استفاده از گرافیک و انیمیشن سنگین را محدود کنید.

Google ابزار Page Speed ​​Insights را ارائه می دهد تا بتواند سرعت وب سایت ها را آزمایش کند. استفاده از این ابزار رایگان است و بسیار کاربردی است.  حتی اگر وب سایت رستوران زیبا باشد، به طور بالقوه ممکن است بازدیدکنندگان آنلاین، سایت را ترک کنند (نرخ پرش بالا)،  زیرا کاربران با بارگیری صفحات کم سرعت، علاقه خود را از دست می دهند. وقتی صحبت از “نرخ تبدیل” می شود، فرصت برای ارتباط طولانی مدت با کاربر در وب سایت و تبدیل بالقوه آن ها را از دست می دهیم.

جمع بندی

در دنیای امروزی حضور آنلاین شما بسیار مهم است. هدف از داشتن یک وب سایت عالی این است که کاربران آنلاین را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید. کل تجربه آنلاین باید در مورد ایجاد فرآیندی باشد که کاربران بتوانند موارد مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند. با ابزارهایی مانند سفارش آنلاین و رزرو آنلاین می توانید جریان درآمد جدیدی را برای رستوران خود، بدون افزایش زمان یا هزینه اضافه کنید.

از هر منبع موجود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه بسیاری از دوستداران غذاهای آنلاین را ابه خود جلب می کند. از دیدگاه کاربر هنگام ورود به یک وب سایت، طرح سایت باید آن ها را دعوت کند تا محتوا را در وب سایت کشف کنند و با آن ها درگیر شوند، سپس اطلاعاتی را که دنبال می کنند پیدا کنند. طراحی وب سایت باید برای یک بازدید کننده وب سایت یک تجربه یکپارچه باشد.

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

3

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

با سلام
اگه بخواییم منو از طریق بارکد لود بشه ، همچین افزونه ای هست ؟

سلام خسته نباشید
برای نصب قالب ها و سفارش گیری به ووکامرس نیاز هست؟

ارسال دیدگاه