دی اکتیو اینستاگرام به صورت موقت و دائم

اینستاگرام

3 دقیقه زمان مطالعه

زمانی که تصمیم به فعالیت در اینستاگرام می‌گیریم باید در آن اکانت خود را ایجاد کنیم اما زمانی که تصمیم می‌گیریم دیگر در آن فعالیتی نداشه باشیم، تنها با پاک کردن اپلیکیشن، اکانت ما حذف نخواهد شد. در واقع ما تنها صورت مسئله را پاک کردیم. پس چاره کار چیست؟ چگونه امکان دی اکتیو اینستاگرام را فراهم کنیم؟ در این مقاله قرار است در مورد حذف موقت و همیشگی اینستاگرام با هم صحبت کنیم. با ما همراه باشید…

دی اکتیو اینستاگرام

اگر تصمیم گرفتید تنها زمان کوتاهی از اینستاگرام دور بمانید به شما حذف موقتی آن را پیشنهاد می‌کنیم در غیراینصورت اگر قصد دارید برای همیشه با این اپلیکیشن خداحافظی کنید، بهتر است سراغ حذف همیشگی و دائم آن بروید. هر کدام را بطور جداگانه با هم بررسی می‌کنیم.

غیرفعال کردن موقت اینستاگرام

این روش برای افرادی است که بطور موقت قصد غیرفعال کردن اکانت خود را داشته و بعد از مدتی تصمیم به ادامه فعالیت دارند. در این روش بعد از بازگشتت مجدد می‌توان از پیج با همان اطلاعات سابق استفاده کرد و هیچ اطلاعاتی حذف نخواهد شد. برای این منظور نمی‌توان با اپلیکیشن اقدام به حذف موقت کرد؛ بلکه باید به اینستاگرام در نسخه وب مراجعه کنید. برای این فعل، کافیست به اکانت خود در اینستاگرام وب رفته و در تنظیمات حساب کاربری خود روی گزینه Temporary Disable Account زده و آن را فعال کنید.

غیرفعال کردن موقت اینستاگرام 

در صفحه جدیدی که باز می‌شود دو فیلد را مشاهده می‌کنیم. در فیلد اول باید دلیل غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام را وارد کنید. این فرآیند را در پنجره پاپ‌آپ تایید کنید و کار تمام است. همان لحظه یا تا ساعاتی دیگر دی اکتیو اینستاگرام بصورت موقت انجام خواهد شد. اما هر زمان که بخواهید اکانت خود را فعال کنید فقط کافیست به اپلکیشن رفته و نام کاربری و پسورد را وارد کنید تا وارد کانت اینستاگرام شده و پیج شما مجدد فعال شود.

این مقاله را حتما بخوانید
بهترین ابزار های آنالیز اینستاگرام

غیرفعال کردن اینستاگرام بصورت دائم با اپلیکیشن

غیرفعال کردن دائمی اینستاگرام با کمک اپلیکیشن در گوشی شما و همچنین نسخه وب قابل اجراست. برای دی اکتیو اینستاگرام بطور دائم به منوی تنظیمات در اینستاگرام خود رفته و از این بخش روی گزینه Help بزنید. حالا در همین جایی که هستید گزینه  Help Center را انتخاب کنید.

بخش کمک اینستاگرام

در این بخش موارد متعددی وجود دارد که شما باید گزینه managing Your Account را یافته و انتخاب کنید. حال در آن Delete Your Account را پیدا کرده و انتخاب کنید. حال برای حذف کامل و دائم اکانت اینستاگرام خود گزینه  How Do I Delete My Instagram Account را پیدا کرده و انتخاب کنید. (چنانچه قصد حذف موقت را دارید از این قسمت نیز با انتخاب How Do I Temporarily Disable My Instagram Account می‌توان اقدام کرد.)

حال روی گزینه  Delete your Account Page رفته و روی آن بزنید. حالا دلیل دیلیت اکانت را از شما می‌پرسد. دلیل را انتخاب کرده و سپس رمز عبور خود را وارد کنید. حالا تنها با زدن گزینه Delete کار تمام است! اکانت شما برای همیشه حذف شد.

حذف همیشگی اکانت

غیرفعال کردن اینستاگرام بصورت دائم با سایت

در مرورگر خود آدرس instagram.com را وارد کنید. حالا گزینه Delete Your Account را انتخاب کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. حالا در صفحه باز شده دلیل حذف اکانت را از شما می‌پرسد. آن را انتخاب کنید و مجدد رمز عبور خود را وارد کنید و حالا گزینه Delete را بزنید. درنهایت با عبارت Your account has been removed. We’re sorry to see you go مواجه می‌شوید که حاکی از حذف دائم اکانت اینستاگرام است.

نکته مهم: در دی اکتیو اینستاگرام بطور دائم نیز، مدت زمانی را برایتان مشخص کرده که اگر تا آن زمان به اکانت خود بازگردید مشکلی نخواهد بود در غیراینصورت خارج از بازه زمانی مشخص، دیگر امکان بازگشت نداشته و اکانت شما بطور دائم از دسترس خارج می‌شود.

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه