Retry

در حالت عادی اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را فراهم نکرده است که کاربران بتوانند تصویر پروفایل اکانت‌های مختلف را در سایز اصلی مشاهده یا دانلود کنند. خیلی از کاربران به دنبال راه‌هایی می‌گردند که به کمک آن‌ها بتوانند تصاویر پروفایل را دانلود کنند. برای این منظور باید از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های واسطه دیگر استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا ترفندهای کاربردی برای ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام را بررسی کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

 

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از سرویس instagram downloader

سرویس Instagram Downloader یک ابزار کاربردی برای بارگیری عکس پروفایل اینستاگرام به حساب می‌آید. رابط کاربری آن بسیار ساده و کاربر پسند است. به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. به کمک این سرویس علاوه بر ذخیره عکس پروفایل، می‌توانید فیلم‌ها، استوری‌ها، هایلایت‌ها و حتی IGTV ها را نیز دانلود کنید. این ابزار کاملا رایگان است و هیچ‌گونه تبلیغی نیز در آن وجود ندارد. روش دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام به کمک این سرویس را در دو بخش بررسی می‌کنیم.

 

دانلود عکس پروفایل اینستا از طریق سایت instagram downloader و دسکتاپ

برای دانلود عکس پروفایل Instagram از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

1. وارد حساب کاربری خود در سایت رسمی اینستاگرام شوید.

2. با جستجو پروفایل مد نظر خود را برای دانلود عکس آن پیدا کنید.

3. لینک آدرس پروفایل را از نوار ابزار URL بالای مرورگر کپی کنید.

 

4. وارد سایت Instagram Downloader شوید.

5. در کادر جستجوی این سایت، لینک مورد نظر را پیست کنید و گزینه search را بزنید.

 

6. در صفحه جدید باز شده در قسمت بالای پروفایل روی گزینه Download photos کلیک کنید.

 

به این ترتیب تصویر پروفایل مورد نظر دانلود شده و رایانه شما ذخیره می‌شود. عکس دانلود شده معمولا در سایز 1080 در 1080 پیکسل خواهد بود.

 

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سیستم عامل اندروید یا iOS با سرویس Instagram Downloader

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در تلفن‌های همراه خود نیز می‌توانید از سرویس Instagram Downloader استفاده کنید. برای این منظور باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

1. اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل اکانتی بروید که می‌خواهید تصویر پروفایلش را بارگیری کنید.

 

2. نام کاربری اکانت مورد نظر را بخاطر بسپارید یا لینک پروفایل را کپی کنید.

3. مرورگر موبایل خود را باز کنید و وارد سایت اینترنتی Instagram Downloader شوید.

4. در کادر جستجو این سایت، نام کاربری یا لینک پروفایل را پیست کنید و گزینه SEARCH را انتخاب کنید.

 

5. در صفحه جدید روی تصویر پروفایل کلیک کنید. به این ترتیب یک منو باز می‌شود. در موبایل‌های اندروید روی گزینه Download Image و در موبایل‌های iOS روی گزینه Add to Photos کلیک کنید تا تصویر پروفایل بارگیری شود.

 

 

ذخیره عکس پروفایل Instagram با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت‌های دیگر

یکی دیگر از سایت‌هایی که برای دانلود و ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام می‌توانید از آن استفاده کنید، سایت izuum.com است. برای استفاده از این سایت باید حتما در آن ثبت کنید و پس از آن با جستجوی آیدی صفحه اینستاگرام، به راحتی می‌توانی تصویر پروفایل آن را بارگیری نمایید.

از جمله اپلیکیشن‌های دیگری نیز که برای بارگیری عکس پروفایل اینستاگرام در دسترس شما قرار دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اپلیکیشن Profile Picture Download for Instagram
  • اپلیکیشن if profile
  • اپلیکیشن Qeek for Instagram – Zoom profile

برای استفاده از تمام این اپلیکیشن‌ها باید از همان رویه‌ای استفاده کنید که در بالا در خصوص نرم‌افزار Instagram Downloader ذکر کردیم. به این معنی که صرفا با استفاده از آیدی صفحه اینستاگرام فرد می‌توانید تصویر آن را به راحتی بارگیری کنید.

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق ربات های تلگرام

ربات‌های تلگرام یکی دیگر از ابزارهای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام هستند. سه ربات تلگرام پرکاربرد که برای این منظور در دسترس شما قرار دارند، عبارت‌اند از:

  • ربات ری‌گرام (@Regrambot)
  • ربات آی‌پی‌پی‌جی بات (@ippgbot)
  • ربات اینستاسیو (@instasave)

کار کردن با هر سه ربات فوق به یک شکل است. صرفا باید آیدی صفحه اینستاگرام مد نظر خود را در اختیار این ربات‌ها قرار دهید تا تصویر پروفایل در اختیار شما قرار بگیرد. به علاوه اینکه تمام مشخصات آیدی مورد نظر نیز به نمایش در می‌آیند.

 

جمع بندی

در این مقاله روش‌های مختلف دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را با هم بررسی کردیم. به خاطر داشته باشید که با استفاده از سرویس Instagram Downloader می‌توانید تصاویر پروفایل‌های شخصی و حتی حساب‌هایی که شما را بلاک کرده‌اند را نیز دانلود کنید. به همین دلیل در این مقاله تأکید ما بر استفاده از این سرویس کاربردی بود. شما از کدام یک از ابزارهایی که در این مقاله با هم بررسی کردیم برای دانلود تصاویر پروفایل اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟

 

سوالات متداول

از چه روش‌هایی میتوان تصاویر پروفایل کاربران اینستاگرام را دانلود کنیم؟

با استفاده از سایت‌ها و سرویس‌هایی نظیر اپلیکیشن و ربات تلگرام میتوانید نسبت به دانلود پروفایل کاربران Instagram اقدام کنید.

آیا عکس پروفایل را از طریق برنامه اینستاگرام نمیتوان دانلود یا مشاهده کرد؟

در حالت عادی اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را فراهم نکرده است که کاربران بتوانند تصویر پروفایل اکانت‌های مختلف را در سایز اصلی مشاهده یا دانلود کنند. اما با استفاده از سرویس‌هایی که در این مقاله اشاره کردیم قابل دسترسی است.

 

دسته بندی: اینستاگرام

دیدگاه‌ها

Comments
  • رها محمدی

    لطفا سایت ایندانلودرز رو هم معرفی کنید.

    هم سریعه … هم کارآمد…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *