Retry
درآمد دلاری در ایران

قیمت دلار روز به روز افزایش پیدا می‌کند. کسب درآمد دلاری در ایران هرچقدر هم که کم باشد همچنان به ریال می‌چربد. چون ارزش واقعی اجناسی که می‌خریم و هر چیزی که استفاده می‌کنیم عملا با دلار مشخص می‌شود. یعنی اگر یک درآمد معقول دلاری داشته باشیم چندان اثرات تورم را در زندگی‌مان احساس نخواهیم کرد.

اما آیا کسب درآمد دلاری در اینترنت امکان‌پذیر است؟ آیا می‌توان با روش‌هایی ساده از اینترنت به صورت دلاری کسب درآمد کرد؟ ما در ادامه چند روش کسب درآمد دلاری در اینترنت به شما معرفی خواهیم کرد. ایده‌هایی که می‌توانید همین الان شروع کنید و اگر با انگیزه و سواد و تلاش ادامه دهید نتایج خوبی از آن خواهید گرفت.

کسب درامد دلاری در ایران

شاید شما قصد کسب درآمد دلاری از اینترنت را داشته باشید و بخواهید از طریق اینترنت درآمد دلاری را تجربه کنید. شاید تصور کنید که کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران غیر ممکن است و یا سخت و دشوار باشد. اما اصلاً این طور نیست. با توجه به ایده هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم میتوانید در ایران کسب درآمد دلاری از اینترنت را تجربه کنید.

شاید به زبان سخت به نظر برسد ولی اگر اصول را کامل یاد بگیرید و بدانید که از چه روش هایی می توانید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید مطمئن باشید برای شما مثل آب خوردن می شود.

به این نکته توجه کنید که ر این مقاله روش های کسب درآمد دلاری واقعی را به شما آموزش می دهیم و از یکسری روش‌های کلیشه‌ای و غیر واقعی مثل سایت های کلیکی پرهیز می کنیم.

چرا کسب درآمد دلاری از اینترنت ؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ” چرا کسب درآمد دلاری ؟ ” جواب این سوال کاملاً واضح است. قیمت دلار نسبت به پول ما بیش از 20 برابر است،  این یک فرصت عالی برای افرادی است که قصد دارند کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشند. قیمت دلار در طول زمان افزایش پیدا میکند و این باعث می شود شما بتوانید بیشتر کسب درآمد کنید.

پس بهتر است که همین الان به فکر کسب درآمد دلاری از اینترنت باشید که به دلار کسب درآمد کنید و به تومان خرج کنید. بسیاری از افراد توانستند درآمدهای دلاری زیادی را در ایران تجربه کنند. کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی امکان پذیر است. یعنی سایت هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنها قادر خواهید بود در ایران درآمد دلاری داشته باشید.

اگر قصد داشته باشید یک کتاب الکترونیکی را در ایران بفروشید نهایتاً باید قیمت 20 تا 50 هزار تومان روی آن بگذارید. اما اگر همان کتاب را در سایت آمازون بفروشید با قیمت ۲۰ دلار می توانید این کار را انجام دهید و به فروش برسانید و این به این معنی است که شما با فروش هر کتاب بیش از 400 هزار تومان سود می کنید. حالا حساب کنید که مارکت های جهانی مثل آمازون ترافیک های بسیار بسیار زیاد و بالایی دارند و از همه جای دنیا بازدید کننده دارند و این به این معناست که در سر تا سر جهان می توانید محصولاتتان را به صورت الکترونیکی بفروشید و کسب درآمد دلاری از اینترنت را تجربه کنید.

به این نکته هم توجه کنید که خود سایت آمازون اعلام کرده است که فروش کتاب های الکترونیکی اش نسبت به سال‌های قبل چندین و چند برابر شده است. می توانید به جای یک کتاب الکترونیکی و pdf چندین کتاب را همزمان در سایت آمازون برای فروش قرار بدهید. حالا تصور کنید از هر کتابی هم که یکی بفروشید به چه درآمد زیادی در روز خواهد رسید.

البته این هم تنها یکی از روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران است. در ادامه روش هایی را به شما معرفی خواهم کرد که می توانید در روز به درآمد دلاری بالایی برسید.

به همین دلیل است یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد دلاری ورود به مارکت های جهانی مثل آمازون است که می توانید بدون هیچ محدودیت هایی در ایران کسب درآمد دلاری داشته باشید.

چگونه درآمد به دلار داشته باشیم؟

شاید شما هم جزو افرادی باشید که فکر کنید با توجه به تحریم ها کسب درآمد دلاری در ایران غیر ممکن شده است. ولی اصلاً اینطور نیست! هنوز هم راه و روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری از اینترنت وجود دارد. همانطور که گفته شد بسیاری از افراد  از این روش ها استفاده می کنند به درآمدهای زیادی در ماه و حتی روز می رسند. پس از شما می خواهیم به این باور برسید که می توانید به درامد های بالایی برسید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ما در ایران زندگی می کنیم چطور می توانیم حساب ارزی داشته باشیم؟ راه و روش های زیادی برای حساب ارزی وجود دارد به عنوان مثال می توانید از وب مانی، پرفکت مانی و… استفاده کنید که این روش ها در ایران هم جواب می دهند. یعنی مثل پی‌پال نیست. شما می توانید از وب مانی و پرفکت مانی برای ساخت حساب ارزی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

البته اگر هم اقوامی در خارج از کشور دارید ( مخصوصا کشورهای اروپایی) می توانید حساب بانکی و مشخصات تماس اقامت آن را برای عضویت و تسویه حساب از سایت های خارجی مثل پی پال استفاده کنید.

اما سایت هایی مثل وب مانی چنین محدودیتی ندارد و شما می توانید در ایران هم کمتر از چند دقیقه حساب ارزی داشته باشید. شاید تصور کنید که اگر حساب ارزی داشته باشیم چطور می توانیم دلار را به تومان تبدیل کنیم؟

برای تبدیل دلار به تومان در ایران می توانید از صرافی های آنلاین استفاده کنید. سایت های زیادی هستند که این خدمات را ارائه می دهند و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید.برای پیدا کردن این سایتها عبارت کلیدی ” صرافی آنلاین ” را داخل گوگل جستجو کنید و تمام این وبسایت ها برای شما به نمایش نشان داده می شوند.

بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران

خوب رسیدیم به یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش این مطلب، بسیاری از افراد این سوال را میپرسند که بهترین ایده برای کسب درآمد دلاری کدام است؟ تمام ایده هایی که به شما برای کسب درآمد دلاری از اینترنت معرفی کردیم 100 درصد عملی هستند و میتوانید راه اندازی کنید. اما اگر داخل ایران هستید ممکن است در هنگام راه اندازی یکسری از ایده ها دشوار و سخت باشد. به عنوان مثال کسب درآمد دلاری از آمازون ممکن است کمی سخت و دشوار باشد چون نیاز به احراز هویت دارد.

اگر بخواهم بهترین ایده برای کسب درآمد دلاری از اینترنت را به شما معرفی کنم کسب درآمد از باینری آپشن بهترین روش کسب درآمد دلاری در ایران است. این مدل یکی از پر درآمدترین روش های کسب و کار خانگی است که میتوانید در خانه درآمد دلاری داشته باشید. پس اگر مصمم به کسب درآمد دلاری هستید ولی نمیدانید که چه ایده ای را انتخاب کنید پیشنهاد میکنم از باینری آپشن درآمدزایی کسب کنید. البته بقیه ایده هایی که معرفی کردیم هم ایده های پولسازی هستند اما اگر بخواهید از یکسری از این ایده ها کسب درآمد کنید ممکن است سخت باشد.

حالا سراغ ایده‌های کسب درآمد دلاری در ایران می‌رویم. تمام این ایده‌ها قابلیت عملی شدن دارند. پتانسیل و ظرفیت بالایی برای درآمدزایی دارند و افراد زیادی از این طریق به کسب درآمد دلاری در ایران می‌پردازند.

۱- کسب درآمد دلاری از فروش های ایبوک در سایت آمازون

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای کسب درآمد دلاری از اینترنت فروش کتاب های الکترونیکی در سایت فروشگاهی آمازون است. همانطور که میدانید فروشگاه اینترنتی آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است که این امکان را به شما میدهد بتوانید کتاب های الکترونیکی تان را در آن برای فروش قرار بدهید.

یکی از بهترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت فروش اطلاعات و آموزش به سراسر جهان است. شاید تصور کنید حتماً باید یک کتاب الکترونیکی به زبان انگلیسی تولید کنید ولی اصلاً اینطور نیست. شما علاوه بر کتاب‌های الکترونیکی انگلیسی می توانید کتاب های فارسی را به ایرانی های مقیم در کشورهای خارجی بفروشید. اما اگر بتوانید کتاب هایتان را به زبان انگلیسی تولید کنید مطمئن باشید می توانید فروش تان را از کتاب‌های الکترونیکی صد برابر و حتی بیشتر کنید. البته برای تبدیل متن های فارسی به انگلیسی می توانید از خدمات مترجمی استفاده کنید.

اگر در سایت آمازون جستجو کنید می بینید که کتاب های الکترونیکی زیادی به زبان فارسی در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد مثل کتاب تاجر دیروز… تاجر امروز.

۲- کسب درآمد دلاری از باینری آپشن

یکی از بهترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد دلاری کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن است. باینری آپشن یک بازار جدید مالی است و یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت به حساب می آید. کار با این سیستم ها بسیار ساده و راحت است. سیستم های باینری آپشن دقیقاً مشابه بورس است. اگر واقعاً به بورس علاقه دارید و می خواهید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید این روش مناسب شماست.

وب سایت های زیادی مثل الیمپ ترید، آلپاری و…هستند که می توانید با عضویت در آنها وارد معاملات باینری آپشن شوید و کسب درآمد دلاری تان را شروع کنید. کسب درآمد دلاری از باینری آپشن بر مبنای دو گزینه خرید و فروش است. وقتی شرکتها در حال خرید و فروش سهام خود هستند باید پیش‌بینی کنید که این شرکت ها به سود می رسند یا نه. اگر پیش بینی تن درست باشد با توجه به مبلغی که تعیین گردید سود به حسابتان واریز می شود.

برای اینکه بتوانید در بازار های باینری آپشن فعالیت کنید باید اصول و یک سری تکنیک ها را بلد باشید. البته یادگیری این اصول و تکنیک ها اصلا کار سخت و دشواری نیست.

این روش معتبر ترین و ساده ترین روش برای کسب درآمد دلاری است که خود من هم از این روش استفاده می کنم. اگر می خواهید از این روش درآمدزایی کسب کنید اما اصلاً با سیستم های باینری آپشن آشنا نیستید و هیچ مهارتی ندارید من می توانم کمکتان کنم.

برای کسب درآمد دلاری از سیستم باینری آپشن فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و کافیست وارد این سایت عضو شوید و فعالیت تان را شروع کنید. اصلاً کار سخت و دشواری نیست و بسیار لذت بخش است.

۳- کسب درآمد دلاری از فروش آموزش

یکی دیگر از روش های کسب درآمد دلاری در ایران فروش آموزش های فارسی به فارسی زبانان مقیم در کشور های خارجی است. شما با تولید دوره های آموزشی می توانید دوره های تان را به تمام دنیا بفروشید. وب سایت های خارجی زیادی هستند که این امکان را به شما می دهند دوره های تان را درون آنها قرار بدهید و به سراسر دنیا بفروشید. که یکی از بهترین و معتبرترین این سایت ها سایت یودمی (udemy ) و لیندا ( linda ) می باشد.

افراد زیادی در ایران هستند مهارت و تخصص شان را به دوره‌های آموزشی تبدیل می‌کنند و درون این سایت قرار می دهند و به راحتی می فروشند. در چنین سایت هایی دوره های فارسی مدرس ایرانی به چشم می خورد که مورد استقبال ایرانی های مقیم خارج از کشور قرار گرفته است.

اگر شما در هر زمینه مهارت و تخصص دارید میتوانید مهارت تان را به دوره‌های آموزشی تبدیل کنید. به عنوان مثال ممکن است در زمینه بازاریابی و فروش مهارت داشته باشید می توانید با تولید یک دوره آموزشی بازاریابی آن را درون سایت یودمی و لیندا قرار بدهید و بفروشید.

اگر کتاب های زیادی در زمینه موفقیت مطالعه کرده اید می توانید آن را به دوره های صوتی و تصویری تبدیل کنید و در این سایت ها برای فروش قرار بدهید. مطمئن باشید اگر چنین کاری را انجام بدهید افراد زیادی از شما استقبال خواهند کرد.

اگر هم به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید دوره های آموزشی به زبان انگلیسی طراحی کنید و در سایت های معتبر دنیا مثل یودمی برای فروش قرار بدهید. مسلما اگر دوره‌هایی به زبان های بین المللی بسازید بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط نیستید در میتوانید آموزش هایی با زبان فارسی بسازید.

به اشتراک گذاری دانش یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین است. اگر در یک موضوع متخصص هستید، می توانید با ایجاد دوره های آنلاین از دانش خود کسب درآمد کنید. می توانید دوره خود را در Udemy یا اگر مخاطبان خود را دارید در وب سایت خود بفروشید. برخی از کارآفرینان با دوره های آنلاین تا 5000 دلار در ماه درآمد دارند.

۴- کسب درآمد به دلار از طریق سیستم همکاری در فروش

یکی از از محبوب ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت راه اندازی سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. سیستم همکاری در فروش یکی از مدلهای کسب درآمد است که بسیاری از افراد با راه اندازی سیستم توانستند به درآمدهای بسیار زیادی در ماه دست پیدا کنند.

سیستم همکاری در فروش به مدلی از کسب و کار گفته می شود که شما محصولات و کالای دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. به تازگی وب سایت دیجی کالا در ایران سیستم همکاری در فروش را راه اندازی کرده است و بازاریابان زیادی توانسته اند از طریق سیستم همکاری در فروش دیجی کالا به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسند.

سایت های زیادی در دنیا هستند که سیستم همکاری در فروش دارند ن مثل علی بابا، آمازون و کلیک بانک و… . شما با استفاده از سیستم همکاری در فروش این سایت ها و فروش محصولاتشان می توانید به درآمد های باور نکردنی و زیادی در ماه برسید. همین الان افرادی هستند که با راه اندازی یک سایت و وبلاگ و قرار دادن محصولات فروشگاه اینترنتی آمازون در سایت و وبلاگ شان توانستند به درآمدی بالای ۲۰۰ هزار دلار برسند.

برای اینکه بتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش درآمد دلاری داشته باشید باید یک وبسایت خارجی راه اندازی کنید و مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کنید. برای جذب مخاطبان و کاربران باید محتوای عالی تولید کنید. مسلماً برای این که بتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش به دلار کسب درآمد کنید باید داخل سایتتان محتوای انگلیسی قرار بدهید تا مخاطبان شما را پیدا کنند.

۵- کسب درآمد دلاری با فریلنسری

یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغل و کسب و کار در منزل فریلنسری یا آزاد کاری است. اگر در هر زمینه ای تخصص و مهارت خاصی دارید می توانید از طریق آزاد کاری در منزل کسب درآمد داشته باشید. بسیاری از افرادی که در زمینه‌های خاصی تخصص دارند توانستند از طریق فریلنسری در منزل به درآمد های زیادی در ماه برسند.

در ایران وب سایت های زیادی مثل پونیشا و ژاکت سرویس هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. اما در بازار جهان سایت هایی مثل peopleperhour.com و freelancer.com وجود دارد که می توانید از آنها کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید. تنها کافی است وارد این سایت شوید و در این سایت ثبت نام کنید و مشخص کنید که در چه زمینه مهارت و تخصص دارید.

هر مهارت و تخصصی که داشته باشید مثل سئو و بهینه سازی سایت، طراحی و ساخت سایت، برنامه نویسی وب، برنامه نویسی ویندوز و اندروید، تولید محتوا و… می توانید از طریق این سایت ها درآمد دلاری داشته باشید.

اما یک نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن این است که باید زبان انگلیسی را کامل بلد باشید. چون اگر بخواهید پروژه ای را از کارفرمایان دریافت کنید و انجام دهید باید با آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید. هر چقدر بتوانید در این سایت ها فعالیت کنید و پروژه های زیادی را انجام بدهید رزومه و نمونه کارهای شما قوی تر می شود و روز به روز پیشنهادهای کاری بیشتری به شما داده می شود.

این را هم بگویم که این روش نسبت به بقیه روش ها سخت تر و دشوارتر است. اما اگر واقعاً عاشق مهارت و تخصصتان هستید و در یک زمینه خاصی متخصص هستید این روش یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران است.

اگر قصد دارید از این روش درآمدزایی کنید پیشنهاد می کنم حتما یک تیم چند نفره تشکیل بدهید. داشتن تیم در این کار باعث می شود پروژه و کارهای تان را زودتر انجام بدهید و درآمدتان افزایش پیدا میکند. افراد زیادی توانسته اند با تشکیل تیم از طریق فریلنسری در ایران به درآمد های چندین هزار دلاری در ماه برسند.

۶- درآمد دلاری توسط والاگری

یکی از محبوب ترین روش های کسب و کار در دنیا والا گری است. والاگری مخفف دو کلمه ویدیو و بلاگر است. یکی از روشهای وبلاگ‌ نویسان برای کسب درآمد ویدیویی بلاگری نام دارد. در این روش به جای تولید محتوای متنی باید محتوای ویدیویی و تصویری تولید کنید.

افراد زیادی هستند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این مدل کسب درآمد می‌کند و به درآمد های بسیار بالایی در ماه رسیده اند. نمونه این مدل کسب درآمد افرادی که در اینستاگرام ویدیو های طنز درست می کنند.

البته اگر می‌خواهید از این مدل کسب درآمد دلاری داشته باشید باید در یوتیوب فعالیت کنید. برای کسب درآمد دلاری باید ویدیو های جذاب و آموزشی در یوتیوب انتشار بدهید. اگر ویدیو هایی که داخل یوتیوب منتشر می کنید جذاب و کاربر پسند باشد، یوتیوب به ازای تعداد لایک ها، دنبال کنندگان کانال یوتیوب تان و لایک های ویدیو تان به شما پول پرداخت می کند.

با تولید محتوای جذاب و همکاری با سایت یوتیوب می‌توانید به درآمدهای زیادی در ماه و حتی در روز برسید. در ایران هم افراد زیادی هستند که توانستند از طریق یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشند. نمونه این کار افرادی که ویدیو های آموزشی انگیزشی داخل یوتیوب قرار می‌دهند و یا افراد گیمری که از گیم بازی کردنشان فیلم می گیرند و داخل یوتیوب می گذارند.

۷- کسب درآمد دلاری از فروش قالب و افزونه های وردپرسی

یکی دیگر از بهترین روش های کسب درآمد دلاری، کسب درآمد از فروش قالب و افزونه های وردپرسی در مارکت های جهانی است. بزرگترین مارکت های جهانی themeforest ، envato و codecanyon نام دارد.

این سایت ها منبع عظیمی از افزونه ها و قالب های وردپرس هستند که فروشندگان زیادی در دنیا حتی در ایران در این سایت ها محصولات وردپرسیشان را برای فروش قرار می دهند.

فقط یکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است مارکت پلیس ها ایران را تحریم کرده اند. اگر میخواهید در این مارکت پلیس ها فعالیت کنید باید مواظب باشید. هرگز نباید متوجه شوند که شما ایرانی هستید وگرنه درجا اکانت تان را بلاک می کنند و دیگر نمی توانید در آن ها فعالیت کنید.

اگر بتوانید این مارکت پلیس ها را دور بزنید و محصولات وردپرسی تان را در این مارکت پلیس ها برای فروش قرار بدهید و مطمئن باشید به درآمد باورنکردنی خواهید رسید. همین الان افرادی در جهان هستند که از طریق فروش محصولات شان داخل این مارکت پلیس ها به درآمدهای بسیار زیادی در ماه رسیده اند. نمونه‌اش قالب محبوب و پرطرفدار آوادا که تاکنون فروش باور نکردنی داشته است.

بهترین و ساده ترین راه برای این مدل کسب درآمد دلاری این است که قالب ها و افزونه های وردپرس ای طراحی کنید و به زبان انگلیسی ترجمه کنید و در این مارکت پلیس های وردپرسی برای فروش قرار بدهید.

برای ارائه پشتیبانی محصولات تان در این سایت ها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. البته مترجم های آنلاین این مشکل را برای شما حل کرده است. چون پشتیبانی محصولات در این مارکت پلیس ها به صورت تیکتینگ هستند و شما فرصت مناسب برای ترجمه تیکه ها و پاسخ دادن به آن ها دارید.

۸- کسب درآمد به دلار از طریق روش ایردراپ

اگر به حوزه ارز دیجیتال و رمزارزها علاقه دارید کسب درآمد دلاری در ایران به روش ایردراپ به راحتی انجام می‌شود. در این روش شما ارزهای دیجیتالی که به بازار عرضه می‌شوند را تبلیغ می‌کنید. معمولا وقتی یک رمزارز جدید وارد بازار می‌شود چندین هزار توکن رایگان که ارزش بالایی دارند در اختیار کاربران اولیه قرار می‌دهند. روزانه چندین ارز دیجیتال عرضه می‌شوند و شما می‌توانید این ارزها را دریافت کنید.

با تبلیغ این ارزها و به ازای هر کاربری که توسط شما وارد این سیستم می‌شود شما هم ارز دریافت خواهید کرد. بلاک‌چین امنیت بالایی دارد. به همین دلیل اگر قواعد آن را بلد باشید کسب درآمد دلاری به روش ایردراپ یک روش امن درآمدزایی است.

کسب درآمد دلاری به روش ایردراپ لزوما به کارت اعتباری نیاز ندارد. شما می‌توانید این ارزها را مستقیما به بیت‌کوین یا هر ارز دیگری تبدیل کنید و هر موقع که خواستید آن را نقد کنید. فقط باید قواعد بازار را بلد باشید و بدانید که کدام ارزها می‌توانند بیشترین میزان رشد را داشته باشد. کدام ارزها امنیت دارند و توسط کدام استارتاپ‌ها عرضه شد‌ه‌اند. ایردراپ روشی است که استارت‌آپ‌های نوپا برای جمع‌آوری بودجه و ایجاد آگاهی نسبت به رمزارزهای جدیدشان انجام می‌دهند. کاربرانی که به این استارتاپ‌ها در مراحل اولیه کمک می‌کنند می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

برای کسب درآمد به این روش به دانش زبان انگلیسی چندان نیازی ندارید و خود استارتاپ‌ها قواعد و نحوه کسب درآمد را به شما خواهند گفت.

برای کسب درآمد دلاری از این روش در ابتدای راه به هیچ حساب بانکی نیاز نداریم و خیلی ساده و راحت می توانید کسب درآمد دلاری خود را شروع کنید.

شرکت های زیادی در دنیا هستند که بر پایه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند. با همکاری با این شرکت ها می توانید کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید. اگر بخواهید با این شرکت‌ها همکاری کنید باید طبق دستورالعمل ای که آنها به شما می دهند برای آنها کار کنید.

کسب درآمد دلاری از این روش به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارد. شما با توجه به دستورالعمل ای که این شرکت ها به شما نشان می‌دهند کار می کنید و پورسانت دریافت می کنید.

9- درآمد دلاری با فروش آنلاین عکس و تصویر

یکی دیگر از ساده ترین و بی دردسرترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران فروش آنلاین عکس و تصاویر است. سایت های زیادی ب مثل shutterstock.com، dribbble.com و unsplash.comهستند اگر تصاویر جذاب و زیبای طراحی کنید می توانید به آن ها بفروشید و کسب درآمد دلاری از اینترنت داشته باشید.

اگر گرافیست حرفه ای هستید کار با نرم افزارهای گرافیکی را به‌خوبی بلدید می‌توانید در این سایت ها کارهای خود را به نمایش بگذارید و از طریق فروش اینترنتی این تصاویر به درآمد برسید.

اگر هم عکاس هستید و عکس های تجاری، تبلیغاتی و یا حتی از طبیعت عکاسی می کنید میتوانید عکس و تصاویر تان را در سایت هایی مثل unsplash برای فروش قرار بدهید.

اگر در زمینه عکس های وکتور حرفه ای هستید و می توانید چنین تصاویری را طراحی کنید می توانید از سایت هایی مثل dribble استفاده کنید و تصاویرتان را به صورت اینترنتی و آنلاین بفروشید.

اگر هم در زمینه طراحی و ساخت لوگو یا شعار مهارت دارید می توانید از سایت teespring.com برای درآمد زایی و کسب درآمد استفاده کنید. این سایت هر طرحی را که طراحی می کنید از شما میخرد و از طرح ها و لوگو های شما برای چاپ روی تیشرت، قاب موبایل، لیوان، کیف و… استفاده می کنند.

یکی از لذت بخش ترین مدل های کسب درامد دلاری از اینترنت این است که آثار و کارهایتان را در معرض دید مردم قرار بدهید و از طریق فروش آن کسب درآمد کنید. سایت های زیادی هستند که این امکان را به شما می دهند که من ۴ تا از معروفترین این سایت ها را به شما معرفی کردم.

10- کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

بله. درست شنیدید. امکان کسب درآمد دلاری در ایران از اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با بیش از 1 میلیارد کاربر است. در حقیقت یک منبع طلا برای کسب و کارهاست. اما شما چطور می‌توانید از آن کسب درآمد کنید؟

روش اول: اینفلوئنسرینگ

اینفلوئنسرها جزو پردرآمدترین‌ها در دنیای اینترنت هستند. احتمالا چند اینفلوئنسر ایرانی هم می‌شناسید که برخی اوقات تبلیغات کسب و کارها را انجام می‌دهند. اما برخی از اینفلوئنسرهای ایرانی از همان ابتدا سعی می‌کنند تا به صورت بین‌المللی فعالیت داشته‌ باشند. یعنی مخاطبانی که جذب می‌کنند تنها ایرانی نیستند.

اگر شما هم بتوانید با مهارتی که دارید یک اینفلوئنسر در حوزه‌ی موردنظرتان باشید کسب و کارهای بین‌المللی با شما همکاری خواهند کرد. اشتباه نکنید. اینفلوئنسر قرار نیست حتما 1 میلیون فالور یا بیشتر داشته باشد. اتفاقا برندها بیشتر با میکرو اینفلوئنسرها همکاری می‌کنند. چون تاثیرگذاری بیشتری روی فالورهای کم‌شان دارند. اگر بتوانید بیش از 5000 فالور واقعی جمع کنید و فعالیت‌تان را در یک حوزه متمرکز کنید قطعا کسب و کارهای این حوزه برای تبلیغات و برندینگ سراغ شما خواهند آمد.

ساختن یک برند شخصی می تواند به شما در کسب درآمد آنلاین کمک کند. آیا می‌دانستید در سال 2019، کریستیانو رونالدو برای هر پست حمایت شده در اینستاگرام، 975000 دلار درآمد کسب کرد و او را به پردرآمدترین اینفلوئنسر تبدیل کرد!!!!

روش دوم: فروش محصولات برندهای خارجی

اکثر برندهای خارجی در ایران نمایندگی دارند. شما می‌توانید به عنوان Affiliate Marketer برای فروش محصولات این برندها همکاری کنید. این سیستم همکاری در فروش اینستاگرام است و کسب درآمد دلاری در اینستاگرام را راحت‌تر کرده است. چرا که اینستاگرام اخیرا Product Tag و سیستم پرداخت هم به پلتفرمش اضافه کرده است و می‌توانید مستقیما لینک بدهید. شما یک لینک از یک کسب و کار خواهید گرفت. لینکی که مختص خودتان است. به ازای هر کسی که روی لینک کلیک می‌کند و خریدش را تکمیل می‌کند شما پورسانت مربوط به آن را دریافت خواهید کرد.

برخلاف اینفلوئنسرینگ این سبک از مارکتینگ بیشتر بر توانایی شما در فروش تمرکز دارد. باید توانایی و تکنیک‌های فروش را یاد بگیرید و در یک حوزه خاص شروع به فعالیت کنید. تمام سایت‌هایی که سیستم همکاری در فروش دارند مقصد شما هستند. مثلا حتی می‌توانید با آمازون هم همکاری کنید. این روش کسب درآمد دلاری زودتر از اینفلوئنسرینگ به نتیجه می‌رسد. اما وقتی اینفلوئنسرها فالورهای زیادی پیدا می‌کنند معمولا درآمد بیشتری از تبلیغات کسب می‌کنند.

کسب درآمد دلاری

سایر روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران از اینترنت

درآمد دلاری در دنیای اینترنت به این روش‌ها محدود نمی‌شود. صدها روش دیگر دارد که می‌توانید همین الان حتی بدون بودجه اقدام کنید و کارتان را شروع کنید. در ادامه چند روش دیگر به شما معرفی می‌شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله ما درباره ایده های راه اندازی کسب و کار اینترنتی را هم بخوانید.

ساخت اپلیکیشن

اگر توسعه‌دهنده نیستید، احتمالاً به این ایده پول‌ساز نگاه می‌کنید و کمی غبطه می خورید که نمی توانید اپلیکیشن خود را توسعه دهید. خوشبختانه، راهی برای ساخت اپلیکیشن وجود دارد که شامل هیچ گونه مهارت برنامه نویسی نمی شود.

این روزها، بازاریابان از پلتفرم های مستقل برای یافتن توسعه دهندگان مقرون به صرفه برای ایجاد اپلیکیشن استفاده می کنند. به طور مثال شما می توانید با افزونه های اپلیکیشن ساز ایلیکیشن خود را ایجاد کنید و ان را توسعه دهید.

وقتی نوبت به کسب درآمد از اپلیکیشن شما می رسد، بهترین گزینه اضافه کردن آن به گوگل پلی و اپ استور خواهد بود.  اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، داشتن یک برنامه رایگان می تواند به شما کمک کند تا بیشتر از یک برنامه پرمیوم پول بسازید. از آنجایی که اپلیکیشن رایگان حجم بیشتری از افراد را جذب می کند، افزایبش دانلود برای شما آسان تر خواهد بود.

بر اساس داده‌های Sensor Tower، در نیمه اول سال 2019، هزینه‌های Google Play و App Store به رقم باورنکردنی 39.7 میلیارد دلار رسید. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15.4 درصد افزایش داشته است.

سایت‌های تبلیغاتی کوتاه‌کننده لینک:

این سایت‌ها لینک‌های شما را کوتاه می‌کنند و به ازای هر کاربری که روی آن‌ها کلیک می‌کنند یک تبلیغ به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

یوتیوب

می‌دانستید یوتیوب به ازای بازدیدکننده‌ها به شما پول می‌دهد؟ اگر ویدیوهایی تولید کنید و در یوتیوب بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد یوتیوب مستقیما به شما پول می‌دهد. اصطلاحا به این سبک از کسب درآمد ولاگینگ یا ویدیوبلاگینگ گفته می‌شود.اگر نمی دانید چگونه از یوتیوب به درامد برسید به مقاله اموزش کسب درامد از یوتیوب مراجعه کنید.

اگر دیگران می توانند از YouTube کسب درآمد کنند، شما هم می توانید. پردرآمدترین یوتیوبر رایان 7 ساله است که اسباب بازی ها را در کانال یوتیوب خود بررسی می کند رایان در سال 2018 22 میلیون دلار درآمد داشت. یکی دیگر از پردرآمدترین ها جفری استار است که بیش از 18 میلیون دلار در یوتیوب درآمد داشته و یک برند لوازم آرایشی دارد. سالانه حدود 100 میلیون دلار محصول به فروش می رساند.

کانال یوتیوب شما باید روی یک حوزه متمرکز باشد تا بتوانید مخاطبی قوی و وفادار بسازید.

مدیوم

مدیوم هم سیستم تولیدکنندگان محتوا دارد. اگر محتوا تولید می‌کنید می‌توانید در این بستر ثبت‌نام کنید و به ازای هر بار که محتوای شما خوانده می‌شود مبلغی را برای شما پرداخت می‌کند.

یک استریمر توییچ شوید

Twitch به طور فزاینده ای محبوب شده است. در حالی که به عنوان یک پلتفرم بازی شروع شد، به سرعت در حال تکامل است تا انواع دیگر محتوا را نیز شامل شود. برای کسب درآمد سریع در Twitch، باید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. اگر ثابت قدم هستید، Twitch می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان قابل توجهی را سریع بسازید.

شما باید یک بازی یا کانال محبوب پیدا کنید که بیش از حد رقابتی نباشد تا مردم بتوانند محتوای شما را به راحتی پیدا کنند. برای کسب درآمد آنلاین از طریق جریان، باید سبک ثابتی در کانال خود داشته باشید.

پنج راه برای کسب درآمد از کانال توییچ شما وجود دارد: فروش محصولات، حمایت های مالی از برند، کمک های مالی طرفداران، اشتراک، و تبلیغات توییچ. به عنوان یک استریمر Twitch، باید روی استفاده از هر پنج روش کسب درآمد برای اطمینان از بالاترین سود مالی تمرکز کنید. شما می‌توانید در Twitch بیشتر از YouTube درآمد کسب کنید.

فروش دامنه

می توانید دامنه های خود را در حراج دامنه GoDaddy بفروشید. دامنه هایی با بالاترین قیمت پیشنهادی را بررسی کنید تا ببینید چه نوع دامنه هایی فروش خوبی دارند. این به شما کمک می کند بدانید که آیا دامنه های شما ارزش فروش دارند یا خیر و چقدر می توانید از فروش آنها درآمد کسب کنید.

سوالات متداول کسب درآمد دلاری در ایران

آیا باید برای کسب درآمد دلاری حتما انگلیسی بلد باشیم؟

لزومی در کار نیست. اما اگر زبان انگلیسی بلد باشید این مسیر را راحت‌تر ادامه می‌دهید. همه‌ی ما تا حدی زبان انگلیسی بلد هستیم که بتوانیم با اینترنت کار کنیم. اما برای تعامل بهتر و همچنین یادگیری سریع‌تر الفبای کار بهتر است زبان انگلیسی‌مان را تقویت کنیم.

آیا حتما باید کارت اعتباری و یا شماره‌حساب دلاری داشته باشیم؟

به نوع کاری که قرار است انجام دهید بستگی دارد. اگر روش درآمدزایی شما از طریق ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین و اتریوم و … است بدون داشتن کارت اعتباری هم می‌توانید ادامه دهید. اما اگر می‌خواهید مستقیما به کسب درآمد دلاری از اینترنت بپردازید داشتن کارت اعتباری برای دریافت درآمد الزامی است.

آیا باید حتما سایت داشته باشم؟

کسب درآمد دلاری از سایت تنها یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. روش‌های دیگری هم وجود دارند که به سایت نیاز ندارند. اما سایت یکی از راه های آسان برای کسب درآمد دلاری می باشد اگر هم با برنامه نویسی آشنا نیستید نگران نباشید چون با وجود سایت های وردپرسی شما با آموزش وردپرس به راحتی می توانید از این سایت ها درآمد های دلاری خوبی را داشته باشید .

میزان درآمدی که می‌توانم کسب کنم چقدر است؟

همه چیز به خود شما بستگی دارد. اینکه چقدر وقت می‌گذارید. چقدر یاد می‌گیرید. چقدر خلاقیت به خرج می‌دهید و از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید. ما در اینجا ایده‌های مختلفی را معرفی می‌کنیم و شما متناسب با مهارت و پتانسیلی که دارید گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و این کار را یاد بگیرید. دقیق و باانگیزه ادامه دهید تا در نهایت به درآمد دلخواه‌تان برسید.

جمع‌بندی

کسب درآمد دلاری در ایران از اینترنت راه‌های بسیار زیادی دارد. اگر دوست ندارید خودتان را به درآمد ریالی محدود کنید همین امروز می‌توانید متناسب با مهارت‌ها و استعدادهایی که دارید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید و کسب درآمد دلاری در ایران را آغاز کنید. در هر کدام از این روش‌ها با توجه به میزان وقت و انرژی که می‌گذارید می‌توانید متناسب با آن درآمد داشته باشید. لطفا کسانی تجربه درامد دلاری دارند با ما و دیگران تجربه شان را به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها

Comments
  • Reza

    بسیار عالی و مفید بود.

  • پژمان آزاد

    سلسله مراتب مطلب، خلاصه- مفید و بسیار آموزنده بود. سپاس از قلم فرسایی شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *