آموزش راه اندازی سایت تخفیف گروهی شبیه نت برگ

ایده کسب و کار

7 دقیقه زمان مطالعه

اگر شما دارای یک کسب و کار و یا فروشگاه آنلاین باشید متوجه خواهید شد که رقبای شما از هر راه و روشی استفاده می کنند تا بتوانند از شما پیشی بگیرند. امروزه با گسترده شدن فضای مجازی و فروش در سایت های مختلف شاهد این هستیم که افراد به دنبال پیدا کردن کم ترین قیمت برای یک محصول و یا خدمات هستند و همین امر باعث شده که کسب و کار های جدیدی به وجود آید که می توان به راه اندازی سایت تخفیف گروهی شبیه نت برگ اشاره کرد.

سایت نت برگ و یا سایت های مشابه سایت هایی هستند که در آن ها شما می توانید کد های تخفیف مربوط به سایت های دیگر را پیدا کنید . شما با مراجعه به این وب سایت ها می توانید کد های تخفیف مربوط به مراکز تفریحی، خدماتی، گردشگری، زیبایی، رستوران و … غیره را پیدا کنید.

این دسته از سایت ها در چند سال اخیر استقبال زیادی داشته اند و با توجه به برخی از امکانات آن ها مانند اطلاع رسانی کد های تخفیف روز به روز مشتریان بیشتری جذب می کنند. برای طراحی سایت مشابه نت برگ می توانید از سایت های مختلفی مانند ژاکت سرویس استفاده کنید و بهترین سایت تخفیفی خود را راه اندازی کنید .

شیوه کار سایت های تخفیف گروهی به چه شکل است؟

سایت های تخفیف گروهی

در این روش کسب در آمد افرادی که صاحب یک سایت تخفیف گروهی هستند با صاحبان وب سایت های فروش کالا و یا مراکز ارائه خدمات و رستوران ها ارتباط برقرار می کنند و با آن ها قرار دادی به این شکل می بندند:

ابتدا تعداد مشخصی کد تخفیف تعیین می شود و درصد هر کدام نیز انتخاب می شود

سپس در قرار داد ذکر می شود که به عنوان مثال از هر خریدی که به واسطه این سایت تخفیف گروهی توسط مشتری صورت پذیرد 10 درصد از کل مبلغ به حساب دارنده سایت تخفیف گروهی واریز شود .

درصد هایی که برای کالا و خدمات مختلف در نظر گرفته می شود متفاوت است و بهترین مشتریان شما بعد از راه اندازی سایت تخفیف گروهی شبیه نت برگ، کسب و کار های نو ظهور هستند زیرا بیشتر از هر چیزی به تبلیغ نیاز دارند.

در اکثر مواقع، مدیر اصلی سایت تخفیف گروهی برای هر شخص یا شرکت ارائه دهنده خدمات یک پنل کاربری ایجاد می کند و آن شخص می تواند محصولات را با درصد تخفیفی که در قرار داد ذکر کرده اند وارد کند ، در این روش که به اصطلاح سه سر سود گفته می شود هم مشتری هم شما و هم فروشنده سود می برند.

افرادی که کسب و کار های نوپایی دارند اگر بخواهند از روش های قدیمی مانند تبلیغ در گوگل و یا تبلیغ در فضا های مجازی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنند متوجه خواهند شد که نیاز به هزینه ی زیادی برای یک شروع خوب دارند ولی اگر از یک سایت تخفیف گروهی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنند مشاهده خواهند کرد که افراد زیادی به سمت کسب و کار آن ها جذب می شوند.

سایت های مشابه زیادی از این ایده برای کسب و کار خود استفاده کرده اند و اقدام به راه اندازی سایت تخفیف گروهی کرده اند، از جمله سایت های تخفیفان، گلدتگ و … اما نکته ای که در این کسب و کار مهم است، ارائه خدمات بهتر به همراه ایده های جدید تر است که باعث می شود مشتریان شما افزایش پیدا کند.

نحوه راه اندازی سایت تخفیف گروهی

راه اندازی سایت تخفیف گروهی

راه اندازی این سبک از سایت ها برای مشتری و فروشنده محصولات معامله ای است که هر دو در آن سود می برند به این معنا که مشتری با دریافت تخفیف زیاد از خرید خود راضی می شود، از سویی دیگر فروشنده هم با جذب مشتری بیشتر از فروش خود راضی می شود از طرفی دیگر فروشنده توانسته محصول خود را با کمترین هزینه تبلیغ کند.

راه اندازی سایت تخفیف گروهی برای معرفی محصولات یا خدمات تازه کار، یک روش بسیار عالی برا توسعه است همچنین اگر شما تخفیفی برای کالا و محصول خود در نظر گرفته اید برای جذب مشتری بیشتر و یا حتی آگاهی مشتریان قدیمی خود می توانید از این روش استفاده کنید

طراحی سایت تخفیف گروهی

امروزه روش های مختلفی برای راه اندازی وب سایت وجود دارد که کم هزینه ترین آن ها استفاده از وردپرس است.

سفارش طراحی سایت

برای راه اندازی یک سایت با وردپرس نیاز است مراحل زیر را طی کنید:

خرید دامنه:

دامنه همان آدرسی است که افراد با وارد کردن آن می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند شما برای راه اندازی یک وب سایت حتما به یک دامنه نیاز خواهید داشت.

یک دامنه خوب مشخصه های خاصی دارد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب نام مناسب برای سایت وردپرسی مقاله ی مربوطه را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید.

خرید هاست مناسب:

هاست یک فضای ذخیره سازی اینترنتی است که تمام فایل های مربوط به سایت شما داخل آن قرار میگیرد و هنگامی که افراد آدرس سایت شما را وارد می کنند اطلاعات از هاست فراخوانی می شود و به کاربران نشان داده می شود. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای راه اندازی سایت تخفیف گروهی دارید یک هاست مناسب خریداری کنید و در صورت نیاز آن را ارتقا دهید .

این مقاله را حتما بخوانید
بازاریابی و افزایش فروش آموزشگاه زبان چگونه است؟

اتصال دامنه به هاست

بعد از این هاست و دامنه خود را خرید کردید نیاز است تا DNS های دامنه خود را تنظیم کنید تا ارتباط بین دامنه و هاست شما برقرار شود

اکنون می توانید وارد هاست خود شوید.

نصب وردپرس

در این مرحله نیاز است تا شما فایل نصبی وردپرس را دانلود کنید و آن را بر روی هاست خود آپلود کنید و طبق مراحل نصب پیش بروید تا وردپرس بر روی هاست شما نصب شود

 

انتخاب قالب مناسب

بعد از اینکه نصب وردپرس به اتمام رسید شما می توانید وارد پنل کاربری وب سایت خود شوید. پیشنهاد می کنیم اقداماتی که باید بعد از نصب وردپرس انجام دهید را بخوانید.

در این مرحله نیاز است تا شما یک قالب وردپرس مناسب برای راه اندازی سایت تخفیف گروهی داشته باشد شما می توانید قالب تخفیف گروهی وردپرس تخفیفات را از فروشگاه ژاکت خریداری کنید و بر روی سایت خود نصب کنید

اگر در هنگام نصب قالب تخفیف گروهی بر روی وب سایت خود با مشکلی مواجه شدید می توانید مقاله مربوط به مشکلات نصب قالب در وردپرس را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید.

از سری امکاناتی که قالب های نت برگ در اختیار شما قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارسال پیامک بعد از هر سفارش به خریدار ، فروشنده محصول و مدیر سایت
  • امکان استفاده از شرت کد ها در قسمت های مختلف سایت
  • مگا منوی اختصاصی با امکانات پیشرفته برای درست کردن منوی کامل
  • ابزارک های کامل برای نمایش پست ها در مگا منو ها
  • امکان اضافه کردن فونت های دلخواه به مگا منو
  • نمایش اخرین مطالب هر مگا منو به کاربران
  • طراحی اسلایدر هایی نظیر محصولات پر طرفدار ، پر فروش ترین ها و برترین تخفیف های هفته و ….
  • نمایش سبد خرید به صورت گرافیکی
  • امکان نمایش دسته بندی ها و محصولات به تفکیک هر شهر
  • نمایش پیشنهاد های ویژه در صفحه اصلی سایت
  • منو دراپ داون برای قسمت پروفایل
  • امکان احراز هویت فروشندگان و مشتریان وب سایت
  • امکان طراحی فاکتور با سلیقه شما
  • امکان درج خبرنامه با رابط کاربری مناسب در سایت
  • تغییر ظاهر صفحه حساب کاربری
  • امکان ویرایش پنل فروشندگان
  • ایجاد شهر به صورت دستی برا فروشندگان هر بخش
  • امکان اضافه کردن زمان و تاریخ برای هر کد تخفیف
  •  امکان نمایش وضعیت فروشندگان در داشبود اصلی سایت شما
  • امکان طراحی به صورت واکنش گرا

نصب افزونه های لازم:

هر وب سایت فروشگاهی و ارائه دهنده خدمات به یک سری افزونه وردپرس نیاز دارد.

یکی از مهم ترین افزونه ها در راه اندازی سایت تخفیف گروهی ، افزونه ی yoast seo است که با استفاده از آن می توانید سئو سایت خود را بهبود بخشید تا هنگامی که مشتریان شما آدرس وب سایت شما و یا کالا های مرتبط شما را جست و جو می کنند بتوانند به راحتی به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

شما می توانید این افزونه کاربردی را از فروشگاه ژاکت خریداری کنید

افزونه المنتور پرو نیز یک افزونه معروف است که برای طراحی صفحات استفاده می شود و کار کردن با آن نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد و شما می توانید هر المانی را که نیاز دارید به راحتی با استفاده از کشیدن و رها کردن به صفحه خود اضافه کنید و طراحی صفحات خود را کامل کنید.

شما می توانید آموزش المنتور فارسی را نیز در بلاگ ما ببینید.

اگر در هنگام نصب افزونه ها بر روی وب سایت خود با مشکلی رو به رو شدید می توانید مشکلات رایج در هنگام نصب افزونه را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید.

بهینه سازی سئو:

سئو یکی از مهم ترین مباحث در طراحی وب سایت ها است زیرا اگر سئو سایت شما قوی نباشد مشتریان شما نمی توانند به راحتی وب سایت شما را پیدا کنند و در نتیجه در آمد شما افزایش پیدا نمی کند پس لازم است که برای سئو سایت خود وقت بگذارید و سئو سایت خود را بهبود بخشید.

امیدواریم شما با خواندن این مقاله با روش راه اندازی سایت تخفیف گروهی آشنا شده باشید و بتوانید به راحتی یک سایت تخفیف گروهی مانند تخفیفیان و یا نت برگ با وردپرس برای خود طراحی کنید و از این طریق بتوانید کسب در آمد کنید. البته اگر زمان و یا دانش کافی برای طراحی یک سایت مشابه نت برگ را ندارید می توانید با مراجعه به سایت های مختلفی در این حوزه و مشاهده نمونه طراحی سایت آن ها بهترین طراحی را برای سایت خود در مورد زمینه ای که دوست دارید سفارش دهید .

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%
13

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه