آموزش نحوه فعالسازی صفحات فرود و landing page در المنتور

آموزش های المنتور

4 دقیقه زمان مطالعه

صفحات فرود یا لندینگ پیج‌ها نقش بسیار مهمی در طراحی یک وب‌سایت پرمخاطب ایفا می‌کنند. این صفحات می‌توانند اولین جرقه‌ ارتباطی با کاربران و مشتریان بالقوه شما باشند و تاثیر چشمگیری در تصمیم آن‌ها برای ادامه همکاری با برند یا خدمات شما دارند. در محیط وردپرس، ایجاد یک لندینگ پیج با استفاده از ابزار قدرتمندی چون المنتور، هم ساده است و هم سرعت بالایی دارد.

صفحه ساز المنتور قدرتمندترین افزونه وردپرس برای دیزاین صفحات لندینگ است. امکانات این صفحه ساز به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بهترین صفحه فرود را برای کسب و کار خود فراهم کنید.

 

بررسی اهداف و نیازمندی‌های مختلف صفحات فرود یا لندینگ پیج‌ها

لندینگ پیج‌ها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند، از جمله جذب مشتریان جدید، افزایش ثبت‌نام‌ها، فروش محصولات یا خدمات، یا حتی جمع‌آوری اطلاعات برای کمپین‌های تبلیغاتی. بنابراین، طراحی و پیاده‌سازی صفحه فرود باید به گونه‌ای باشد که این اهداف را به خوبی پوشش دهد.

استفاده از المنتور برای طراحی لندینگ‌های تاثیرگذار

لندینگ پیج‌ها ابزار قدرتمندی برای رسیدن به اهداف وب‌ سایت شما هستند. با استفاده از المنتور می‌توانید لندینگ پیج‌های حرفه‌ای را با حداقل زمان و هزینه ایجاد کنید. اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، به ما در بخش نظرات اطلاع دهید. در ژاکت همیشه در تلاشیم تا بهترین راهنما و منبع برای کاربران وردپرس فارسی زبان باشیم.

 

راهنمای گام به گام طراحی صفحات فرود با المنتور

برای طراحی صفحات فرود به کمک المنتور، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

۱- نصب و فعالسازی المنتور

برای شروع، اولین چیزی که نیاز دارید این است که المنتور را نصب و فعال کنید. اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید می‌توانید به داشبورد وردپرس خود بروید، وارد بخش «افزونه‌ها» شوید و سپس «افزودن جدید» را انتخاب کنید. در صفحه بعدی و در قسمت جستجو، «Elementor» را وارد کنید و سپس روی «نصب کنید» کلیک کنید. پس از نصب، حتما روی «فعال‌سازی» کلیک کنید.

در صورت نیاز به امکانات بیشتر می‌توانید صفحه ساز المنتور پرو Elementor Pro را از ژاکت خریداری کنید. این نسخه از المنتور امکانات بسیار بیشتری را نسبت به المنتور معمولی دارد.

۲- ساخت صفحه جدید

پس از فعال‌سازی المنتور، برای شروع کار باید یک صفحه جدید ایجاد کنید. برای این کار، به قسمت «برگه‌ها» در داشبورد وردپرس بروید و روی «افزودن جدید» کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، به صفحه خود یک عنوان دهید و سپس روی «ویرایش با المنتور» کلیک کنید.

۳- طراحی لندینگ پیج با المنتور

حالا وقت آن رسیده است که به طراحی صفحه فرود خود با المنتور بپردازید. المنتور یک پیج بیلدر با امکان Drag & Drop است که استفاده از آن بسیار آسان است. شما می‌توانید ویجت‌ها را از منوی سمت راست به صفحه خود بکشید و رها کنید. این ویجت‌ها شامل متن، تصاویر، فرم‌ها، دکمه‌ها و بسیاری از عناصر دیگر هستند. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی هر ویجت، ویژگی‌ها و تنظیمات آن را در پنل سمت راست تغییر دهید. ما در مقالات دیگر تعداد زیادی از این ویجت‌ها و کاربردهایشان را شرح داده‌ایم؛ حتما مقالات دیگر ما را دنبال کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
معرفی اسکریپت و زبان‌های اسکریپت نویسی و کاربرد آن‌ها

در زیر مرحله به مرحله طراحی لندینگ پیج با المنتور را دنبال می‌کنیم:

  1. انتخاب قالب: المنتور دارای یک کتابخانه قالب‌های از پیش طراحی شده است که می‌توانید آن‌ها را برای شروع استفاده کنید. برای دسترسی به این قالب‌ها، روی دکمه «افزودن قالب» کلیک کنید و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. استفاده از ویجت‌ها: المنتور دارای مجموعه گسترده‌ای از ویجت‌ها است که می‌توانید برای اضافه کردن عناصر مختلف به صفحه فرود خود استفاده کنید. این عناصر شامل متن، تصاویر، دکمه‌ها، فرم‌ها، تصاویر شریطی و بسیاری از عناصر دیگر است.
  3. کشیدن و رها کردن ویجت‌ها: برای اضافه کردن یک ویجت به صفحه خود، کافی است آن را از منوی سمت راست به نقطه مورد نظر خود در صفحه بکشید و رها کنید.
  4. تنظیم ویجت‌ها: با کلیک بر روی هر ویجت، می‌توانید ویژگی‌های آن را در پنل سمت راست تغییر دهید. این تنظیمات شامل تغییر رنگ، اندازه، فونت و دیگر تنظیمات است.
  5. تنظیمات صفحه: در منوی تنظیمات صفحه در پایین سمت راست می‌توانید تنظیمات صفحه خود را تغییر دهید، از جمله عرض صفحه، فاصله بین عناصر و فونت‌های صفحه.
  6. ذخیره کارها: حین کار با المنتور، از ذخیره کردن پیشرفت‌های خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار، فقط کافی است روی دکمه «ذخیره» در پایین صفحه کلیک کنید.

۴- پیش‌نمایش و انتشار لندینگ پیج

پس از اینکه راضی بودید، می‌توانید روی دکمه «پیش‌نمایش» در پایین صفحه کلیک کنید تا ببینید که صفحه فرود شما چگونه به نظر می‌رسد. اگر همه چیز به نظر شما درست است، کافی است که روی دکمه «انتشار» کلیک کنید تا لندینگ پیج شما بر روی وب سایت‌تان منتشر شود.

 

المنتور، بهترین ابزار برای طراحی لندینگ پیج‌های کارآمد

ساخت صفحات فرود یا لندینگ پیج‌های کارآمد یکی از اجزای اساسی برای توسعه یک وب‌ سایت موفق است. با توجه به اهداف و نیازهای خاص خود، شما می‌توانید صفحات فرود بی‌نظیری با استفاده از ابزاری قدرتمند مانند المنتور طراحی کنید. از متن‌نویسی تا طراحی گرافیک، المنتور امکانات بی‌شماری را برای ایجاد یک تجربه کاربری فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهد. تمامی لندینگ‌های جشنواره‌های ژاکت هم با طراحی با المنتور ایجاد شده‌اند و ما نیز ازین افزونه محبوب وردپرس استفاده می‌کنیم.

امیدواریم که این مقاله به شما در فهم بهتر نقش و اهمیت صفحات فرود و چگونگی ساخت آن‌ها با المنتور کمک کرده باشد. در وب سایت ژاکت همیشه به دنبال ارائه محتوای مفید و کاربردی هستیم و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید یا سوالی دارید، لطفا با ما در ارتباط باشید. با مطالعه این مقالات می‌توانید تجربه بهتری در طراحی وب‌ سایت خود داشته باشید.

محصول پیشنهادی

افزودنی‌های ضروری المنتور | اسنشیال ادان پرو | Essential Addons for Elementor Pro

345,000 تومان

94.78%

محصول پیشنهادی

افزودنی ادآن پلاس المنتور | پلاگین The Plus Addons Elementor

345,000 تومان

68%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزودنی هپی ادانز پرو المنتور | Happy Addons Pro

345,000 تومان

100%
شکارچی وردپرس

شکارچی وردپرس

محصول پیشنهادی

افزودنی‌ پریمیوم پرو المنتور | پریمیوم ادانز | Premium Addons Pro

345,000 تومان

90%

محصول پیشنهادی

افزودنی المنتوری لندر | Lander elementor addon

345,000 تومان

60%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه جت انجین المنتور | پلاگین JetEngine

345,000 تومان

95%

محصول پیشنهادی

افزونه محتوای داینامیک برای المنتور | پلاگین Dynamic Content For Elementor

345,000 تومان

73.33%
مهدی عباس زاده

مهدی عباس زاده

محصول پیشنهادی

افزودنی جت تب المنتور | jet tabs

345,000 تومان

100%

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور المنت پک پرو | پلاگین Element Pack Pro

395,000 تومان

95.24%

محصول پیشنهادی

افزودنی قدرتمند ‌آلتیمیت ادان المنتور | Ultimate Addons for Elementor

395,000 تومان

90.91%
فیدارشاپ

فیدارشاپ

محصول پیشنهادی

افزودنی جت منو المنتور | jet menu

345,000 تومان

76%

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور جت المنت | پلاگین JetElements

395,000 تومان

90%

محصول پیشنهادی

افزودنی جت سرچ | پلاگین صفحه ساز قدرتمند المنتور JetSearch

345,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور پاورپک | پلاگین PowerPack Elementor

395,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

افزودنی های صفحه ساز قدرتمند المنتور | افزونه Anywhere Elementor Pro

207,000 تومان

84%
فیدارشاپ

فیدارشاپ

محصول پیشنهادی

افزونه افزودنی المنتور عناصر نامحدود | پلاگین Unlimited Elements For Elementor

395,000 تومان

100%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه تولید صفحات ووکامرس با المنتور | پلاگین WooCommerce Page Builder

345,000 تومان

50%
مهدی عباس زاده

مهدی عباس زاده


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

واقعا مقاله هاتون از نظر محتوایی تکمیل ترین محتواییه که همیشه پیدا میکنم،
منم اتفاقا یک رپورتاژ توی مجله اقتصاد آفرین خودم که درباره همین موضوع توضیح میداد، یکی از کاربران نوشته بود از تورمجازی و ویدیو هم استفاده کنید که به نظرم خیلی میتونه مفید و برای کاربر مفید باشه 👌😍

سلام وقت بخیر
من که انتشار میدم به من خطای 404 رو میده
میدونید دلیلش چیه؟

ارسال دیدگاه