راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

ایده کسب و کار

16 دقیقه زمان مطالعه

امروزه به تدریج شاهد کنار رفتن ارزهای رایج دنیا و جایگزین شدن آن ها با ارز های دیجیتال می شویم. به همین دلیل، طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یک اقدام مهم از سوی صرافی هاست تا افراد را به این سمت بکشانند.

تا سال ۲۰۱۹ کمتر کسی از ایده تجارت ارزهای دیجیتال شگفت زده می شد، اما صرافی های ارزهای دیجیتال امروزه بسیار پرطرفدار شده اند و به همین علت نیز نیاز به سایت صرافی ارز دیجیتال بیشتر از گذشته احساس می شود. در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال موارد مختلفی باید مد نظر قرار گیرد تا سایتی که در نهایت طراحی می شود کیفیت و عملکرد خوبی داشته باشد.

ما در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر درباره طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را طراحی کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال در واقع یک پول مجازی است که بر روی آن عملیات‌هایی انجام شده و با یک رمزگذاری پیشرفته و پیچیده، ایمن شده است. به همین دلیل نمی‌توان ارز دیجیتال را هک کرد و کاری غیر ممکن می‌باشد. به دلیل این که خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال در بستر اینترنت و فضای مجازی اتفاق می‌افتد، دولت‌ها و هیچ کسی بر روی آن کنترلی ندارند و متعلق به شخص خاصی نمی‌باشد. با این حال خرید و فروش ارز دیجیتال در اینترنت انجام می‌شود و هر کسی می‌تواند با پرداخت مقداری پول، برای خود ارز دیجیتال بخرد.

راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، این اتفاق را ممکن می‌کند و افراد می‌توانند در این سایت، مبلغی از حساب خود پرداخت کرده و ارز دیجیتال بخرند و آن را در کیف پول مجازی خود، که به آن والِت نیز گفته می‌شود، ذخیره سازند.
ارز‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند که تنها تعداد کمی از آن‌ها معروف و محبوب بوده و توسط مردم خریداری می‌شوند. احتمالاً تعداد بسیار زیادی از ارز‌های دیجیتال وجود دارد که کسی اسمش را هم نشنیده است، اما می‌توان آن‌ها را هم خرید و فروش کرد. راه‌ اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال امکان مشاهده و دسترسی به تمام ارز‌های دیجیتال را فراهم می‌کند. با این حال شاید تعداد ارز‌های دیجیتالی که توسط عموم مردم و شمار زیادی از افراد، خرید و فروش می‌شود، کمتر از انگشتان یک دست باشد.

معروف ترین ارز های دیجیتال

در ادامه تعدادی از معروف ترین ارزهای دیجیتال رایج را معرفی خواهیم کرد.

بیت کوین

بیت کوین اولین و معروف ترین ارز دیجیتال شناخته است که در سال 2010 راه اندازی شد. ارزش سهام بیت کوین بیش از 174 میلیارد دلار است که 64 در صد از کل سهام ارز های دیجیتال را داراست، اما با توجه به روند صعودی که امسال طی کرده است، احتمال دارد که ارزش سهام به بیش از 70 درصد برسد. خرید کالا با بیت کوین در اینده بسیار میان مردم جاء می افتد.

اتریوم

اتریوم رتبه دوم را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد. این ارز در سال 2015 راه اندازی شد. اتریوم یک پلتفرم غیر متمرکز است که امکان کنترل و ساخت قرارداد را بدون دخالت شخص سومی فراهم میکند. ارز دیجیتال اتریوم روی توکن های خاصی به نام اتر کار می کند.

بیت کوین کش

ارز محبوب بعدی در فهرست بهترین ارزهای دیجیتال، ارز بیت کوین کش است که با ایده‌ ایجاد بیت کوینی عملی ‌تر برای پرداخت ‌های کوچک و روزمره به وجود آمد. در تاریخ می ۲۰۱۷، پرداخت ‌های بیت کوین در حدود چهار روز طول می‌ کشید، مگر اینکه هزینه آن پرداخت می ‌شد و در نتیجه برای معاملات کوچک زمان نسبتا زیادی به ‌حساب می ‌آمد. در نهایت تغییر در کدها پیاده ‌سازی شد و بیت کوین کش در تاریخ اول آگوست ۲۰۱۷ به وجود آمد.

لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین در اکتبر سال ۲۰۱۱ توسط «Charlie Lee» کارمند سابق گوگل منتشر شد. این کریپتوکارنسی در واقع شاخه ‌ای از بیت کوین بود که در مواردی مانند زمان تولید بلاکی کوچک ‌تر، افزایش حداکثر تعداد کوین ‌ها و یک الگوریتم مبتنی بر اسکریپ تفاوت ‌هایی را ارائه می ‌کرد.

لزوم طراحی سایت ارز دیجیتال

امروزه زندگی ما با دنیای الکترونیک و دیجیتال گره خورده است. برای انجام کارهای روزانه، اطلاع از جدیدترین اخبار، خرید کردن و بسیاری از کارهای دیگر نیاز داریم که به سایت های ارائه دهنده خدمات مراجعه کنیم.

این اتفاق مزایای بسیاری را برای ما و همنیطور خدمات دهندگان به همراه داشته است. از این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه های جاری اشاره کرد. کاربران امروزی برای اطلاع از آخرین قیمت ارز و سکه، در ابتدا به فضای اینترنت مراجعه می کنند. این موضوع برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد که با راه اندازی صرافی ارز دیجیتال مناسب، بتوانید به آنان خدمات رسانی کنید.

طبق بسیاری از پیش‌بینی‌ها، ارز‌های دیجیتال در آینده بخشی از اقتصاد تلقی خواهند شد و کشور‌های بسیاری آن‌ها را به عنوان بخشی از پول ملی کشور قرار خواهند داد. به دلیل این استقبال زیاد از ارز‌های دیجیتال توسط مردم تمامی جهان، سایت‌های زیادی برای خرید و فروش آن‌ها راه‌اندازی شده است. به همین دلیل راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می‌تواند منبع درامد خوبی باشد. بیل گیتس مدیر و مالک مایکروسافت هم آینده پول و اقتصاد را در ارز‌های دیجیتال می‌بیند. در ماه‌های اخیر، ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد روی کره زمین می‌باشد وارد سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال و خرید و فروش آن‌ها شده است.
راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال علاوه بر سودی که الان با خودش به همراه خواهد داشت، در آینده نیز به شدت سودزا خواهد بود. انتظار می‌رود که در سال‌های آینده کشور‌ها سیستم ارزی خود را بر پایه ارز‌های دیجیتال قرار دهند. با استفاده از ارز‌های دیجیتال می‌توان در یک آن تمام کار‌های مالی را انجام داد و جریان ارز سرعت بسیار بالایی دارد. در نتیجه راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می‌تواند کار منطقی و بسیار پر سودی باشد.

این روز ها خدمات صرافی فقط شامل خرید و فروش دلار و ارزهای کشور ها نمی شود و با توجه به انقلاب بلاکچین و اختراع بیت کوین، هواداران این ارزها و خدماتی که با ارزهای دیجیتال انجام می گردد، روز به روز رو به افزایش هستند. بنابراین بسیار از صرافی های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد دلاری از راه اندازی خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها هستند، می توانند با ساخت یک وب سایت صرافی آنلاین، به ارائه این خدمات بپردازند.

در کنار طراحی سایت صرافی، شما نیاز به بهینه سازی و سئو سایت خود به جهت ارتقا رتبه و نمایش مناسب در موتورهای جستجو نیز خواهید داشت.

سفارش طراحی سایت

 

راه اندازی سایت صرافی ارز دیجیتال

موفقیت در عرصه ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و اتریوم و سایت هایی ماند نوبیتکس و والکس که در این زمینه راه اندازی شده اند و استقبال روز افزون از خرید ارز دیجیتال، می تواند هرکسی را وسوسه کند تا نسبت به راه اندازی سایت صرافی ارز دیجیتال ازخود اقدام کند. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نیازمند رعایت یک سری قوانین است. ساخت سایت صرافی باید به صورت اختصاصی و توسط طراحان حرفه ای سایت که در مورد علوم بلاک چین ها و طراحی سایت اکسچنج اطلاعات داشته باشد، طراحی شود. اگر طراحی سایت شما به صورت اصولی انجام شود، می تواند تاثیر شگرفی در کسب و کار و درآمدتان داشته باشد.

در ادامه مراحل راه اندازی وبسایت ارز دیجیتال را بررسی می کنیم.

مراحل راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال شامل مراحل مختلفی است که با رعایت کردن و انجام دقیق آن‌ها، می‌توانید سایت خودتان را داشته باشید و از این طریق به درآمد خوبی برسید. ساختن و راه‌ اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال کار آسان و سریعی نیست و باید وقت زیادی بر روی آن بگذارید و تمام جوانب آن را بسنجید و به دقت بررسی کنید. به دلیل این که مهم‌ترین اطلاعات هر فرد و پول او در این سایت قرار دارد، امنیت آن باید صد درصد باشد. در صورتی که در امنیت سایتی مشکلاتی وجود داشته باشد، افراد در آن سرمایه‌گذاری نکرده و از آن استفاده نمی‌کنند.

مطالعه قوانین

اولین مرحله برای راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، این است که قوانین کشور را به خوبی مطالعه کنید تا در طراحی سایت، قوانین را نقض نکرده و باعث بسته شدن سایتتان نشوید. همچنین به قوانین ارز‌های دیجیتال و ترید کردن کاملاً مسلط باشید تا اشتباهی در سایت‌تان رخ ندهد. بانک مرکزی در ایران تعدادی از ارز‌های دیجیتال را به رسمیت شناخته و مجوز خرید و فروش آن‌ها را صادر کرده است و به همین دلیل سایت‌های فارسی مختلفی برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال راه‌اندازی شده‌اند. به همین دلیل از لحاظ قانونی مشکل زیادی نخواهید داشت.

اگر سایتتان در کشورهای خارجی نیز استفاده خواهد شد و برای آن برنامه دارید، علاوه بر قوانین داخل کشور، باید قوانین کشورهای مورد نظرتان را نیز بررسی کنید تا ارز دیجیتال در آن‌ها ممنوع نباشد یا با راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در آن کشورها، دچار مشکل نشوید. مطالعه قوانین همواره راه بسیار مناسبی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده است.

آنالیز رقیبان

دومین مرحله برای راه ‌اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، آنالیز کردن کامل رقیبان می‌باشد. بازار ارز‌های دیجیتال روز به روز رشد بیشتری می‌کند و افراد زیادی وارد آن می‌شوند. در نتیجه سایت‌های زیادی نیز برای خرید و فروش این ارز‌ها ساخته می‌شوند. به همین دلیل آنالیز کردن رقیب‌هایتان اهمیت بسیار زیادی دارد. با این کار می‌توانید از استراتژی‌های مختلف باخبر شوید و همچنین سعی کنید تا ویژگی‌های بیشتر و بهتری نسبت به رقیبتان به سایت خود اضافه کنید.

علاوه بر این موارد، با آنالیز سایت رقیبان خود می‌توانید اشتباهاتی را که آن‌ها در ساخت و راه‌ اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال خود کرده‌اند، مرتکب نشوید و سایت بهتری داشته باشید. از مواردی که در آن‌ها می‌توانید بهتر از رقیبان خودتان باشید، می‌توان به سرعت انتقال، رابط کاربری سایت و امنیت آن اشاره کرد. در صورتی که سایتتان امنیت بالاتری داشته باشد و رابط کاربری بهتری داشته باشد که مخاطب بتواند بهتر و راحت‌تر آن را به کار گیرد، رشد زیادی خواهید کرد. با آنالیز کردن رقیبان خود می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و سعی کنید تا از آن‌ها بهتر باشید.

گرفتن مجوزها

همانطور که اشاره شد، باید به قوانین کشور و ارزهای دیجیتال آگاه باشید تا سایتتان به کار خود ادامه دهد و قانون باعث بسته شدن سایتتان نشود. بهتر است یک وکیل ماهر استخدام کنید تا کارهای حقوقی و قانونی سایت را انجام دهد تا با ناآگاهی با مشکل مواجه نشوید. سپس باید مجوزها و نماد اعتمادهای لازم برای سایت را بگیرید که خود پروسه‌ای طولانی می‌باشد. برای این کار باید نقشه‌ها و برنامه‌هایتان مشخص باشد تا بتوانید مجوزها را دریافت بکنید.

باید زمینه‎‌هایی را که سایتتان در آن فعالیت خواهد کرد، مشخص کنید و بر اساس آن مجوزهای لازم را بگیرید. ارزهای دیجیتالی را که در سایتتان خرید و فروش خواهد شد، باید مشخص کنید. رعایت این موارد راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را بسیار آسان‌تر می‌کند. مشخص کردن برنامه و مسیر راه و همچنین هدف، کار راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را بسیار آسان‌تر می‌کند. به عنوان مثال، انواع مختلف ارزهای دیجیتال توسط گروه‌های سنی و قشرهای مختلف جامعه خرید و فروش می‌شوند که بهتر است آن‌ها را شناسایی کرده و سایت را متناسب با جامعه هدف خود طراحی کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
فراتر از کسب و کار سنتی

طراحی سایت

طراحی کردن سایت یکی از مهم‌ترین مسائل در راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال است که بهتر است آن را بسیار جدی بگیرید و یک سایت حرفه‌ای بسازید. بهتر است رابط کاربری سایتتان را حرفه‌ای طراحی کنید که در عین سادگی، خلاقانه باشد و کاربر بتواند به راحتی از سایت استفاده کند. سعی کنید از قالب‌های طراحی سایت استفاده نکنید و سایت را به شکل مناسبی طراحی کنید که تاثیر خوبی داشته باشد. هر چه طراحی سایت‌تان بهتر باشد، کاربر ارتباط بیش‌تری با آن برقرار خواهد کرد. پیشنهاد ما طراحی سایت با وردپرس است.

بهتر است برای طراحی UI و UX سایتتان از افراد حرفه‎‌ای استفاده کنید که بهترین نتیجه را بگیرید. بهتر است کدنویسی سایتتان به گونه‌ای باشد که مخاطب بیش‌ترین راحتی را هنگام استفاده از سایت داشته باشد و دچار سردرگمی در سایت نشود. یکی از مواردی که باید به آن اهمیت بالایی بدهید، سرعت سایت می‌باشد. هر چه سرعت سایتتان بالاتر باشد و عملیات‌ها را با سرعت بالاتری اجرا کند، برای کاربر جذاب‌تر خواهد بود و زیادتر از سایتتان استفاده خواهد کرد. هنگام راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال خود بهتر است تا راحتی و امنیت کاربر را مهم‌ترین هدف خود قرار دهید.

طراحی سایت بیت کوین

امنیت سایت

امنیت سایت ارز دیجیتال، یکی از با اهمیت‌ترین موارد در راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می‌باشد که به شدت باید به آن اهمیت دهید. امنیت سایت بسیار بالا باشد و هیچ روزنه‌ امنیتی در سایت برای ورود هکران وجود نداشته باشد. کاربران مهم‌ترین اطلاعات و سرمایه خود را در سایت قرار می‌دهند و اگر شخص دیگری به آن اطلاعات دسترسی پیدا بکند، می‌تواند آن‌ها را از بستر سایت شما به سرقت ببرد و حتی دردسرهایی برایتان ایجاد بکند. به همین دلیل باید اهمیت ویژه‌ای به امنیت سایتتان بدهید.

امنیت سایت باید در بالاترین حد خود و صد درصد باشد تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده سرمایه و اطلاعات حیاتی خود را در سایت وارد کنند. سایت‌های زیادی بوده‌اند که امنیت مناسبی نداشتند و تحت حمله هکرها قرار گرفته‌اند. برخی از این سایت‌ها حتی تا میلیون‌ها دلار در این حمله‌های سایبری از دست داده‌اند که تماما سرمایه کاربران سایت بوده است.

اپلیکیشن برای سایت

بسیاری از کاربران با استفاده از موبایل خود اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‎‌نمایند و استفاده از سایت ممکن است برای آن‌ها با دشواری‎‌هایی همراه باشد. به همین دلیل بهتر است تا اپلیکیشنی طراحی کنید که در بستر سایت فعالیت بکند و کاربران بتوانند با استفاده از آن اپلیکیشن به راحتی با موبایل خود فعالیت‌هایشان را انجام دهند. به کمک اپلیکیشن سازهای موبایل می توانید به راحتی اپلیکیشن خودتان را بسازید.

ارتباط با کاربران

بهتر است تا از راهی با کاربران سایت ارتباط داشته باشید و اخبار جدید را به آن‌ها برسانید. برای این کار می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید یا به کاربران خود ایمیل‌ بفرستید و آن‌ها را از اخبار مطلع سازید. همچنین می‌توانید شماره‌ای در سایت خود برای پاسخگویی 24 ساعته قرار دهید و افرادی را برای پاسخ به کاربران استخدام کنید. بهتر است با مطالعه تخصصی انواع این روش‌ها، بهترینشان را برای ارتباط با مخاطبان و کاربران سایتتان انتخاب کنید. راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال بدون ارتباط با کاربران ممکن نیست.

انتخاب بانک یا سرویس مناسب

انتخاب بانک یا سرویس پرداخت مناسب می‌تواند تبدیل به کاری چالش برانگیز شود، زیرا بسیاری از بانک‌ها از این کار امتناع می‌کنند یا شرایط لازم برای حجم زیادی از پرداخت و انتقال ارز را ندارند. همچنین نباید از حساب شخصی خودتان برای پرداخت‌ها و انتقال‌ها استفاده کنید. به دلیل این که جریان ارز در داخل سایت باید سرعت بسیار بالایی داشته باشد که این امکان با استفاده از حساب شخصی میسر نمی‌شود. استفاده از سرویس‌های پرداخت یکی از راه‌ها است و می‌توانید از سرویس‌های پرداخت مخصوص ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. انتخاب بانک یا سرویس مناسب از مراحل دیگر راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می‌باشد. بهتر است با انواع درگاه پرداخت آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ

مرحله آخر راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ مناسب و بالا آوردن سایت می‌باشد. بعد از آماده شدن سایت، بهتر است سئوی سایت را جدی بگیرید و افراد ماهر و حرفه‌ای را برای سئو انتخاب کنید. سئوی مناسب و بالا آمدن در سرچ گوگل، استفاده از سایت را به شدت بالاتر می‌برد و باعث افزایش بسیار زیاد فعالیت کاربران در سایت می‌شود که در نهایت منجر به درآمد بیش‌تر خواهد شد.

امکانات مورد نیاز سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال

امکانات مطرح شده برای سایت صرافی ارز دیجیتال، به طور کلی در نظر گرفته شده است و امکانات می توانند نسبت به نوع سایتی که برای شما طراحی می شود، متفاوت باشند.

  • سامانه احراز هویت و ثبت کارت بانکی کاربران
  • سیستم کیف پول آنلاین
  • امکان خرید و فروش انواع ارز دیجیتال
  • نمایش آنلاین قیمت ارزها به صورت عدد و نموداری تمام اتوماتیک
  • امکان تنظیم و تعریف درصدها و کمیسیون سایت صرافی
  • نمایش مشخصات خریدارن و فروشندگان
  • پنل کاربری پیشرفته
  • اتصال به انواع درگاه های پرداخت
  • نمایش سوابق خریدان و فروشندگان
  • نمایش تراکنش ها و خرید های موفق کاربران
  • امنیت بالای وب سایت
  • سیستم ثبت تیکت و پشتیبانی
  • قابلیت ارایه تاریخچه سفارشات

امکانات مورد نیاز سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال

امنیت بالای سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

امنیت یکی از مهم ترین عواملی است که باید در زمان طراحی سایت خرید و فروش ارز به آن توجه داشت. سایتی که امن باشد افراد زیادی به آن مراجعه کرده و  به راحتی به آن اعتماد می کنند و با آسودگی خاطر در آن سرمایه گذاری می ‌نمایند.

از اقداماتی که در زمینه  امنیت این گونه سایت ‌ها انجام می‌شود می‌توان به رمزنگاری بانک‌های اطلاعاتی، رعایت قوانین کشور در زمینه خرید و فروش های آنلاین و نمایش آنلاین ارزش هر ارز دیجیتال اشاره کرد. با برقراری امنیت می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

عملکرد سریع و مناسب سایت صرافی ارز دیجیتال

عملکرد یک سایت صرافی ارز دیجیتال باید بسیار خوب و مورد رضایت کاربران باشد. سایت های صرافی ارز دیجیتال که سرعت پایینی در بارگذاری اطلاعات دارند، نمی توانند باعث جلب رضایت کاربران شوند. امروزه کاربرانی که بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند و یا این ارزها را خرید و فروش می کنند علاقه مند هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن معاملات خود را انجام دهند و به همین علت اگر شما به این موضوع توجه نداشته باشید نمی توانید باعث رضایت کاربران سایت خود شوید.

عملکرد سریع یک سایت صرافی ارز دیجیتال هم به سرور و هاست که برای سایت انتخاب می شود بستگی دارد و هم به میزان زیادی وابسته به نحوه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال است.

قابلیت چند زبانه بودن سایت

طراحی سایت ارز دیجیتال به چند زبان مختلف موجب می‌شود مشتریان زیادی از کشورهای مختلف و از سراسر دنیا برای خرید و فروش ارز دیجیتال وارد سایت شما گردند. طراحی سایت ارز دیجیتال باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند از قسمت منو زبان موردنظر خود را انتخاب کرده تا بتوانند به راحتی با سایت شما ارتباط برقرار کنند. با نحوه ساخت سایت چندزبانه وردپرسی آشنا شوید.

رابط کاربری سایت صرافی ارز دیجیتال

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال وجود دارد، طراحی کاربری آن است. سایتی که شما برای صرافی ارز دیجیتال طراحی می کنید، باید دارای رابط کاربری زیبا و در عین حال ساده ای باشد تا کاربرانی که وارد سایت می شوند بتوانند به راحتی از سیستم شما استفاده کنند.

این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که اگر رابط کاربری سایت شما ساده و در عین حال زیبا نباشد ممکن است در همان نگاه نخست کاربر نتواند ارتباط خوبی با آن برقرار کند و در نتیجه از استفاده کردن از سایت پشیمان شود.

بهینه سازی سایت و سئو سایت صرافی ارز دیجیتال

نکته دیگری که باید در طراحی مدنظر داشته باشید، توجه به سئو سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا فرایند سئو باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی سایت شما را پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد می ‌شود از افراد خبره و با تجربه برای طراحی سایت خود کمک بگیرید. طراحی درست و مطابق با اصول سئو سایت بسیار حائز اهمیت است و در افزایش بازده فعالیت شما بسیار اثرگذار است.

مزایای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

  • صرفه جویی در هزینه و مخارج
  • دسترسی پذیری
  • افزایش تعداد کاربران
  • سرعت بالا در ارائه خدمات
  • افزایش درآمد
  • برند سازی

معرفی قالب برای سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

در ادامه دو نمونه قالب که می توانید از آنها برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید را معرفی خواهیم کرد.

معرفی قالب دیجیتال کریپتون راه اندازی سایت ارزدیجیتال

Crypton  یک قالب چند منظوره وردپرس است. این قالب به طور کلی برای سایت خرید و فروش ارز دیجیتال و وبلاگ مالی مناسب است. شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک وب سایت Cryptocoach یا به سادگی یک مشاور مالی و وب سایت حسابداری استفاده کنید.

دریافت لحظه ای قیمت انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، بیت کوین ک  و لایت کوین در قالب کریپتون تهیه شده و بدون نگرانی می توانید به قیمت های ارائه شده در این قالب اعتماد کنید.

معرفی قالب برای سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

ویژگی‌های کلیدی قالب وردپرس Crypton

  • طراحی ریسپانسیو و مناسب با انواع دستگاه‌ ها
  • بهینه سازی کامل پوسته و سئو بالا با آخرین متدهای روز دنیا
  • دارای پنل تنظیمات بسیار حرفه ‌ای و پیشرفته
  • امکان سفارشی سازی و شخصی سازی کـامل پـوسـتـه
  • استفاده از آیکون و فونت آیکون های جذاب و کاربردی
  • و ده‌ ها امکان و ویژگی فوق العاده دیگر

معرفی قالب شرکتی و ارز دیجیتال لیمکوین

قالب لیمکوین Lymcoin یک قالب منحصر به فرد برای کسب و کارهای مالی و شرکتی در وردپرس است که به طور خاص برای ارزهای رمز نگاری و وبلاگ های مالی طراحی شده است. قالب ارز دیجیتال لیمکوین همراه با افزونه اسلایدر روولوشن، ایونت، ویژوال کامپوزر و موارد دیگر ارائه شده است.

این قالب دارای پنل تنظیمات حرفه ای برای سفارشی سازی همه قسمت های دلخواه می باشد و همراه با صفحات مدرن برای کسانی که قصد دارند یک سایت تمام عیار برای خود طراحی کنند مناسب می باشد. در قالب لیمکوین چندین هدر و فوتر با صفحه ساز محبوب ویژوال کامپوزر اماده شده است. با استفاده از این صفحه ساز امکان ویرایش تک تک بخش های پوسته را فقط با چند کلیک و بدون نیاز به کد نویسی برای شما فراهم شده است و می توانید ظاهر سایتتان را به راحتی و مطابق سلیقه خود تغییر کنید.

ویژگی های قالب لیمکوین

  • سازگار با آخرین نسخه وردپرس
  • طراحی بسیار زیبا و کاملا واکنشگرا
  • سبک های مختلف صفحات
  • سازگاری کامل با افزونه ویژوال کامپوزر
  • سفارشی سازی بسیار آسان
  • طراحی فوق العاده و کارآمد
  • سازگاری کامل با RTL
  • طراحی کاملا ریسپانسیو

جمع بندی

از زمانی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور ما آزاد شده و بستر و شرایط لازم در این زمینه فراهم گردید، این بازار مورد استقبال افراد علاقه مند زیادی قرار گرفت و در این زمینه مشغول به فعالیت شدند. طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال نیز یکی از فعالیت هایی بود که رونق گرفت و افرادی در این زمینه توانسته اند کسب درآمد کنند. البته اگر تمایل دارید یک سایت حرفه ای برای خود راه اندازی کنید ولی زمان کافی را ندارید می توانید به سراغ سایت های تخصصی در این حوزه مانند ژاکت سرویس رفته و طراحی سایت را برای کسب و کار خود در کمترین زمان ممکن سفارش دهید .

اگر شما نیز قصد راه اندازی سایتی در این زمینه را دارید، بهتر است از افرادی که در این زمینه تجربه دارند راهنمایی و مشورت بخواهید تا با اطلاعات کامل و درستی قدم بردارید و به موفقیت برسید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام هزینه طراحی و راه اندازی سایت چقدر میشه لطفا راهنمایی کنید

سلام
این هزینه کاملا متغیره و بستگی به نوع سایتی که مدنظرتونه، cms و فاکتورهای دیگه ای داره. میتونین با شرکت ها و متخصصان این حوزه مشورت کنین تا بر اساس چیزی که موردنظر شماست، هزینه را تخمین بزنند. میتونین از متخصصان طراحی سایت ژاکت سرویس کمک بگیرید.

ارسال دیدگاه