مشتری مداری و افزایش‌ فروش با افزونه های ووکامرس

افزونه های وردپرس

14 دقیقه زمان مطالعه

با توجه به قانون مشتری مداری، شما مستقیماً بر روی حل مشکل مشتری تمرکز می کنید و کسب و کار شما در کمک به مردم خلاصه می شود. این تاکتیک به دلیل اینکه جذب مشتری جدید بسیار پر هزینه تر از حفظ مشتری فعلی است، بسیار کار آمد است. در واقع، جذب مشتری جدید می تواند تا پنج برابر بیشتر از حفظ کردن مشتری فعلی هزینه در بر داشته باشد. به علاوه، مشتریان فعلی 50 درصد بیشتر احتمال دارد محصولات جدید را خریداری کنند و 31 درصد بیشتر از مشتریان جدید برای محصولات شما خرج می کنند.

اگر تیم پشتیبانی شما متمرکز بر کمک به مشتریان باشد، می توانید فروش بیشتری داشته باشید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

برای اینکه بتوانیم این بحث را آغاز کنیم سری به دنیای واقعی می‌زنیم. مشتری دایمی یک فروشگاه در سطح شهر را در نظر بگیرید، او مایل است همواره مورد توجه و احترام قرار گیرد، به اسم صدا زده شود و خریدهای قبلی او در خاطر فروشنده باقی بماند. بر اساس تجربیات قبلی، توقع دارد سلیقه‌اش برای فروشنده شناخته شده باشد و کالاهای منطبق با میلش به او معرفی شود. یک مشتری در این فروشگاه فرضی باید بتواند به راحتی کالای مورد نیازش را جستجو کند. از خاص بودن لذت ببرد، به تخفیف های قابل توجه دست یابد و لذت “در اولویت بودن”  را برای خرید کالاهای جدید، حس کند.
چنین مشتریانی مایلند دیدگاه‌هایشان شنیده شود، برای نقد ها و پیشنهادات خوبشان امتیازی به رایگان دریافت کنند و سفارشاتشان در سریعترین حالت ممکن تامین گردد. همه‌ی اینها و بسیار دیگر دلایلی است که باعث می‌شود مشتریان  به سادگی راه خود را به سمت فروشگاه‌های پر زرق و برق رقیب، کج نکنند!

در ادامه، در مورد مشتری مداری، نحوه پیاده سازی آن و مثال هایی در رابطه با آن صحبت می کنیم.

مشتری مداری چیست؟

مشتری مداری یک رویکرد تجاری است که در آن یک شرکت در ابتدا مشکلات مشتری را حل می کند. کلیت این رویکرد راجع به کمک کردن به مشتری ها در رسیدن به اهداف آن ها است. اساساً، نیازها و خواسته های مشتری بیش از کسب و کار ارزش گذاری می شود و اهمیت بیشتری به آن داده می‌شود. این بدان معناست که تیم پشتیبانی شما بر رفع نیازهای مشتری متمرکز می شود.

به جای پیاده سازی رویکرد مشتری مداری، برخی از شرکت ها از روش جهت گیری فروش استفاده می کنند. این بدان معناست که کسب و کار موردنظر، نیازها و خواسته های شرکت را بر مشتری ارجحیت می دهد.

اما با پشتیبانی از مشتریان قبلی، شما بر ارائه راه حل های مفید، انسانی و جامع به مشتریان متمرکز خواهید شد.

روش مشتری مداری به دلایل مختلفی کار آمد است. همانطور که در بالا گفتیم، حفظ مشتریان فعلی نسبت به کسب مشتریان جدید مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، هرچه مشتریان شما راضی تر باشند، بیشتر احتمال دارد که برند شما را به دیگران معرفی کنند.در عصر حاضر مشتریان دقیقا می دانند که چه می خواهند. آنها بسیار آگاه هستند و منابع بیشتری نسبت به گذشته دارند.

ممکن است برای شما سوال باشد که چگونه می توانید رویکرد مشتری مداری را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید.

ارتباط با مشتریان

اصول مشتری مداری

در ادامه ما هشت اصل مهم را به شما یادآوری می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید مشتری مداری را در فروشگاه خودتان بهبود ببخشید.

چگونه رویکرد مشتری مداری را پیاده سازی کنیم؟

  1. افراد درست را استخدام کنید

افرادی که استخدام می کنید، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به جای اینکه در زمان استخدام روی مهارت‌هایی تمرکز کنید که بعدا می‌توانید آموزش دهید، سعی کنید افرادی را استخدام کنید که اخلاق خوبی داشته باشند. به علاوه، به دنبال افرادی باشید که بتوانند مشکل مشتری‌ها را حل کنند. استخدام کارمند مناسب خیلی مهم است، یک کارمند می تواند باعث ایجاد یا نابود کردن تیم پشتیبانی مشتری شود.

  1. برای کارکنان خود ارزش قائل شوید

پشتیبانی از مشتری اغلب می تواند یک کار قابل تقدیر باشد. اما نباید همیشه اینگونه باشد. رفتار خوب با کارکنان را فراموش نکنید. اگر کارکنان از کار کردن راضی باشند، راحت‌تر می‌توانند روی مشتری‌های شما تمرکز کنند.

  1. تمرین و آموزش را مدنظر قرار دهید

کل تیم شما باید در وهله اول در مورد پشتیبانی مشتری آموزش ببیند، آموزش باید بر دانش محصول، عیب یابی و مراقبت از مشتری متمرکز باشد.

  1. یک رهبر مفید باشید

کل تیم رهبری و مدیریت باید رویکرد مشتری مداری را به طور کامل بپذیرند. اگر این کار را نکنند، تیم شما هم نمی‌تواند این استراتژی را به خوبی اجرا کند. شما باید خود را تا جای ممکن به ارزش‌های شرکت خودتان نزدیک کنید و سعی کنید خودتان هم اصل مشتری مداری را رعایت کنید.

  1. مشتری ها را درک کنید

درک مشتری مهم است. شما باید با مشتریان ناراضی همدلی داشته باشید و سعی کنید مشکلات آن‌ها را به خوبی حل کنید. این که تیم پشتیبانی مشتری نیازهای مشتریان را به درستی درک کند خیلی مهم است.

  1. روند خود را تکرار کنید

به خاطر داشته باشید که نیازهای مشتریان همیشه در حال تغییر و تحول است. شرکت شما باید با این نیازها تکامل یابد و تغییر کند. با رویکرد مشتری مداری، کسب و کار شما همیشه باید به دنبال این باشد که چگونه می توانید نیازهای مختلف مشتری‌‎ها را برآورده کنید.

  1. کارکنان خود را قوی کنید.

تیم پشتیبانی مشتری شما باید اختیار حل اکثر شکایات مشتریان را داشته باشد. به علاوه، کارکنان پشتیبانی شما باید توانایی این را داشته باشند که تغییراتی را در زمینه مدیریت ارائه دهند که در بلند مدت به نفع مشتریان باشد.

  1. انتقاد پذیر باشید

از آنجا که نیازهای مشتریان همیشه در حال تغییر است، باید با مشتریان خود در مورد آنچه آنها نیاز دارند و می خواهند صحبت کنید. تیم پشتیبانی مشتریان نقش مهمی در این زمینه دارد و باید به صورت مستمر با مشتری‌ها در ارتباط باشد تا بتواند نیازهای آن‌ها را کشف کند.

در نهایت، شما باید در فلسفه خود ثابت قدم باشید، آن را آموزش دهید و اجرا کنید. رویکرد مشتری مداری تنها در صورتی اتفاق میافتد که بر روی هدف خود ثابت قدم باشید.

ساده‌ترین راه برای پیاده سازی رویکرد مشتری مداری، شنیدن شکایات مشتری‌ها و پاسخگویی سریع و محترمانه به آن‌ها است. شما باید به مشتریان خودتان کمک کنید و مشکل آنها را حل کنید، حتی اگر مستقیماً به نفع شرکت شما نباشد.

یک مثال عالی در زمینه مشتری مداری، شرکت اپل است. در حقیقت، اپل تقریباً همیشه محصولات جدیدی را ارائه می دهد که خواسته ها و نیازهای مشتریان را قبل از اینکه آنها را حتی بیان کنند، برطرف می کند.

به عنوان مثال، شرکت اپل آیپاد را خیلی قبل تر از اینکه مردم بدانند دستگاه کوچکی می خواهند که بتواند موسیقی را هرجایی که می خواهند پخش کنند، تولید کرده است. در صورتی که این مشکل را اپل پیش بینی و رفع نمی‌کرد، هنوز مجبور بودیم از دستگاه های پخش کننده سی دی یا پخش کننده های MP3 قابل حمل استفاده کنیم.

مشتری مداری یک استراتژی مهم برای حفظ مشتریان قبلی و رشد کسب و کار است. در نهایت، تمرکز بر مشتری به رشد تجارت شما کمک می کند.

پاسخ به مشتری

مشتری مداری در فروشگاه اینترنتی

زمانی که قصد دارید مشتری مداری را در فروشگاه اینترنتی رعایت کنید، در نظر داشته باشید که این اصول خیلی وقت است که وجود داشته‌اند و می‌توانید نکات زیادی هم از کسب و کارهای خرد یاد بگیرید. برای مثال می‌توانید با ایجاد ارتباط انسانی شروع کنید. خیلی از فروشگاه‌های فیزیکی فردی را برای خوش‌آمدگویی به مشتری‌های جدید استخدام می‌کنند.

شما هم می‌توانید با افزونه‌های پشتیبانی وردپرس که در سایت ژاکت معرفی شده است، این کار را انجام دهید. خوشامدگویی به بازدیدکننده‌های جدید و اطلاع دادن به آن‌ها که در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند از شما کمک بگیرند، تاثیر زیادی روی آن‌ها دارد. این ربات‌ها تا ۳۰ درصد هزینه مشتری مداری شما را کاهش می‌دهند.

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد یک فروشگاه مشتری مدار می‌شود، استفاده از کارکنان با دانش و دلسوز است. با آموزش دادن کارکنان خودتان می‌توانید آن‌ها را آماده کنید که به خوبی به نیازهای مشتریان شما پاسخ بدهند و بلافاصله مشکلات آن‌ها را حل کنند. این موضوع باعث افزایش اعتماد مشتری‌ها و همچنین افزایش فروش خواهد شد.

چطور مشتری مداری را در فروشگاه اینترنتی پیاده کنیم؟

تغییر کامل کسب و کار براساس نیازهای مشتری کار خیلی سختی است. حتی ممکن است برخی تصمیماتی که در این زمینه می‌گیرید در کوتاه مدت به ضرر شما باشد، اما در طولانی مدت تاثیر زیادی روی کسب و کار شما خواهد داشت. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد که با رعایت آن‌ها می‌توانید اصول مشتری مداری را در فروشگاه اینترنتی خودتان هم پیاده کنید

قدم یک: محصول

تحقیق در مورد مشتری اولین و مهم‌ترین گام در مشتری مداری است. بدون انجام این کار نمی‌توانید محصولاتی عرضه کنید که با نیازهای آن‌ها سازگار باشد. برای پیدا کردن سبکی که با نیازهای مشتری سازگار است، وقت کافی را صرف کنید و محصولاتی معرفی کنید که نیازهای آن‌ها را با بهترین قیمت ممکن برطرف می‌کند.

حتی در صورتی که محصولات شما با نیاز کاربر نیز سازگاری کافی دارد، باید مزایای محصول را به درستی به آن‌ها یادآوری کنید. در صورتی که نتوانید مزایای یک محصول را به مشتری نشان دهید، نمی‌توانید آن محصول را بفروشید.

تولید محتوای آموزشی و جذاب به تقویت کسب و کار شما کمک می‌کند. افراد زیادی وجود دارند که حتی نمی‌دانند به محصولات شما نیاز دارند، اما با استفاده از بازاریابی محتوا می‌توانید مشتری‌های زیادی جذب و آن‌ها را وفادار کنید.

سعی کنید بسته به نیازهای مشتری پیشرفت کنید. حتی در صورتی که محصول بهتری دارید، اما مشتری هنوز به آن نیاز ندارد، عرضه آن را به تعویق بیاندازید و تا زمانی که مشتری به آن نیاز پیدا کرد، صبر کنید.

پشتیبانی از مشتری را از اولین قدم آغاز کنید. پشتیبانی مشتریان فقط برای زمان‌هایی نیست که اتفاق بدی رخ داده، بلکه باید قبل از آشنایی مشتری با فروشگاه و محصولات شما، این کار را آغاز کنید. تمامی ارتباطات مشتری فرصتی است که ممکن است به فروش منجر شود.

قدم دوم: فروشگاه

در تمامی مراحل خرید شما باید سعی کنید تجربه مشتری را بهبود ببخشید. برای تمامی محصولات از تگ، فیلتر و دسته بندی استفاده کنید تا پیدا کردن آن‌ها برای مشتری راحت‌تر باشد. اصول بازاریابی را در طراحی لندینگ پیج‌ها رعایت کنید تا بتوانند علاوه بر افزایش آگاهی مشتری، آن‌ها را وادار به خرید کنند. هرچقدر که تجربه مشتری بهتر باشد، بازدیدکننده‌های بیشتری می‌گیرید و می‌توانید دوباره از اطلاعات دریافتی برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید.

از تمامی کانال‌های موجود برای دریافت بازخورد از مشتری‌ها استفاده کنید. از طریق نظرسنجی معیارهای مختلفی مثل رضایت مشتری را بررسی کنید تا بتوانید تجربه آن‌ها را بهبود ببخشید.

این مقاله را حتما بخوانید
نقد و بررسی افزونه آیتمز سکیوریتی (solid seurity)

استراتژی Mobile First را در اولویت قرار دهید. حتی در صورتی که بخش زیادی از کاربران شما با کامپیوتر به سایت شما مراجعه کنند، گوگل باز هم سایت‌هایی که برای موبایل طراحی شده‌اند را ترجیح می‌دهد. این موضوع علاوه بر تاثیری که روی سئو دارد، باعث می‌شود در آینده هم برای تغییرات احتمالی آماده باشید.

سعی کنید تا جای ممکن سایت خودتان را برای کاربران مختلف شخصی سازی کنید. ۸۸٪ از کاربران در صورتی که تجربه شخصی‌سازی شده تری از یک سایت داشته باشند، احساس مثبتی در مورد آن پیدا می‌کنند. برای مثال حتی استفاده از اسم مشتری در ایمیل‌های ارسالی، کمک زیادی به افزایش حس اعتماد آن‌ها خواهد کرد.

صدور فاکتور و پیش فاکتور برای جذب مشتری و تبدیل آن به خریدار بسیار مهم است. شما با ارائه پیش فاکتور به مشتریان اعتبار فروشگاه اینترنتی خود را بالا می‌برید. برای این ارائه مهم می‌توانید از بهترین افزونه های صدور فاکتور برای سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

قدم سوم: ارسال

سعی کنید تسویه حساب و پرداخت تا جای ممکن آسان باشد. ۵۹.۷ درصد از مردم اعتقاد دارند که آزاردهنده‌ترین موضوع در مورد تسویه حساب، وارد کردن اطلاعات تکراری است. ۴۶ درصد مردم هم در صورتی که پروسه تسویه حساب طول بکشد، پرداخت را تکمیل نمی‌کنند.

سعی کنید تا جای ممکن مشتری‌های خودتان را به روز نگه دارید و اطلاعات کافی را برای آن‌ها ارسال کنید. تایید سفارش، وضعیت ارسال سفارش، موقعیت بسته و… تمامی مواردی هستند که می‌توانند باعث آرامش خاطر مشتری شوند. همچنین این پیام‌ها می‌توانند باعث افزایش اعتماد مشتری به شما شوند.

سعی کنید کالاها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کنید. ۴۴٪ درصد از مشتری‌ها انتظار دارند سفارشاتشان در مدت دو روز به دستشان برسد. همچنین ۱۳٪ نیز انتظار دارند کالا روز بعد برایشان ارسال شود.

هرچقدر که مشتری سریع‌تر سفارش خود را تحویل بگیرد، بهتر است. همچنین می‌توانید قابلیت‌هایی مثل ارسال رایگان و امکان بازگشت کالا را هم برای اطمینان خاطر بیشتر به آن‌ها بدهید.

افزایش‌ فروش با افزونه‌های ووکامرس

در خرید اینترنتی هم، هر مشتری کم و بیش به ” تجربه ی حس متفاوت بودن و احترام ” توجه خاص دارد. از آنجا که فناوری اطلاعات هر روز در حال پیشرفت است، مشتری حتی مایل است اطلاعات خرید و خواسته‌هایش بیشتر مورد توجه و دقت قرار گیرد. امتیازهایش محاسبه شود و در رتبه‌های برتر دسته بندی مشتریان قرار گیرد،
در این مقاله به بررسی تعدادی افزونه می‌پردازیم که به شما در فرایند اافزایش‌ فروش با افزونه های ووکامرس کمک شایانی می‌کند.

1- معامله خود را با یک تشکر ساده پایان دهید!

صفحه تشکر از پرداخت سفارشی برای ووکامرس زمانی که از یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنید، به طور طبیعی فروشندگان و کارمندان آن فروشگاه، برخورد گرم و صمیمانه‌ای با شما دارند و به صورت معمول از شما به خاطر خریدی که انجام داده‌اید، تشکر می‌کنند. حتی ممکن است از طرف فروشگاه یک هدیه‌، کارت تخفیف، امتیاز قرعه کشی و …دریافت کنید و یا اینکه  به شما پیشنهاد کنند که به محصولات دیگر فروشگاه نیز نگاهی بیندازید.

در فروشگاه اینترنتی نیز می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. از هر کاربری به خاطر خریدی که انجام داده، تشکر کنید، با این کار رضایت مشتریان را ارتقا می دهید، تجربه نشان داده است مشتریانی که مورد احترام قرار می‌گیرند، با خریدهای بیشتر از شما در آینده، قدردانی خواهند کرد.

برای اضافه کردن این امکان به فروشگاهی اینترنتی خود می‌توانید از افزونه ی ” صفحه تشکر از پرداخت در ووکامرس ” استفاده کنید. به کمک این محصول به سادگی می‌توانید برای هر فروش پیام تشکر متناسب بفرستید. این پیام می‌تواند به صورت جداگانه و اختصاصی نیز برای هر محصول درج شود.

2- جستجوی سریعتر، فروش بیشتر

افزونه جستجوی پیشرفته ووکامرسیک فروشنده موفق باید بتواند اطلاعات اساسی، مزیت‌ها و کارایی محصول خود را برای مشتری در کمترین زمان و بیشترین کیفیت ارایه کند. یکی از ابزارهایی که به یاری فروشنده می‌آید، جستجوی کارامد و سریع است. امکان جستجوی حرفه‌ای‌تر ابزاری است که این خواسته را تسهیل می‌کند. حتما با کارکرد بخش جستجوی گوگل آشنا هستید. (به عنوان مثال، نمونه‌ی جستجو در دیجی‌کالا). وقتی در حال نوشتن یک عبارت در بخش جستجو هستید، گوگل حتی پیش از اتمام نوشتن عبارت توسط شما در فیلد جستجو، نتایج پیش فرضی را که بیشتر مورد جستجو بوده‌اند را نمایش می‌دهد. بنابراین با استفاده از خاصیت AJAX  بدون اینکه صفحه نیاز به رفرش داشته باشد، کاربر می‌تواند در کمترین زمان، نتایج جستجو‌ها را در فهرست بازشو فیلد جستجو مشاهده و انتخاب کند.

چنانچه میخواهید افزایش‌ افزایش‌ فروش با افزونه های ووکامرس را داشته باشید می توانید از افزونه ” جستجوی پیشرفته ایجکس” برای جستجوی کارآمد، استفاده کنید. با این افزونه انواع مختلف محتوا شامل پست‌ها، برگه‌ها و هرگونه محتوای سفارشی با قابلیت نمایش لحظه‌ای جستجو می‌شوند. همچنین می‌توانید با تعریف برچسب‌ها ، دسته‌بندی‌ها و طبقه‌بندی مطالب با استفاده از ابزارک‌ها و شورت‌کدها، محتوا و تصویر مطابق با کلمه‌های کانونی را به مشتری نشان دهید.

3-  عضویت ویژه برای مشتری

افزونه عضویت ویژه ووکامرسدر همه فروشگاه‌ها شما با مشتریان متفاوتی روبرو هستید. مشتری‌هایی با خریدهای زیاد، مشتریانی با خریدهای لوکس و گران، مشتریان عجول برای تکنولوژی‌های جدید و…. تنوعی از دسته‌بندی‌ها و خدمات را می‌توان برای مشتریان مختلف در نظر گرفت. توانایی تعریف و مدیریت این خدمات در واقع تفاوت شما با سایت های رقیب را به نمایش می‌گذارد. برای مثال به  خریداران یک کالا بتوان یک کد تخفیف برای مدتی مشخص برای خرید یک کالای مرتبط دیگر ارایه کرد یا یک محتوای خاص را برای تعداد محدودی از مشتریان نمایش داد.

فرض کنید از یک کالای خاص فقط به تعداد محدودی موجود است و شما مایلید فقط مشتریان برتر خود را در جریان بگذارید. با افزونه چند کاره ی ” عضویت ویژه ووکامرس ” قادر خواهید بود علاوه بر امکانات گفته‌شده، فروش یک کالا را به تعداد یا دسته مشخصی از مشتریان محدود سازید. ایمیل های حق عضویت بسازید و آن ها را طبق برنامه دلخواه خود برای مشتریان ارسال کنید. این گزینه نیز برای افزایش‌ افزایش‌ فروش با افزونه های ووکامرس جوابگو است.

4- نمایش جزییات بیشتر محصولات

افزونه فیلدهای اضافی ووکامرس

برای فروش برخی محصولات می‌توان جزییات بیشتری را به انتخاب مشتری قرار داد. علاوه بر امکاناتی که بخش محصول متغیر در ووکامرس به شما ارایه می‌کند، ” افزونه فیلدهای اضافی محصول در ووکامرس ” قابلیت ایجاد و افزودن فیلدهای بیشتری را بر فروش محصول در اختیار شما قرار میدهد.
فرض کنیم یک رستوران فست‌فود آنلاین مایل است سفارش‌هایی دریافت کند. برای انتخاب پیتزا علاوه بر نوع و اندازه، فیلدهای دیگری مثل انتخاب نوع سس، میزان برشتگی، نوع برش، افزودن سالاد و سیب زمینی یا انتخاب رنگ نوشیدنی را نیز در همان صفحه سفارش پیتزا اضافه کند. استفاده از این فیلدهای جدید البته بسته به نوع کسب و کار شما می‌تواند متفاوت باشد اما نکته اساسی سفارش یک‌جا و با حداکثر جزییات است. با این افزونه در واقع شما با یک صفحه فروش می‌توانید هم اختیار انتخاب‌های بیشتر را برای مشتری فراهم آورید هم اینکه احتمالا محصولات بیشتری را با امکان
منطق های شرطی بفروشید.

5- افزونه تبریک زادروز کاربران ووکامرس Novin Happy Brithday

افزونه تبریک تولد نوین ووکامرس ژاکت

برای ایجاد صمیمیت بین مشتری و کسب و کار، روش‌های متعددی وجود دارد و یکی از این روش‌ها تبریک تولد مشتری در روز تولدش است. با “افزونه تبریک تولد Novin Happy Brithday” می‌توانید این کار را به صورت کاملا خودکار انجام دهید.

در صورت نصب و فعال‌سازی این افزونه، یک فیلد در صفحه تسویه حساب سفارشات شما اضافه می‌شود که از طریق آن، کاربر می‌تواند تاریخ تولد خود را وارد کند. این اطلاعات به همراه شماره تماس و آدرس ایمیل کاربر داخل دیتابیس ذخیره خواهد شد. سپس افزونه به صورت روزانه و خودکار کاربران مختلف را بررسی می‌کند و در ساعت تعیین شده توسط شما یک پیامک یا ایمیل سفارشی شده به مشتری ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید در پیام ارسالی یک کد تخفیف هم قرار دهید.

6- افزونه تخفیف و قیمت گذاری پویا | YITH WooCommerce Dynamic Pricing and Discounts

افزونه تخفیف و قیمت گذاری ووکامرس ژاکت

با استفاده از “افزونه تخفیف و قیمت‌گذاری پویا YITH” می‌توانید از ترفندهای قیمت‌گذاری متنوعی در فروشگاه خودتان استفاده کنید. این ابزار برای ایجاد تبلیغات هدفمند برای جذب مشتری و وفادار نگه داشتن آن‌ها کاربرد دارد و می‌توانید با استفاده از آن بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی خودتان را افزایش دهید.

امکان ایجاد تخفیف و قیمت ویژه، تخفیف پلکانی و… برخی از امکانات این نرم‌افزار هستند. همچنین امکان ارائه محصول رایگان، تخفیف تعدادی، جوایز متنوع و… هم در این پلاگین گنجانده شده است.

7- افزونه پرداخت اقساطی ووکامرس | Woocommerce Deposit

افزونه پرداخت اقسازی ووکامرس ژاکت

با استفاده از این افزونه می‌توانید امکان پرداخت اقساطی را با درصدها و دوره‌های زمانی متنوعی در سایت خود بگنجانید. با توجه به رابط کاربری ساده‌ای که این افزونه دارد، کاربر به سادگی از روش‌های پرداخت شما مطلع خواهد شد.

برخی از امکانات “افزونه پرداخت اقساطی ووکامرس” به شرح زیر هستند:

  • زمان بندی‌های پرداخت سفارشی (روزانه، هفتگی و ماهیانه)
  • پذیرش پرداخت توسط کاربر به صورت اقساطی، بیعانه‌ای و یا هر ساختار پرداختی که شما می‌خواهید
  • نمایش رویه پرداخت به صورت بصری برای کاربران طی یک رابط بصری ساده و قابل فهم
  • امکان اجباری/ اختیاری کردن روش پرداخت برای کاربران

8- افزونه تخفیف مشتریان وفادار صبا

افزونه ارائه تخفیف صبا ووکامرس ژاکت

برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار خود، این افزونه کمک میکند تا کد تخفیف برای این دسته از مشتریان ارسال کنید. به این صورت که یک بازه زمانی تعیین می کنید و مشخص می کنید که در این مدت زمان اگر این مشتریان به مقدار مشخصی که باز هم شما تعیین می کنید، خرید کردند، متن پیامک یا ایمیل همراه با کد تخفیف برایشان ارسال شود.

ویژگی های “افزونه ارائه تخفیف به مشتریان وفادار صبا“:

  • ارسال کد تخفیف سفارشی برای مشتریان وفادار
  • قابلیت ارسال پیامک و ایمیل (پشتیبانی از پترن برای پیامک)
  • قابلیت تعریف تعداد روز مشخص برای بررسی سفارشات
  • قابلیت تنظیم ساعت ارسال پیامک و ایمیل
  • هماهنگ با افزونه پیامک ووکامرس (دارای شورتکد های اختصاصی)
  • افزایش ورودی سایت و بهبود سئو و مشتری مداری بهتر

جمع بندی

اهمیت دادن به مشتری باعث خواهد شد سودهای کلانی به دست بیاورید، اما در صورتی که سال‌های سال فقط به محصول و سود بیشتر فکر کرده باشید، انجام چنین تغییری ممکن است خیلی سخت باشد. با این وجود انجام این حرکت تاثیر زیادی روی مشتریان شما خواهد داشت.

در این مقاله تعدادی از راهکارهای حفظ و افزایش‌ فروش با افزونه‌های ووکامرس را مرور کردیم. باید بپذیریم که مشتری همه چیز است! این مشتری است که باعث امتداد فرایند فروش و بقای یک وبسایت می‌شود. بنابراین رفتار محترمانه و تهیه گردش کاری که او را راضی و وفادار نگه دارد بسیار ضروری است. افزونه هایی که معرفی شدند بخشی کوچک از راهکارهایی است که می‌توانید برای بهبود مشتری مداری و افزایش‌ فروش با افزونه‌های ووکامرس از آن استفاده کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده ژاکت

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه