Retry
افراد و وب سایت های موفق جهانی در حوزه افلیت مارکتینگ

بازاریابی آنلاین در سال 2021 بیش از هر زمان دیگری پیچیده تر شده است و وجود یک وب سایت برای افزایش فروش دیگر کافی نیست امروزه شرکت ها در حال بررسی روش های خلاقانه تر برای بالا بردن نرخ فروش هستند. کمپین های بازاریابی اکنون باید شامل مواردی مانند بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی باشند و روش هایی مانند افیلیت به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ضرورت تجاری هستند.

همانطور که می دانید ما در مقاله های مختلف در رابطه با همکاری در فروش صحبت کرده ایم. اما در این مقاله می خواهیم موفق ترین افراد و وب سایت های فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم. در ضمن اگر می خواهید بهترین سایت های افیلیت مارکتینگ هم بشناسید پیشنهاد ما به شما خواندن مقاله مربوط به آن است.

وب سایت های زیادی وجود دارند که با استفاده از بازاریابی افیلیت موفق به ایجاد کسب و کار و کسب درامد بالا از طریق محتوای خود شده اند. این سایت ها دقیقاً می دانند که چگونه می توانند مخاطبان خود را جذب کنند و ارزشی را در اختیار  افراد قرار دهند که آن ها را به سمت خرید سوق دهند.

در حال حاضر حدود 15٪ از درآمد تبلیغات رسانه های دیجیتال از طریق تلاش های افیلیت تأمین می شود و در نتیجه 81٪ از بازاریابان از قدرت افیلیت مارکتینگ استفاده می کنند. آمارها همچنین حاکی از آن است که سایت های فعال در حوزه افیلیت در حال افزایش است و  44٪ رشد کرده اند.

در این مقاله مثال ها و نمونه های موفق بازریاب های فروش  را بررسی خواهیم کرد. ما استراتژی های آن ها را تجزیه و تحلیل می کنیم.هدف از نگارش مقاله این است دریابیم که چگونه می توانید با بکارگیری استراتژی های مناسب، این موفقیت را در وب سایت خود تکرار کنید.

بررسی افراد موفق در حوزه افیلیت

نمونه های افراد و وب سایت های موفق جهانی در حوزه افلیت مارکتینگ

پت فلین

پت فلین پس از اخراج از کار خود در سال 2008 به یک بازاریاب وابسته تبدیل شد. او تصمیم گرفت بیشتر در وبلاگ خود کار کند و خیلی زود از وب سایت خود کسب درآمد کرد. او در ابتدا از گوگل ادسنس برای درآمدزایی استفاده کرد و به تدریج شروع به کسب درآمد از طریق وب سایت خود کرد. پس از مدتی او پیشنهادی برای فروش کتاب الکترونیکی دریافت کرد و کمی از این طریق کمیسیون بدست آورد. پس از یک سال و نیم کار در وب سایت اولین درآمد وی در نوامبر 2008 از طریق همکاری در فروش 8000 دلار بود و این رقم در سال 2013 به بیش از 50000 دلار افزایش یافت.

امروز پت فلین در زمینه بازاریابی شرکت های وابسته بسیار موفق است. اگرچه او منابع درآمد دیگری نیز دارد اما تقریباً 80٪ درآمد وی از طریق افیلیت تأمین می شود. فلین معتقد است که شما به عنوان یک بازاریاب وابسته، باید بر روی چگونگی ارائه خدمات به مخاطبان خود تمرکز کنید.  در وبلاگ خود او نه تنها در مورد همکاری در فروش بلکه خدمات متعدد تجاری صحبت می کند. او همچنین پادکست اختصاصی خود را با بیش از 400 قسمت دارد، جایی که در مورد بازاریابی صحبت می کند.

پت فلین یکی از افراد موفق در حوزه افیلیت

مارتین آزبورن

مارتین آزبورن، معروف به Finch Sells بیست و نه ساله است و در حال حاضر در حوزه افیلیت فعالیت دارد. Finch شرکت خود را با نام Finch Media Ltd. اداره می کند. او در انواع کمپین های افیلیت شرکت می کند و مستقیماً با برند ها همکاری می کند . او اکنون 8 سال است که وبلاگ خودش را در مورد بازاریابی شرکت های وابسته دارد. Finch Sells در سن 12 سالگی شروع به تولید محتوا کرد،و در انجمن ها فعالیت داشت و کسب درآمد از آن را آموخته بود.

اولین تجربه ی او از بازاریابی وابسته با Clickbank بود. امروز، او فروش خود را با پکیج هایش به قیمت 119.95 دلار انجام می دهد و در ازای آن کارمزد می گیرد. او معتقد است شرکت های وابسته ای که به جلو حرکت می کنند کسانی هستند که رابطه ، تبلیغ دهنده و مشتری را درک می کنند.

او  وبلاگ خود را در سایت www.finchsells.com اداره می کند و در آنجا در مورد همه چیز از زندگی شخصی خود تا زندگی حرفه ای صحبت می کند. این یک مکان عالی برای یادگیری همه چیزهایی است که می خواهید در مورد بازاریابی وابسته بدانید. او درباره اینکه چگونه می توانید CPA خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، وب سایت های خود را بهینه کنید و موارد دیگر صحبت می کند.

شاون کالینز

شاون کالینز، بنیانگذار اجلاس همکاران درسال 2003 است. وی از سال 1997 در حوزه افیلیت فعالیت می کند و بیش از دو دهه تجربه دارد. کالینز قبلاً در صنعت نشر کار می کرد. او در سال 1997 با افیلیت آمازون روبرو شد و اولین سایت وابسته خود را راه اندازی کرد. او همیشه از Google AdWords و ایمیل مارکتینگ مستقیم به عنوان دو استراتژی خود استفاده کرده است.

او به بازاریابان جوان توصیه می کند که علاقه خود را دنبال کنند. آن ها باید مسیر خود را پیدا کنند، یک وبلاگ راه اندازی کنند. به گفته وی، این شروع عالی برای بازاریابی وابسته است. وی به افراد توصیه می کند که سعی کنند تلاش خود را به حداکثر برسانند.

ایان فرناندو

ایان فرناندو بازاریابی وابسته است که 15 ساله دارد و در بازار افیلیت مشغول است. او به عنوان در ابتدای کار خود به فروش در eBay و خرید عمده از Alibaba فعال بود و سپس  به بازاریابی وابسته روی آورد. اولین تجربه همکاری در فروش وی با AzoogleAds شکل گرفت.  او شروع به کسب درآمد از 100 دلار در روز تا 1000 دلار در هفته تا 1000 دلار در روز کرد.

امروزه بیشترین میزان مراجعه کنندگان به وی از طریق تبلیغات Facebook و Push Ads است. او برای بدست آوردن یک کلیک در فیس بوک تنها 0.004 تا 0.005 سنت هزینه می کند. وب سایت وی ، ianfernando.com راهنمای کاملی برای یادگیری همکاری در فروش و چگونگی دستیابی به کاری است که او انجام داده است. او بازاریاب های جدید را به خلاقیت تشویق می کند. وی معتقد است که آن ها باید از زاویه ای جدید به مسائل نگاه کنند.

آدام انفروی

آدام انفروی با داشتن وب سایتی به نام خود موفق شده است تا در بازاریابی دیجیتال یک برند شخصی قوی بسازد. وبلاگ وی بر روی طیف “کسب درآمد آنلاین” متمرکز شده است، به عنوان مثال وبلاگ نویسی، بازاریابی وابسته، تجارت الکترونیکی، رسانه های اجتماعی و YouTube را پوشش می دهد. چیزی که آدام را منحصر به فرد می کند این است که او وبلاگ خود را به سرعت رشد داده. او در سال 2019 شروع به کار کرد و در حال حاضر بیش از 500،000 بازدید کننده ماهانه را در یک مکان فوق العاده رقابتی دارد.

او در مورد “بلاگ نویسی ” تکنیک های جدیدی ارائه میدهد که وبلاگ نویسان برای رقابت در سال 2021 و بعد از آن باید بدانند. در حالی که بسیاری از وبلاگ نویسان معروف 5-10 سال پیش شروع به کار کرده اند، هدف آدام این است که ثابت کند امروز نیز برای شروع دیر نمی باشد. آنچه در وب سایت وی به چشم می خورد عمق محتوای او است. یافتن ست زیر 2000 کلمه دشوار است. راهنمای “نحوه راه اندازی وبلاگ” وی بیش از 16000 کلمه است!

هر یک از این پست ها یک راهنمای جامع است که چندین موضوع فرعی را شامل می شود که می توانند خود مقالاتی مستقل باشند. این یک استراتژی مناسب برای گرفتن جایگاه در کلمات کلیدی است. تمام این مطالب از تجربه شخصی وی در ایجاد یک تجارت آنلاین موفق – نوشته شده است.

وی همچنین این پست ها را مرتباً به روز می کند تا از آخرین تغییرات و روندها مطلع شود. بنابراین توصیه می شود از به اشتراک گذاشتن توصیه های منسوخ شده خودداری کنید، برای هر موضوع مرتبط با سئو، این یک ضرورت است. لازم به ذکر است که آدام همچنین دارای یک بخش محتوایی اختصاص یافته به داستان خود است، که به معنای واقعی کلمه زندگی خود را از روزی که متولد شده است توضیح می دهد. این قطعاً اصالت و اعتماد را اضافه می کند.

وب سایت آدام انفروی دو محصول خود را نیز در وبسایت می فروشد. اینها کتاب راهنمای بازاریابی وابسته و ایجاد لینک هستند که به ترتیب 54 دلار و 59 دلار قیمت دارند و همچنین به عنوان بسته پیشنهادی 97 دلار فروخته می شوند. منبع اصلی درآمد وب سایت وی، همکاری در فروش است. او بیش از 200 برند تجاری را در فضای SaaS تبلیغ می کند. همه این تبلیغات برای ابزاری است که به راه اندازی و رشد یک تجارت آنلاین کمک می کند. برخی از آن ها همچنین شامل تخفیف یا مزایای دیگر برای ایجاد انگیزه در بازدید کنندگان برای استفاده از پیوندها است.

اما این تنها نمونه کوچکی از پیشنهادات شرکت وابسته وی است. بیشتر درآمد او از تبلیغاتی است که در اطراف بررسی ها، مقایسه ها و راهنماهای نهایی جمع آوری می شود که بیش از 500 هزار بازدید کننده ماهانه دارد. وی همچنین یکی از اعضای MediaVine است که ماهانه بیش از 14 هزار دلار از طریق تبلیغات نمایشی در برخی از پست های خود درآمد کسب می کند.  طبق گزارشات درآمد وبلاگ ، آدام ماهانه بیش از 80 هزار دلار از وبلاگ خود درآمد کسب می کند.

آدام انفروی یکی بهترین افراد در حوزه افیلیت مارکتینگ

WebsiteToolTester

وب سایتی که اختصاص به بررسی ها، مقایسه ها و راهنماهای ابزارهای سازنده وب سایت و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی دارد، WebsiteToolTester  برای رابرت براندل است که پیرامون نظرات خود مشاغلی ایجاد کرده و اکنون 5 نفر دیگر را به کار گرفته است. این وب سایت برای هر کسی که می خواهد بدون مهارت برنامه نویسی وب سایت ایجاد کند یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کند در نظر گرفته شده است حالا که حرف راه اندازی فروشگاه اینترنتی شد بد نبست به مقاله اموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس  مراجعه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که آن ها وب سایت جداگانه ای برای نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل به نام EmailToolTester دارند که از همان مفهوم ( طراحی مشابه) برخوردار است اما از نظر مخاطبان کمی متفاوت است. مشابه آنچه باعث می شود وبلاگ Adam Enfroy در زمینه کسب درآمد بسیار خوب عمل کند، شایستگی WebsiteToolTester در محتوای جامع و کاربرپسند آن است. این وبلاگ یک هدف مشخص دارد کمک به مشتاقان ایجاد وب سایت و بازرگانان تجارت الکترونیکی در انتخاب بهترین ابزار برای آن ها و استفاده از این ابزارها.

WebsiteToolTester یک کتاب الکترونیکی 24 صفحه ای رایگان تحت عنوان راهنمای ایجاد وب سایت برای مبتدیان ارائه می دهد که می توانید با عضویت در خبرنامه آنها، این کتاب را دریافت کنید. اما هیچ کالایی یا خدماتی مستقیماً در وب سایت فروخته نمی شود. وب سایت دارای یک بخش ابزار است که محصولات اضافی و پیشنهادات شرکت های وابسته را برای نرم افزار چت زنده، سازندگان مسابقه آنلاین را پوشش می دهد.

رابرت براندل موسس WebsiteToolTester

Growth Marketing Pro

یک وبلاگ بازاریابی رشد متعلق به هایلی فریدمن و مارک اسپرا، Growth Marketing Pro  برای بنیانگذاران و بازرگانان استارتاپ و تجارت کوچک که می خواهند اموزش های بیشتری فرا بگیرند و تجارت خود را مقیاس بندی کنند، هدف قرار گرفته است. به گفته هایلی و مارک، آن ها چندین شرکت موفق راه اندازی کرده اند.

مقالات وبلاگ به یادگیری و بررسی نرم افزار دسته بندی می شوند. یادگیری شامل موضوعاتی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی تجارت الکترونیکی، سئو و میزبانی وب هستند و بررسی های نرم افزاری شامل ابزارهای بازاریابی، نرم افزار CRM ، بازاریابی از طریق ایمیل، ساخت لندینگ پیچ (صفحه فرود)، مدیریت پروژه و نرم افزار های مرتبط به SEO می باشد.

از قسمت نظرات هر مقاله می توانید ببینید که هیلی و مارک تعامل زیادی با مخاطبان خود دارند. آن ها به هر سوال در نظرات پاسخ می دهند و همچنین به مخاطبان خود فرصتی می دهند تا با آن ها صحبت کنند. (آن ها همچنین از دادن مشاوره کسب درامد می کنند.)

یکی دیگر از نقاط قوت Growth Marketing Pro این است که محتوای آن ها با مثال ها و توصیه های عملی پر شده است. تجربه آن ها با مشتریان بزرگ در موضوعاتی که پوشش می دهند به آن ها اقتدار می بخشد. شاید این جنس محتوا ترافیک زیادی برای سایت نیاورد ولی می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد.

Growth Marketing Pro ابزاری را به نام GrowthBar به فروش می رساند که به نظر می رسد افراد دیدگاه های خوبی درباره ی آن داشته اند. این ابزار برای پیشنهادهای کلمات کلیدی، ، Google Ads و پیگیری رتبه بندی کلمات کلیدی طراحی شده است. منبع اصلی درآمد وب سایت آن ها مشخصاً بازاریابی وابسته است. اما آن ها همچنین با ارائه مطالب رایگان برای تشویق بازدید کنندگان به ثبت نام در خبرنامه خود، از بازاریابی ایمیل استفاده می کنند.

Growth Marketing Pro

WinningWP

یک وبلاگ بیش از حد متمرکز که توسط برین ویلسون اداره می شود و نکات و بینش های مفید مربوط به وردپرس را به اشتراک می گذارد. این وب سایت هر جنبه ای از وردپرس را که می توانید به آن فکر کنید شامل قالب ها، پلاگین ها، میزبانی، وبلاگ نویسی، سئو، رسانه های اجتماعی و طراحی را شامل می شود. هر گروه موضوعی شامل چندین مقاله آموزنده است.

بخش دیگر به راهنماهای گسترده ای اختصاص دارد که اطلاعات دقیق در مورد راه اندازی، مدیریت و بهینه سازی وب سایت  را ارائه می دهد. از آنجا که WinningWP یک وب سایت بازاریابی وابسته است، یک بخش جداگانه در مورد معاملات وجود دارد که شامل پیشنهادهای تخفیف دار برای ابزارها و سیستم عامل های مرتبط با WP است. بخش آخر در وب سایت دارای منابع مفید دیگری مانند واژه نامه اصطلاحات WP ، پیوند به آموزش های YouTube WinningWP و مجموعه ابزارهای آن ها تحت عنوان “Under the Hood” است.

WinningWP به عنوان یک تلاش مشترک بین برین ویلسون و سایر خلاقان حرفه ای، رمزگذاران و طراحان وب از سراسر جهان است. این وبلاگ تضمین می کند که هر راهنما و منبع توسط یک متخصص در زمینه خود نوشته شده است. علی رغم تبلیغات وابسته، این وب سایت بر محتوای آموزنده متمرکز شده است. کسب درآمد از وب سایت با پیوندهای وابسته بیشتر یک محصول جانبی و یک استراتژی آشکار برای استفاده بهینه از وب سایت محبوب با مخاطبان گسترده است.

WinningWP به طور مستقیم در وب سایت خود چیزی نمی فروشد اما لینک های وابسته در چندین صفحه قرار می گیرند، بخش معاملات، راهنماها، بررسی ها، مقایسه ها و جعبه ابزار آن ها را پوشش می دهد. به عنوان مثال، آنها دارای لینک های وابسته به آمازون در مقالات بررسی کتاب هستند و مقایسه میزبانی آنها شامل پیوندهای وابسته به میزبانان وب مانند GoDaddy ، Bluehost و HostGator است.

WinningWP یک وبلاگ بیش از حد متمرکز در وردپرس

Ecommerce Platforms

Ecommerce Platforms یک وب سایت است که توسط Catalin Zorzini تاسیس شده است که نرم افزارهای مربوط به تجارت الکترونیکی را ارزیابی می کند. هدف این وب سایت کمک به بازرگانان در انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیکی و آموزش همه علاقه مندان به تجارت الکترونیکی و تجارت آنلاین به طور کلی است. در یک بخش وبلاگ جداگانه، کلیه مقالات را با توجه به تاریخ ذکر کرده است.

در این وب سایت یک نمودار مقایسه ای یک مرور کلی از برترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و لیست های آژانس های تجارت الکترونیکی و سایر منابع موجود را نشان می دهد. همچنین یک واژه نامه مفید وجود دارد که تمام اصطلاحات مربوط به راه اندازی یک وب سایت یا تجارت الکترونیکی را توضیح می دهد. علاوه بر این، برخی از راهنماها، بررسی ها و مقایسه ها به صورت ویدیویی در کانال YouTube وب سایت ارائه می شوند.

وب سایت Ecommerce Platforms فقط روی یک بازار خاص تمرکز دارد. گرچه دقیقاً بیش از حد روی یک پلت فرم متمرکز نشده است، اما به هر حال امکان ایجاد تخصصی عمیق را فراهم می کند. این وب سایت یک گروه هدف خاص در ذهن دارد.

جمع بندی

در نهایت بازاریاب های وابسته دیگری نیز وجود دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند اما در این لیست حضور ندارند. این افراد در کنار هم یک چیز مشترک دارند، همه آن ها با به روزرسانی ها و الگوریتم گوگل به خوبی همراه شده اند و به احتمال زیاد با گذشت زمان درآمد بیشتری کسب خواهند کرد. در اینجا چند نکته وجود دارد که با مشاهده این سایت ها آموخته ایم:

محتوا برای افزایش کسب درآمد و در عین حال محتوای ارزشمند را ایجاد کنید: اکثر این سایت ها فقط در مورد محصولات صحبت نمی کنند، آن ها همچنین محتوای زیادی را ارائه می دهند که ارزشی را برای مخاطبان خود به وجود می آورند. این همان بازارایابی از طریق محتوا می باشد.

نکته بعدی این است که بیشتر این سایت ها محصولات زیادی را از طریق بسیاری از شبکه ها و شرکت ها مانند آمازون، Clickbank  و BestBuy تبلیغ می کنند، معادل فارسی این سایت ها می توان به ایمالز ، ترب ، دیجی کالا و …. اشاره کرد شما نیز می توانید کمی وقت بگذارید و محصولات بیشتری را برای تبلیغ پیدا کنید تا بتوانید خوانندگان خود را به طور گسترده افزایش دهید.

دسته بندی: کسب و کار , سایت

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *