مزایا و معایب استفاده از دکمه های شبکه اجتماعی در وب سایت

سایت

14 دقیقه زمان مطالعه

دکمه های شبکه اجتماعی در سایت به نوعی انتظار تبدیل شده اند. تقریباً به هر وب سایت تجارت الکترونیکی نگاه کنید احتمالاً نمادهای آشنا فیس بوک، اینستاگرام یا پینترست را که همراه با محصولات خاص و یا پست های وبلاگ همراه است، خواهید دید. اما آیا همه این دکمه های اشتراک اجتماعی واقعاً لازم هستند؟

جواب به این سوال کمی سخت است . در مورد اینکه آیا باید از آن ها استفاده کرد و یا خیر شما باید در استراتژی خود در رابطه با استفاده از رسانه های اجتماعی دقت کنید.  دکمه های شبکه اجتماعی به مشتریان امکان نمایش خریدهای تجارت الکترونیکی خود را در فیس بوک ، توییتر اینستاگرام و یا سایر سیستم عامل ها می دهد. اکثر خریداران آنلاین نیز حداقل از یک شکل از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

بنابراین این دکمه ها باعث ایجاد تبلیغات رایگان برای یک فروشگاه آنلاین می شود . برای جلب توجه به موارد خاص ، این ویژگی را در صفحات جداگانه محصول قرار دهید. دکمه های اشتراک اجتماعی همچنین با حذف مراحل اضافی کپی ، جایگذاری و رفتن به یک وب سایت جداگانه ، برای کاربرانی که می خواهند محصول خاصی را در آن شبکه ها مشاهده کنند تجربه ی دلپذیری ایجاد خواهد کرد.

دکمه های شبکه اجتماعی اغلب برای افزایش اثبات اجتماعی موثر هستند. نشان دادن مشتریان احتمالی تعداد افراد دیگر برای خرید محصول و توصیه آن ها باعث بیشتر شدن درصد فروش شما می شود. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که این دکمه ها چه تاثیراتی دارند و چگونه باید از آن ها در سایت خود استفاه کنیم. همچنین 2 افزونه ی بسیار عالی و با کیفیت را معرفی خواهیم کرد.

دکمه های شبکه های اجتماعی چه کاری انجام می دهند؟

دکمه های شبکه اجتماعیدکمه های شبکه های اجتماعی برای کاربرانی است که محتوای وب را در یک شبکه اجتماعی با گروه ها و یا افراد خاص به اشتراک می گذارند. محصولات ، پست های وبلاگ ، مقالات و سایر مطالب در پروفایل کاربر و خبرخوان به عنوان یک پست ظاهر می شود و یا می تواند مستقیماً از طریق پیام یا ایمیل ارسال شود. امروزه این دکمه ها یکی از معیارهای برند ها برای اندازه گیری عملکرد و کیفیت محتوای آن ها شده است. هرچه محتوای بیشتری به اشتراک گذاشته شود ، افراد بیشتر آن را مشاهده خواهند کرد و کیفیت بالاتری خواهند داشت.

یکی از اهداف اصلی استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی شرکتی ، ایجاد آگاهی از برند با تشویق مخاطبانشان برای به اشتراک گذاشتن محتوا است. این روشی است که برندشان را در مقابل مخاطبان بزرگ تر و با صرف کمی هزینه (یا هزینه) انجام می دهد. دکمه های شبکه اجتماعی انجام این کار را با چند کلیک آسان می کند زیرا کاربران دیگر مجبور نیستند وب سایت شما را ترک کنند تا محتوای عالی را با اتصالات خود به اشتراک بگذارند. فقط روی لینک اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی کلیک کنید و می توانید مستقیماً در پروفایل های شبکه های اجتماعی خود بروید.

آنچه شما باید (و نباید) از دکمه های شبکه های اجتماعی خود انتظار داشته باشید.

لینک اشتراک گذاری شبکه های اجتماعیدر ظاهر، دکمه های شبکه اجتماعی به عنوان یک ویژگی به نظر می رسند. البته شما می خواهید مخاطبان محصولات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و این یک نوع بازاریابی رایگان است! اما بازاریابان و فروشندگان الکترونیکی تمایل دارند انتظارات غیرواقعی را در مورد آنچه که در واقع آن دکمه های اشتراک اجتماعی ارائه می دهند، تنظیم کنند.

متأسفانه ، 99.8٪ از کاربران تلفن همراه هرگز دکمه های شبکه های اجتماعی را لمس نمی کنند. کاربران دسک تاپ بیشتر از دکمه های اشتراک اجتماعی استفاده می کنند (35٪ بیشتر از کاربران تلفن همراه) ، اما ترجیح می دهند محتوا را به روش خود به اشتراک بگذارند.

در حقیقت، برخی مطالعات کشف کرده اند که حذف دکمه های اشتراک اجتماعی باعث افزایش نرخ تبدیل ها می شود زیرا اکثر خریداران آنلاین حداقل یک پروفایل در شبکه های اجتماعی دارند. اگر نگران استفاده از دکمه های اشتراک اجتماعی هستید ، بررسی کنید که آیا ارزش واقعی برای وب سایت شما دارد و یا خیر. یا فقط به این دلیل وجود دارند که در اکثر وب سایت ها به یک ویژگی استاندارد تبدیل شده اند؟

در یک مطالعه موردی که پس از حذف دکمه های مربوط به شبکه های اجتماعی و میزان تبدیل آن بود ، مشخص شد که اغلب کسب و کار ها دنبال کننده های شبکه اجتماعی بسیار کمی دارند و این باعث دلسرد شدن سایر کاربران از به اشتراک گذاری می شود. این یک چرخه آزار دهنده است.

علاوه بر این، به نظر می رسد که داشتن دکمه های شبکه اجتماعی باعث انحراف از هدف اصلی فروش محصول شده است. آن ها صفحه را بهم ریختند و برند هایی که به راحتی قابل شناسایی بودند توجه را از دکمه افزودن به سبد خرید جلب کردند.

مهم است که به یاد داشته باشید که داشتن دنبال کننده های بیشتر در شبکه های اجتماعی به معنی فروش بیشتر نیست. اجازه ندهید افزایش دنبال کننده ها تمرکز شما را از هدف واقعی یعنی هدایت و افزایش فروش منحرف کند. این یک معیار پوچ است که بهترین بینش را در مورد بازاریابی شما ارائه نمی دهد ، به ویژه هنگامی که نمی توانید تعیین کنید چرا افراد محتوای شما را به اشتراک می گذارند.

نحوه انتخاب آنچه که ارزش اشتراک گذاری دارد.

البته این آمار گفته شده بدان معنا نیست که دکمه های شبکه های اجتماعی هرگز کار نمی کنند. در واقع، در بسیاری از موارد به نحو احسنت کار می کنند! اما قرار دادن آن ها در هر صفحه در هر وب سایت کار مناسبی نیست. صاحبان فروشگاه باید به محتوای خودشان نگاه کنند تا ببینند آیا مواردی را دارند که قابل اشتراک گذاری است و یا خیر.

برای دارندگان فروشگاه های اینترنتی، باید مخاطبان و انواع محصولاتی را که می فروشید را در نظر بگیرید. آیا محصولات شما باعث می شود کسی به شبکه های اجتماعی شما مراجعه کند ؟ در این صورت ، به هر حال باید دکمه های شبکه اجتماعی را فعال کنید. آیا در حال نوشتن پست های وبلاگ هستید که می تواند به فروش محصولات شما کمک کند؟ در این صورت ، می توانید اشتراک گذاری را برای فیس بوک و توییتر (و احتمالاً سایر شبکه ها) فعال کنید.دکمه شبکه های اجتماعی در وردپرس

اگر اشتراک اجتماعی را انتخاب می کنید ، استفاده از آن را برای کاربران خود آسان کنید. محتوای خود را امتحان کنید تا ببینید وقتی کاربران روی دکمه اشتراک گذاری کلیک می کنند چگونه به نظر می رسد. اگر متوجه شدید که تصاویر پیکسل بندی و یا بی کیفیت شده اند و یا محتوای شما عجیب به نظر می رسد ، یا باید آن را اصلاح کنید یا کلاً آن را حذف کنید.

به یاد داشته باشید ، تمام هدف دکمه های شبکه های اجتماعی تبلیغ محصولات شما در کانال های دیگر است. اگر قرار نیست محصولات شما به مخاطبان مناسب برسد و یا کاربران شما دغدغه اشتراک آن را ندارند ، پس سرمایه گذاری ارزشمندی برای شما نیست. اما اگر احساس اطمینان کنید که کاربران شما می خواهند محتوای شما را به اشتراک بگذارند ، تعداد زیاد کاربران می تواند به ایجاد اعتماد با مشتریان آینده کمک کند.

چگونه دکمه های شبکه اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنیم؟

اگر از قبل دکمه های شبکه اجتماعی را در صفحات محصول و یا پست های وبلاگ خود نداشته باشید ، افزودن آن ها کار سختی نیست. در برخی موارد ، کاربران می توانند ببینند که یک پست و یا محتوای خاص چند بار به اشتراک گذاشته شده است که می تواند یک شاخص خوبی برای اندازه گیری عملکرد شما باشد.

شما باید برخی از شبکه های معروف تر را هدف قرار دهید: فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام.  اگر برای کسب و کار و مخاطبان شما منطقی باشد ، می توانید لینکدین را نیز به این ترکیب اضافه کنید. گزینه اشتراک گذاری لینک مستقیم از طریق ایمیل ، پیام رسان و یا پیام کوتاه نیز می تواند مفید باشد.

در مورد تعداد دکمه های شبکه های اجتماعی مورد نیاز قانون خاصی وجود ندارد ، اما اکثر وب سایت ها دارای سه یا چهار صفحه هستند. برای اضافه کردن ان ها نیز راه های زیادی وجود دارد که ساده ترین آن ها استفاده از یک افزونه وردپرس است. ما در ادامه 2 افزونه ی محبوب برای انجام این کار را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه می توان تعداد به اشتراک گذاری را بیشتر کرد؟

اگر تصمیم دارید با دکمه های شبکه های اجتماعی به جلو بروید (یا ادامه دهید) ، ممکن است لازم باشد روش هایی را برای تشویق استفاده از آن را نیز در نظر بگیرید. فراخوانی برای اقدام و یا CTA بسیار مهم است. واقعاً می تواند به سادگی درخواست کاربران برای به اشتراک گذاشتن باشد. فراخوانی هایی مانند اینکه “به اشتراک گذاشتن این پست را فراموش نکنید!” می تواند برای متقاعد کردن کاربران برای انجام آن کافی باشد.

اشتراک گذاری یک روش عالی برای بهبود تعامل در حالی که به مشتریان امتیاز می دهید ، است. بسیاری از مشاغل امکان مبادله امتیاز را برای پست های اجتماعی و استفاده از هشتگ ارائه می دهند. قبل از ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری مطمئن شوید که محتوای شما ارزش اشتراک گذاری دارد. تصاویر زیبا ، عناوین جذاب و نام محصولات و توضیحات جالب متا همه به شما کمک می کنند.

بایدها و نبایدهای استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی 

شبکه های اجتماعی فرصت های فوق العاده ای برای ایجاد روابط معنی دار با مشتریان شما فراهم می کنند و با وجود داشتن بیش از 60 درصد کاربران فعال در شبکه های اجتماعی می توانید درک کنید که چگونه می توانید در مورد تجارت خود تبلیغ کنید و سود بسیار خوبی را کسب کنید. با این حال ، انجام تبلیغ فقط توسط خودتان کافی نیست. شما به بازاریابی دهان به دهان و ویروسی نیز نیاز خواهید داشت.

همه می گویند شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود به محتوای عالی وب سایت نیاز دارید ، اما واقعیت این است که این به خودی خود موثر نخواهد بود. دقیقا در این مواقع دکمه های شبکه اجتماعی بسیار موثر واقع می شوند.

فقط با یک کلیک ، خوانندگان شما می توانند محتوای شما را در انواع اجتماعی به اشتراک بگذارند بنابراین در نتیجه ی این اشتراک گذاری ها برند شما در معرض دید آنلاین قرار می گیرد. همچنین با استفاده از آن شما می توانید سیگنال های اجتماعی خود را تقویت کنید ، که این موضوع می تواند به طور مشتقیم به سئو شما کمک کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام افزودن این ویژگی به سایت خود به خاطر داشته باشید.

  1. در مورد طراحی دکمه ها فکر کنید

دکمه های شبکه اجتماعی در وردپرس در طرح های استاندارد و یا سفارشی شده ارائه می شوند. شما ممکن است دکمه های استاندارد را انتخاب کنید زیرا به نظر نمی رسد که طراحی وب شما را نا خواشایند کنند. اگر می خواهید دکمه ها سفارشی تر به نظر برسند و با موضوع وب سایت شما مطابقت داشته باشند ، می آن ها را به صورت دلخواه خود طراحی کنید. با این حال ، اگر برای کاربران شما خیلی عجیب و غریب به نظر می رسند ، ممکن است به راحتی متوجه وجود آن ها نشوند. سعی کنید آن ها را ساده نگه دارید و برجسته کنید تا در دید باشد.

  1. زیاده روی نکنید.

داشتن دکمه های به اشتراک گذاری بیش از حد می تواند در وب سایت شما شلوغی ایجاد کند و این موضوع نه تنها می تواند سرعت صفحه شما را کاهش دهد ، بلکه می تواند کاربران را نیز تحت فشار قرار دهد. وقتی آن ها نتوانند تصمیم بگیرند که آیا باید پست شما را در فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، اینستاگرام و … به اشتراک بگذارند ، ممکن است در نهایت از به اشتراک گذاشتن پست شما منصرف شوند.

این مقاله را حتما بخوانید
افزایش بازدید سایت

به عنوان یک قاعده این را به خاطر داشته باشید که ، بهتر است حداقل سه دکمه را در سایت خود قرار دهید. شبکه های اجتماعی مناسب به مخاطبان شما بستگی دارد. در حالی که فیس بوک و توییتر گزینه های پیش فرض هستند ، ممکن است مخاطبان شما در سایت های دیگر نیز باشند. تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید و تعیین کنید که به کدام سایت ها بیشترین مراجعه کننده وجود دارد.

  1. مکان آن ها را در نظر بگیرید.

در حالی که مکان های  موثر زیادی در سایت برای قرار دادن دکمه های اجتماعی وجود دارد ، مکان مناسب تا حد زیادی به ساختار و محتوای وب سایت شما بستگی دارد. علاوه بر این ، شما باید بررسی کنید که آیا خوانندگان متوجه نحوه ی استفاده از آن ها می شوند و یا احساس تمایل در آن ها ایجاد می کند و یا خیر.  در اینجا برخی از مکان های محبوب برای قرار دادن دکمه ها وجود دارد:

بالای پست. با توجه به اینکه بازدید کنندگان سایت شما هنوز محتوا را نخوانده اند ، ممکن است قرار دادن دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی در بالای پست های وبلاگ غیر منطقی به نظر برسد. اما این جایگذاری نتایج مثبتی را نشان خواهد داد. وقتی آن ها عنوان را جذاب می دانند ، بلافاصله تصمیم می گیرند که آیا ارزش اشتراک گذاری دارد و یا خیر.

سمت راست پست. قرار دادن آن ها در سمت راست پست باعث برجسته شدن دکمه ها می شود زیرا افراد معمولاً متن را از راست به چپ می خوانند.

در داخل پست. این روند رو به رشد به طور یکپارچه در محتوای شما جاسازی می شود و به اشتراک گذاری بخشی طبیعی از تجربه خواندن است. این مکان می تواند پس از ارائه یک نقل قول قدرتمند و یا آمار مهم ، از نظر استراتژیک قرار داده شود.

پایین پست. این جایگذاری به کاربران امکان می دهد پس از خواندن وبلاگ شما ، پست شما را به اشتراک بگذارند. با این حال ، آن ها ممکن است با عناصر دیگری مانند نظرات و پست های مرتبط دیگر دکمه های اشتراک گذاری را نبینند. اطمینان حاصل کنید که آن ها به طور برجسته ظاهر می شوند.

دکمه های اشتراک اجتماعی شما نباید محتوای شما را مسدود کند. البته ، هیچ کس قصد ندارد کاری کند که متن و یا عکس با دکمه ها همپوشانی کند ، اما این دکمه ها همانند میله هایی در آب هستند که با طراحی ضعیف می تواند در دستگاه های تلفن همراه مشکل ساز شود. علاوه بر این ، شما باید دکمه های شبکه اجتماعی خود را از فهرست دور نگه دارید.

  1. دکمه های اشتراک گذاری را در تمام صفحات وب سایت خود قرار ندهید.

همه صفحات وب سایت شما دارای محتوای قابل لینک دادن نیستند ، مانند صفحه “درباره ما” یا “تماس با ما”. کنار گذاشتن آن ها کار خوبی است زیرا آن ها در خدمت سایر وظایف مهم کسب و کار شما هستند. بعلاوه ، اگر دکمه ها را به صفحاتی که خوانندگانتان از آن استفاده نمی کنند اضافه کنید ، ممکن است عادت کنند که ناخودآگاه آن ها را نادیده بگیرند و تمایل به اشتراک گذاری مطالب شما کمتر شود.

  1. ترتیب نمادهای شبکه های اجتماعی را مرتب کنید.

جدا از انتخاب مناسب ترین شبکه های اجتماعی برای مخاطبان ، بهتر است ابتدا شبکه هایی را که بیشترین استفاده را دارند نشان دهید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، احتمالاً بیشتر مخاطبان هدف شما در اینستاگرام و توییتر فعال هستند ، بنابراین مطمئن شوید که دکمه های مربوطه در مکان مناسب نشان داده می شوند.

  1. قبل از اضافه کردن آن ها همه چیز را آزمایش کنید.

تست A / B به دارندگان فروشگاه های اینترنتی کمک می کند تا بهترین مکان را برای دکمه های موجود در صفحات محصول ، اندازه بهینه و موثر بودن پیشخوان ها کشف کنند. آزمایش A / B همچنین مشخص می کند که کدام نسخه از صفحه بهتر تبدیل می شود. مانند هر ویژگی دیگری که به سایت خود اضافه می کنید ، حتماً قبل از گسترش ، آن را تست کنید تا ببینید مفید است یا خیر. سپس تصمیم گیری کنید.

  1. شمارنده های اشتراک را از دکمه ها حذف کنید.

از آنجا که تعداد کم اشتراک گذاری به نرخ تبدیل آسیب می رساند ، حذف شمارش آن ها بهترین گزینه است ، مگر اینکه صاحبان فروشگاه های اینترنتی مطمئن باشند که آمار بالایی را برای محصولات خاص مشاهده می کنند.

  1. فروش خود را بر تبلیغ محصولات در شبکه های اجتماعی اولویت بندی کنید.

تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی بسیار خوب است ، اما هدف اصلی آن تقویت تبدیل ها است. مهم است که دکمه های شبکه اجتماعی در روند خرید مشتری تداخل نداشته باشند. استفاده از اندازه دکمه های کوچکتر گزینه اشتراک گذاری برای مشتریانی را که می خواهند بدون ایجاد وقفه در تجربه کاربری این کار را انجام دهند بسیار مفید خواهد بود. دکمه های بزرگتر توجه کاربران را از اتمام کار خود منحرف می کند.

  1. دکمه های اشتراک اجتماعی را زمانی که کاربران منتظر چیزی هستند به آن ها نشان دهید.

از آنجایی که دکمه های شبکه اجتماعی توانایی جلب توجه مشتریان در صفحات محصول را دارند ، انتظار تا زمان تأیید خرید زمان مناسب برای تشویق به اشتراک گذاری است. مشتریان قبلاً برای خرید محصول اعتماد به نفس کافی داشتند و این باعث می شود که آن ها هیجان خود را ابراز کنند و خرید خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

معرفی 2 افزونه برای اضافه کردن دکمه های به اشتراک گذاری در وب سایتتان

برای اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجنماعی تعدادی روش وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از افزونه ها می باشد. ما در ادامه 2 افزونه ی محبوب در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

افزونه ی اول برای اضافه کردن دکمه های تماس با ما و یا اشتراک گذاری ها در شبکه های اجتماعی افزونه دکمه های تماس با ما است. شما به کمک این افزونه می توانید دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی را در هر صفحه از سایت وردپرسی خود نمایش دهید. همچنین می توانید با استفاده از آن موقعیت دکمه ، اندازه دکمه ، رنگ دکمه و گزینه های دیگر را سفارشی کنید.

با استفاده از این افزونه می توان پیام هایی را از قبل آماده کرد وسپس با تعامل کاربر آن ها نمایش داد. در این افزونه امکان شخصی سازی منوهای تماس و تغییر سایز منو ، رنگ زمینه و رنگ عنوان ها نیز وجود دارد. شما می توانید تمامی آیکون ها ، متن ها ، رنگ ها ، موقعیت ها و غیره را در تنظیمات افزونه در پنل مدیریت وردپرس خود با استفاده از این افزونه سفارشی کنید.

Monarch یک پلاگین انعطاف پذیر برای اشتراک اجتماعی است. سازنده ی این افزونه یکی از معروف ترین شرکت ها می باشد که تم محبوب Divi و همچنین تعدادی افزونه و قالب دیگر را ایجاد کرده است.  این افزونه به شما کمک می کند دکمه های اشتراک اجتماعی را در 4 مکان مختلف نمایش دهید:

  • بالا / پایین محتوای ارسال
  • نوار کناری شناور
  • پنجره بازشو
  • در تصاویر / فیلم ها

برای پاپ آپ ها می توانید نحوه فعال سازی دکمه های اشتراک اجتماعی خود را انتخاب کنید. گزینه نمایش دکمه های اشتراک اجتماعی پس از ارسال نظر توسط کاربر است که بسیار موثر است با استفاده از این افزونه امکان پذیر است.  این یک روش عالی برای افزایش نرخ تبدیل دکمه های اشتراک شما است زیرا شما می خواهید پس از ارسال نظر توسط بازدید کننده ، به آن ها این دکمه ها را نشان دهید.

همچنین می توانید سبک دکمه های خود را شخصی سازی کنید و همچنین تعداد اشتراک های اجتماعی را اضافه کنید .افزونه ی Monarch  همچنین می تواند به شما کمک کند دکمه های دنباله اجتماعی را با استفاده از کد کوتاه و یا ابزارک اضافه کنید.

آیا به دکمه های اشتراک اجتماعی در وب سایت تجارت الکترونیک خود نیاز دارید؟

یک استدلال قوی در مورد اضافه کردن دکمه های شبکه اجتماعی به وب سایت شما وجود دارد. حذف شمارنده اشتراک از صفحه را در نظر بگیرید تا اشتراک کم باعث دلسرد شدن دیگران نشود و فراموش نکنید که به اشتراک گذاری ، حداکثر ، یک هدف ثانویه در یک صفحه محصول است. قیف فروش خود را فدای دنبال کننده های اجتماعی خود نکنید. اگرچه کاملاً اختیاری است ، اما توصیه می کنیم آن ها را اضافه کنید. اگر به درستی قرار داده شوند ، با قرار گرفتن در صفحه وب شما هیچ آسیبی نمی رسانند و حتی اگر تعداد انگشت شماری از مشتریان تصمیم به استفاده از آن ها بگیرند ، یک نوع بازاریابی به صورت رایگان برای شما انجام داده اند.

 

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه خروجی اطلاعات مرسا | پلاگین Mersa Data Export

138,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه بهینه‌سازی پیشرفته دیتابیس | Database Cleaner

345,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه