۲۰ ایده برای گسترش کسب و کارها در سال ۲۰۲۱

کسب و کار

16 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که صاحب هر کسب و کاری میداند، حفظ یک تجارت بسیار دشوارتر از شروع آن است. موفقیت بلند مدت هر کسب و کاری نیازمند برنامه ریزی روزانه، مدیریت فرآیند و کسب رضایت مشتریان میباشد. در این مقاله 20 ایده برای گسترش کسب و کار را بررسی می کنیم.

توجه پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه این مقاله را مطالعه کنید یک سری به مقاله راه اندازی کسب و کار بزنید.

اگر تجارت شما تا سال ۲۰۲۰ بیزینس موفقی بوده ولی با توجه به پاندمی کرونا و تغییرات در رفتار اینترنتی افراد ، تضمینی برای موفقیت در سال ۲۰۲۱ وجود ندارد. سال جدید برای یک تجارت به معنای داشتن ایده های جدید و مرتبط با مشتریان است. همچنین فرآیند های عادی کسب و کار مانند ایده پردازی برای محصولات و مدیریت مالی به توجه بیشتری نسبت به سال قبل نیاز خواهند داشت.

علاوه بر این موارد ذکر شده، مشاغل تجاری مطمئنا شاهد افزایش چشمگیر رقبا برای تصاحب قدرت خواهند بود. درک واقعیت های تجارت در سال جدید برای ترساندن شما نیست. در عوض، این موارد در رابطه با رشد و هدایت تجارت تان به شما ایده های جدیدی میدهند.

مهم تر از شروع و تداوم یک تجارت و از دشوار ترین چالش های پیش رو، مقیاس گذاری برای یک کسب و کار است. دلیل این امر این است که مقیاس گذاری یک کسب و کار به یک ویژگی اصلی نیاز دارد که باتجربه ترین و موفق ترین مشاغل آن را به سختی به دست آورده اند، این ویژگی چیزی جز ثبات نیست.

آیا برای یک چالش در جهت رشد تجارت خود در سال ۲۰۲۱ آماده اید؟

کسب و کار شما باید به صورت روزانه یک برنامه عملیاتی داشته باشد تا در نهایت به هدف بزرگتری در پایان سال منجر شود. آنچه باعث سختی این کار میشود، این است که یک اشتباه کوچک در طول مسیر میتواند فرصتی را در اختیار رقبا قرار دهد. در بیشتر این موارد، یک فرصت کوچک در کسب و کار رقابتی ممکن است تنها چیزی باشد که به پیشی گرفتن تجارت شما برای کل سال نیاز است.

با در نظر گرفتن چالش های حفظ و مقیاس گذاری یک کسب و کار، اکنون میتوانیم درباره ی برنامه های خاص عملیاتی که کسب و کار شما میتواند برای رشد استفاده کند، صحبت کنیم. لازم به ذکر است که، همه این ایده ها و برنامه ها ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشند در حالی که برای کسب و کار دیگری مفید واقع شوند. این به عوامل کوچک اما قابل توجهی مانند اندازه کسب و کار، جایگاه و اندازه بازار بستگی دارند. با این حال، این نباید مانع شما از تلاش هرچه بیشتر در جهت به کارگیری این ایده ها در تجارت شما شود. به هر حال، هرچه ایده های بیشتری را امتحان کنید، فرصت بیشتری برای رشد تجارت شما در سال ۲۰۲۱ وجود خواهد داشت.

ایده کسب و کار 2020

راه اندازی یک وب سایت تجاری وردپرس اولین مرحله رشد کسب و کار

اولین ایده برای گسترش کسب و کار راه اندازی وب سایت است. برای سال ۲۰۲۱، اگر تجارت شما یک وب سایت اختصاصی نداشته باشد، بدانید که از رقبای خود بسیار عقب هستید. امروزه یکی از اولین کارهایی که میتوان هنگام ایجاد کسب و کار انجام داد، ساخت وب سایت است. از طرف دیگر، اگر تجارت شما از قبل دارای وب سایت باشد، CMS بستری که وب سایت شما را تأمین میکند، میتواند تفاوت زیادی در روند رشد تجارت شما به صورت آنلاین و آفلاین ایجاد کند.

در بیشتر موارد، سازنده وب سایت وردپرس یکی از بهترین سیستم عامل های مورد اعتماد برای راه اندازی یک وب سایت تجاری است. وردپرس از قالب های خاص برای انتخاب، پلاگین های رایگان برای افزودن به قابلیت های سایت شما و جامعه ای پیشرفته از سایر کاربران وردپرس برخوردار است. علاوه بر این ها، دوره های زیادی برای یادگیری وردپرس پیدا خواهید کرد که به شما برای گسترش مهارت های تان کمک میکند.

برای اینکه بدانید داشتن سایت چطور به کسب و کار شما کمک می کند، مقاله وب سایت و کسب و کار را مطالعه کنید.

اکنون‌که وبسایت خود را راه اندازی کردید، وقت آن است که تمرکز خود را بر روی سایت بگذارید. به‌وسیله محتوای سایت باید تلاش کرد که اقتدار و توانایی خود را به نمایش بگذارید، که باعث می‌شود موضع خود را در چشم‌انداز کارفرمایان احتمالی بهبود دهید. به‌این‌ترتیب، هر پست از سایت را باید بر اساس آن تصویری که می‌خواهید ایجاد کنید منتشر کنید این خود یک قدم اصلی در رشد کسب‌وکار در وردپرس به حساب می‌آید.

برای تولید محتوای سایت به موارد زیر دقت کنید:

  • ارائه محتوا: همیشه سعی کنید مطالب و محتوای مفید و دست اولی را برای وب‌سایت خود تهیه کنید تا علاوه بر بهبود رتبه باعث خدمت‌رسانی و ارائه محتوا در صنعت خود شوید.
  • نمایش نقاط قوت: نقاط قوت و توانایی‌های خود را بازگو کنید. در مورد دستاوردهای مثبت گذشته بنویسید. (توانایی‌ها، موفقیت‌ها و…)  می‌توانید تجارب گذشته، فعالیت‌ها، موفقیت‌ها، مرکزهایی که در آن مشغول بوده‌اید و… را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهید تا علاوه بر بهبود جایگاه، بتوانید اعتماد بازدیدگنندگان نسبت به توانایی خود را جلب کنید.

به‌صورت خلاصه می‌توانید محتواهای مناسبی را برای معرفی صنعت به دیگران و معرفی خود به‌عنوان فعال در این عرصه منتشر کنید.

مشخص کردن هدف

برای اطمینان از اثربخش بودن عملکرد وب‌سایت، باید ابتدا نام تجاری و عملکرد خود را به‌صورت کامل معرفی کنید.
داشتن هدف مشخص مانند یک نقطه شروع برای نوع محتوایی است که باید ایجاد کنید به این صورت می‌توانید توانایی، عملکرد و دیدگاه خود را نسبت به صنعت خود برجسته‌تر شرح دهید و توجه کارفرمایان را به خود جلب کنید.
سه قدم برای تعیین و شرح نوع صنعت و رشد کسب و کار در وردپرس توصیه می‌شود:

  1. ابتدا کاملاً واضح و روشن مشخص کنید که قصد انجام چه نوع کاری را دارید. مشخص بودن این موضوع به تعیین مخاطبان هدف کمک می‌کند.
  2. در مورد نوع کسب‌وکار خود، بازار هدف، کارفرمایان، پروژه‌هایی که ممکن است دریافت کنید و… به‌صورت کامل تحقیق کنید تا هیچ نقطه مبهمی در روند کاری وجود نداشته باشد.
  3. یک خط‌مشی و مسیری را برای خود تعیین کنید و معیارهای شخصی و موردنظر خود را در این مسیر پیاده کنید.

با گذشت زمان، کم‌کم نوع کسب‌وکار مدل جدیدی را به خود می‌گیرد و کاربران بیشتری با کسب‌وکار شما آشنا خواهند شد.

تبلیغات آنلاین – پرداخت به ازای هر کلیک ایده ای برای توسعه کسب و کار

گام بعدی پس از اطمینان حاصل کردن از راه اندازی و فعالیت وب سایت وردپرس کسب و کار، تبلیغات آنلاین است. تنها مشکل این است که رقابت کسب و کار های آنلاین به اندازه رقابت تجارت های سنتی است. این بدان دلیل است که مشاغل برای تأمین مشتری های آنلاین به صورت بی وقفه میجنگند.

در این مرحله، تبلیغات آنلاین پرداخت به ازای هر کلیک ظاهر میشود. این استراتژی از این جهت موثر است که به شما امکان کنترل کامل زمان و مکان تبلیغات را میدهد. بهترین قسمت در مورد آن، این است که تمامی مشاغل میتوانند با حداقل ۵دلار در روز یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنند. با وجود چنین قیمت هایی، اجرای چنین استراتژی ای کار بی فایده ای است.

بهینه سازی وب سایت به کمک سئو (SEO)

در کنار تبلیغات به ازای هر کلیک، میتوان به استراتژی موثر بهینه سازی سئو برای بازاریابی اشاره کرد. یا به بیانی دیگر بهینه سازی موتور جستجو سئو، که با افزایش ترافیک سایت به صورت طبیعی و بدون نیاز به بودجه اختصاصی کار میکند. سئو در اصل یک استراتژی بازاریابی رایگان است.

همان طور که گفته شد، استراتژی های سئو میتوانند کمی فنی باشند. با این حال یادگیری آن در طول زمان آسان بوده و میتواند منجر به هزاران بازدیدکننده رایگان برای تجارت شما شود. به عنوان یک نکته خوب میتوانید، روش تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و سئو را همزمان اجرا کنید تا پوششی کامل از روش های رشد تجارت آنلاین داشته باشید.

راه اندازی منظم محصولات مدلی اصولی برای توسعه کسب و کار

حتی اگر سایر فرآیند های تجاری مطابق برنامه پیش روند، راه اندازی محصولات میتواند جلوی پیشرفت های ایجاد شده را بگیرد. این همان چیزی است که روند راه اندازی محصولات را برای مشاغل دشوار میسازد. راه اندازی محصولات باید با کیفیت، خلاقانه و منحصر به فرد باشد تا مشتریان را راضی به خرید کند.

از همه مهم تر، باید از عرضه محصولات به طور منظم، اطمینان حاصل کنید. یک قاعده خوب میتواند عرضه حداقل یک محصول در ماه باشد. نیازی نیست که این محصولات بزرگ باشند، فقط باید به اندازه کافی در عرضه آنها ثبات وجود داشته باشد، تا تجارت شما برجسته شود.

هم چنین می توانید برای اطلاع از روش های فروش محصولات دیجیتالی به مقاله راهکارهای فروش محصولات دیجیتالی مراجعه کنید.

اجرای یک کمپین تجزیه و تحلیل رقابتی

اجری یک کمپین تجزیه و تحلیل رقابتی، یکی از مهم ترین فرآیند های گسترش کسب و کار است که تجارت شما میتواند برای رشد استفاده کند. روش کار یک تحلیل رقابتی بدین صورت است که، تحقیق در رابطه با مراحل قبل از برنامه ریزی و بعد از برنامه ریزی رقبا، صورت میگیرد. هدف از این کار ایده گرفتن برای کارهایی است که باید برای پیشی گرفتن کسب و کارتان از رقبا، انجام دهید.

برای به دست آوردن اطلاعات درباره استراتژی های رقبا، ابزار هایی وجود دارد که تجارت شما میتواند از آنها بهره ببرد. در بزرگترین کارها، با پیشی گرفتن از رقبا، کسب و کار شما به صورت طبیعی مشتری بیشتری دریافت میکند که این امر میتواند به افزایش مقیاس تجارت شما هم کمک کند.

اجرای یک کمپین تجزیه و تحلیل رقابتی

تعیین قیمت های رقابتی محصولات راهکار اساسی برای توسعه کسب و کار

یکی دیگر از مزایای اجرای یک کمپین تجزیه و تحلیل رقابتی، این است که، محدوده قیمت محصولی که تجارت شما استفاده میکند را نشان میدهد تا بتوانید برای ادامه رقابت از آن استفاده کنید. با این حال دستیابی به قیمت محصول به همین سادگی نیست. استراتژی های قیمت گذاری نیاز به ایجاد تعادل میان رضایت مشتری و ارزش بازار دارد. به عبارت دیگر، کسب و کار شما باید تعادلی مناسب میان نترساندن مشتریان بالقوه اش و قیمت های سودآوری که به شما کمک میکند تا در بازار رقابتی باقی بمانید، پیدا کند. شایان ذکر است که یافتن محدوده مناسب قیمت گذاری بدون آزمایش و خطا ، امکان پذیر نمیباشد.

ایجاد لیست ایمیل

یک قانون ناگفته در تجارت سنتی و آنلاین میگوید: باید حداقل ۷ بار یک محصول یا برند به مشتری نشان داده شود تا به آن اعتماد کند. به همین دلیل برخی مشاغل برای تبلیغات روزانه، هزاران دلار خرج یک تبلیغ محلی تلوزیونی یا رادیویی میکنند.

کسب و کار شما هم میتواند به سادگی و به ارزانی از این ایده استفاده کند. این کار میتواند به سادگی ایجاد یک لیست ایمیل باشد. با استفاده از فرم ساز ها و تنظیم فرم های جذب در صفحات وب سایت کسب و کار خود، میتوانید مشتریان را تشویق کنید تا در ازای دریافت جایزه ای اطلاعات شان را در اختیار کسب و کار شما قرار دهند. درحالی که بازاریابی از طریق ایمیل ممکن است نیاز به هزینه های فوری، مانند هزینه بستر های نرم افزاری داشته باشد، سود طولانی مدت دریافت اطلاعات ایمیل مشتریان بسیار ارزشمند است.

از این طریق میتوانید کمپین های ایمیل تنظیم کنید تا اطلاعات مفیدی در رابطه با محصولات یا خدمات خود ارائه دهید، همچنین میتوانید در انتهای این ایمیل ها پیشنهادات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

ایجاد لیست ایمیل

ادغام تجزیه و تحلیل وب سایت

تجزیه و تحلیل وب سایت اغلب با استراتژی های رشد یک کسب و کار همراه نیست. در عوض، تجزیه و تحلیل به عنوان یک مهارت فنی مخصوص متخصصان دیده میشود. در صورتی که به این شکل نیست. تجزیه و تحلیل وب سایت با در نظر داشتن مشاغل طراحی شده است. همانطور که گفته شد، کسب و کار شما با صرف زمان لازم برای تلفیق پیگیری وب سایت و یادگیری نحوه تفسیر داده ها، میتواند از این تجزیه و تحلیل ها استفاده کند. با این کار به معیار هایی مانند درصد تعامل مشتریان، میزان بازدیدکنندگان و سایر معیار هایی که میتوان از آنها برای افزایش رشد تجارت شما از طریق وب سایت استفاده کرد، دسترسی خواهید داشت.

این مقاله را حتما بخوانید
درآمد طراحی سایت در ایران و راه های افزایش درآمد

افزایش حضور در شبکه های اجتماعی

امروزه با توجه به بزرگی و محبوبیت شبکه های اجتماعی، جای تعجبی نیست که میتوان از آنها برای رشد تجارت هم استفاده کرد. شبکه های اجتماعی موثر هستند زیرا به کسب و کار ها امکان ایجاد روابط نزدیک و قابل اعتماد با مشتریان را میدهند.

علاوه بر این، تعداد مشتریانی که کسب و کار شما از طریق شبکه های اجتماعی میتواند کسب کند، بی نظیر است. نیازی به یادآوری نیست که مطمئن شوید تجارت شما دسته های اختصاصی شبکه های اجتماعی را در چندین سیستم عامل مختلف اختصاص داده است. ممکن شما تصمیم بگیرید بر روی یک پلت فرمی که با بازار هدف شما مطابقت دارد تمرکز کنید. این کار شانس شما در یافتن مشتریان با ارزشی که به مقیاس گذاری تجارت شما کمک میکنند، را افزایش میدهد.

شبکه‌های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر سئوی سایت دارند و در این باره می توانید مقاله تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر وبسایت را بخوانید.

ساخت یک قیف فروش کامل

یکی از مثمر ثمر ترین ایده ها برای بهبود کسب و کار، داشتن یک قیف فروش است. با این حال اشتباهی که بسیاری از مشاغل مرتکب آن می شوند، اطلاع رسانی دقیق نکردن درباره ی قیف فروش شان است. نتیجه این امر این است که مشتریان به احتمال زیاد از قیف فروش بدون هیچ خریدی عبور میکنند. برای دور زدن این مسئله، تا جای ممکن کانال قیف خود را دقیق تر کنید. این شامل هر چیزی است که به شما در جذب مشتری بالقوه کمک میکند؛ از جمله کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافی ها، آموزش های ویدئویی و وبینار ها. با ایجاد این تغییرات، میتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید که از نظر مالی هم منجر به رشد تجارت میشود.

ادغام سیستم CRM برای ایجاد ارتباط با مشتری

همانطور که قبلا ذکر شد، ایجاد روابط با مشتریان از مهمترین عوامل مقیاس دهی به تجارت شماست. بدون آن، تجارت شما فقط میتواند از خرید های فوری که فقط برای مدتی به طول می انجامند بهرهمند شود. اینجاست که اهمیت ادغام CRM نمایان میشود. CRM همچنین به عنوان سیستم مدیریت با مشتری شناخته میشود. CRM این امکان را به شما میدهد تا فرآیندهای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی خود را حفظ کنید. همچنین به شما کمک میکند تا به طور موثر هزینه کمی برای مشتریان آماده خرید صرف کنید.

ایجاد برنامه وفاداری مشتری

مردم کارهای زیادی را در ازای دریافت پاداش یا جایزه انجام میدهند. جای تعجب نیست که این ایده هم برای رشد تجارت شما مفید است. این برنامه به عنوان برنامه وفاداری مشتری شناخته میشود. روش کار به این صورت است که به آنها نوعی پاداش در ازای مشترک شدن یا پیوستن به برنامه ای از تجارت تان که نشانه وفاداری آنهاست، میدهید. به همین سادگی! حتی بهتر، پاداش هم میتواند ساده باشد. جایزه ای کوجک اما ارزشمند، برای مثال تخفیف محصول یا گزینه برگشت بخشی از وجه کافی است تا مشتریان را برای خرید متقاعد کند.

با استفاده از افزونه امتیاز و پاداش ووکامرس می توانید چنین سیسنمی را در سایت وردپرسی خود پیاده سازی کنید.

ایده کسب و کار 2020

رفتن به رویدادهای شبکه ای محلی و ملی

از دیدگاه تجارت سنتی، داشتن شبکه همچنان موثر است. تنها تفاوت این است که مشاغل امروزی امکان شبکه سازی آنلاین دارند. با این وجود رفتن به رویداد های شبکه ای میتواند سود زیادی برای تجارت شما به همراه بیاورد. رویدادهای شبکه ای میتوانند در سطح محلی یا ملی مانند کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، گردهمایی ها یا کارگاه ها باشند. شرکت در رویدادهای جدی  به شما امکان ایجاد شرکای تجاری و جذب مشتریان جدیدی را میدهد.

ایجاد یک دوره آنلاین ویژه

یکی از راه های جایگزین برای رشد تجارت خود ایجاد یک دوره آنلاین است. این دوره میتواند در رابطه با هر چیزی که به مشتری ارزش میبخشد باشد. آنچه در مورد این استراتژی جالب است این است که تقریبا تمامی مشاغل با هر طرحی میتوانند آن را اجرا کنند. برای مثال، اگر کسب و کار شما نوعی کیک میفروشد، میتواند دوره ای در مورد بهترین روش های خانگی پخت کیک ایجاد کند. احتمالات آنچه که میتوان در این استراتژی گنجاند بی پایان است. به علاوه، میتوانید با استفاده از قالب های آموزشی موجود در بازار، دوره های تان را مستقیما از وب سایت تان ارائه دهید.

در نظر داشتن تغییر نام تجاری خود

مارک تجاری شما معمولا اولین برداشت مشتری از تجارت تان است. به همین دلیل، برند شما باید به اندازه کافی حرفه ای باشد تا برای مشتری شفافیت ایجاد کند اما به اندازه کافی منحصر به فرد و خلاق باشد تا بتواند برجسته شود. همان طور که میتوان تصور کرد، یافتن تعادل مناسب برای یک برند به ندرت در اولین تلاش اتفاق می افتد. با این اوصاف، شاید فکر بدی نباشد تا برند تجاری تان را تغییر دهید. نکته مثبت این استراتژی این است که میتواند کسب و کار شما را به شناخته شده ترین برند در حوزه کار شما تبدیل کند. اگر تغییر نام تجاری امکان پذیر نیست، میتوان وب سایت خود را مجددا طراحی کرد. “طراحی مجدد” میتواند به سادگی تازه کردن رنگ آرم، صفحه اصلی یا عکاسی باشد.

تنوع در محتوای وب سایت

یک ایده دیجیتالی که تجارت شما میتواند از آن در جهت رشد استفاده کند، داشتن محتوای متنوع در وب سایت است. اهمیت داشتن محتوای متنوع از این جهت است که، محتوای متنوع به طور مستقیم از خروج مشتریان از سایت شما جلوگیری میکند. با داشتن یک ترکیب خوب از محتوا برای ایجاد تعامل با مشتریان میتوانید آنها را به سمت کانال های فروش برای خرید یک محصول سوق داد. در مورد اینکه از چه نوع محتوایی به طور خاص استفاده شود، کتاب های الکترونیکی، مقاله ها، گزارش ها، فیلم ها، اینفوگرافی ها، نظر سنجی ها، وبینار ها و موارد دیگر را در نظر داشته باشید.

استفاده از نرم افزارهای ارتباطات تجاری

بدون بحث در مورد برخی از استراتژی های داخلی کسب و کار، نمیتوانیم ایده های دیجیتال و سنتی را برای رشد تجارت در نظر بگیریم. گفته شده، استفاده از نرم افزارهای ارتباطات تجاری یکی از هوشمندانه ترین سرمایه گذاری هایی است که یک تجارت میتواند انجام دهد. به طور کلی، این ابزار ها به سرعت بخشیدن به بخش ارتباطات تجارت شما کمک میکند. ایده پشت پرده این کار بدین صورت است که، استفاده از این روش منجر به ایجاد یک محل کار برای آسان تر شدن فرآیند های تجاری میشود. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر تجارت شما به آن نیازی ندارد، مجبور به استفاده از آن نیستید. برای مثال، اگر کسب و کار شما هنوز تیم یا دپارتمانی برای استفاده ندارد، نیازی هم به این روش ندارد.

ایده کسب و کار 2020

مثال عملی برای استفاده از این روش شامل تغییر در استفاده از سیستم های چت زنده (مانند Slack) به جای استفاده از ایمیل ها است. همچنین ممکن است بخواهید از یک ابزار مدیریت پروژه مانند Basecamp، Asana یا Trello استفاده کنید.

استفاده موثر از بازاریابی تاثیر گذار و بازاریابی همکاری در فروش

روش دیگری در بازاریابی دیجیتال استفاده از اینفلونسرها (influencer) است که به دلایل مختلفی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بیشتر از هر چیزی، آنچه باعث جذابیت این روش در کسب و کارها شده است این است که این به راهی طبیعی برای جذب مشتری تبدیل شده است. روش کار به این صورت است که یک اینفلونسر در شبکه های اجتماعی محصول شما را از طریق برند خود تبلیغ میکند. مزیت این کار برای تجارت شما از طریق دسترسی تجارت شما به دنبال کننده های این اینفلونسرها از طریق یک رویکرد قابل اعتماد است.

به همین ترتیب، بازاریاب های افیلیت محصولات شما را از طریق وب سایت ها، پروفایل های اجتماعی و لیست ایمیل های خود، به ازای دریافت کمیسیون/کار مزد برای فروش هر محصول، تبلیغ میکنند. استفاده از بازاریاب های افیلیت میتواند راهی عالی برای گسترش مشتریان شما باشد، زیرا در این صورت همه افراد انگیزه فروش دارند.

استفاده از بازاریابی ارجاعی

بازاریابی ارجاعی از دیگر استراتژی های حوزه دیجیتال است که میتوان از آن بهره برد. روش کار این استراتژی به این صورت است که، مشتریان در ازای ارجاع سایرین برای خرید یک محصول پاداش دریافت میکنند. این یک موقعیت برد-برد ایجاد میکند تا به مشتری ارجاع دهنده و تجارت ها کمک کند. همان طور که میتوان تصور کرد، این استراتژی میتواند از طریق گسترش آگاهی به وسیله کانال های ارتباطاتی مختلف، کمک کند.

استفاده از روش های شخصی سازی بازاریابی به وسیله ایمیل

آخرین نکته قابل ذکر از گسترش کسب و کارتان استفاده از روش های شخصی سازی بازاریابی به وسیله ایمیل می باشد.

با اینکه صنعت تجارت در حال تغییر رویکرد به سمت روش های دیجیتال است، این به این معنی نیست که رویکردهای سنتی کارایی ندارند. یک نمونه عالی از این مورد میتوان به بازاریابی شخصی سازی شده از طریق ایمیل اشاره کرد، با ایجاد کمپین های بازاریابی ارائه برچسب، نمونه، کارت تولد یا دعوت نامه های رایگان به مشتریان و ایجاد چنین “سورپرایز” هایی میتوان تجارت خود را خلاقانه تر و صمیمی تر جلوه داد.  تنها ترفند مورد نیاز برای این استراتژی، یافتن راهی برای دستیابی به اطلاعات مشتریان برای ارسال ایمیل به آنهاست. با این حال، هنگامی که شما برای این کار استراتژی ای در نظر داشته باشید، میتوانید با استفاده از بازاریابی مستقیم به وسیله ایمیل هم برای رشد تجارت تان در سال ۲۰۲۱ اقدام کنید.

جمع بندی: رشد تجارت در سال ۲۰۲۱

استفاده از روش‌های نوین جهت رشد کسب و کار شما را قادر می‌سازد تا فعالیت خود را به‌صورت حرفه‌ای‌تر دنبال کنید. این کار باعث می‌شود تا حیطه شغلی خود را به‌طور وسیعی توسعه دهید و مشتریان جدیدی جذب کنید و یک حضور معتبر داشته باشید. در این پست، گام های اساسی برای رشد کسب‌ و کار  را بررسی کردیم.

مزیت سال جدید، فرصت جدیدی است که برای تمرکز مجدد و ارزیابی اهداف تان در سال ۲۰۲۰ دارید. با استفاده از چند ایده جدید در این زمان متعهد شوید که تجارت خود را رشد دهید. هر کسی میتواند تاثیر زیادی تا پایان سال ایجاد کند. امیدواریم مقاله 20 ایده کسب و کار 2020 برای رشد تجارت شما موثر باشد.

سوالات مرتبط جهت توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار به چه معناست؟

توسعه کسب و کار مرحله ای است که در آن تجارت به نقطه رشد می رسد و به دنبال گزینه های اضافی برای ایجاد سود بیشتر است.

چگونه کسب و کارها رشد و توسعه می یابند؟

راههای مختلفی برای توسعه تجارت شما وجود دارد که محصول یا خدمات خود را در اختیار مجموعه جدیدی از مشتریان قرار دهید. بازکردن فروشگاه ها در مکان های جدید: مکان های جدید نیز می توانند مجازی باشند ، مانند وب سایت با فروشگاه آنلاین. این به شما این امکان را می دهد که محصول خود را در معرض دید مشتریان جدید در بازار جدید قرار دهید.

چرا باید کسب و کار خود را گسترش می دهید؟

گسترش تجارت این پتانسیل برای شما ایجاد می کند که محصولات و خدمات شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهد. افزایش مشتریان شما به شما در جذب مشتریان بیشتر و بهبود فروش کمک می کند. این منجر به سود بیشتر می شود. درست مانند اعضای تیم شما ، مشتریان برای موفقیت کسب و کار شما مهم هستند

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه