دیلیت اکانت اینستاگرام؛ حذف اکانت اینستا به صورت دائمی و موقت

اینستاگرام

12 دقیقه زمان مطالعه

دیلیت اکانت اینستاگرام به طور کلی به دوصورت موقت و دائمی انجام می‌شود. در این مقاله به طور کامل این دو روش را در قالب آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت و دائمی آورده‌ایم.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام به عنوان سومین شبکه اجتماعی بزرگ در جهان و دومین شبکه پر طرفدار در آمریکای شمالی شناخته می شود. این شبکه اجتماعی یک بستر فوق العاده مهم هم برای کاربران و هم برای برند ها است. به طوری که اکثر افراد ترجیح می دهند نه تنها دوستان خود، بلکه محتوایی را که به آن علاقه دارند را دنبال کنند و برای پیشرفت در اینستاگرام به آموزش اینستاگرام از راه های مختلف روی آورده اند که همین امر باعث موفقیت بسیاری از کسب و کار های آنلاین در اینستاگرام شده است. یکی از مزایای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تعامل با مخاطبان و ایجاد اعتماد در آن‌هاست. بسیاری از افراد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ با یادگیری مباحث ارائه شده در دوره‌هایی مانند دوره اینستاگرام به تعامل با مخاطبان خود و در نهایت کسب درآمد می‌پردازند.

با این حال برخی از کاربران به دلایل مختلفی می‌خواهند حساب اینستاگرام خود را حذف کنند، اگر به دنبال آموزش نحوه دیلیت اکانت اینستا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اگر مانند بسیاری از کاربران اینترنت، هر از گاهی بدنبال حذف و غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود هستید، زیرا از برنامه خسته شده اید یا فکر می کنید این شبکه اجتماعی باعث حواس پرتی شما می شود، ما تمام اطلاعات لازم را برای حذف اکانت اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهیم! قطعا، دلایل زیادی وجود دارد که می خواهید حساب اینستاگرام را غیرفعال یا حذف کنید شاید حتی به این دلیل که نمیدانید مزایای استفاده از اینستاگرام چیست. درست مانند فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام نیز گزینه غیرفعال یا حذف حساب کاربری خود را در اختیار شما قرار می دهد. غیرفعال کردن حساب اینستاگرام باعث می شود که حساب موقتاً متوقف شود ، در حالی که گزینه حذف تمامی عکس ها، فیلم ها، نظرات، لایک ها و دنبال کنندگان را برای همیشه حذف می کند. فقط در صورتی که تصمیم گرفته اید از اینستاگرام به طور کامل خارج شوید باید حساب اینستاگرام را حذف کنید زیرا پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد!

در نظر بسیاری از افراد، حذف اکانت اینستاگرام کار سختی است و ترجیح می‌دهند برای عدم استفاده از اکانت اینستاگرام به دیلیت اینستاگرام بسنده کنند. اما با انجام مراحل گفته‌شده در این آموزش، می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

  • پاک کردن اینستاگرام فقط با چند کلیک انجام می شود.
  • می توانید حساب اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید.
  • اگر حس می‌کنید در آینده نیاز به بازیابی یا فعال‌کردن دوباره اکانت خود دارید، می توانید آن را به طور موقت غیرفعال کنید.
  • برای حذف یا غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود باید از یک مرورگر وب استفاده کنید.

 

برای حذف اکانت اینستا چه شرایطی لازم است؟

خیلی از مردم تصور می‌کنند که دیلیت اکانت اینستا کار سختی است و باید توسط افراد کاربلد انجام شود که البته تصور غلطی است. شما خود به راحتی می‌توانید دلیت اکانت اینستاگرام خود را انجام دهید فقط کافی است که رمزعبور اکانت خود را داشته باشید. اگر پسورد اینستاگرام خود را نداشته باشید کمی کار دیلت اکانت اینستا سخت می‌شود.

 

اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؛ دیلیت اکانت اینستاگرام به طور موقت

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، اینستاگرام  یکی از برترین پلتفرم‌ها در جهان است. اما، مانند همه چیزهای خوب، زمان هایی وجود دارد که باید به پایان برسد.

با این حال در بسیاری از موارد کاربران احساس می‌کنند که باید اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت یا دائمی، حذف کنند. این مقاله راهنمایی بسیار کاربردی برای حذف اکانت اینستاگرام شما خواهد بود.

از آنجایی که حذف اکانت اینستاگرام دائمی است و با دیلیت اکانت، حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه اتفاق می‌افتد؛ اینستاگرام توصیه می کند ابتدا اکانت خود را به طور موقت غیرفعال کنید. اگر این کار را انجام دهید، همچنان می توانید حساب و تمام محتوای خود را بازیابی کنید.

غیرفعال کردن حساب اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای دوری از شبکه‌های اجتماعی است؛ بنابراین اگر تصمیم به داشتن وقفه‌ای کوتاه در استفاده از شبکه‌های اجتماعی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حساب خود را به صورت موقت غیر فعال کنید.

غیرفعال کردن موقت حساب شما یک فرآیند ساده است. با این حال، نمی توانید این کار را در برنامه اینستاگرام انجام دهید. باید در مرورگر دسکتاپ خود وارد حساب کاربری خود شوید، بنابراین مطمئن شوید که تمام اطلاعات ورود صحیح خود را در دسترس دارید.

غیرفعال کردن اینستاگرام بر اساس آخرین آپدیت اینستاگرام

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، یکی از راه‌های پرطرفدار حذف دیلیت اکانت اینستاگرام، استفاده از روش موقت برای پاک‌ کردن اکانت است. در این قسمت به آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام پرداخته‌ایم.

مرحله اول؛ وارد سایت اینستاگرام شوید

در این مرحله اول دیلیت موقت اکانت اینستاگرام، باید ابتدا از طریق لینک دیلیت اکانت اینستاگرام www.instagram.com وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس از طریق باکس سمت راست تصویر اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود شوید.

مرحله اول دیلیت اکانت اینستاگرام صفحه ورود سایت اینستاگرام است.

 

مرحله دوم؛ ورود به بخش حذف موقت اکانت اینستاگرام (Temporarily Disable My Account)

برای حذف حساب کاربری اینستاگرام، بعد از این که وارد حساب کاربری خود شدید، در قسمت بالا و سمت راست صفحه خود، روی عکس پروفایل خود کلیک کنید تا وارد صفحه خودتان شوید. سپس از روی گزینه تغییر نمایه یا Edit Profile که در این صفحه مشاهده می‌کنید، کلیک کنید. در این قسمت فیلدهایی مربوط به حساب شما وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. در پایین صفحه و در کنار گزینه Submit، گزینه دیگری به نام Temporarily Disable My Account وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

برای حذف حساب اینستاگرام باید در پروفایل گزینه edit profile را بزنید. بعد از ورود به قسمت edit profile برای حذف موقت اکانت اینستاگرام گزینه temporarily disable my account را بزنید

 

مرحله سوم؛ حذف موقت اکانت اینستاگرام

بعد از این که گزینه Temporarily Disable My Account را انتخاب کردید، وارد صفحه دیگری می‌شوید. در این قسمت اینستاگرام سوالی از شما برای ارائه دلیل غیر فعال کردن می‌پرسد. در این صفحه با توجه به دلیلی که برای دی اکتیو کردن اینستاگرام خود دارید، یکی از گزینه‌های روبه‌روی این سوال را انتخاب می‌کنید و سپس با ورود دوباره پسوورد، گزینه Temporarily Disable My Account را می‌زنید.

مرحله آخر غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

 

به یاد داشته باشید: پیروی از این دستورالعمل ها، تمام محتوای شما را از فالوورهای شما پنهان می کند. هیچ کس نمی تواند حساب شما را ببیند تا زمانی که با ورود مجدد آن را فعال کنید.

برای چه مدت می توانید اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؟
تا زمانی که بخواهید می توانید حساب خود را به طور موقت غیرفعال نگه دارید. می‌توانید در هر زمان با ورود مجدد آن را دوباره فعال کنید. با این حال، یک محدودیت وجود دارد.

اینستاگرام در حال حاضر فقط یک بار در هفته به شما اجازه می دهد اکانت خود را غیرفعال کنید. بنابراین اگر آن را غیرفعال کنید، دوباره وارد شوید و سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوباره آن را غیرفعال کنید، باید یک هفته صبر کنید تا این کار را انجام دهید.

برای چه مدت می‌توان اینستاگرام خود را غیرفعال کرد؟

تا زمانی که بخواهید می توانید حساب خود را به طور موقت غیرفعال نگه دارید. می‌توانید در هر زمان با ورود مجدد آن را دوباره فعال کنید. با این حال، یک محدودیت وجود دارد. اینستاگرام در حال حاضر فقط یک بار در هفته به شما اجازه می دهد اکانت خود را غیرفعال کنید. بنابراین اگر آن را غیرفعال کنید، دوباره وارد شوید و سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوباره آن را غیرفعال کنید، باید یک هفته صبر کنید تا این کار را انجام دهید.

آیا با غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود فالوورهای خود را از دست می دهیم؟

خیر. از آنجایی که اینستاگرام تمام داده‌های حساب شما را زمانی که به طور موقت اکانت خود را غیرفعال می‌کنید ذخیره می‌کند، آن را به حالتی که در زمان حذف آن بود برمی‌گرداند.

همچنین، هنگامی که آن را غیرفعال می‌کنید، حساب شما در همه جای پلتفرم ناپدید می‌شود – از جمله لیست فالوورهای سایر حساب‌ها. به عبارت دیگر، وقتی حساب شما مخفی است، افراد نمی توانند شما را آنفالو کنند زیرا حساب شما را نمی‌بینند.

آموزش دلیت اکانت دائمی اینستاگرام

اگر قبلاً سعی کرده اید به طور موقت حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید (یا فقط برنامه را از تلفن خود حذف کنید) اما می خواهید اقدامات جدی تری انجام دهید، انجام این کار نسبتاً ساده است. فقط به یاد داشته باشید که حذف حساب شما دائمی است و قابل برگشت نیست.

ق

برای حذف حساب خود، باید اطلاعات ورود صحیح خود را آماده کنید.

اقدامات لازم قبل از حذف اکانت اینستاگرام

برای حذف اکانت خود از اینستاگرام باید ابتدا شروع به ذخیره داده ها و اطلاعات اینستاگرام خود کنید. برای ذخیره کردن داده های خود موارد زیر را در نظر بگیرید. وقتی حساب خود را پاک می کنید، اینستاگرام این کار را انجام می دهد: حساب شما و همه چیز موجود در آن را حذف می کند. این بدان معنی است که همه عکس ها، لایک ها و نظرات و کامنت های شما برای همیشه حذف می شوند و اگر پس از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود نظرتان تغییر کند، دیگر راه بازگشتی وجود ندارد. شما نمی توانید یک حساب قدیمی را دوباره بازگردانی کنید و نمی توانید داده های حذف شده را دوباره به دست بیاورید.

این مقاله را حتما بخوانید
انواع روش‌های ارائه تخفیف در فروشگاه اینترنتی

قبل از حذف حساب خود باید یک مجموعه ای از پست ها، نظرات و اطلاعات حساب کاربری خود را ذخیره کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  1. اینستاگرام را باز کنید و پروفایل حساب کاربری خود در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید.
    اقدامات لازم برای حذف و یا غیرفعال کردن اکانت اینستا
  2. روی سه خط عمودی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات در پایین کلیک کنید.
    بخش تنظیمات اینستاگرام
  3. سپس در بخش security بر روی گزینه ی دانلود دیتا کلیک کرده و آن را انتخاب کنید.
    دانلود اطلاعات قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام
  4. سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی request download ضربه بزنید.
    وارد کردن ایمیل یا ادرس جهت ارسال اطلاعات اکانت به ادرس مورد نظر

اینستاگرام فایل کاملی از حساب کاربری شما را به آدرس ایمیلی که ارائه داده اید ارسال می کند، این فایل حاوی عکس ها، کامنت ها، اطلاعات پروفایل و حساب کاربری و سایر مواردی که ممکن است در آینده به آن ها نیاز داشته باشید است. حتی اگر فکر می کنید دیگر هرگز به این داده ها احتیاج نخواهید داشت، بک آپ از اطلاعات اینستاگرام گام مهمی برای اطمینان از محافظت از داده های خود در صورت نیاز به مشاهده مجدد آن است. اگر این کار را انجام ندهید، داده های خود را به طور کامل از دست خواهید داد و هر چقدر هم که تلاش کنید هرگز آن ها را پس نخواهید گرفت.

 

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام به جای حذف آن: آنچه شما باید بدانید.

پس از ذخیره اطلاعات خود، می توانید به حذف حساب اینستا خود ادامه دهید. اینستاگرام دو گزینه را به کاربران ارائه می دهد. اولین مورد حذف دائمی حساب شما و همه موارد موجود در آن است در حالی که مورد دوم گزینه حذف موقت است.

بسته به اولویت خود، می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کرده و یا برای همیشه حذف کنید. غیرفعال کردن حساب کاربری شما موقتی است، اما در حالی که غیرفعال می شود، حساب شما به همراه پروفایلتان، دنبال کنندگان، عکس ها، نظرات شما برای سایر کاربران پنهان می شود. برای بازیابی همه این اطلاعات و شروع دوباره استفاده معمول از اینستاگرام، به سادگی وارد حساب خود می شوید و آن را دوباره فعال می کنید.

از طرفی دیگر حذف حساب اینستاگرام شما قابل بازگشت نیست. به عبارتی دیگر حساب حذف شده قابل بازیابی نیست. وقتی حساب اینستاگرام خود را حذف می کنید، تمام داده های شما، از جمله عکس ها و پست ها، دنبال کننده ها و لایک هایتان برای همیشه حذف می شوند. در آینده، اگر دوباره بخواهید در اینستاگرام ثبت نام کنید، دیگر نمی توانید از همان نام کاربری استفاده کنید، شخص دیگری نیز نمی تواند از آن استفاده کند. بنابراین باید ابتدا انتخاب کنید که هدفتان چیست و سپس مراحل مناسب را دنبال کنید.

حدف اکانت اینستاگرام به طور دائم

در قسمت قبل، نحوه غیرفعال کردن، یا حذف موقت اکانت اینستاگرام را توضیح دادیم. اما اگر می‌خواهید حساب خود را به طور کامل حذف کنید، از مراحل زیر پیروی کنید.

مرحله اول؛ ورود به لینک حذف حساب اینستاگرام

برای حذف حساب اینستاگرام باید بعد از ورود به حساب از طریق مرورگر، وارد لینک https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent شوید. این لینک در این صفحه دلیل بستن صفحه اینستاگرام از شما پرسیده می‌شود.

حدف اکانت اینستاگرام به طور دائم

از منوی کشویی دلیل حذف را انتخاب کنید.

پاسخ به دلیل حدف اکانت اینستاگرام

سپس باید دوباره رمز خود را وارد کنید. بعد از ورود رمز روی گزینه Delete کلیک کنید. سپس از شما پرسیده می‌شود آیا از پاک کردن حساب خود مطمئن هستید، در صورت اطمینان روی گزینه Yes کلیک کنید تا اکانت شما و اطلاعات داخل آن برای همیشه پاک شود.

وارد کرد رمز عبور اکانت و کلیک بر روی دکمه delete

چگونه حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنیم؟

اگر تنها به دنبال دور بودن از اینستاگرام هستید می توانید به جای حذف حساب کاربری خود، غیرفعال کردن موقت آن را در نظر بگیرید. به همین منظور در ادامه آموزش حذف اکانت اینستاگرام temporarily disable my account را به طور کامل بخوانید. با غیرفعال کردن، از سیستم خارج خواهید شد و حساب کاربری شما مخفی می شود. تاما می توانید هر زمان که خواستید به سادگی وارد سیستم شوید. این مراحل را برای غیرفعال کردن حساب خود انجام دهید: از طریق تلفن یا رایانه خود به Instagram.com بروید. توجه کنید که از طریق اپلیکیشن نمی توانید اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

چگونه حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؟

روی نماد پروفایل کاربری در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید یا ضربه بزنید.

کلیک روی نماد پروفایل کاربری

گزینه ی edit profile را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه edit profile برای حذف اکانت اینستا

به پایین پیمایش کنید و روی «Temporarily disable my account»  در سمت راست دکمه Submit کلیک کنید.

انتخاب گزینه Temporarily disable my account

مانند حذف اکانت خود برای غیر فعال کردن نیز از شما سوال می شود که چرا این کار را می کنید؟ از منوی کشویی گزینه زیرا را انتخاب کنید.

پاسخ به دلیل غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

رمز ورود حساب خود را دوباره وارد کنید.

وارد کردن رمز عبور

روی « Temporarily disable my account» کلیک کنید.

کلیک روی دکمه Temporarily disable my account

چه مدت طول می کشد تا Instagram حساب کاربری شما را پاک کند؟

اگر مراحل حذف اکانت اینستاگرام را که در بالا توضیح دادیم ، طی کنید، حساب Instagram شما بلافاصله حذف می شود. دیلیت اکانت در اینستاگرام متفاوت از فیس بوک است. در فیس بوک حساب شما برای دو هفته غیرفعال می شود تا اینکه برای حذف دائمی در صف قرار گیرد، که ممکن است 90 روز طول بکشد (در مجموع 104 روز). اینستاگرام به صورت دوره ای حساب های کاملاً غیرفعال و حساب هایی را که از طریق سیستمشان به عنوان ربات شناسایی می شود را حذف می کند و نهایت زمان موردنیاز برای حذف کامل 48 ساعت می باشد.آموزش اینستاگرام

راه های دیگر برای خصوصی نگه داشتن اطلاعات شما پس از حدف اکانت اینستاگرام

بسیاری از ما برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود و یا ذخیره پرونده ها از سرویس Cloud Storage استفاده می کنیم. اگر از یکی از این سرویس های ذخیره سازی استفاده می کنید، تنظیمات را به گونه ای انتخاب کنید که به صورت خودکار پرونده های شما را رمزگذاری کند.

می توانید با رمزگذاری دستی پرونده های خود قبل از بارگذاری آنها در cloud، امنیت سرویس ابری خود را بالا ببرید؛ بنابراین شما تنها کسی هستید که کلید داده های خود را در اختیار دارید. ارائه دهنده ابر شما هیچ دسترسی به اطلاعات شما نخواهد داشت، به شرطی که کلیدهای رمزگذاری را نیز در cloud بارگذاری نکنید. تعدادی برنامه رمزگذاری رایگان وجود دارد که استفاده از آنها آسان است، حتی اگر سابقه رمزگذاری دستی داده های خود را نداشته باشید.

پیشنهاد می کنیم قبل اینکه حساب کاربری خود را حذف یا غیر فعال کنید حتما سری به مقاله کسب درامد از اینستاگرام بزنید. اگه از اینستاگرام پول دربیاورید یا به آموزش اینستاگرام به صورت حرفه ای توجه کرده باشید شاید نظرتان را درباره حذف اکانت اینستاگرام تغییر دهید.

وقتی اینستاگرام خود را حذف یا غیرفعال می کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر قصد خلاص شدن از شر اکانت اینستاگرام خود را دارید، ابتدا باید انتخاب کنید: آیا می خواهید حساب خود را غیرفعال کنید یا به طور کلی حذف کنید؟

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام با حذف آن بسیار متفاوت است. هنگامی که یک حساب کاربری اینستاگرام را غیرفعال می کنید، فقط به طور موقت آن را غیرفعال می کنید. تمام عکس‌ها، نظرات، لایک‌ها و حتی نمایه شما از دید عموم و فالوورهای شما پنهان می‌شود، اما برای همیشه از بین نمی‌روند. حساب شما تا زمانی که تصمیم به فعال سازی مجدد آن نداشته باشید مخفی می ماند.

از طرف دیگر، دلیت اکانت اینستاگرام شما دائمی است. هنگامی که حساب کاربری شما حذف می شود، کل تاریخچه اینستاگرام شما برای همیشه حذف می شود. این بدان معناست که همه عکس‌ها، ویدیوها، بایگانی‌های استوری، پیام‌ها، لایک‌ها و دنبال‌کنندگان شما برای همیشه حذف خواهند شد. شما نمی توانید آنها را پس بگیرید. گویی حساب شما هرگز وجود نداشته است. ضمن اینکه بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام حتی نام کاربری شما هم غیر قابل استفاده خواهد بود. پس اگر می‌خواهید در آینده به اینستاگرام برگردید، نام کاربری خود را تغییر داده و سپس حذف اکانت اینستاگرام خود را انجام می‌دهید.

فقط شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. به دلایل امنیتی، اینستاگرام نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد. همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که اینستاگرام قادر به فعال سازی مجدد حساب حذف شده نیست، بنابراین عاقلانه است که قبل از انجام این کار، 100% مطمئن باشید که می خواهید حساب خود را حذف کنید.

اگر حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه را انجام دهید و بعداً تصمیم بگیرید که می خواهید به اینستاگرام بازگردید، می توانید. اما نکته اینجاست که نمی توانید حساب قدیمی خود را دوباره فعال کنید. همانطور که بالاتر هم گفتیم نمی توانید برای یک حساب کاربری جدید با همان نام کاربری قدیمی ثبت نام کنید.

کلام آخر

اینستاگرام یک برنامه عالی است، اما برای همه نیست. چه بخواهید فقط از فید فاصله بگیرید یا به طور کلی از رسانه های اجتماعی فرار کنید، امیدواریم این راهنما حذف حساب اینستاگرام شما را کمی آسان تر کند. اگر به مطالب دیگری حول محور آموزش اینستاگرام نیاز دارید، برای شما آماده کرده‌ایم.

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

9

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

آسان ترین روش دیلیت اکانت اینستاگرام طوری که دیگه اکانت قابل دسترسی نباشه کدوم روشه؟

سلام وقت بخیر
دیلیت اکانت دائمی اینستا برای شما در این مورد آسان ترین روش هست

مرسی از مقاله خوبتون. دیلیت اکانت سانیستا مو به صورت دیسیبل کردن انجام بدم بعد یه مدت اکانتم نمیپره؟

اگه دیلت اگانت اینستا رو به صورت موقت انجام بدم بعد یه مدت مثلا 6 ماهه نمیپره اکانتم؟

سلام وقت بخیر
خیر شما میتونید دیلیت اکانت موقت اینستا رو انجام بدید و هر زمان که خواستید دوباره وارد اکانتتون بشید.

ارسال دیدگاه