zhaket logo

معرفی بهترین ربات‌های تلگرامی

تلگرام

4 دقیقه زمان مطالعه

تلگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که به‌خاطر امکانات ارزشمندی که ارائه کرده، محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. یکی از این امکانات، ربات‌های هوش مصنوعی تلگرامی هستند. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر با این ربات‌ها و کاربردهای ارزشمندشان آشنا شویم و تعدادی از بهترین ربات‌ هوش مصنوعی تلگرام را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی ربات‌های تلگرام و کاربرد آن‌ها

در دنیای امروز که کیفیت و سرعت حرف اول را در ارتباطات اینترنتی می‌زنند، طراحی ربات‌های هوش مصنوعی تحول عظیمی در شبکه‌های پیام‌رسان به‌وجود آورده و کار با آن‌ها را برای کاربران جذاب‌تر کرده است. در همین راستا، تلگرام که به‌خاطر استفاده از فناوری ابری به امنیت داده‌هایش شهرت دارد، با طراحی ربات‌های هوش مصنوعی توانسته طیف گسترده‌ای از کاربردها را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این ربات‌ها بر روی چت‌ها یا کانال‌های تلگرام تعبیه می‌شوند و بسته به عملکردشان، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مزیت بزرگی که ربات‌های تلگرام دارند این است که چه کاربر ساده باشید چه بخواهید از تلگرام برای اهداف تجاری استفاده کنید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

ساده‌تر شدن کارهای روزمره، بهبود تجربه کاربران، اطلاع از اخبار و پیش‌بینی آب و هوا و مدیریت کارهای روزمره تنها بخشی از کاربردهای انواع بهترین ربات‌ هوش مصنوعی تلگرام هستند.

 

 

معرفی ۷ بات هوش مصنوعی تلگرامی

تلگرام با تمرکز بر حفظ امنیت کاربران و ارائه امکانات متنوع و کاربردی، توانسته به پایگاه قدرتمندی از مخاطبان دست پیدا کند. یکی از این امکانات برجسته، ربات‌های هوش مصنوعی تلگرامی هستند. در این بخش چند مورد از بهترین ربات‌ هوش مصنوعی را به شما معرفی می‌کنیم:

ربات Karfly

ربات هوش مصنوعی Karfly، یکی از ربات‌های تلگرام است که با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به خطوط هوایی، به کاربران کمک می‌کند تا متناسب با نیاز خود، پروازهای مناسب را پیدا کنند. ربات Karfly با توجه به تاریخ، مقصد و بودجه‌ای که هر کاربر دارد، گزینه‌های مختلف پرواز را به کاربران پیشنهاد می‌دهد و حتی امکان رزرو پرواز را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ربات Chappie

یکی از انواع بهترین روبات‌ هوش مصنوعی، ربات Chappie است. این ربات مانند یک دوست مجازی با شما گفتگو می‌کند و می‌تواند به سوال‌های شما پاسخ دهد. به‌خاطر پشتیبانی از تکنولوژی هوش مصنوعی در ربات Chappie، به مرور پاسخ‌های آن هوشمندانه‌تر می‌شود.

ربات Plasma chatGPT

Plasma ChatGPT یکی دیگر از ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام است. هدف از طراحی این ربات، مکالمه و پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه‌های مختلف است.

ربات تلگرام ChatGPT

این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام ChatGPT به گوشش نخورده باشد. این پلتفرم، یکی از خدمات شرکت Open AI است که به‌خاطر قابلیت‌های متنوعی که دارد، توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. تلگرام نیز رباتی با همین نام طراحی کرده است که با استفاده از ربات آن می‌توانید متن‌های خود را ترجمه و یا ویرایش کنید، سوالات خود را بپرسید و حتی در تحقیقات علمی از آن کمک بگیرید. به جرئت می‌توان گفت که ربات ChatGPT، در لیست بهترین بات‌ هوش مصنوعی جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر دوست دارید بیشتر با این  هوش مصنوعی آشنا  شوید مادر مقاله ای به طور کامل به آموزش chatgpt پرداخته ایم.

این مقاله را حتما بخوانید
چگونه به صفحه اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنیم؟

ربات GPT4Telegrambot

GPT4، آخرین نسخه از مدل‌های GPT و پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی است. تلگرام با طراحی ربات GPT4telegrambot این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند در مکالمه‌ای پیشرفته، از این ربات در انجام تحقیقات در حوزه‌های مختلف کمک بگیرند و از به‌روز ترین نتایج علمی مطلع شوند.

ربات StudyBot

یکی از ربات‌هایی که به‌ویژه برای دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند مفید باشد، ربات StudyBot است. این ربات دسترسی به منابع آموزشی مختلف را راحت‌تر می‌کند، در حل تمرین‌ها کمک می‌کند و نکات مهم و کلیدی درسی را بسته به نیازشان به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه می‌دهد.

ربات TranslatorBot

اگر بخواهیم لیستی از انواع بهترین روبات هوش مصنوعی تلگرام تهیه کنیم، بدون شک نام ربات TranslatrorBot نیز به میان می‌آید. این ربات در ترجمه متون تخصصی می‌تواند به شما کمک کند، اما این تنها مزیت ربات TranslatrorBot نیست! سرعت و دقت بالای این ربات و همینطور قابلیت ترجمه متون به زبان‌های مختلف باعث شده تا در میان کاربران طرفدار زیادی پیدا کند.

اگر شما هم با زبان‌های خارجی سروکار دارید، حتما از ربات TranslatrorBot استفاده کنید.

 

 

پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی همیشه به‌دنبال جذب مخاطب بیشتر هستند؛ در همین راستا، تلگرام تصمیم گرفته تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ربات‌های هوش مصنوعی را طراحی کند. این ربات‌ها که تنوع بسیار زیادی در کاربرد دارند، می‌توانند بسته به نیاز کاربران تلگرام مورد استفاده قرار بگیرند. ما در این مقاله تعدادی از بهترین ربات‌های تلگرامی را به شما معرفی کردیم تا با امکانات پیشرفته آن‌ها آشنا شوید و بتوانید در انجام کارهای روزمره خود از آن‌ها کمک بگیرید.

در صورتی که سوال یا نظری دارید، حتما در قسمت نظرات با ما همراه باشید. اگر ربات تلگرامی دیگری می‌شناسید، در قسمت نظرات با ما مطرح کنید تا لیست خود را به‌روز کنیم.

 

سوالات متداول

آیا استفاده از ربات‌های تلگرامی امنیت کاربران را به خطر نمی‌اندازد؟

در اغلب موارد، ربات‌های تلگرامی امن هستند، ولی باید احتیاط را رعایت کنید و برای حفظ امنیت بیشتر، از ربات‌هایی استفاده کنید که معتبر هستند و اطلاعات شخصی خود را با ربات‌ها در میان نگذارید.

آیا می‌توانیم خودمان هم ربات‌های تلگرامی بسازیم؟

بله؛ برای این کار می‌توانید از ربات BotFather کمک بگیرید و دستورات را دنبال کنید. بعد از اینکه ربات موردنظر شما ساخته شد، با استفاده از API تلگرام و زبان‌های برنامه‌نویسی مثل پایتون، قابلیت‌های موردنظرتان را به آن اضافه کنید.

آیا رباتی وجود دارد که بتوانیم برای کانال‌های تلگرامی خود قابلیت لایک و دیسلایک اضافه کنیم؟

بله؛ شما به کمک ربات هوش مصنوعی LikeBot می‌توانید به پست‌های کانال خود، قابلیت لایک و دیسلایک را اضافه کنید تا از این طریق، کاربران بتوانند فیدبک دهند.

 

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه