ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

توییتر

8 دقیقه زمان مطالعه

توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر است. برخی افراد تقریبا هر ۶ ماه یکبار، یک اکانت توییتر جدید می سازند. این کار ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال ممکن است شما برای مشتری اکانت بسازید یا از آن برای تست موضوعات مختلف استفاده کنید. خود من چند وقت پیش به ۶ اکانت جدید نیاز داشتم اما با یک مشکل نسبتا جدید مواجه شدم: توییتر اجازه اکانت جدید بدون تایید شماره تلفن اکانت قبلی را به من نمی داد. برای دور زدن این مشکل سعی کردیم از پروکسی های مختلفی استفاده کنیم، اما توییتر متوجه این موضوع می شد و از انجام آن جلوگیری می کرد. اگر شما هم با چنین مشکلی روبرو هستید و به توییتر بدون تلفن نیاز دارید، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

ساخت توییتر بدون شماره تلفن

خبر خوب اینکه امکان ساخت توییتر بدون شماره تلفن وجود دارد و می توانید بدون نیاز به تایید شماره تلفن خودتان هر تعداد اکانت توییتری که دوست دارید، بسازید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، این است که یک اکانت ایمیل بسازید و مطمئن شوید که به هیچ عنوان پسورد آن را هم فراموش نمی کنید. شاید قبل از هر چیز لازم باشد آموزش توییتر را مطالعه کنید تا با شیوه کار این شبکه اجتماعی بیشتر آشنا شوید.

دلیل محدودیت های جدید توییتر چیست؟

اخیرا توییتر متوجه شده است که چالش های زیادی با حساب های فیک و خودکار دارد، به همین خاطر در حال تلاش است تا این اکانت ها را حذف کند و نتوانند دوباره وارد توییتر شوند. این شرکت از ابزارهای یادگیری ماشین استفاده می کند و با کمک نیروهای انسانی خودش در حال شناسایی حساب هایی است که به صورت اتوماتیک ساخته می شوند. براساس گزارشات ارائه شده تا به امروز، حدودا ۱۰ میلیون اکانت اسپم یا خودکار توسط این شرکت شناسایی شده است.

همچنین این شرکت دسترسی حساب های مشکوک را هم محدود خواهد کرد. به محض اینکه سیستم های این شبکه اجتماعی متوجه چنین اکانت هایی شوند، بلافاصله آن را از آمار تعامل و آمار فالوورهای افراد دیگر حذف می کند و با اعمال محدودیت های زیاد از فعالیت حساب های ذکر شده تا زمان تایید هویت انسانی جلوگیری خواهد کرد. با وجود تمامی این موارد، هدف اصلی توییتر این است که از ایجاد این دست اکانت ها تا جای ممکن جلوگیری کند و اعلام کرده است که کاربران برای تایید حساب کاربری خود حتما باید یک ایمیل یا شماره تلفن معتبر داشته باشند.

همچنین در صورتی که یک اکانت فعالیت هایی داشته باشد که به نظر مشکوک برسند، محدودیت های ذکر شده بر روی آن اعمال خواهد شد و تا زمان تایید هویت انسانی ادامه خواهند داشت. برای مثال، ارسال یکباره ده ها توییت با یک هشتگ خاص و بدون دریافت پاسخ، یکی از نشانه هایی است که توییتر از آن برای شناسایی حساب های اسپم استفاده می کند.

ایجاد حساب توییتر با ایمیل در دسکتاپ

در صورتی که قصد دارید با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان نسبت به ثبت نام توییتر بدون شماره تلفن اقدام کنید، مراحل انجام کار به شرح زیر هستند:

  • با استفاده از یک مرورگر، وبسایت توییتر به آدرس www.twitter.com را باز کنید و با کلیک روی گزینه Sign up به صفحه ثبت نام مراجعه کنید.
  • در این قسمت فیلدهای مختلفی وجود دارد. در فیلد اول اسم خودتان را وارد کنید. این اسم در صفحه شما نمایش داده خواهد شد. البته در آینده می توانید بدون هیچ مشکلی آن را تغییر دهید. پس اگر دوست دارید، می توانید با اسم ناشناس شروع کنید.
    فرم ساخت اکانت در توئیتر
  • در فیلد بعدی شماره موبایل خودتان را وارد کنید. در صورتی که شماره موبایل ندارید، می توانید با لمس گزینه Use Email Instead از آدرس ایمیل هم استفاده کنید. در صورتی هم که قبلا از آدرس ایمیل خودتان استفاده کرده اید، می توانید به راحتی یک ایمیل جدید بسازید و از آن برای ساخت اکانت توییتر استفاده کنید. در مواقع اضطراری از شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما برای تایید هویت استفاده خواهد شد. به همین خاطر لازم است که حتما شماره تلفن یا ایمیلی را وارد کنید که بعدا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

ثبت آدرس ایمیل و آیدی توئیتر

  • تاریخ تولد خودتان را هم در فیلد آخر وارد کنید و در نهایت روی کلید Next کلیک کنید.
  • یک کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود که باید آن را در این صفحه وارد کنید.
    کد احراز هویت در توئیتر
  • در قدم بعدی باید برای خودتان یک پسورد انتخاب کنید. این پسورد باید قوی، امن و غیرقابل پیش بینی باشد تا هیچکس نتواند به حساب توییتری شما دسترسی داشته باشد.
  • با لمس گزینه Next از شما خواسته می شود چند مورد از موضوعاتی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. توییتر بسته به انتخاب شما توییت های مرتبط را در تایملاین نمایش خواهد داد. البته می توانید با لمس گزینه Skip این مرحله را هم رد کنید.
  • اکنون اکانت توییتر شما آماده است و می توانید با استفاده از آن به دنیای وسیع توییتر دسترسی داشته باشید.

نکته: این روش فقط در صورتی کاربرد دارد که برای اولین بار در حال ثبت نام در توییتر باشید. توییتر با استفاده از کوکی های مرورگر متوجه خواهد شد که قبلا در این سایت حساب کاربری باز کرده اید یا خیر و در صورتی که قبلا این کار را انجام داده باشید، از شما می خواهد که شماره تلفن خودتان را تایید کنید. به همین خاطر لازم است قبل از باز کردن اکانت جدید، کوکی های مرورگر را پاک کنید و یا از حالت Incognito مرورگر کروم برای ایجاد اکانت استفاده کنید.

ساخت اکانت توییتر با ایمیل در موبایل

ساخت توییتر بدون شماره و با استفاده از ایمیل در دستگاه های موبایل هم تفاوت چندانی با روش ذکر شده در بخش قبلی ندارد. برای این کار کافیست گام های زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا اپ توییتر را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت و آن را بر روی گوشی موبایل خودتان نصب کنید.
این مقاله را حتما بخوانید
آموزش توییتر

لینک دانلود اپلیکیشن توییتر برای اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن توییتر برای آی او اس

  • در صفحه بعدی بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام در توییتر به شما نمایش داده شود.
  • در صفحه ای که مشاهده می کنید، ابتدا اسمی که می خواهید از طریق آن در توییتر فعالیت کنید را وارد کنید.
  • در فیلد بعدی باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. اگر شماره تلفن جدید ندارید، گزینه Use Email Instead را انتخاب کنید تا بتوانید از آدرس ایمیل خودتان استفاده نمایید.
  • پس از وارد کردن ایمیل، گزینه Next را لمس کنید تا به صفحه بعدی منتقل شوید.
  • در این صفحه باید کد تاییدی که به آدرس ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید. دوباره پس از تایید کد، روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی منتقل شوید.
  • در این مرحله از شما خواسته می شود یک رمز عبور برای حساب کاربری خودتان انتخاب کنید. همانطور که می دانید، رمز عبور انتخابی باید قوی و غیرقابل حدس باشد.
  • بعد از انتخاب و تایید رمز عبور توییتر از شما می پرسد که آیا دوست دارید از مخاطبین تلفن شما استفاده کند یا خیر! استفاده از مخاطبین تلفن روش خیلی خوبی برای پیدا کردن دوستانی است که در توییتر فعالیت دارند. بد نیست با روش تغییر رمز عبور توییتر هم آشنا باشید.
  • همچنین توییتر برخی از اکانت هایی که ممکن است به سلیقه شما نزدیک تر باشند را هم نمایش خواهد داد و می توانید آن ها را هم دنبال کنید.
  • در نهایت هم می توانید مواردی مثل عکس پروفایل، بیوگرافی اکانت و… را تکمیل کنید تا بتوانید بهترین تجربه را از توییتر داشته باشید.

ساخت اکانت توییتر با شماره مجازی

همانطور که گفته شد، روش بالا فقط در صورتی کار می کند که برای اولین بار در حال ثبت نام در توییتر باشید، اما اگر قبلا در این سایت حساب کاربری ایجاد کرده باشید، توییتر متوجه این موضوع خواهد شد. به همین دلیل در ادامه یک روش جایگزین معرفی خواهیم کرد که حتی در صورت داشتن اکانت قبلی هم می توانید دوباره داخل توییتر حساب باز کنید و آن را با استفاده از یک شماره موبایل تایید کنید.

همانطور که می دانید، الگوریتم های توییتر به شدت قوی هستند و خیلی از شماره های مجازی و سایت های ارائه دهنده این خدمات را شناسایی کرده اند. اما با این وجود باز هم می توانید با استفاده از شماره مجازی گوگل (Google Voice Number) حساب توییتر خودتان را تایید کنید. شماره های ارائه شده توسط این سرویس گوگل اعتبار بسیار بالایی دارند و به همین خاطر می توانید از آن ها برای ساخت توییتر بدون تلفن و ساخت اکانت توییتر با شماره مجازی استفاده کنید. البته برای استفاده از خدمات Google Voice به یک شماره تلفن واقعی با پیش شماره آمریکا نیاز دارید. شما با داشتن شماره مجازی برای توییتر می توانید به راحتی، حساب کاربری خودتان را تایید کنید و هر چند اکانتی که دوست داشته باشید را داخل توییتر ایجاد کنید.

در صورتی که می خواهید از این روش برای تایید هویت خودتان استفاده کنید، مراحل کار به شرح زیر است:

  • ابتدا با استفاده از آدرس جیمیل وارد حساب کاربری گوگل خودتان شوید.
  • سپس به صفحه اختصاصی Google Voice مراجعه کنید. بلافاصله پس از مراجعه گوگل شما را به یک صفحه جدید منتقل خواهد کرد که از طریق آن می توانید در این سرویس ثبت نام کنید و شماره مجازی رایگان خودتان را دریافت نمایید.
  • شما می توانید انتخاب کنید که قصد دارید یک شماره تلفن جدید دریافت کنید یا می خواهید از شماره تلفن فعلی خودتان استفاده کنید.
  • در مرحله بعدی شماره تلفنی را وارد کنید که گوگل بتواند با آن تماس بگیرد و هویت شما را تایید کند.
  • پس از وارد کردن این شماره تلفن، گوگل با شما تماس می گیرد. شما باید کد اعلام شده در تماس تلفنی را در فیلد مربوطه در سایت Google Voice وارد کنید. بعد از تکمیل این مراحل، می توانید یک شماره مجازی جدید برای خودتان انتخاب کنید.
  • شماره انتخاب شده را وارد توییتر کنید.
  • کد تایید شما به آدرس جیمیل حسابی که با آن شماره تلفن Google Voice دریافت کرده اید، ارسال خواهد شد. شما باید این کد را در سایت توییتر وارد کنید تا بتوانید از طریق آن به حساب کاربری خودتان دسترسی داشته باشید.

تماس با پشتیبانی توییتر

در صورتی که حساب توییتر شما به دلایل ذکر شده محدود شده است و هیچکدام از روش های بالا برای شما قابل استفاده نبود، تماس با پشتیبانی توییتر بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. پشتیبانی این شبکه اجتماعی پس از دریافت اطلاعات لازم در مورد مشکل شما، کمک می کند که دوباره وارد اکانت خودتان شوید.

سخن پایانی

همانطور که در این پست به آن پرداختیم، ساخت حساب توییتر بدون تلفن صد درصد قابل انجام است. با این وجود بهتر است از انجام کارهایی که ممکن است باعث شود الگوریتم توییتر بر روی حساب کاربری شما حساس شود، جلوگیری کنید تا تجربه بهتری از خدمات این شبکه اجتماعی داشته باشید و بتوانید به راحتی تمامی نیازهای خودتان را برطرف کنید.

سوالات متداول

برای ساخت اکانت توییتر وارد کردن شماره تلفن الزامیست؟

خیر، ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن هم امکان‌پذیر است.

توییتر به چه دلایلی اکانت‌های ساخته شده را حذف می‌کند؟

اکانت‌هایی که فعالیت مشکوک مانند فالو، لایک و منشن اسپم داشته باشند توسط توییتر شناسایی شده و حذف می‌شوند.

 

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

4

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

من هرکاری میکنم ازم شماره تلفن میخواد و پیش شماره ایران رو نداره باید چیکار کنم🤦🏻‍♀️

سلام و وقت بخیر
بله متاسفانه ایران تحریم است و باید از شماره مجازی استفاده کنید برای ساخت شماره مجازی میتونید مقاله مربوط به آن را در بلاگ ژاکت مطالعه کنید.

ارسال دیدگاه