zhaket logo

معرفی بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارها

کسب و کار

10 دقیقه زمان مطالعه

آیا ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار شما در سال 2020 یک اولویت است؟ آیا به دنبال بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای بازاریابی و مارکتینگ هستید؟

انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ و یا بازاریابی ایمیلی مناسب تاثیر حیاتی بر میزان موفقیت شما در کسب و کارتان خواهد گذاشت. در این مقاله ما به شما 7 سرویس برای ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

چرا انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ بسیار مهم است؟

بازاریابی ایمیلی و یا ایمیل مارکتینگ یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. طبق بررسی هایی که سازمان جهانی بازاریابی انجام داده است  ایمیل مارکتینگ در کسب و کارهای آمریکایی نرخ بازگشت سرمایه را به میزان 4300 درصد رسانده است. این به این دلیل است که بازاریابی ایمیلی به شما امکان ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان را می دهد و مدیریت کردن و کنترل کردن شرایط را برای شما راحت تر خواهد کرد.

موفقیت کسب و کار شما در بازاریابی ایمیلی به میزان بسیار زیادی وابسته به سرویسی است که شما انتخاب می کنید زیرا تا حد زیادی برای ارائه خدمات به شما مانند رساندن ایمیل ها به مقصد مسئول هستند. اگر شما در انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ دقت نکنید متحمل هزینه های بسیاری خواهید شد در حالی که از کمترین امکانات و قابلیت ها برخوردار خواهید بود.

اگر می خواهید نکات کلیدی بهبود تجارت الکترونیکی با ایمیل مارکتینگ را بدانید، مقاله ما در این مورد را بخوانید.

ویژگی های ابزار مناسب برای ایمیل مارکتینگ چیست؟

یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب و مناسب این امکان را به شما می هد که یک خبرنامه با محیط کاربری بسیار مناسب ( مانند drag and drop ) را ایجاد کنید.

شما باید به راحتی حجم بسیار زیادی از ایمیل هایی که هر کدام از آن ها هدفمند و شخصی سازی شده هستند را بدون بروز هر گونه مشکل و به راحتی ارسال کنید.

علاوه بر این سرویس مناسب برای ایمیل مارکتینگ باید برای شما مدیریت لیست مخاطبانتان را راحت تر کند به گونه ای که کاربران شما را به گروه های مختلف تقسیم کند و نحوه عملکرد آن ها را زیر نظر داشته باشد.

همچنین یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب تضمین می کند که ایمیل های ما وارد فایل های spam  نخواهند شد. در این بخش به معرفی تعدادی از بهترین سرویس های ارائه دهنده ی ایمیل مارکتینگ می پردازیم.

  1. Constant Contact

این سرویس یکی از بزرگترین و مشهورترین سرویس های ایمیل مارکتینگ است که در حال پیشرفته و گسترده شدن است. استفاده کردن از این سرویس حتی برای افراد مبتدی  بسیار ساده و راحت است و با استفاده از آن شما قادر خواهید بود که لیست مخاطبان ، قالب ها ، تقویم و…  را به راحتی کنترل و مدیریت کنید. در حساب کاربری شما امکانات بسیار زیادی نظیر دسترسی به گالری تصاویر رایگان ، ابزارهای اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مختلف ، تبلیغات رایگان در فیسبوک ، تجارت الکترونیکی و تقسیم بندی لیست ها در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

این سرویس همچنین از پشتیبانی بسیار عالی برخوردار است و خدماتی مانند گفتگو و چت آنلاین، ایمیل باشگاه مشتریان، تماس تلفنی و هزاران منابع پر کاربرد که می توانید از آن ها استفاده کنید را ارائه می دهد. بنابراین این سرویس یکی از بهترین سرویس های حال حاضر ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک به حساب می آید.

  1. SendinBlue

sendinblue

این سرویس در واقع نرم افزاری کامل و جامع در حوزه ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار ها است و در اروپا یکی از پیشرفته ترین سرویس ها برای بازاریابی ایمیلی است. این سرویس به شما با ارائه ی ابزارهایی کاربردی کمک می کند که ایمیل هایتان را به بهترین نحو ایجاد کنید. فضای کاربری این سرویس برای افراد مبتدی بسیار ساده و راحت است و می توان با استفاده از کشیدن و رها کردن یا drag and drop از آن استفاده کرد.

با استفاده از این سرویس همگی افراد به خصوص افراد مبتدی قادر خواهند بود که در زمانی مناسب که بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی مشخص می شوند ، حجم بسیار زیادی از ایمیل ها را ارسال کنند و از تحویل ایمیل ها در زمان مناسب اطمینان حاصل نمایند.

این سرویس همچنین به شما یک برنامه بازاریابی کاملا رایگان ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید 300 ایمیل را به صورت روزانه ارسال کنید. همچنین در این سرویس قادر خواهید بود که قابلیت SMS  هم به حساب کاربری خود اضلفه کنید.

برنامه پولی که این سرویس به شما ارائه می دهد دارای قابلیت های بسیار زیادی مانند چت آنلاین ، صفحه ساز ، CRM ، تبلیغات فیسبوک است. این به این معناست که شما نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید امکانات زیادی به شما ارائه می شود.

  1. Drip

سرویس های بازاریابی ایمیلی

Drip  یکی از شرکت های بسیار قدرتمند در حوزه ی ایمیل مارکتینگ برای تجارت الکترونیکی ،بلاگر ها و بازاریاب های الکترونیکی است. آن ها تعداد بسیار زیادی از ابزار ها را به کاربران ارائه می دهند تا بازاریابی را برای آن ها راحت تر کند.

این سرویس خدماتی برای تمامی سایت ساز ها مانند وردپرس و یا ووکامرس ارائه می دهد. این ها همگی به شما امکان اضافه کردن تبلیغات فرم هایی که به ثبت نام نیاز دارند را می دهد و افراد بیشتری را جذب کسب و کار شما می کند.

چیزی که این سرویس را در عرصه رقابت با سایر سرویس ها جدا می سازد همان ابزار های بازاریابی و لیست های گروهی است.با استفاده از این امکانات شما قادر خواهید بود که با مشتریان بیشتری در ارتباط بوده و به این وسیله محصولات بیشتری را به فروش خواهید رساند.

گفتگو آنلاین ، وبینارها ، دوره ها و آموزش های آنلاین و راهنمایی های رایگان از جمله خدماتی است که به مشتریان ارائه خواهند داد. از این سرویس برای تمامی کسب وکارها می توان استفاده کرد زیرا با استفاده از آن شما قادر خواهید بود که با مشتریان خود به صورت مستقیم  در ارتباط باشید و کسب و کار خود را به راحتی گسترش دهید.

اگر چه استفاده از این سرویس کمی هزینه بر است اما برای کسانی که می خواهند برای کسب و کار خود از نرم افزارهایی استفاده کنند که کمی پیشرفته تر و دارای امکانات بیشتری هستند ما این سرویس را پیشنهاد می دهیم. همچنین می توانید از این نرم افزار برای مدتی کوتاه به صورت رایگان استفاده کنید.

  1. ConvertKit

این سرویس یکی از بهترین سرویس ها برای افرادی مانند بلاگرها ، نویسندگان ، بازاریاب ها و کارشناسان فروش است که قصد دارند به صورت کاملاً حرفه ای بازاریابی خود را انجام دهند زیرا استفاده از آن بسیار راحت است و یکی از ابزارهای قدرتمند در این حرفه است.

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این ابزار این است که به شما امکان بروزرسانی محتوایتان را می دهد و مدیریت آن ها را برای شما راحت تر می سازد. همچنین این ابزار مشتریان و مخاطبان شما را در دسته بندی های مشخصی قرار می دهد. به عنوان مثال یکی از دسته بندی ها مربوط به افرادی است که علاقه مند به یک محصول خاص هستند یا گروه دیگر برای افرادی است که یک محصولی را قبلاً از شما خریداری کرده اند. با استفاده از این دسته بندی ها شما به راحتی می توانید با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط داشته باشید و در پاسخ دادن به سوالات آن ها موفق تر عمل کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ چیست؟

این سرویس پشتیبانی هایی بر اساس ایمیل به شما می دهد و با آموزش هایی عالی شما را راهنمایی خواهد کرد.این ابزار به عنوان حرفه ای ترین ابزار برای بلاگرهایی است که در سطحی بسیار حرفه ای مشغول به کار هستند زیرا دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی است.

  1. AWeber

این سرویس یکی از قدیمی ترین و مشهورترین ابزار برای ایمیل مارکتینگ در سطح جهان است و به شما ابزارهای بسیاری برای مدیریت کردن بازاریابی کسب و کار های کوچک و معمولی ارائه می دهد. استفاده کردن از این نرم افزار بسیار راحت است و از تمامی سرویس ها مانند وردپرس هم اتصال پشتیبانی می کند. با استفاده از این سرویس شما به تعداد بسیار زیادی از قابلیت ها مانند قالب های ایمیل html ، گفتگو و چت آنلاین ، پشتیبانی تلفنی ، وبینارهای آنلاین و زنده و به تعداد بسیار زیادی از آموزش ها دسترسی خواهید داشت.

  1. GetResponse

سرویس getrsponse

یکی دیگر از سرویس های ایمیل مارکتینگ GetResponse است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و بازاریابی ایمیلی را برای کسب و کار های کوچک راحت تر می سازد زیرا ابزارهای بسیار زیادی برای انجام کارهایی مانند بازریابی آنلاین و تجارت الکترونیکی دارد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که مخاطبان و مشتریان خود را دسته بندی کنید و هر تعداد ایمیل که می خواهید برای آن ها ارسال کنید. همچنین برای افزایش سود شما از کسب و کارتان به شما و برای داشتن بازاریابی تاثیر گزار ابزارهایی مانند فرم های واکنش گرا و یا آنفالویاب ارائه می دهد.

این سرویس با استفاده از نرم افزارهایی مانند OptinMonster ، Google Docs، ZenDesk و …خدمات کامل تری نیز ارائه خواهد داد. سیستم پشتیبانی از این نرم افزار نیز به صورت تلفنی ، چت و ایمیل آنلاین است و دارای بخشی است که تمامی منابع برای یادگیری مانند وبینارها و ویدئو های آموزشی و… را ارائه می دهد.

  1. Malichimp

میل چیمپ

یکی از معروف ترین ارائه دهنده های سرویس ایمیل مارکتینگ در جهان است زیرا با استفاده از این سرویس شما می توانید یک برنامه رایگان یکساله برای بازاریابی خود دریافت کنید. این نرم افزار قابلیت های زیادی از جمله تقسیم کردن مخاطبان به گروه های مختلف بر اساس موقعیت جغرافیایی آن ها را به شما می دهد و همچنین می توانید زمان دریافت و ارسال ایمیل ها بر اساس موقعیت زمانی افرادی که در کشور های دیگر زندگی میکنند را تنظیم کنید. می توانید این نرم افزار را با ابزارهای دیگر مانند وردپرس ، shopify  و Magneto  هم استفاده کنید. در مقایسه با دیگر نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی مانند Drip  این نرم افزار دارای محدودیت هایی است.

در طی سال های اخیر توسعه دهندگان این نرم افزار برای ایجاد امکانات پیشرفته تر تلاش های بسیاری کرده اند اما آن چنان موفق نبوده اند زیرا ابزارهایی که ارائه داده اند خیلی حرفه ای نیستند .پشتیبانی از این نرم افزار به صورت چت آنلاین ، ایمیل ، ارائه ویدئو های آموزشی می باشد اما با این حال سیستم پشتیبانی بسیار کند و ضعیفی در مقایسه با سایر نرم افزار ها دارد.

با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که 12000 ایمیل به 2000 دنبال کننده ارسال کنید و برنامه بازاریابی آنلاین به صورت رایگان دریافت کنید . استفاده کردن از برنامه رایگان بوده اما دارای محدودیت هایی است.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

همانظور که می دانید هزاران سرویس برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد اما ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین سرویس برای بازاریابی ایمیلی خود را پیدا کنید.

  • اگر شما کسب و کار بسیار کوچکی دارید و یا بلاگر مبتدی هستید بهتر است که از constant contacts  استفاده کنید . قیمت این سرویس بسیار مناسب است و از تیم پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است.
  • اگر شما یک فروشگاه و یا تجارت آنلاین دارید ما پیشنهاد می کنیم که از Drip استفاده کنید زیرا یکی از بهترین نرم افزارها در این حوزه است و دارای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است. بسیاری از کسب و کار های خودمان از این نرم افزار استفاده می کنند.
  • اگر شما یک تولید کننده محتوا و یا یلاگر حرفه ای هستید ما نرم افزار ConvertKit را به شما معرفی می کنیم زیرا ابزارهای بسیار حرفه ای را به شما ارائه می دهد و به کسب و کار شما رونق می بخشد و سطح کاری شما بالاتر می برد.
  • اگر شما مالک یک کسب و کار بسیار حرفه ای هستید که می خواهید ترکیبی از خدمات مانند SMS و یا SMTP را داشته باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از SendinBlue  استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی دارد و به شما امکان استفاده همزمان از  SMS  و Email  را می دهد. همچنین به شما برنامه رایگان ارائه می دهند.

 

2 نکته برای افزایش قابلیت تحویل ایمیل ها

تمامی ابزارها و سرویس هایی که ما به شما در این مقاله معرفی کردیم دارای قابلیت تحویل بسیار بالایی دارند اما 2 نکته و راه کار را در ادامه به شما خواهیم گفت تا از تحویل درست و صحیح پیام ها و ایمیل های خودتان به دست مخاطبانتان اطمینان حاصل کنید.

  • سعی کنید که آدرس ایمیلتان حرفه ای باشد. موتور جستجو گوگل و … الگوریتم هاییی دارند که برای آن ها آدرس و نام ایمیل شما بسیار مهم است. بنابراین برای شخصی که دارای یک کسب و کار حرفه ای است داشتن آدرس ایمیل سازمانی مناسب بسیار مهم است.
  • ایمیل ها را بر اساس علاقه اشخاص به آن ها بفرستید. بسیاری از سرویس های ایمیل مارکتینگ دنبال کننده های شما را بر اساس میزان مشارکت و یا علاقه آن ها دسته بندی می کنند . به عنوان مثال دنبال کننده های فعال در یک گروه قرار دارند و دنبال کننده های غیر فعال در گروه دیگر قرار دارند.

سوالات رایج درباره ایمیل مارکتینگ

آیا می توان تعداد زیادی ایمیل از طریق Gmail و یا Outlook ارسال کرد؟

بله اما outlook  ویا G suit  برای انجام این کار ساخته نشه اند و برای انجام این کار عملکرد عالی ندارند.

ایمیل مارکتینگ چقدر هزینه بر است؟

این موضوع بستگی به تعداد دنبال کننده گان شما ، تعداد ایمیل هایی که در ماه ارسال می کنید و سرویسی که شما ار آن برای بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید وابسته است. اما به طور میانگین 20 تا 300 دلار در ماه هزینه ایمیل مارکتینگ است.

سرویس ها و ابزار های ایمیل مارکتینگ دیگری هم وجود دارد که شما به آن ها اشاره نکرده باشید؟

بله هزاران سرویس برای ارائه خدمات در رابطه با بازاریابی آماده به خدمت هستند و ممکن است که ما آن ها در لیستمان نیاورده باشیم . ما معتقد هستیم که ایجاد لیست بسیار طولانی از نام سرویس ها ممکن است باعث سردرگمی یک سری از افراد شود. اما ما به شما برترین سرویس ها را  با بهترین قیمت ها معرفی کردیم . تعدادی دیگر از این سرویس ها عبارتند از ActiveCampaign, HubSpot, Ontraport, Mailjet, Campaign Monitor, InfusionSoft (now Keap), Klaviyo, Marketo, Eloqua, Pardot by Salesforce, Sendloop, iContact, Moosend, Emma, TotalSend, SharpSpring, MailPoet,.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ کمک کند.

 

 

 

 

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

577,500 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.09%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه