Retry
طراحی سایت مهاجرتی

شرکت های مهاجرتی همانطور که از نامشان پیداست به افراد کمک می کنند تا برای تحصیل، کار، مسافرت یا تجارت از کشوری به کشور دیگر مهاجرت کنند. آن ها طبق قانون مجاز و محدودیت های کشور های مختلف، خدمات حقوقی را در زمینه مهاجرت به صورت قانونی ارائه می دهند. بسیاری از این شرکت های مهاجرتی این روز ها به دنبال راهی برای طراحی سایت مهاجرتی هستند و ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

در این عصر که فناوری دیجیتال و اینترنت بر نحوه زندگی و کار ما تأثیر گذاشته است، اینکه تعداد بسیار کمی از صاحبان مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند، بسیار تکان دهنده است. باورش سخت است که فقط 46٪ از مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند. این آمار گیج کننده است وقتی متوجه شوید افراد 6 ساعت در روز را در اینترنت می گذرانند .براساس نتایج نظرسنجی سال 2014، 41٪ از صاحبان مشاغل کوچک اظهار داشتند که فکر نمی کنند به وب سایت احتیاج دارند. اگر کسب و کارتان ر تازه راه انداختید مقاله نحوه ی ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا برای وب سایت های کوچک می تواند برایتان مثمر ثمر واقع شود.

بدون شک برای هر کسب و کاری به خصوص یک شرکت مهاجرتی داشن یک وب سایت ضروری است. اگر می خواهید شرکت مهاجرتی شما در بازار مدرن موفق باشد، باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. وب سایت شما ستون فقرات تجارت شما است و از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شما پشتیبانی می کند. در واقع وب سایت شما به عنوان همان پایگاه اصلی است که در آن می توانید مشتریانی را که می خواهند خرید کنند یا درباره خدمات خاصی که ارائه می دهید جذب خود کرده و به درآمد برسید.

بنابراین با توجه به اهمیت آن در این مقاله ما قصد داریم به ما بگوییم که یک وب سایت چه مزایایی برای شما به عنوان یک شرکت مهاجرتی دارد، باید دارای چه ویژگی هایی باشد و چگونه می توانید یک وب سایت متناسب با نیاز کسب و کارتان ایجاد کنید.

چگونه یک سایت مهاجرتی طراحی کنیم

شرکت های مهاجرتی دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟

شرکت های مهاجرتی در حالت کلی خدمات مختلفی را برای مهاجرت افراد ارائه می دهند. هر شرکت مهاجرتی تعدادی مشاور دارد. مشاوران مهاجرت در تکمیل اسناد و مدارک و اخذ مجوزهای لازم برای تسهیل انتقال افراد به کشور دیگر به آن ها کمک می کنند. مشاوران مهاجرتی ممکن است در جابجایی مشتری در یک منطقه و یا کشور خاص یا به چندین منطقه تخصص داشته باشند. مسئولیت های مشاوران مهاجرت شامل موارد زیر است:

  • ارزیابی شانس تأیید ویزا برای مهاجرت
  • آماده سازی مشتریان برای مصاحبه سفارتخانه و گرفتن ویزا
  • کمک به تهیه برنامه های مهاجرتی و آماده کردن مدارک مشتری، یا تصحیح آن ها برای اطمینان از صحت و بدون خطا بودن آن ها.
  • کمک به مشتریان در همه زمینه های مهاجرت، از جمله حمایت مالی از خانواده، پناهندگی، اقامت دائم، یا مهاجرت تحصیلی / کاری.
  • یک وکیل مهاجرت کلیه موارد فوق و همچنین ممکن است موارد دیگر را انجام دهد، از جمله به عنوان وکیل قانونی یا ارائه مشاوره حقوقی.
  • مشاور مهاجرت مسئول تأمین اطلاعات و منابع مربوطه به مشتریان، نظارت بر تکمیل اسناد و مدارک و ارائه اطلاعات از طرف افراد خواهد بود.
  • به روز بودن و آگاهی داشتن مشاوران شرکت در مورد تغییرات قوانین مهاجرت.
  • ملاقات با مشتریان احتمالی و موجود برای سنجش خدمات مورد نیاز آنها.
  • ارائه کلیه مستندات مربوطه به مشتریان.
  • کمک به مشتریان در تکمیل مدارک و اطمینان از ارائه به موقع این موارد.
  • تأیید صحت مدارک
  • کمک به مشتریان در یافتن راه حل های مناسب حمل و نقل.

این موارد تمامی مسئولیت ها و خدمات مشاوران و شرکت های مهاجرت یمی باشند و انتظار می رود که این موارد انجام شوند. بیایید در ادامه بررسی کنیم که آیا داشتن یک وب سایت مهاجرتی  می تواند ایده ی خوبی باشد یا خیر.

چرا باید یک وب سایت برای شرکت مهاجرتی خود داشته باشیم؟

84٪ از مصرف کنندگان امروزی فکر می کنند یک وب سایت نسبت به شرکت هایی که فقط پروفایل شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دارند، معتبر تر هستند، بنابراین یک وب سایت باعث اعتبار بخشیدن به کسب و کار شما می شود. وب سایت شما همچنین مکان مناسبی برای نشان دادن هرگونه گواهی حرفه ای کسب و کار شما و … است. فراتر از آن، داشتن وب سایت شخصی به شما امکان می دهد یک آدرس ایمیل مارک دار ایجاد کنید. این کار سطح حرفه ای بودن را به تمام مکاتبات شما اضافه می کند، به خصوص اگر از آدرس ایمیل شخصی خود برای تجارت استفاده کرده اید .

1- وب سایت شما می تواند مشتریان جدیدی را از طریق گوگل جذب کند.

ممکن است از اندازه و تعداد مشتریان فعلی تجارت خود راضی باشید، اما هر شرکتی کاهش تعداد مشتری را تجربه می کند. برای تشویق به موفقیت مستمر، باید مشتریان جدیدی جذب کنید و یکی از بهترین راه ها این است که خود را در نتایج گوگل نمایان کنید. یک وب سایت بهینه سازی شده می تواند به کسب و کار شما در رتبه بندی مناسب برای انواع کارها کمک کند و مشتریان مداوم را جذب کند. چندین ابزار رایگان سئو نیز وجود دارد که بهینه سازی وب سایت شما را بدون هیچ گونه آموزش قبلی آسان می کند خالی از لطف نیست این مقاله را به شما پیشنهاد کنیم معرفی بهترین افزونه های سئو می تواند در انتخاب این ابزارها به شما کمک کند.

2- شما می توانید بهترین بررسی ها و دیدگاه افراد راجب خود را به طور برجسته در وب سایت خود نمایش دهید.

نمایش بهترین بازبینی ها و / یا توصیفات به طور برجسته در وب سایت، راهی عالی برای نشان دادن اثبات اجتماعی است. این ممکن است به صورت توصیفات شخصی مشتری باشد. اگر شرکت مهاجرتی شما در مقالات روزنامه ها یا وبلاگ های محلی معروف دیده شده است، می توانید آن موارد را نیز ارائه کنید.

3- یک وب سایت می تواند مشتریان را به تماس با شما ترغیب کند.

وب سایت مکانی عالی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس شما به راحتی در اختیار مشتریان بالقوه است. حتی می توانید اطلاعات تماس خود را در یک هدر یا فوتر منتشر کنید تا در هر صفحه نمایش داده شود. وب سایت های مدرن ایجاد فرم تماس را که می تواند ایمیل تجارت شما را از هرزنامه محافظت کند، آسان می کند.

طراحی سایت برای شرکت مهاجرتی

4- می توانید وب سایت خود را با Google Maps ادغام کنید تا افراد بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

یک وب سایت به شما امکان می دهد نقشه ها را مستقیماً در محتوای خود جاسازی کنید. نقشه جاسازی شده برای افراد پیدا کردن کسب و کار شما را آسان تر می کند و آن ها راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند.

5- وب سایت جایگاه شما را در صنعت تثبیت می کند.

اگر رقبای شما هنوز آنلاین نیستند، احتمالاً به زودی حضور خواهند یافت. ابتدا با طراحی یک سایت مهاجرتی با کیفیت بالا خود را به عنوان یک رهبر در زمینه کاری خود تثبیت کنید. اگر رقبای شما آنلاین هستند، نوع دیگری از فرصت در اختیار شما می باشد و شما می توانید وب سایتی بسازید که کاملا متفاوت از سایت های رقبا باشد و به مشتریان بالقوه نشان دهد که چه چیزی باعث جدا شدن و متمایز شدن شرکت شما می شود.

6- طراحی سایت مهاجرتی موفقیت شما را در طولانی مدت تضمین می کند.

تقریباً 4.54 میلیارد نفر (59٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کنند و تعداد بیشتری از افراد آنلاین می شوند. بدون وب سایت، تجارت شما برای این افراد نامرئی است. با پیشرفت بیشتر در دوران دیجیتال، تجارت شما برای همه قابل مشاهده نخواهد بود، مگر اینکه در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید. بنابراین برای ادامه رقابت در این دنیای فزاینده دیجیتالی، تجارت شما باید آنلاین شود.

7- حضور آنلاین خود را تقویت کنید.

افراد زیادی در دنیای امروزی در جستجوی اطلاعات، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی یا خرید در وب سایت های تجارت الکترونیکی هستند. پیش بینی می شود با وابستگی روزافزون جهان به فناوری موبایل برای جستجوی اینترنت، این تعداد رشد خواهد کرد. امروزه تخمین زده می شود 2.3 میلیارد تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود داشته باشد.

اگر شرکت مهاجرتی شما وب سایتی نداشته باشد، توانایی آن را برای درآمدزایی تضعیف خواهد شد. اما یک وبسایت ریسپانسیو به شما کمک می کند از طریق روش های زیر از فرصت های موجود در اینترنت استفاده کنید:

بهبود رتبه بندی جستجو – با بهینه سازی صفحات وب، یافتن مطالب شما برای افراد آسان تر خواهد بود.

توزیع محتوا – محتوای مرتبط، منحصر به فرد و قابل استفاده ایجاد کنید و آنها را از طریق کانال های مختلف مانند رسانه های اجتماعی و سایت های وبلاگ توزیع کنید. افرادی که محتوای شما را دوست دارند مایلند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و از وب سایت شما بازدید کنند.

شبانه روزی بودن – برخلاف تجارت سنتی که از 9 تا 5 فعالیت می کنند، یک وب سایت هرگز تعطیل نمی شود و شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل نیز باز است.

انعطاف پذیری کسب و کار – اگر نمی خواهید فرصت ها را از دست دهید، خدمات مشتری را به خارج از کشور برسانید و از نمایندگان خود بخواهید تمام نگرانی ها و سوالات را از طریق پشتیبانی از طریق چت یا ایمیل در وب سایت شما مدیریت کنند.

8- می توانید با مشتریان خود رابطه قوی برقرار کنید.

یک تجارت طبق تعریف موجودی زنده است. وفاداری زمانی حاصل می شود که مشتریان بدانند با چه شرکتی روبرو هستند که نیازهای آن ها را درک می کند و نه فقط شرکتی که می خواهد سود ببرد. با طراحی سایت مهاجرتی به افراد اطلاع دهید “شما کی هستید”. در خارج از صفحه اصلی و درباره ما، می توانید یک صفحه وبلاگ تنظیم کنید که در آن بتوانید افکار و ایده های خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

نیازهای بازار خود را برطرف کنید. با تشویق مخاطبان برای ارسال نظر در وبلاگ های خود از مخاطبان خود دعوت کنید تا با شما را درگیر شوند. فرم های نظرسنجی را در خود جای دهید و از مخاطبان خود بخواهید تا مشارکت داشته و نیازهای خود را بیان کنند.

خدمات مشتری را بهبود بخشید. علاوه بر ایمیل، رسانه های اجتماعی، تلفن همراه و تلفن ثابت، پشتیبانی از آن ها وجود خواهد داشت. این گزینه به کاربران نهایی شما امکان می دهد تا نگرانی ها و پرسش ها را به شما منتقل کنند.

9- ابزاری برای تولید فروش خواهید داشت.

یک وب سایت همچنین می تواند ابزاری فعال و منفعل برای درآمدزایی باشد زیرا محل خاتمه یا خروج آن در کانال فروش است. تبدیل فروش در شبکه های اجتماعی بسیار دشوار است. هیچ مکانیسم در دسترس برای تکمیل معامله در محل وجود ندارد. به عنوان مثال یک وب سایت تجارت الکترونیکی دارای یک پیشخوان صندوق پرداخت است که در آن می توان بلافاصله هزینه کالاها و خدمات را پرداخت کرد. همچنین می تواند منبع خوبی برای درآمد منفعل از طریق تبلیغات PPC یا Pay-Per-Click باشد. تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر از طریق تبلیغات خود در وب سایت شما کلیک می کند، به شما پول می دهند.

چگونه یک سایت مهاجرتی ایجاد کنیم؟

حال که مزایای داشتن یک وب سایت را بررسی کردیم وقت آن است که ببینیم طراحی سایت مهاجرتی چگونه است:

خرید دامنه و هاست

دامنه همان نامی است که افراد وب سایت شما را با استفاده از آن پیدا می کنند. برای شروع باید دامنه خود را ثبت کرده و هاست خریداری کنید. هاست فضایی در وب می باشد که وب سایت شما در آن قرار می گیرد و برای شروع لازم می باشد.

انتخاب پلتفرم

سازندگان وب سایت و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ابزارهای آنلاینی هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را بسازید و طراحی کنید – بدون نیاز به دانستن حتی یک خط کد! به طور طبیعی، گزینه های مختلفی وجود دارد. اما ما بهترین کارها را در بازار انجام داده ایم و در مورد آن ها تحقیق کرده ایم. از طریق ترکیبی از تحقیقات تخصصی و آزمایشات کامل ، اکنون می توانیم بهترین گزینه را برای طراحی سایت به شما معرفی کنیم.

وردپرس یک منبع مدیریت محتوای رایگان و منبع باز است و باید بدانید که محبوب ترین بستر طراحی وب سایت است. وردپرس به شما امکان کنترل کامل بر شکل ظاهری وب سایت شما را می دهد و استفاده از آن از نظر فنی رایگان است. بنابراین می تواند انتخاب خوبی باشد. در مرحله ی دوم وردپرس را نصب و فعال کنید.

انتخاب قالب مناسب برای سایت مهاجرتی

قالب سایت که گاهی اوقات به عنوان تم نیز شناخته می شود، طرح سایت شماست. به یک الگوی مانند ساختار خانه خود فکر کنید – این الگو قبل از اینکه آن را با تمام وسایل خود پر کنید، شکل اولیه آن را تشکیل می دهد. اکثر سیستم عامل ها طیف وسیعی از قالب ها را برای انتخاب به شما ارائه می دهند که از قبل با محتوای نمونه پر شده اند.

شما می توانید این قالب ها را به طور کامل سفارشی کنید. پیش از شروع ویرایش ، می توان پیش نمایش همه الگوها را مشاهده کرد، بنابراین می توانید از آنچه به نظر می رسد و مهم تر از همه، اینکه آیا متناسب با نیازهای شما است یا خیر ایده روشنی بدست آورید. زمان شروع طراحی وب سایت شما فرا رسیده است! حال، بیایید آنچه را آموخته ایم عملی کنیم. در قسمت قالب وردپرس مهاجرتی می توانید قالب های مناسبی برای طراحی سایت مهاجرتی پیدا کنید.

پالت رنگی

رنگ یکی از بزرگ ترین ابزارهای ارتباطی یک برند است. یک رنگ می تواند 80٪ شناخت برند را افزایش دهد. روانشناسی زیادی در پشت درک مردم از رنگ وجود دارد، بنابراین مهم است که درک کنیم چگونه از آن در رابطه با صنعت شما استفاده می شود. بیشتر کسب و کار ها یک رنگ غالب دارند، سپس دو یا سه رنگ ثانویه. پیشنهاد می کنیم راهنمای رنگ بندی سایت را در بلاگ ژاکت بخوانید.

فونت

مشابه رنگ، فونت مورد نظر شما تأثیر زیادی در نظر مردم درباره وب سایت شما دارد. یک کاربر متوسط ​​وب سایت حدود 20٪ از متن را در هر صفحه مشخص می خواند، بنابراین فریب دادن آن ها با فضای مناسب بسیار مهم است. با این حال، یک برند ممکن است بخواهد فونت های انتزاعی بیشتری را کشف کند. ایجاد تعادل بین جالب و خواندنی مهم است.

طراحی سایت مهاجرتی خود را آغاز کنید.

نکاتی که در سایت های مهاجرتی بهتر است رعایت شود

هنگام طراحی سایت مهاجرتی خود، باید فکر کنید که هر کاری که انجام می دهید با برند کلی شما ارتباط دارد. همه چیز از طرح رنگ گرفته تا سبک فونت و تصاویر در روایت داستان برند شما نقش دارد. مهم است که همه آن ها پیام یکسانی را ارسال می کنند.شما می توانید با دیدن اموزش های طراحی به خوبی این قسمت از محتوا رو فرابگیرید پیشنهاد می کنم حتما به مقاله آموزش طراحی سایت گردشگری مراجعه کنید تا یک دید بهتری به بخش طراحی چنین سایت هایی پیدا کنید.

محتوای خود را اضافه کرده و بهینه کنید.

اکنون می دانید که چه چیزی می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید، دو چیز وجود دارد که باید درباره آن ها فکر کنید: موقعیت یابی و بهینه سازی. موقعیت یابی به محلی که محتوای شما در هر صفحه قرار دارد و نحوه چیدمان آن اشاره دارد. در عین حال، بهینه سازی فرآیند تغییر محتوا برای کمک به آن در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل یا Bing است.

بهینه سازی موتور جستجو و یا سئو زمانی است که برای افزایش کیفیت، در وب سایت خود تغییراتی ایجاد می کنید. در اینجا تنها چند نکته از مهم ترین مواردی ذکر شده که می توانید هنگام طراحی یک وب سایت بهینه سازی شده انجام دهید:

فشرده سازی تصویر

تصاویر معمولاً فایل های بسیار بزرگی هستند. این به این معنی است که داشتن تصاویر زیاد می تواند سرعت سایت شما را کند کرده و منجر به بی حوصلگی افراد شود و قبل از بارگیری کامل سایت، آن را ترک کنند.  هزاران ابزار فشرده سازی آنلاین رایگان وجود دارد که تعداد پیکسل تصاویر شما را کاهش می دهد و گرچه مهم نیست که کیفیت تصاویر تحریف شود، فشرده سازی تصاویر می تواند تأثیر زیادی در سرعت بارگذاری صفحه داشته باشد. افزونه smush وردپرس تصاویر شما را به طور خودکار فشرده می کند.

تصویرسازی

تصاویر نحوه تبدیل یک وب سایت متوسط ​​به یک وب سایت عالی است. محتوای تصویری برای افزایش کلیک و تعامل مفید است، اما در سطح ابتدایی تر، تصاویر به سادگی در ذهن می مانند. طبق یک مطالعه، اگر بخشی از اطلاعات را بشنویم ، فقط 10٪ از آنها را به یاد می آوریم – اما اگر تصویری اضافه کنید ، 65٪ آن را به خاطر می آورید. با این اوصاف، مراقب باشید سایت خود را با تصاویر زیاد پر نکنید. بسیاری از تصاویر با کیفیت بالا ممکن است عالی به نظر برسند، اما می توانند سرعت سایت شما را کند کنند.

متن alt تصاویر

در کنار فشرده سازی تصاویر، قسمت مهم دیگر سئو این است که به گوگل بگویید یک تصویر نشان دهنده چیست. بر خلاف متن، موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را “بخوانند” ، بنابراین با افزودن متن alt به یک تصویر، به طور موثر به آن ها کمک می کنید تا بفهمند تصویر چه چیزی را نشان می دهد.

رسپانسیو

این یک مورد بزرگ است. در سال 2018 ، 58٪ از کل مرور اینترنت در دستگاه های تلفن همراه انجام شده است. به همین دلیل گوگل از وب سایت هایی که در موبایل به درستی قالب بندی می شوند ترجیح می دهد.  این روزها بیشتر قالب ها واکنش گرا هستند و به طور خودکار محتوای شما را متناسب با اندازه های مختلف صفحه تغییر شکل می دهند. اگر بخواهید موردی متفاوت در بین کاربران موبایل ظاهر شود، ارزش این را دارد که به آن فکر کنید. با استفاده از این روش ، تجربه کاربران شما بهبود می یابد و برخی از نکات جدی در مورد جستجوگرها برای شما کسب می شود.

لینک داخلی

پیوند داخلی جایی است که شما کاربران را از طریق پیوند اینترنتی به صفحه وب دیگری در سایت خود هدایت می کنید. این کار به طور کلی زمانی انجام می شود که شما چیزی را ذکر کنید که محتوای مرتبط با آن را داشته باشید. تیم محتوای ژاکت برای شما مقاله ای را اماده کرده به نام تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو حتما به این مقاله مراجعه کنید تا به صورت تخصصی اطلاعات بیشتری را در لینک سازی فرا بگیرید.

نکات مهم  طراحی وب سایت برای شرکت های مهاجرتی

تا به اینجای کار شما متوجه شدیدی که چگونه باید یک وب سایت مهاحرتی را طراحی کنید. ما در ادامه می خواهیم نکاتی را یادآوری کنیم تا به کمک آن ها بتوانید سایت بهینه تری را ایجاد کنید.

ارزش خود را به وضوح اعلام کنید.

هنگام ورود به صفحه اصلی وب سایت خود، مشتریان احتمالی در جستجوی پیشنهادات و ارزش شما هستند. به عنوان نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ، ارزش پیشنهادی باید اولین چیزی باشد که بازدیدکنندگان هنگام کلیک روی لینک وب سایت شما مشاهده می کنند. چه در یک جمله و چه در یک پاراگراف کوتاه، ضروری است که شما بیان کنید دقیقاً چه انجام می دهید، برای چه کسی می توانید این کار را انجام دهید و آنچه شما را به بهترین انتخاب تبدیل می کند چه می باشد، از این طریق و با پاسخگویی به این سوالات فوراً مشتری های آینده را به خود جذب می کنید.

به عنوان یک سایتی که مشاور به افراد می دهد، مهم است که چهره خود را در وب سایت خود نشان دهید تا در رقابت با سایر افراد برجسته شوید. بهتر است با استفاده از یک نمایش اسلایدی از تصاویر، فیلم ها بلافاصله با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید و همچنین ارزش خدمات خود را بیان کنید.

طراحی وب سایت کاربر پسند را انتخاب کنید.

مانند هر سایت دیگری که در فضای مجازی است، طراحی وب سایت یک مشاوره مهاجرتی با توجه به کاربر بسیار مهم است. به جای تمرکز روی یک طراحی پر زرق و برق، اطمینان حاصل کنید که مشتریان آینده شما چگونه از وب سایت شما استفاده خواهند کرد. با یک طراحی تمیز و مدرن شروع کنید و به راحتی تغییراتی مطابق با سبک خود ایجاد کنید.

در بیشتر نمونه های وب سایت های دیگر، خواهید دید که نوار ناوبری بالایی را ساده و مستقیم نگه می دارند، بنابراین یافتن موارد مورد نیاز برای افراد آسان است: صفحه اصلی، درباره من، توصیفات، خدمات، وبلاگ و تماس با ما. همچنین می توانید یک دکمه تماس به نوار منوی پیمایش خود اضافه کنید، بنابراین در واقع آسان است که افراد فقط با یک کلیک با شما تماس بگیرند.

ارائه محتوای آموزنده به مشتریان

دکمه تماس برای اقدام به مشتریان کمک می کند تا با شما تماس بگیرند. یک فراخوان واضح در سایت باعث می شود مشتریان دقیقاً از نحوه برقراری ارتباط با شما مطلع شوند. برای اینکه وب سایت مشاوره شما موفق شود و رتبه بندی موتور جستجوگر خود را افزایش دهد، باید دائماً محتوای آموزنده ای را که به ارائه مشاوره، نکات و راه حل ها برای مشتریان احتمالی شما متمرکز است، اضافه کنید. محتوای وب سایت خود را فقط به صحبت در مورد شیوه های خود و جزئیات ارائه خدمات محدود نکنید. مشتریان تا زمانی که اطمینان پیدا نکنند شما دانش کمک به آن ها را دارید، به ندرت به خدمات مشاوره ای شما اهمیت خواهند داد.

یکی از بهترین راه ها برای این کار، نوشتن محتوای اصلی با کیفیت بالا برای وب سایت خود، چه در صفحات وب و چه در پست های وبلاگ است. از این فرصت استفاده کنید و نگاهی اجمالی به نحوه برخورد با مشتریان داشته باشید.

همچنین می توانید بازدیدکنندگان خود را با تبدیل آن به اینفوگرافیک، بیشتر درگیر محتوا کنید. اینفوگرافیک ها یک روش عالی برای برقراری ارتباط ایده ها به شکلی است که از نظر بصری جذاب و قابل فهم باشد. حتی اگر مهارت طراحی ندارید، می توانید از ابزارهایی مانند Canva یا PiktoChart برای ساختن گرافیک خود استفاده کنید. همچنین می توانید آیکون های خود را ایجاد کرده و عکس ها را ویرایش کنید.

تعامل و برقراری ارتباط را آسان کنید.

برای هر پست در وبلاگ یا وب سایت خود، باید این امکان را برای مشتریان فراهم کنید تا اطلاعات را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، از جمله Facebook ، Twitter ، Pinterest ، LinkedIn و Tumblr به اشتراک بگذارند. این نه تنها به ایجاد تعامل برای بازدید کنندگان شما کمک می کند، بلکه باعث ایجاد ترافیک به وب سایت شما می شود.

روابط مشتری را از طریق تعامل ایجاد کنید.

نکات مهم  طراحی وب سایت برای شرکت های مهاجرتی

به عنوان یک قاعده کلی، شما باید با مشتری های احتمالی ارتباط برقرار کنید بدون اینکه خیلی فشار بیاورید. یکی از بزرگ ترین قسمت های داشتن یک وب سایت مهاجرتی داشتن توانایی پرورش روابط جدید و قدیمی با مشتریان است. مشاوران مهاجرتی وب سایت شما همیشه باید از ایمیل ها، خبرنامه های آنلاین، پست های وبلاگ، وبینارها و سایر ابزارهای ساده مرتبط با وب استفاده کنند تا بتوانند به راحتی با مشتریان در ارتباط باشند.

ممکن است بخواهید یک مجموعه ویدیویی، صوتی یا مقاله ای به صورت رایگان در مورد یک موضوع جالب برای جلب نظر مشتریان بالقوه ارائه دهید. پیوندی را به سرویس خبرنامه ایمیل خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام در به روزرسانی ها وارد کنند. اطلاع رسانی به مشتری هنگام ارائه سرویس یا پست جدید، نحوه ایجاد روابط قوی با مشتری است.

سایت خود را بهینه و به روز نگه دارید.

اگر کسی نتواند یک وب سایت را بیابد هر چقدر هم که عالی باشد بی فایده است. به روز نگه داشتن مطالب خود با نوشتن، توصیفات و اطلاعات جدید برای مشتریان بالقوه شما مفید خواهد بود و باعث بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو خواهد شد. همیشه باید اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما با جدیدترین استراتژی های جستجوگرها بهینه سازی شده است تا بتواند در گوگل و سایر موتورهای جستجوی محبوب رتبه بالایی ایجاد کند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب یکی از این راه ها و روش ها می باشد.

جمع بندی در رابطه با طراحی سایت مهاجرتی

در حالت کلی اگر می خواهید یک وب سایت موثر و عالی برای شرکت مهاجرتی خود داشته باشید تا بتواند به شما کمک کند تجارت خود را به سطح دیگری برسانید، باید برای سرمایه گذاری و تلاش برای آن آماده باشید. در یک نظرسنجی از صاحبان مشاغل کوچک، 19٪ هزینه را دلیل دیگر معرفی یک وب سایت دانستند. این یک سرمایه گذاری است زیرا شما باید در طی یک بازه زمانی انتظار بازگشت پول خود را داشته باشید. برای اینکه سرمایه شما به نتیجه برسد، باید مطمئن شوید که وب سایت شما به صورت حرفه ای طراحی شده است، کاملاً با سرعت سریع اجرا می شود و با محتوای عالی کار می کند. با وجود در دسترس بودن قالب های مختلف می توانید وب سایتی را به تنهایی ایجاد کنید.

دسته بندی: ایده کسب و کار , سایت

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *