کسب درآمد از طریق گوشی برای نوجوانان

ایده کسب و کار

10 دقیقه زمان مطالعه

کسب درآمد در نوجوانی می تواند یک نبرد سخت باشد، اما به دلیل وجود امکاناتی مانند موبایل، اینترنت و … افراد به راحتی می توانند در نوجوانی درآمد کسب کنند. برخلاف تصور عموم، نوجوانی بهترین زمان برای پیش قدم شدن و کسب درآمد است. با درآمدزایی در دوره نوجوانی شما می توانید تجربه لازم برای راه اندازی کسب و کار خود را بدست می آورید.

اگر در نوجوانی به دنبال کسب درآمد هستید، ایده های جالبی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در این مقاله، ما قصد داریم نحوه درآمدزایی در نوجوانی را نشان دهیم. شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام مسیر برای شما بهتر است (حتی می توانید هر دو را به طور همزمان انجام دهید). با این حال، به خاطر داشته باشید که برخی از راه های درآمدزایی که در این مقاله ذکر می کنیم، ممکن است بسته به محل زندگی شما و مسائل دیگر امکان پذیر نباشد.

مزایای کسب درآمد در نوجوانی

کسب درآمد در نوجوانی مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال انجام این کار به شما تعادل داشتن در زندگی را می آموزد. داشتن شغل به شما می آموزد که چگونه بین زمان و پول تعادل برقرار کرده و آنچه در زندگیتان مهم است را اولویت بندی کنید. این به شما اجازه می دهد یاد بگیرید که چگونه بین خواسته خود و آنچه نیاز دارید، تعادل ایجاد کنید.

کسب درآمد در نوجوانی تجربه کار ارزشمندی است. نوجوانان تنها چند سال با رفتن به دنیای بزرگسالان فاصله دارند. بنابراین داشتن تجربه کاری قبل از ورود به دانشگاه و …. بسیار مفید است. هنگامی که یک نوجوان درآمدزایی دارد، به او این فرصت داده می شود که چیز جدیدی یاد بگیرد و وقتی چیزهای جدیدی یاد می گیرد، مهارت های خود را افزایش می دهد. این به ایجاد اعتماد به نفس در آن ها کمک می کند.

نحوه کسب درآمد در دوره نوجوانی

یک وبلاگ راه اندازی کنید.

یک وبلاگ می تواند راهی سرگرم کننده برای کسب درآمد در دوران نوجوانی باشد. می توانید در مورد هر موضوعی که علاقه و یا اطلاعات کافی دارید، محتوا تولید کنید. وبلاگ نویسی راهی عالی برای کسب درآمد است و می تواند در عین حال لذت بخش باشد. شما می توانید این کار را بدون محدودیت در زمان و یا مکان انجام دهید و در نهایت درآمد مناسبی را داشته باشید.

ممکن است چندین ماه طول بکشد تا وبلاگ شما پر بازدید شود، اما هنگامی که محتوای با کیفیت ایجاد کنید، افراد به آن مراجعه خواهند کرد. بنابراین برای داشتن یک وبلاگ، باید آماده ایجاد محتوای منظم برای مخاطبان خود باشید. با داشتن یک وبلاگ و نوشتن در مورد یک موضوع خاص به صورت هر روز/هفته، به یک متخصص در آن حوزه تبدیل خواهید شد.

سپس می توانید با آموزش به افراد دیگر، درآمد کسب کنید. برخی از وبلاگ نویسان حتی میلیون ها دلار در سال درآمد دارند، زیرا تولید محتوا در دنیای امروزی بیشتر از هر چیز دیگری ارزشمند است. به کمک وردپرس می توانید به سادگی و با هزینه ی بسیار کم، وبلاگ خود را ایجاد کرده و در آن کسب درآمد کنید. در ادامه روش هایی برای کسب درآمد از طریق وبلاگ معرفی کرده ایم:

با بازاریابی وابسته درآمد کسب کنید.

بازاریابی وابسته و یا افیلیت مارکتینگ زمانی است که شما یک محصول یا خدمات را با استفاده از لینک ها به مخاطبان خود معرفی می کنید و سپس برای هر بار خرید (پس از کلیک روی لینک) شما مبلغی دریافت خواهید کرد. اگر علاقه مند به شروع افیلیت مارکتینگ هستید، می توانید در سیستم های همکاری در فروش مانند دیجی کالا ثبت نام کنید. نحوه کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا را اینجا بخوانید.

سپس محصولاتی که قبلاً استفاده کرده اید را بررسی و نقد کنید، یک محتوا در این باره ایجاد کنید و یک لینک برای آن محصول در وبلاگ خود قرار دهید. این می تواند ساده ترین راه درآمدزایی باشد! مهم ترین چیز در این مرحله این است که محصولاتی را انتخاب کنید که بتوانید درباره ی آن ها نظرات تخصصی دهید تا مردم بتوانند به شما اعتماد کنند.

تبلیغات بنری را به وب سایت خود اضافه کنید.

به عنوان یک روش تبلیغاتی بصری تر، می توانید بنرهای تبلیغاتی را در صفحه وبلاگ خود قرار دهید و از این طریق درآمدزایی کنید. تبلیغات را می توان در هر مکانی قرار داد، اما معمولاً در بالای صفحات وبلاگ یا در نوار کناری یافت می شود.

محصولات دیجیتالی را در وبلاگ خود بفروشید.

اگر مهارت یا توصیه ای برای ارائه دارید، می توانید کتاب های الکترونیکی، آموزش های ویدئویی، دوره ها یا کارگاه ها و … را ارائه دهید. برای این کار باید بتوانید نشان دهید که در کاری که انجام می دهید، فوق العاده خوب عمل می کنید، یا اینکه محتوای شما به طرز باور نکردنی ارزشمند شده است.

چگونه یک موضوع برای وبلاگ خود انتخاب کنم؟

این موارد بهترین راه ها برای یافتن موضوع هستند:

  • به وبلاگ های دیگر نگاه کنید. سعی کنید بفهمید که چه چیزی در حال حاضر موفق است و مهمتر از همه، شکاف های موجود در بازار را پیدا کنید.
  • از Google استفاده کنید. مردم بدنبال چه چیزی هستند؟ از جستجوهای پیشنهادی گوگل برای کشف آنچه مردم به دنبال آن هستند، استفاده کنید.
  • جستجو در انجمن ها برای پرسش های متداول. هنگامی که افراد نمی توانند پاسخ سوالات خود را بیابند، به انجمن ها مراجعه می کنند. آن ها چه می پرسند؟ آن ها در مورد چه چیزی به مشاوره نیاز دارند؟ این نشان می دهد که مردم به چه چیزی علاقه دارند و در مورد آن ها اطلاعات کمی در دسترس است.
  • علایق خود را مشخص کنید. در حالی که همه موارد فوق مهم هستند، وبلاگ نویسی در مورد چیزی که هیچ علاقه ای به آن ندارید، فایده ای ندارد. درباره چیزی بنویسید که واقعاً به آن اهمیت می دهید.

پول درآوردن با گوشی

چگونه بازدید وبلاگ خود را افزایش دهم؟

  • با وبلاگ نویسان دیگر ارتباط برقرار کنید.

خود را به سایر افرادی که در مورد موضوعات مشابه وبلاگ دارند، معرفی کنید. علیرغم این واقعیت که شما از نظر فنی یک رقیب هستید، احتمالاً از حمایت جامعه وبلاگ نویسان شگفت زده خواهید شد. بسیاری از وبلاگ نویسان حتی یک صفحه “لینک” در سایت خود دارند که از آن برای بارگذاری لینک ها به تعداد زیادی از دوستان خود استفاده می کنند.

این به SEO شما کمک زیادی می کند. ( سئو یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو – مجموعه ای از تکنیک ها است که به شما کمک می کند در جستجوهای گوگل با رتبه اول ظاهر شوید.) اگر با وبلاگ نویسان دیگر در ارتباط باشید و محتوای آن ها را به اشتراک بگذارید، می توانید بازدید های بسایر زیادی دریافت کنید. پیشنهاد می کنیم آموزش سئو یا سئوتراپی ژاکت را مطالعه کنید.

  • ایجاد محتوای ویروسی

ایجاد محتوای ویروسی به شما کمک می کند تا به بازار جدیدی برسید و به نوبه خود، خوانندگان خود را افزایش دهید. ممکن است گفتن این امر آسان تر از انجام آن باشد، اما کلید ایجاد محتوای ویروسی این است که از موضوعات بحث برانگیز یا بسیار جدید درباره وبلاگ خود استفاده کنید.

یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید.

راه اندازی یک کانال یوتیوب بسیار ساده است و معمولاً هزینه ای برای ایجاد آن نیاز نخواهید داشت. اما در این پلتفرم برای دیده شدن و افزایش دنبال کننده هایتان، نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت. برای موفقیت در یوتیوب، باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که در آن عرضه می کنید، منحصر به فرد و با کیفیت خوب است – در غیر این صورت، هیچ کاربری به آن توجه نخواهد کرد. راه اندازی یک کانال یوتیوب زمان زیادی می برد، بنابراین قبل از دنبال کردن این گزینه باید مطمئن شوید که ساختن ویدئوها کاری است که دوست دارید انجام دهید. برای داشتن کانال بهتر است نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

این مقاله را حتما بخوانید
چگونه یک فریلنسر موفق باشیم؟ 8 مهارت لازم برای موفقیت در فریلنسری

سعی کنید به صورت منظم محتوا ایجاد و منتشر کنید. گزارشات اخیر نشان داده است که کانال های YouTube که بیش از یک بار در هفته پست می کنند، عملکرد بسیار بهتری دارند و بازدیدهای بیشتری دریافت می کنند. در صورت امکان، یک ویدئو را سه بار یا بیشتر در هفته در یوتیوب قرار دهید، به خصوص اگر تازه کار را شروع کرده اید و سعی در ایجاد مخاطب دارید. ایجاد مقدار زیادی محتوا در ابتدا در موضوعات مشابه به کانال شما کمک می کند تا در الگوریتم عملکرد خوبی داشته باشد و همچنین کتابخانه ای از محتوا ایجاد می کند که بینندگان را از یک ویدیو به ویدیوی دیگر هدایت می کند، زمان تماشای شما را افزایش می دهد و به آن ها دلیلی برای عضو شدن در کانالتان می دهد. همچنین عناوین خود را کوتاه نگه دارید. عنوان طولانی می تواند باعث از بین رفتن علاقه افراد شود و یا آن ها را جذب ویدئو شما نکند. بهتر است، عنوان خود را کوتاه و مختصر کنید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب را به طور کامل در این مقاله از ژاکت بخوانید.

ایجاد وب سایت برای مشاغل محلی

همه مشاغل بزرگ دارای وب سایت هستند. مطالعات نشان می دهد که 3.5 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. با این حال، مشاغل کوچکتر ممکن است وب سایتی نداشته باشند، زیرا نمی دانند چگونه آن را ایجاد کنند. شروع به یادگیری کار با وردپرس کنید و سایت طراحی کنید. یادگیری وردپرس بسیار ساده است و در مدت زمان کمی می توانید در آن حرفه ای شوید.

شما می توانید کار خود را با وب سایت ها برای کسب و کارهای کوچکتر حتی به صورت رایگان شروع کنید و سپس آن را گسترش دهید. به مرور زمان و با افزایش نمونه کارها می توانید پروژه های بیشتری بگیرید و به درآمدزایی برسید. برای یادگیری طراحی سایت با وردپرس، ویدئوهای آموزشی بسیار زیادی وجود دارد که به شما نحوه ایجاد یک وب سایت را از ابتدا و به صورت گام به گام آموزش می دهد.

از اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام گزینه های مختلفی برای کسب درآمد ارائه می دهد. در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم:

  • مشارکت در بازاریابی وابسته

با استفاده از این روش، محصول یک شرکت را با لینک دادن به آن در یک پست تبلیغ می کنید. اگر کاربران روی لینک کلیک کنند یا در بهترین حالت، آن را خریداری کنند، شما کمیسیون دریافت می کنید. در افیلیت مارکتینگ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  • همکاری با برند ها

اصطلاح ” اینفلوئنسر اینستاگرام ” این روزها زیاد استفاده می شود. اینفلوئنسر اساساً هرکسی است که با انجام و به اشتراک گذاری کارهای فوق العاده آنلاین به شهرت خود رسیده است. اینفلوئنسرها برای مخاطبان خود محتوا تولید می کنند، محصولات را نقد و بررسی کرده و نظرات آن ها در مورد موضوعات خاصی مورد احترام مردم است. مورد اعتماد بودن تنها مربوط به تعداد دنبال کنندگان های شما نیست، بلکه محتوای با کیفیت می تواند این اعتماد را ایجاد کند.

  • محصولات خود را بفروشید. (آنلاین شاپ)

یک راه دیگر این است که از اینستاگرام برای بازاریابی و فروش محصولاتی که قبلاً در جاهای دیگر ارائه کرده اید، استفاده کنید. برای اینکه بتوانید چیزی را بفروشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس محصول خود را در یک پست یا استوری بارگذاری کنید. ما در ژاکت آموزش اینستاگرام را به طور کامل در اختیارتان قرار داده ایم.

  • با عکس های خود درآمد کسب کنید.

اینستاگرام برای عکاسانی که مشتاق هستند کارهای خود را با جهان به اشتراک بگذارند، بسیار مناسب است. البته، شما اولین فردی نخواهید بود که این ایده را دنبال می کند، به همین دلیل بازار بسیار رقابتی شده است. با این حال، اگر صبر و مهارت کافی برای جلب توجه کاربران دارید، می توانید از طریق فروش عکس ها درآمد کسب کنید. مهم ترین چیز این است که از کیفیت عکس های خود اطمینان حاصل کنید. هرچه تصاویر شما بهتر باشد، احتمال اینکه کاربران را برای خرید آن ها متقاعد کنید، بیشتر است.

انتقال پول از گوشی به کیف

فروش قالب های وردپرس

اگر از طراحی و توسعه وب لذت می برید، می توانید قالب های وردپرس خود را برای فروش ایجاد کنید و آن ها را در پلتفرم ژاکت قرار دهید. این امر هم نیاز به طراحی دارد و هم مهارت های فنی. شما باید نحوه ایجاد یک طرح زیبا و همچنین نحوه کدگذاری آن برای وردپرس را بدانید. یادگیری نحوه ی انجام این کار بسیار ساده است و زمان زیادی نیاز نخواهید داشت.

کسب درآمد از طریق بازی های ویدیوئی

شما می توانید پس از بازی کردن و رسیدن به یک مرحله ی خاص، اکانت خود را به فروش برسانید. این کار یکی از راه های رایج برای کسب درآمد از طریق بازی های ویدئویی است. ایده این است که شما یک حساب کاربری ایجاد کرده و با بالا بردن مرحله و رتبه خود، آن را به فروش برسانید. همچنین شرکت در مسابقات نیز می تواند منجر به افزایش درآمد شما شود. بازی های ویدئویی اغلب اجتماعات را توسعه می دهند و می توانند کاملاً فعال و رقابتی باشند. رقابت منجر به مسابقات می شود و این منجر به جوایز می شود. این یک درآمد ثابت نیست، اما اگر از توانایی لازم برای شرکت در مسابقات برخوردار باشید، جوایز می تواند منبع درآمد باشد.

همچنین شما می توانید به یک منتقد بازی های ویدئویی تبدیل شوید. اگر علاقه زیادی به بازی های ویدئویی مختلف دارید، می توانید با انتقاد کردن از بازی های ویدیوئی درآمد کسب کنید. این شبیه به وبلاگ نویسی است – در واقع، شما حتی می توانید یک وبلاگ برای این منظور ایجاد کنید. ایده اصلی این است که به منبع نقد و بررسی بازی ها به صورت معتبر تبدیل شوید.

همچنین شما می توانید با تبلیغ بازی های برند های مختلف با آن ها همکاری کنید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که چقدر پول به دست آورید و این بیشتر بستگی به محبوبیت سایت یا ویدیوهای شما دارد، زیرا بیشتر درآمد شما از طریق تبلیغات به دست می آید.

پول جمع کردن

تایپ کردن و تولید محتوای آنلاین

تایپ کلمات به صورت آنلاین بسیار ساده است و شما می توانید از طریق تایپ کلمات درآمد کسب کنید. به خاطر داشته باشید که این امر در برخی موارد شامل انجام برخی تحقیقات نیز می شود تا مطمئن شوید همه اصطلاحات فنی را به درستی تایپ کرده اید. همچنین از نظر تجهیزات مورد نیاز بسیار کم هزینه است و کافی است به یک سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

در حالی که راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد، با یکی از ایده های موردعلاقه خود شروع کنید. با خیال راحت روش های مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است. به عنوان مثال اگر بازاریابی افیلیت را دوست ندارید، ایده ی دیگری را آزمایش کنید. بر گسترش شبکه خود و ایجاد یک نام تجاری شخصی قوی کار کنید. از هر فرصتی که در اختیار دارید برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید. مخاطب بسازید و از محتوای خود به روش مناسب درآمدزایی کنید. مهمتر از همه، کاری را که دوست دارید، انجام دهید. از این طریق پول به دنبال شما خواهد آمد!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

1,190,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%
13

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه