کانال های مناسب تبلیغات در شبکه های اجتماعی در سال 2021

دیجیتال مارکتینگ

13 دقیقه زمان مطالعه

شما احتمالاً به عنوان صاحب یک کسب و کار از تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کرده اید و این مورد را برای تکمیل تلاش های موجود بازاریابی خود در نظر گرفته و یا حتی ممکن است کل استراتژی شما را تشکیل دهد.

سیستم عامل ها و رسانه های اجتماعی مختلفی برای انجام تبلیغات وجود دارد و هرکدام با یک پایگاه کاربری ارائه می شوند که پتانسیل تبلیغات مختلفی را به همراه دارد. حتی اگر تعداد زیادی سیستم عامل وجود داشته باشد، کارشناسان بازاریابی معتقد هستند که شما نباید از همه آن ها استفاده کنید.

وقتی صحبت از انتخاب بسترهای اجتماعی برای سرمایه گذاری و انجام تبلیغات می شود، اغلب پاسخ یکسان برای این سوال وجود ندارد، زیرا انتخاب پلتفرم مناسب باید بر اساس پرسونای خریدار کسب و کار شما و اهداف بازاریابی انتخاب شود. انتخاب پلتفرم مناسب و کانال های خاص تبلیغات به شما کمک می کند تا کسب و کارتان جذابیت بیشتری پیدا کند.

برای آموزش روش استفاده شبکه های اجتماعی در وردپرس و استاندارد قرارگیری آن در محتوا، مقاله ژاکت را از دست ندهید.

ما در مقاله تبلیغات در شبکه های اجتماعی قصد داریم که شش پلتفرم مختلف و رسانه های اجتماعی را به شما معرفی کرده و ویژگی هر کدام از آن ها را خواهیم گفت تا بتوانید از این طریق آن ها را در استراتژی تبلیغات رسانه های اجتماعی خود قرار دهید.

در کدام شبکه های اجتماعی باید تبلیغات انجام داد؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در حالت کلی توصیه یک پلتفرم خاص و یا برنامه دیگر برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دشوار است و بنابراین بهتر است نگاهی جامع به نیازهای خود داشته باشید سپس بر اساس آنچه پلتفرم ارائه می دهد یکی از آن ها را انتخاب کنید و شروع به استفاده کنید. همانطور که گفته شد، برخی از شبکه های اجتماعی برای تأمین نیازهای کلی بازاریابی مجهزتر از سایر شبکه های دیگر هستند و ما در مورد آن ها در ادامه بحث خواهیم کرد.

1. فیس بوک

فیس بوک حدود 1.82 میلیارد کاربر فعال دارد و یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. همچنین 96٪ بازاریابان B2C از آن برای تبلیغات و بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند. برخی از افراد معتقد هستند که هر کسب و کاری نیاز به حضور تبلیغاتی در فیس بوک دارد. این پلتفرم دارای قدرتمندترین ابزارها برای بهینه سازی و هدف گذاری است و بازاریابان را قادر می سازد سفر واقعی خریدار را در سیستم عامل ایجاد کنند. همچنین نرخ تبدیل در این سیستم عامل بسیار زیاد است ( به طور دقیق 4.7٪ ).

چه یک شرکت نرم افزاری باشید و چه یک تجارت پوشاک، احتمالاً در فیس بوک موفقیت کسب خواهید کرد، مخصوصاً اگر از ابزار مدیریت آگهی آن ها استفاده کرده و یک استراتژی بازاریابی در فیس بوک ایجاد کنید که مخاطبان هدف خود را با دقت در نظر بگیرد.

15٪ از کاربران فیس بوک از این سیستم عامل برای یافتن و خرید محصولات استفاده می کنند. فرض کنید شما صاحب یک تجارت الکترونیکی هستید که مخاطبان مناسب را هدف تبلیغات خود قرار داده اید. در این صورت، نرخ تبدیل بالای شبکه ها می گوید که بازار هدف شما که قبلاً از این پلتفرم برای خرید استفاده کرده اند، احتمالاً بر اساس تبلیغات شما خرید می کند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در صورت انتخاب فیس بوک، می توانید از نرم افزار های اتوماسیون بازاریابی مانند Perfect Audience استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم منجر به پرورش و هدفمندترین مشتریان می شوید. Perfect Audience به شما کمک می کند تا لیستی از کاربران را که به احتمال زیاد مشتری شما می شوند را در فیس بوک ایجاد کنید و آن ها را برای تأثیر مداوم دوباره هدف قرار دهید.

همچنین شما می توانید برای موفقیت در این حوزه تمامی موارد مربوط به تبلیغات خود را تجزیه و تحلیل کرده و نرخ تبدیل ها را ردیابی کنید. این ابزار ها به شما کمک می کند تا به طور مداوم مشتریان را دوباره هدف قرار دهید تا تأثیر خود را به حداکثر برسانید.

چه زمانی نباید در فیس بوک تبلیغ کنید؟

علی رغم اینکه برای بیشتر مشاغل مفید است، هنوز هم مواردی وجود دارد که تبلیغات در این پلتفرم به همان اندازه مفید نیست. به عنوان مثال، اگر درک عمیقی از مخاطبان خود ندارید، بهتر است فیس بوک را در اولویت های بعدی خود برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی قرار دهید تا زمانی که بتوانید درک کاملی از آن ها داشته باشید. در حالی که هدف گذاری آگهی ها در فیس بوک خاص و متفاوت است اما در حالت کلی کار با تهیه لیستی از قبل برای هدف قرار دادن شروع می شود.

2. اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه های اجتماعی بصری است که از تصاویر و محتوای ویدئویی با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. این شبکه حدود 500 میلیون کاربر فعال دارد و 62.7٪ از مخاطبان جهانی آن بین 18 تا 34  سال هستند. از نظر فعالیت کاربر، 70٪ علاقه مندان به خرید هستند و از این برنامه برای کشف محصول موردنظر خود استفاده می کنند.

با در نظر گرفتن این حقایق، اینستاگرام می تواند برای مشاغل B2C بسیار سودآور باشد، زیرا 82٪ از بازاریابان B2C  از آن استفاده می کنند، به ویژه آنهایی که از عکس ها و تصاویر با کیفیت بالا برای جذب لید و هدایت تبدیل استفاده می کنند. اینستاگرام اخیراً اپلیکیشن موبایل خود را دوباره طراحی کرده است تا بیش از هر زمان دیگری بر خرید تمرکز داشته باشد و تبلیغات و فروش محصولات را بدون نیاز به مراجعه به ویترین فروشگاه وب سایت آسان تر کند.

علاوه بر این، اینستاگرام برای مشاغل تجارت الکترونیک به عنوان وسیله ای برای خدمات مشتری مفید است. به جای پرسیدن سوالات از طریق ایمیل و یا تماس با خدمات مشتری، می توانید از دنبال کننده ها بخواهید که مستقیماً به دایرکت شما پیام دهند، درباره پست های شما نظر دهند و حتی می توانید فیلم های آموزشی پست کنید که توضیح می دهد محصولات شما چگونه کار می کنند.

بنابراین، به طور خلاصه، اگر شما صاحب یک تجارت الکترونیکی هستید که می تواند محتوای بصری با کیفیت بالا برای جذب لید تولید کند، اینستاگرام قابل تأمل است و انتخاب خوبی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. برای آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام در سال 2021 مقاله تکمیلی ما را از دست ندهید.

چه زمانی نباید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

برخلاف فیس بوک، اینستاگرام تنها به مشاغل B2C پاسخ می دهد. اگر بر روی خریدهای شخصی مصرف کنندگان متمرکز نیستید، احتمالاً در بازاریابی در اینستاگرام و ایجاد تعامل مشکل خواهید داشت. با این حال، استفاده از اینستاگرام و تولید نکردن محتوای با کیفیت بالا که برنامه به آن نیاز دارد، به تلاش های بازاریابی شما کمک نمی کند.

کاربران موجود در برنامه انتظار محتوای با کیفیت بالا را دارند، بنابراین صرف نظر از نوع تجارت شما داشتن این تصاویر بسیار مهم است. اگر وقت و توان لازم را ندارید، به جای یادگیری اینستاگرام و ایجاد محتوای بصری با کیفیت پایین برای استفاده در آینده، بازگشت به یک سیستم عامل دیگر موفقیت بیشتری به همراه خواهد داشت.

3. توییتر

توییتر با 330 میلیون کاربر فعال ماهانه و 145 میلیون کاربر فعال روزانه، یک بستر رسانه اجتماعی میکرو وبلاگ نویسی است. در 20 کشور مختلف محبوب است و کاربران آن روزانه حدود 500 میلیون توییت منتشر می کنند. در بین مشاغل مختلف نیز محبوب است، زیرا 59٪ از بازاریابان B2B و 53٪ بازاریابان B2C از این پلتفرم برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده می کنند.

مانند فیس بوک، به دلیل تعداد کاربران، امکان قرار گرفتن در معرض دید و چشمگیر بودن در این برنامه فوق العاده زیاد است. توییتر برای ایجاد آگاهی برای نام تجاری و شهرت شما به عنوان یک ابزار عالی عمل می کند. برخی از ویژگی های اصلی توییتر مانند هشتگ ها دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبان را بدون نیاز به هدف قرار دادن آن ها آسان می کند (به علاوه، هشتگ ها با برچسب قیمت ارائه نمی شوند). شایان ذکر است که توییت های دارای هشتگ 100٪ جذابیت بیشتری دارند.

علاوه بر تبلیغات ارگانیک، توییتر گزینه های بازاریابی را نیز هدف گذاری کرده است که به شما این امکان را می دهد محتوا را برای مخاطبان اصلی خود تبلیغ کنید. به طور خلاصه، مشاغل متنوعی وجود دارد که می توانند در توییتر تبلیغ کنند.

تبلیغات در توئیتر

شرکت های کوچکتری که ممکن است بودجه تبلیغاتی زیادی نداشته باشند می توانند از هدف گذاری رایگان با استفاده از هشتگ های شبکه اجتماعی مرتبط با مشاغل خود استفاده کنند. همینطور می توان از مشاغل بزرگتر سازمانی B2B که از تبلیغات پولی استفاده می کنند الهام گرفت. توییتر همچنین با درک قابل توجهی از پایگاه داده ی مشتری می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد، زیرا هدف گذاری تبلیغات به شما این امکان را می دهد پس از دیدن تبلیغات خود، دسته های مربوطه و گروه های جمعیتی را انتخاب کنید که ممکن است به لیدهای واجد شرایط تبدیل شوند. با این حال، توییتر پلتفرمی نیست که مقدار قابل توجهی از تبدیل بازدید سایت را به همراه داشته باشد.

چه زمانی نباید در توییتر تبلیغ کنید؟

به دنبال تولید بازدید برای سایت هستید؟ توییتر احتمالاً کارآمد نخواهد بود. درخواست از مخاطب برای کلیک کردن و خروج از سیستم عامل دشوار است. اگر هدف کلی بازاریابی شما هدایت تبدیل ها برای ایجاد ترافیک سایت است، بهتر است برای رسیدن به این معیارها از پلتفرم دیگری استفاده کنید.

حتی اگر روش های زیادی برای هدف قرار دادن گروه های خاص از طریق هشتگ ها بدون صرف هزینه وجود داشته باشد، تنها موارد زیادی وجود دارد که می توانید به صورت ارگانیک در توییتر انجام دهید تا تعامل مداوم با کاربران خود ایجاد کنید. اگر مشاغل کوچکتری با بودجه محدود دارید، تکیه بر هشتگ و ذکر نام برای تبلیغات کسب و کار خود، یک چالش محسوب می شود.

شاید بهترین کار این باشد که بستری را انتخاب کنید که بیشتر پاسخگوی نیاز شما باشد و از Twitter به عنوان یک کانال بازاریابی مکمل استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
نیچ مارکتینگ در همکاری در فروش چه تاثیری دارد؟

در کدام شبکه های اجتماعی نباید تبلیغ کنید؟

همه سیستم عامل های فوق برای نیازهای خاص تبلیغاتی کار می کنند. با این حال، بازاریابان با اهداف مختلف همچنان می توانند در این برنامه حضور پیدا کنند و استراتژی خود را ایجاد کنند تا زمانی که به آن اهداف بازاریابی نیاز پیدا کنند. موفقیت شما در سیستم عامل های مختلف و یا رسانه های اجتماعی بستگی به هدف شما دارد و همچنین در صنعت و مخاطب شما این میزان متفاوت است.

سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی نیز وجود دارند که مخاطب و جمعیت شناسی هدف آن ها به قدری خاص است که یافتن موفقیت بدون برآورده سازی نیازهای آن ها مانند LinkedIn و TikTok چالش برانگیز است.

البته این بدان معنا نیست که شما هرگز نباید این سیستم عامل ها را در نظر بگیرید. در عوض، پایگاه کاربری آن ها چنان ظریف است که مشاغلی که به صراحت به آنچه پلتفرم ارائه می دهد، نمی توانند از آن استفاده کنند. در زیر، این دو سیستم عامل را بررسی خواهیم کرد، اینکه چه چیزی می توانند مناسب باشد برای استفاده شما کاملاً نسبی است. اما ما سعی می کنیم به بازاریابان ایده هایی ارائه دهیم تا بدانند چه زمانی ممکن می توانند از این سیستم عامل ها در آینده استفاده کنند.

4. LinkedIn

LinkedIn یک پلتفرم منحصر به فرد رسانه اجتماعی است که کاملاً در اختیار مشاغل و افراد متخصص قرار دارد. اگرچه پایگاه کاربری آن بسیار خاص است اما دارای قابلیت های تبلیغاتی قدرتمند و هدفمندی است که می تواند به بازاریابان کمک کند تا بیش از 690 میلیون کاربر داشته باشند.

هزینه های اجرای کمپین های تبلیغاتی LinkedIn نسبتاً زیاد است و مخاطبانی که به آن ها دسترسی خواهید داشت از کیفیت بالاتری نسبت به سایت های دیگر برخوردار هستند زیرا لید ها در این شبکه از سایر کانال های رسانه های اجتماعی واجد شرایط ترند. تبلیغات شما همیشه توسط افراد متمایل به کسب و کار دیده می شود که براساس اطلاعات جمعیتی مرتبط مانند عنوان شغل، صنعت ادعا شده و محل کار مورد هدف قرار گرفته اند.

LinkedIn علاوه بر هزینه های بالاتری که دارد، نرخ کلیک بالایی نیز ندارد (متوسط  45٪ کمتر ازFacebook) به دلیل انحصاری بودن، مشاغل تجارت الکترونیک و مشاغل B2C احتمالاً توفیق کمی در تلاش های بازاریابی در LinkedIn خود خواهند داشت ، زیرا کاربران این پلتفرم مانند اینستاگرام، فیس بوک و یا تویتر برای خرید به  مرور در آن نمی پردازند. با گفتن این موضوع، مشاغل B2B که از این پلتفرم استفاده می کنند ممکن است چیزهایی برای کسب داشته باشند.

چه زمانی باید در LinkedIn تبلیغ کنید؟

82٪ از بازاریابان B2B  گزارش می دهند که از LinkedIn به عنوان وسیله ای برای شبکه سازی و ایجاد ارتباطات حرفه ای استفاده می کنند. خواه به افزایش آگاهی از نام تجاری، ثبت نام در رویدادها، تبلیغ فرصت های شغلی و یا استخدام کارمندان جدید امیدوار باشید، مدیر تبلیغات LinkedIn به شما کمک می کند مخاطبان مورد نظر خود را تعیین کرده و از طریق آن از راهنمایی های لازم استفاده کنید.

تبلیغات در LinkedIn

اگر می خواهید یک فرصت شغلی جدید را تبلیغ کنید، از LinkedIn استفاده کنید و حتی اگر می خواهید در زمینه کاری خود ارتباط برقرار کرده و رشد کنید، از LinkedIn استفاده کنید. اگر می خواهید فردی را استخدام کنید، از LinkedIn استفاده کنید. هزینه تبلیغات در این پلتفرم برای کسانی که از آن استفاده می کنند بسیار منطقی می باشد زیرا همانطور که در بالا ذکر شد ، امتیازات واجد شرایط بیشتری نسبت به تبلیغات شغلی در فیس بوک هستند.

اگر تصمیم دارید LinkedIn را در استراتژی بازاریابی B2B خود بگنجانید، استفاده از یک پلتفرم مانند RollWorks می تواند به شما کمک کند تا موفقیت در مبارزات را پیگیری کنید و بفهمید که این بستر برای استراتژی بازاریابی شما ارزش دارد یا خیر. RollWorks معیارهای کمپین را به صورت نمودار فعالیتی به شما ارائه می دهد که نمای کلی از تبدیل ها، هزینه هر کلیک (CPC) و بازده سرمایه (ROI) را ارائه می دهد.

RollWorks می تواند با HubSpot ادغام شود و هر دوی آن ها به شما این امکان را می دهند تا در همه سیستم عامل ها مروری کلی بر موفقیت کمپین خود داشته باشید. با این وجود، مشاغل B2C فرصت استفاده از LinkedIn برای سناریوهای مختلف علاوه بر تعامل و تبدیل را دارند.

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت B2C هستید که می خواهید یک ویترین فروشگاه جدید در یک شهر کاملاً متفاوت افتتاح کنید، استفاده از LinkedIn برای تبلیغات آگهی های استخدام می تواند مفید باشد. هدف گذاری آگهی به شما کمک می کند تا مخاطبان مرتبط را در آن مکان تقسیم کرده و متخصصانی را که برای آن موقعیت ها مناسب هستند استخدام کنید.

5. TikTok

TikTok یک بستر تبلیغاتی نسبتاً جدید برای استفاده بازاریابان است. این شرکت اخیراً TikTok For Business را راه اندازی کرده است، جایی که بازاریابان می توانند در مورد تبلیغات TikTok اطلاعات کسب کنند و تبلیغاتی را ایجاد کنند که مناسب برنامه خودشان باشد.

این شبکه یکی از شبکه رسانه های اجتماعی اخیراً فعال شده می باشد و در 155 کشور مختلف با بیش از 600 میلیون کاربر فعال ماهانه در دسترس است. این کاربران بیشتر از هر سایت دیگر در شبکه های اجتماعی با برنامه زمان می گذرانند. با توجه به این، پتانسیل تبلیغات در TikTok بسیار زیاد است، خصوصاً در مورد آگاهی و تعامل.

TikTok مانند سایر سیستم عامل های تصویری از فیلم های با کیفیت بالا طرفداری می کند، اما نوع محتوای ویدیویی مورد نظر متفاوت است، که موفقیت را دشوارتر می کند. به این دلیل که TikTok در بین نسل Z محبوب است و بیشتر کاربران آن بین 10 تا 19 سال هستند.

در حالی که این برنامه می تواند مخاطبان شما را در مقایسه با اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی در معرض قرار دهد، این اطلاعات دموگرافیک در نوع محتوایی که از آن لذت می برند بسیار مهم است، زیرا آن ها اغلب تبلیغات غیر رسمی محتوای پشت صحنه را ترجیح می دهند.

آن ها دوست دارند جنبه انسانی تری از تجارت شما را ببینند، مانند اینکه چه کسی محصولات شما را تولید می کند و هر روز برای کارمندان شما چگونه می گذرد. اگر کسب و کار شما آمادگی پاسخگویی به این نیازها را ندارد، بهره بردن از نرخ های بالای تعامل در TikTok  دشوار است. با این وجود، همیشه فرصتی برای رشد و تجارت وجود دارد که بتوانند برنامه بازاریابی خود را با TikTok تنظیم کنند.

چه زمانی باید از TikTok استفاده کنید؟

مشاغلی که بیشترین موفقیت را در این برنامه پیدا خواهند کرد آماده هستند که محتوای ارگانیک را در حساب خود ایجاد کرده و منتشر کنند. اگر شما یک کسب و کار مربوط به پوشاک هستید، این محتوا می تواند مانند یک فیلم پشت صحنه عکسبرداری از خط جدید لباس شما باشد.

اگر برند و یا تجارت شما B2B متمرکز است و معمولاً محتوای رسمی مبتنی بر فروش ایجاد می کند، استفاده از این پلتفرم نیاز به تمرکز قابل توجهی دارد که به استراتژی بازاریابی TikTok معطوف شود. وقتی صحبت از کانال های جدیدتر یا آزمایشی مانند TikTok می شود، اگر منابع لازم را داشته باشید ارزش آن را دارند که امتحان کنید و این را به خاطر داشته باشید که پیروزی در رقابت برای رسیدن به محبوبیت در یک سیستم عامل بسیار پیچیده است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همانطور که گفته شد، اگر تجارت شما به دنبال انشعاب و تولید محتوا برای نمایش جنبه جدید و انسانی شرکت شما باشد، TikTok انتخابی عالی برای شروع است، خصوصاً از آنجا که نرخ تعامل در آن از تمام پلتفرم های دیگر مانند Instagram و Twitter بالاتر است. استفاده از این پلتفرم می تواند به شما در متنوع سازی انواع مطالب و اشتراک جنبه های خلاقانه کسب و کار شما کمک کند. علاوه بر این، TikTok  از بازاریابی  تأثیرگذار و محتوای تأثیرگذار استفاده می کند. اگر تجارت شما قبلاً از این نوع تبلیغات استفاده می کند، استفاده از TikTok به عنوان پلتفرم اصلی برای انجام تبلیغات بسیار کاربردی است.

اگر به دنبال یک افزونه خوب برای شبکه های اجتماعی در سایت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به دسته افزونه های شبکه‌های اجتماعی در ژاکت بیندازید.

تصمیم نهایی شما: کدام پلتفرم را انتخاب کنم؟

انتخاب بستری که برای اجرای استراتژی بازاریابی خود استفاده خواهید کرد به اهداف کلی تجارت و نوع تجارت شما بستگی دارد. اگر خرید شما متمرکز بر خرید است، می توانید از بستری استفاده کنید که مخاطبان شما را برای خرید محصولات خود ترغیب کند، مانند عکس های با کیفیت بالا در اینستاگرام که به عنوان یکی از فاکتورهای موفقیت محسوب می شود. بهتر است پلتفرمی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف تجاریتان باشد. به عنوان مثال اگر یک شرکت جذب نیرو هستید و سایت کاریابی آنلاین دارید، می توانید از لینکدین استفاده کنید، زیرا بسیاری از افراد حرفه ای و کارجو در این پلتفرم هستند و می توانید آن ها را هدف بگیرید.

البته بسیاری از افراد طرفدار آزمایش انواع مختلف محتوای خلاقانه در اهداف و مخاطبان مختلف در چندین سیستم عامل هستند تا از این طریق بتوانند نتایج را در طول زمان مقایسه کرده و تحلیل و بررسی کنند. ممکن است دریابید که بستری که در ابتدا فکر می کردید بهترین است، در عمل کاربردی نبوده است. بنابراین علاوه بر در نظر گرفتن اهداف و استراتژی های خود کمی آزمایش و خطا کردن نیز می تواند مفید باشد.

اگر معیارهای کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید و به کمپین هایی که اجرا می کنید توجه کنید، اطلاعات لازم برای تصمیمات بسیار خوبی در مورد تلاش های بازاریابی خود را خواهید گرفت. شما می توانید تعیین کنید کدام پلتفرم بهترین نتیجه را برای تجارت شما ارائه می دهد و از آن برای اطلاع رسانی به رسانه های آینده استفاده کنید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

قالب سئو و دیجیتال مارکتینگ رایس | Ryse | قالب شرکتی

645,000 تومان

80%
پروان وب | parvanweb

پروان وب | parvanweb

محصول پیشنهادی

افزونه گردونه شانس اپتین | پلاگین WP Optin Wheel Pro

311,500 تومان

91.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه اتوماتیک سازی ووکامرس اتومیت | پلاگین AutomateWoo

445,000 تومان

73.33%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه بازاریابی وردپرس | پلاگین AffiliateWP

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه