راهنمای جامع کسب درآمد از پینترست

شبکه های اجتماعی

14 دقیقه زمان مطالعه

اگه دنبال ایده های جدید هستید، اما چیزی به ذهنتون نمیرسه، پینترست بهترین منبع برای الهام گرفتنه. اما کاربردهای این پلتفرم به همین جا ختم نمیشه! می تونید این پلتفرم جذاب رو به یه منبع برای کسب درآمد تبدیل کنید. ما هم اینجاییم تا روش های کسب درآمد از پینترست رو قدم به قدم بهتون نشون بدیم.

پینترست فراتر از یک منبع برای تصاویر و ویدئو است؛ این پلفترم را می توان یک موتور جست و جوی قدرتمند دانست. اگر به دنبال محتوای تصویری و ویدئویی هستید، پینترست می تواند حتی زودتر از گوگل شما را به نتیجه برساند.

اما چیزی که ما می خواهیم در این مطلب درباره آن صحبت کنیم،  کسب درآمد از پینترست است. بله؛ این پلتفرم فوق العاده می تواند از راه های مختلف شما را به درآمد برساند. چگونه؟ همراه ما باشید تا شما را با همه چم و خم های آن آشنا کنیم.

آیا برای شروع کسب درآمد از پینترست باید مهارت خاصی داشته باشم؟

اول از همه یک خبر خوب برایتان داریم؛ برای کسب درآمد از پینترست نیازی به هیچ تجربه ای ندارید! بیایید از زبان یکی از فعالین پینترست بشنویم:

“من کسب درآمد از پینترست را از صفر و بدون هیچ تجربه ای شروع کردم؛ حتی دانش چندانی درباره دنیای تکنولوژی نداشتم و نویسنده چندان حرفه ای هم نبودم. اما در همان سال اول توانستم به درآمد بیش از 5000 دلار در ماه برسم و به مرور زمان درآمد بیشتر و بیشتری داشته باشم”.

البته طبیعتاً برای شروع درآمدزایی از پینترست، باید کار با کامپیوتر و تایپ کردن را بلد باشید (که چون اینجا هستید، احتمالاً این دانش را دارید). البته یک ابزار دیگر هم نیاز دارید که لازمه این مسیر است: “علاقه”.

معرفی بعضی از مفاهیم و قوانین پینترست

در این راهنما بعضی از اصلاحات پینترست را بارها می بینید. پس بهتر است قبل از این که به سراغ راه های درآمدزایی از پینترست برویم، معنی این اصطلاحات و قوانین را مرور کنیم.

پین کردن

وقتی محتوای جدیدی را در پینترست آپلود می کنید، این یک پین محسوب می شود. از طرفی می توانید محتوای مورد علاقه خود را که در اکانت های دیگر پینترست است، ذخیره کنید. در این صورت این محتواها هم در اکانت شما یک پین به حساب می آیند. برای پین کردن یک محتوا، باید آیکون پین که “Save” نامگذاری شده را انتخاب کنید.

نکته: می توانید در صورت تمایل پین های خود را به جایی لینک دهید؛ مثلاً به وبلاگ سایت یا صفحه یک محصول که در ادامه بیشتر درباره آنها صحبت می کنیم.

بورد

بوردهای پینترست، جایی است که پین ها روی آن قرار می گیرند. در واقع وقتی پین های مختلف می سازید، می توانید این پین ها را گروه بندی کنید و هر گروه را روی یک بورد قرار دهید. با این کار کاربران می توانند همه پین های یک موضوع را کنار هم روی یک بورد ببینند.

می دانید یکی از قوانین پینترست در مورد بوردها چیست؟ این که این پلتفرم تمرکز خود را بیشتر روی تابلوهای شخصی می گذارد. به علاوه بیشتر از تابلوهای گروه های کوچک تر با اعضای کمتر حمایت می کند.

پس می توانید یک سری محتواهای پینترست را برای خود پین کنید. بعد این پین ها را در بوردهای مختلف قرار دهید. اگر تصاویر مرتبط و جذابی را گلچین کرده باشید، کاربران هم انگیزه ای برای فالو کردن اکانت تان پیدا خواهند کرد.

مثلاً در تصویر زیر 3 بورد را می بینید که به ترتیب 99، 1 و 2 پین دارند:

بوردها در پینترست

فالو کردن

در پینترست می توانید اکانت های مختلف را فالو کنید. در این پلتفرم هم مثل اینستاگرام، تعداد فالوورها و فالوئینگ هایتان نمایش داده می شود. مثلاً در تصویر زیر می بینید که اکانت پینترست سایت معروف “Etsy” 3.6 میلیون فالوور دارد:

فالوورهای پینترست

روش های کسب درآمد از پینترست

خب برسیم به بخش شیرین ماجرا، یعنی کسب درآمد از پینترست. در یک نگاه باید بگوییم که کلاً به دو روش می توانید از این پلتفرم درآمد کسب کنید. یک راه این است که یک وبلاگ برای این کار بسازید (روشی که معمولاً بهتر جواب می دهد). اما در روش دوم نیازی به ساخت وبلاگ نیست. در ادامه به طور مفصل درباره هر دوی این روش ها صحبت می کنیم.

روش اول: کسب درآمد از پینترست با وبلاگ

شاید برایتان جالب باشد که بدانید درآمد وبلاگ نویسان از پینترست، می تواند بیشتر از حقوق کارمندان باشد. البته اینجا حرف از یک شبه پولدار شدن نیست؛ بلکه برای این کار هم باید مثل هر کار دیگری پشتکار و انگیزه و مهم تر از همه، برنامه ریزی داشته باشید.

اما کسب درآمد از پینترست با وبلاگ؟ چطور؟ در ادامه این پروسه را در 6 قدم می بینیم.

1/ یک وبلاگ ساده بسازید

لازم نیست شروع طوفانی داشته باشید؛ فقط یک وبلاگ ساده بسازید. راحت ترین راه برای ساخت وبلاگ هم این است که یک سایت وردپرسی بسازید. وردپرس خودش به تنهایی می تواند بخش وبلاگ را برایتان راه اندازی کند (بخش “نوشته ها” در وردپرس، همان وبلاگ است). اما خب این سایت نیاز به یک ظاهر معقول هم دارد. برای ساخت این ظاهر هم می توانید یکی از قالب های آماده وردپرس را نصب کنید.

این قالب ها یک ظاهر استاندارد برای سایت تان می سازند. اما اگر بخواهید کمی سایت تان را شخصی سازی کنید، می توانید از تنظیمات داخل خود آنها استفاده کنید تا مثلاً رنگ های اصلی سایت را تغییر دهید، تصاویر را عوض کنید و … .

خوشبختانه برای افرادی مثل شما که می خواهند فقط یک سایت وبلاگی داشته باشند، قالب هایی مختص همین کار طراحی شده است. این قالب ها را می توانید در دسته “قالب های وبلاگ/خبری” ژاکت ببینید.

نکته: اگر قرار است از پینترست ترافیکی را به سمت سایت بیاورید که محصولاتی را بخرند یا خدماتی را دریافت کنند، طبیعتاً باید یک سایت فروشگاهی داشته باشند. برای راه اندازی سایت های فروشگاهی هم باید به سراغ قالب های فروشگاهی بروید.

2/ تولید محتوا را شروع کنید

خب حالا وبلاگ تان را دارید و باید محتواهای مفیدتان را به آن اضافه کنید. برای شروع، 5 تا 10 پست (منظور همان نوشته یا محتواست) بنویسید که مرتبط با حوزه فعالیت تان باشند. مثلاً اگر با دنیای گرافیک سر و کار دارید، درباره هنرهای دیجیتال بنویسید. یا اگر به عکاسی از طبیعت علاقه دارید، درباره تکنیک های همین حوزه بنویسید یا … .

چطور بهترین موضوع را برای وبلاگم انتخاب کنم؟

وقتی می خواهید موضوع وبلاگ را انتخاب کنید، حواستان باشد که مخاطبان را در اولویت قرار دهید. این که دوست دارند درباره چه چیزی بخوانند، چه چیزی واقعاً آنها را به وجد می آورد و … . در واقع قرار نیست فقط وبلاگ تان را پر کنید؛ در عوض باید محتوای جذابی داشته باشید تا مخاطبان واقعاً جذب تان شوند.

ضمناً دقت کنید که منظور از محتوا، فقط محتوای متنی نیست. هر چند که معمولاً هیچ وبلاگی بدون محتواهای متنی کامل نیست؛ اما در کنار محتواهای متنی، اگر محتواهای تصویری و ویدئویی هم تولید کنید، خودتان را یک پله بالاتر برده اید.

اما بگذارید درباره انتخاب موضوع محتواها، کمی دقیق تر صحبت کنیم. وقتی می خواهید موضوع کلی بلاگ تان را انتخاب کنید، 2 فاکتور زیر را در نظر داشته باشید:

1.علاقه و مهارت:

اولویت را به موضوعاتی بدهید که به آنها علاقه دارید یا در آنها مهارتی دارید. مثلاً اگر از عکاسی چیزهایی می دانید، خب قطعاً نوشتن در این حوزه هم برایتان راحت تر خواهد بود. البته لازم نیست که حتماً در این حوزه مهارت یا دانش قبلی داشته باشید؛ همین که به آن علاقه داشته باشید، کافیست. می توانید قبل از نوشتن یک محتوا کمی سرچ کنید تا خودتان هم چیزهایی را درباره آن یاد بگیرید. بعد شروع کنید و این چیزهایی را که یاد گرفته اید، به زبان خودتان بنویسید.

2.تقاضای کاربران:

موضوع های روز چه هستند؟ مردم بیشتر دنبال چه چیزهایی هستند؟ برای پیدا کردن جواب این سؤالات می توانید در گوگل، شبکه های اجتماعی و حتی خود پینترست بگردید.

حالا بعد از این که موضوع کلی بلاگ تان روشن شد، باید به سراغ عناوین هر یک از محتواها بروید. شاید درباره “کلمه کلیدی ها” شنیده باشید. کلمه کلیدی ها در واقع موضوع هایی هستند که در هر بازه زمانی محبوب اند و بیشتر از موضوعات دیگر توسط کاربران جست و جو شده اند. مثلاً در حال حاضر “عکاسی پرتره” و “عکاسی تبلیغاتی” دو تا از موضوعات جذاب روز هستند.

پس کافیست کلمات کلیدی موضوع کلی خود را پیدا کنید و محتواهایتان را با همان موضوع تولید کنید. اما چطور این کلمات را پیدا کنیم؟

پیدا کردن کلمات کلیدی محبوب

می توانید به راحتی از قابلیت تکمیل خودکار خود گوگل استفاده کنید. مثلاً وقتی کلمه “طراحی گرافیک” را در گوگل سرچ می کنیم، خودش این عبارات را پیشنهاد می دهد:

کلمات کلیدی طراحی گرافیک

اینها عباراتی هستند که کاربران زیادی دنبال آنها بوده اند. پس می توانید به سادگی درباره همین عناوین بنویسید.

اما اگر می خواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید (به خصوص وقتی کمی در کارتان پیشرفت می کنید و تعداد محتواهایتان بیشتر می شود)، می توانید از ابزارهایی مثل SEMRush یا Googletrends استفاده کنید.

کافیست وارد این سایت شوید و یک کلمه یا عبارت کلی مرتبط با کارتان را وارد کنید (مثل همان طراحی گرافیک). آن وقت لیستی از کلمات کلیدی این حوزه را تحویل می گیرید.

پیدا کردن کلمات کلیدی در ابزار کیورد ریسرچ

نکته: از آنجایی که این ابزارها خارجی هستند، ممکن است گاهی در مورد کلمات یا عبارات فارسی، نتیجه درستی نگیرید. در این صورت سعی کنید تا جای ممکن فقط یک کلمه را سرچ کنید. همینطور می توانید معادل های دیگر همان کلمه را هم امتحان کنید.

3/ یک اکانت تجاری در پینترست بسازید

در دو مرحله قبل کاری با پینترست نداشتیم؛ اما حالا دیگر بخش جذاب ماجرا شروع می شود و به سراغ پینترست می رویم.

خب اولین قدم این است که در این پلتفرم یک اکانت تجاری برای خود بسازید. خوشبختانه ثبت نام در پینترست و استفاده از آن کاملاً رایگان است.
بعد از ساخت اکانت، کلمات کلیدی محبوب حوزه کاری تان را در Bio پروفایل تان بنویسید. با این کار، کاربران دیگر شما را راحت تر پیدا می کنند.

کلمات کلیدی در بایو پینترست

در تصویر بالا کلمات کلیدی به زبان انگلیسی نوشته شده اند. اما شما می توانید کلمات کلیدی فارسی را هم به بایو پروفایل تان اضافه کنید. نکته دیگر این که کلماتی را بنویسید که با موضوع فعالیت تان مرتبط اند.

4/ بوردها و پین های پینترست خود را بسازید و به سایت لینک دهید

حالا وقت آن است که کمی به این اکانت خود پر و بال بدهید. برای این کار اول از همه شروع کنید و برای خود پین بسازید. برای شروع می توانید از Canva برای ساخت این پین ها استفاده کنید. یادتان نرود که از تصاویر زیبا و عناوین قابل کلیک استفاده کنید. سپس از این پین ها به محتواهای بلاگ سایت خود لینک دهید.

این مقاله را حتما بخوانید
روش های کسب درآمد از وبلاگ

همینطور بوردهای شخصی تان را هم کم کم بسازید. مثل مرحله قبل که کلمات کلیدی را در بایو نوشتید، اینجا هم کلمات کلیدی را در بوردهای شخصی خود بنویسید. باز هم تأکید می کنیم که فقط کلماتی را که با کارتان مرتبط اند را بنویسید و نه کلماتی که محبوب اند، اما مرتبط با شما نیستند.

نکته: اینجا ما درباره لینک دادن به محتواهای بلاگ صحبت می کنیم. اما شما می توانید از بعضی از پین ها مستقیماً به صفحه محصول لینک دهید. این هم یکی از راه های تبلیغات برای افزایش فروش یک محصول است.

5/ در بوردهای گروهی عضو شوید و هر ماه بوردهای شخصی جدید بسازید

وقتی صحبت از کسب درآمد از پینترست است، بوردهای گروهی و شخصی می توانند نقش بسیار مهمی داشته باشند. چیزی که شما در شروع کارتان خیلی به آن نیاز دارید، جذب ترافیک و کاربران بیشتر است. خب این بوردها هستند که می توانند این دستاورها را برایتان به ارمغان بیاورند.

اگر دوباره نگاهی به قوانین پینترست که بالاتر اشاره کردیم بیندازید، می بینید که بهتر است تمرکز و اولویت خود را روی ساخت بوردهای شخصی جدید بگذارید. بعد در کنار آن به بوردهایی بپیوندید که کیفیت بالا و اعضای کمتری دارند.

6/ این چرخه را زنده نگه دارید

خب حالا دیگر بیشتر راه را آمده اید و آماده کسب درآمد از پینترست هستید. اما اگر می خواهید واقعاً به درآمد برسید و این درآمد هم روز به روز بیشتر شود، باید این چرخه را زنده نگه دارید. یعنی به طور مستمر و طبق یک برنامه، برای وبلاگ سایت تان محتوا تولید کنید. از طرفی در اکانت پینترست هم پین ها و بوردهای شخصی جدید بسازید و به بوردهای گروهی جدید هم ملحق شوید. در واقع باید همیشه خود را به روز نگه دارید و راهی برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان داشته باشید.

تولید محتوا در پینترست

نکته: یادتان باشد که در طول رسیدگی به این چرخه، سایر اکانت های مرتبط با حوزه کاری تان را دنبال کنید. با این کار پینترست بهتر می فهمد که چه کار می کنید و شما را به کاربران بیشتری پیشنهاد می دهد.

2 روش حرفه ای تر برای کسب درآمد از پینترست از طریق بلاگ

تا این جای کار یک دید جامع نسبت به کلیت کسب درآمد از پینترست پیدا کرده اید. حالا دیگر می دانید که با پینترست می توانید ترافیک بیشتری را به سایت تان هدایت کنید و بعد به دنبال آن، محصولات یا خدمات خود را بیشتر بفروشید. اما 2 راه دیگر هم برای کسب درآمد از این منبع ارزشمند وجود دارد. در این قسمت نگاهی به 2 ترفند حرفه ای تر می اندازیم که می توانند درآمد شما را بیشتر و بیشتر کنند.

1/ کسب درآمد از پینترست با Adsense

بله؛ می توانید تبلیغات گوگل ادسنس را در وبلاگ خود نشان دهید و با پینترست مردم را به سمت این تبلیغات هدایت کنید. بعد از گوگل سهم خود را بگیرید. خوبی ادسنس این است که شرط حداقل تعداد بازدید ندارد. اما در عوض درآمد چندان زیادی هم ندارد. مثلاً شاید با حدود 10000 تا 40000 بازدید ماهانه، تقریباً 50 تا 200 دلار درآمد داشته باشید. البته این عدد برای یک تازه کار اصلاً کم نیست! اما اگر پیشرفته تر شوید و توقع تان بیشتر شود، شاید ادسنس نتواند انتظارات تان را برآورده کند.

2/ همکاری در فروش از طریق پینترست

همکاری در فروش یا Affiliate marketing، یکی از پردرآمدترین و محبوب ترین روش های کسب درآمد در چند سال اخیر است. در این روش شما با یک کسب و کار همکاری می کنید. قانون این همکاری هم این است که باید از روشی که خودتان صلاح می دانید، برای آن کسب و کار بازاریابی کنید. بعد به ازای هر محصولی که می توانید بفروشید (یا مثلاً به ازای افزایش ترافیک سایت آن کسب و کار، بسته به قراری که می گذارید) درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می کنید.

در واقع در همکاری در فروش، آن کسب و کار یک لینک اختصاصی به شما می دهد. بعد شما باید تلاش کنید کاربران را تشویق کنید که وارد این لینک شده و خرید کنند. از طریق همین لینک هم تشخیص داده می شود که کدام کاربران از طرف شما تشویق شده اند.

اگر می خواهید از طریق همکاری در فروش با پینترست درآمد کسب کنید، دو راه دارید: با و بدون وبلاگ. درباره روشی که با وبلاگ همراه است، همینجا صحبت می کنیم. اما روش همکاری در فروش بدون وبلاگ را پایین تر و در بخش “کسب درآمد از پینترست بدون وبلاگ” می بینیم.

همکاری در فروش

همکاری در فروش با وبلاگ

احتمالاً می توانید ساز و کار این روش را حدس بزنید. شما لینک اختصاصی خود را در یک محتوای وبلاگ تان قرار می دهد. حالا نیاز دارید که ترافیک زیادی را به سمت این محتوای بلاگ هدایت کنید. خب به سراغ پینترست می روید و به همان روش هایی که بالاتر دیدیم، برای این صفحه ترافیک جمع می کنید. هر چه ترافیک این صفحه بیشتر باشد، احتمال این که کاربران بیشتری روی لینک خرید آن محصول کلیک کنند و خرید کنند هم بیشتر خواهد بود.

به یک نکته دقت کنید! موضوع اکانت پینترست، موضوع بلاگ و نوع محصول باید در یک حوزه کلی قرار داشته باشند. در غیر این صورت احتمالاً کاربر دلیلی برای ادامه این مسیر نمی بیند.

مثلاً در پینترست تان تصاویر مربوط به عکاسی از طبیعت را قرار دهید. سپس با ساخت پین های باکیفیت، به یک محتوای وبلاگ با موضوع “عکاسی در طبیعت” لینک دهید. بعد در همان محتوا هم لینک خرید یک سه پایه عکاسی (از کسب و کاری که با آن همکاری کرده اید) را قرار دهید. با این کار کاربر را دقیقاً در مسیری که نیاز دارد، هدایت می کنید.

روش دوم: کسب درآمد از پینترست بدون وبلاگ

همه مطالبی که بالاتر خواندید، برای کسب درآمد با پینترست از طریق یک وبلاگ بود. اما اگر نخواهیم وبلاگ داشته باشیم، یا اصلاً نخواهیم سایت داشته باشیم و مستقیماً از خود پینترست درآمد داشته باشیم، چه؟ در ادامه 2 روش را مرور می کنیم.

1/ همکاری در فروش از طریق خود پینترست

بالاتر دیدیم که می توانید ترافیکی را از پینترست خود به وبلاگ تان هدایت کنید و در آن محتوای بلاگ، لینک همکاری در فروش را قرار دهید. اما چرا این لینک را مستقیماً در خود پینترست قرار ندهید؟

در این روش دو نکته را گوشه ذهن داشته باشید. اول این که به هر حال داشتن یک وبلاگ کارتان را راحت تر می کند و احتمالاً درآمد بیشتری هم برایتان دارد؛ اما وجود آن ضروری نیست.

دوم این که بعضی از شرکت ها اجازه نمی دهند که از لینک های همکاری در فروش مستقیماً در پینترست استفاده کنید (مثل آمازون). پس اول از این موضوع مطمئن شوید و بعد همکاری تان را شروع کنید.

نکته: اگر این روش را پیش گرفتید، از هشتگ هایی مثل affiliate# یا affiliatelink# استفاده کنید تا معلوم شود که این یک لینک همکاری در فروش است. گاهی اوقات این کار می تواند کاربران بیشتری را برای کلیک روی لینک تشویق کند.

درآمدزایی از پینترست

2/ کسب درآمد به عنوان یک دستیار مجازی

روش دوم برای کسب درآمد مستقیم از خود پینترست، این است که به یک دستیار مجازی تبدیل شوید. دستیار مجازی کسی است که با کسب و کارها و مجموعه های مختلف همکاری می کند و بخشی از کارهای آنها را به صورت مجازی انجام می دهد.

حالا شما می توانید دستیار مجازی کسب و کارهایی باشید که می خواهند یک اکانت قدرتمند پینترست داشته باشند. بعد برای آنها یک اکانت تجاری بسازید، آن را مدیریت کنید، پین و بورد شخصی بسازید و … .

پس اگر به این روش کسب درآمد علاقه دارید، همین حالا یادگیری را شروع کنید. با روش های پین ساختن، بورد ساختن و تکنیک های حرفه ای آنها آشنا شوید. در واقع هر چیزی که باید در مدیریت یک اکانت پینترست بدانید را یاد بگیرید.

آیا تعداد فالوورها با میزان کسب درآمد از پینترست رابطه ای دارد؟

اجازه دهید این واقعیت را روشن کنیم که این یک تصور اشتباه است که هر چه قدر فالوور بیشتری در اکانت پینترست خود داشته باشیم، درآمد بیشتری هم داریم! همین حالا هم اکانت های پینترست زیادی هستند که بیش از 10000 فالوور دارند، اما درآمد زیادی ندارند.

به عبارتی دیگر چیزی که مهم است، این است که فالوورهایتان بتوانند ترافیک باکیفیتی را برایتان بسازند. یعنی چه؟ یعنی کسانی شما را فالو کنند که واقعاً با محتواها، محصولات یا … شما نیاز دارند. بنابراین عدد بالای فالوور به تنهایی نمی تواند تضمینی برای درآمد بالا باشد. اگر 900 فالوور داشته باشید که جای درستی باشند، بهتر از این است که 10000 فالوور داشته باشید که اهمیتی به محتواهای شما نمی دهد.

اما با همه اینها، داشتن فالوور زیاد (حتی با درآمد کم) ضرری ندارد. بنابراین بهتر است همیشه سعی کنید که فالووهایتان را بیشتر کنید. چگونه؟ با همان چرخه ای که بالاتر دیدیم:

  • تولید محتوای منظم برای بلاگ سایت
  • ساختن پین وبوردهای شخصی جدید در پینترست و لینک دادن از آنها به محتواهای بلاگ

جمع بندی

پینترست در کنار این که یک منبع فوق العاده ارزشمند از انواع ویدئوها و تصاویر است، یک راه تضمین شده برای افزایش ترافیک سایت ها (به خصوص سایت های نوپا) هم هست. به طوری که گاهی حتی ترافیکی که پینترست برای سایت ها به ارمغان می آورد، بیشتر از گوگل است! به خصوص اگر دنبال راهی هستید که سریع تر به ترافیک برسید، پینترست می تواند شما را زودتر به مقصد برساند.

اما در کنار این، حتی اگر پای وب سایتی هم در میان نیست، می توانید با مدیریت صفحه پینترست یک کسب و کار یا همکاری در فروش در خود پینترست، بدون نیاز به هیچ ابزار دیگری کسب درآمد کنید.

پینترست پلتفرمی که پتانسیل فوق العاده بالایی برای کسب درآمد دارد. پس چرا شما هم همین حالا این پتانسیل را برای خود از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل نمی کنید؟

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

1

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه