ربات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام

9 دقیقه زمان مطالعه

از آن جایی که اینستاگرام بزرگترین جامعه کاربران را در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی دارد، بالاترین میزان متعلق به آن است و به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان و افراد تأثیرگذار، علاقه زیادی به استفاده از اینستاگرام برای کمپین های بازاریابی دیجیتال خود دارند. با این حال، مدیریت حساب کاربری اینستاگرام و فعال نگه داشتن آن، نیاز به تلاش روزانه شما دارد. حتی اگر محتوای فوق العاده ای در اینستاگرام دارید، اگر صفحه ی شما فالوور و مشارکت واقعی نداشته باشد، فایده ای نخواهد داشت.

حتی ادمین های رسانه های اجتماعی در مدیریت چندین اکانت شبکه های اجتماعی با مشکل روبرو هستند. در این مواقع، استفاده از ربات های اینستاگرام می تواند بسیار مفید باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بسیاری از کارها و اقدامات را به صورت خودکار انجام دهید. ربات های اینستاگرام در سال های اخیر بسیار هوشمند شده اند و انواع مختلفی از آن ها به وجود آمده اند.

ربات های اینستاگرام به شما کمک می کنند که به راحتی تعامل سایر افراد با حساب خود را سرعت بخشیده و بازدیدها، دنبال کنندگان و حتی تعداد کلیک ها بر روی وب سایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. پلتفرم اینستاگرام در این روزها برای محدود کردن حساب ها به دلیل استفاده از ربات ها، بسیار تلاش می کند. در واقع ربات های اینستاگرام در سال 2021 باید از رفتارهای انسانی تقلید کنند، از یک شبکه پروکسی امن استفاده کنند و چندین ترفند دیگر نیز وجود دارد که توسعه دهندگان ربات های اینستاگرام انجام می دهند تا مسائل امنیتی را رعایت کنند.

مقاله آموزش اینستاگرام ژاکت راهنمای کامل و دقیقی برای استفاده حرفه ای از اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهد.

با این حال هنوز تعداد بسیار زیادی از ربات ها وجود دارند که بدون نقض قوانین اینستاگرام، در حال فعالیت هستند. در این مقاله ما بررسی خواهیم کرد که ربات اینستاگرام چیست، چه مزایایی دارد و برخی از بهترین آن ها را معرفی می کنیم.

آموزش اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا برخی از اقدامات مربوط به مدیریت اکانت خود را به صورت خودکار انجام دهید. این کار ممکن است ساده به نظر برسد، اما همانطور که قبلاً ذکر شد، برای انجام این کارهای ساده بخش بزرگی از وقت خود را باید صرف آن ها کنید. ربات های اینستاگرام می توانند به شما در افزایش آگاهی و ایجاد فالوورهای واقعی به صورت ارگانیک کمک کنند. با کمک ربات های اینستاگرام، می توانید پارامترهایی مانند هشتگ ها و یا حساب های کاربری خاص را هدف قرار دهید و سپس خواهید دید که ربات تمامی اقدامات لازم را برای شما انجام می دهند.

یکی از مزایای استفاده از ربات های اینستاگرام این است که آن ها بدون در نظر گرفتن منطقه زمانی به طور مداوم کار می کنند. در واقع ربات های اینستاگرام می توانند برای فعال نگه داشتن حساب شما شب و روز اقداماتی را انجام دهند. با تنظیم پارامترهای دلخواه مانند هدف قرار دادن هشتگ ها و اینفلوئنسرهای خاص در حوزه ی کاری خود، ربات های اینستاگرام می توانند به راحتی آن ها را به طور خودکار جستجو کرده و فوراً دنبال کنند. با این کار مجبور نیستید پروفایل های مختلف را سرچ کنید، و از این طریق زمان زیادی را صرفه جویی می کنید.  به این ترتیب ربات های اینستاگرام به شما کمک می کنند تا فالوور های بالقوه بیشتری داشته باشید.

اگر مخاطبانی را که در مناطق زمانی مختلف زندگی می کنند هدف قرار دهید، ربات اینستاگرام می تواند با توجه به زمان فعالیت آن ها به طور موثرتر تعامل داشته باشد. با از بین رفتن سد منطقه زمانی، اکنون شانس بیشتری برای جذب فالور دارید. برای آشنایی با روش های افزایش فالوور اینستاگرام، این مقاله را بخوانید.

ماشین اینستاگرام

مزایای استفاده از ربات های اینستاگرام چیست؟

گذشته از صرفه جویی در وقت و افزایش فالوورها، در زیر سایر مزایایی که ربات های اینستاگرام ارائه می دهند را بررسی خواهیم کرد:

  • با استفاده از ربات ها در معرض دید قرار خواهید گرفت.

امروزه اینستاگرام کاربران جدید خود را محدود می کند که روزانه 20 نفر یا حداکثر صد نفر را در روز دنبال کنند. با خودکار کردن این موارد و مشارکت های خود، فرصت های بیشتری برای دریافت بازدید و … خواهید داشت. به عبارت دیگر، ربات های اینستاگرام تعداد افراد دنبال شده به صورت مجاز را در روز افزایش می دهند و به هریک از آن ها درخواستی ارسال می کنند و آن ها را تشویق می کنند تا از صفحه شما دیدن کنند، یا شما را دنبال کنند.

  • نتیجه فوری خواهید گرفت.

از آنجایی که بیشترین میزان دید و تعامل را دریافت می کنید، به احتمال زیاد لایک ها و نظرات در مدت زمان کوتاهی افزایش خواهد یافت. این نتیجه فوری به طور قابل توجهی ارزشمند است، زیرا برای دیدن آن ها مجبور نیستید منتظر بمانید. با دریافت فوری فالوورهای ارگانیک، آگاهی از نام تجاری شما افزایش می یابد و شانس شما برای ایجاد سرنخ و تبدیل بیشتر می شود. ممکن است از افزایش ناگهانی ترافیک در وب سایت خود شگفت زده شوید، زیرا می توانید همه دنبال کنندگان خود را به طور مستقیم از حساب اینستاگرام خود به سایتتان هدایت کنید.

  • فالوورهای واقعی و فعال خواهید داشت.

در مقایسه با خرید فالوورهای اینستاگرام، افرادی که از ربات های اینستاگرام استفاده می کنند، فالوورهای بهتری دریافت خواهند کرد. وقتی فالورهای اینستاگرام را خریداری می کنید، در واقع در حال خرید حساب های کاربری فیک اینستاگرام هستید که هیچ گونه تعاملی ندارند. در مقابل، ربات های اینستاگرام به شما امکان می دهند با افراد واقعی و فعال در حوزه کاری خود آشنا شوید که به احتمال زیاد در آینده با پست های شما مشارکت خواهند داشت. اگر می خواهید فالوررهای فیک اینستاگرام خود را حذف کنید، این مطلب به شما کمک می کند.

  • شما می توانید یک فرد اینفلوئنسر و یا تأثیرگذار شوید.

هنگامی که افراد مشاهده می کنند که تعداد قابل توجهی از فالور های واقعی دارید، به احتمال زیاد از شما می خواهند که با آن ها همکاری کرده و یا نام تجاری یا خدمات آن ها را تبلیغ کنید. این موضوع اعتبار شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این امر باعث می شود نام تجاری شما قابل اعتماد باشد و در آینده طرفداران بیشتری را جذب کند. مقاله روش های کسب درآمد از اینستاگرام در این راه به شما کمک می کند. برای اینکه یک فرد تاثیر گذار در اینستاگرام باشید باید صفر تا صد این اپلیکشن را بدانید و تنها با آموزش اینستاگرام می توانید جزء یکی از بهترین اینفلوئنسر ها در این فضا باشید .

این مقاله را حتما بخوانید
سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک گزینه بهتری است

جذب فالوور در اینستاگرام

آیا استفاده از ربات های اینستاگرام خطری دارد؟

در حالی که استفاده از ربات های اینستاگرام ممکن است به راحتی برای افزایش دنبال کنندگان شما عالی به نظر برسد، اما خطرات زیادی را به همراه دارند که باید هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید. ربات ها طوری طراحی شده اند که بر اساس هشتگی که به آن ها گفته اید، لایک و نظر بگذارند و این ممکن است نا خوشایند به نظر برسد،  زیرا شما بر جایی که آن ها نظر می دهند کنترلی ندارید. ربات ها ممکن است به طور تصادفی کامنت های اشتباه یا نامناسب را در مورد یک پست خاص بیان کنند.

همچنین ربات ها ممکن است در دراز مدت بر تعامل شما تأثیر منفی بگذارند. ربات ها می توانند بر فالوورهای واقعی اینستاگرام شما تأثیر بگذارند، زیرا در برخی مواقع اقدامات آن ها باعث مزاحمت برای سایر افراد می شود.  امروزه بسیاری از مردم از ربات های اینستاگرام مطلع شده اند و هنگامی که آن ها متوجه شوند که شما از ربات ها استفاده می کنید، به احتمال زیاد مشارکت کمتری از سوی آن ها دریافت خواهید کرد.

ربات ها ممکن است برای همیشه به حساب اینستاگرام شما آسیب برسانند. ربات ممکن است شرایط استفاده از اینستاگرام را نقض کند و حساب شما را در معرض محدودیت قرار دهد. در صورت محدود شدن حساب شما، اینستاگرام همه پست های شما را برای افرادی که دنبال کننده شما نیستند، نامرئی می کند.

در واقع ممکن است شما پست ایجاد کنید و با پیروان فعلی خود تعامل داشته باشید، اما فرصتی برای دسترسی و جذب افراد جدید نخواهید داشت. بنابراین ممکن است شما در آینده نتوانید نام تجاری خود را توسعه دهید، زیرا افراد بدون توجه به هشتگ هایی که در یک پست استفاده می کنید، نمی توانند برند شما را پیدا کنند. ضروری است که قبل از خرید و انجام هر کاری، نحوه استفاده صحیح از ربات های اینستاگرام و سایر برنامه های اتوماسیون را یاد بگیرید.

بهترین ربات های اینستاگرام کدامند؟

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین ربات های موجود را به شما معرفی کنیم.

ربات اینستا ساز

ربات اینستاساز برای افزایش فالوور، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام ایجاد شده است و شما می توانید با انجام تنظیمات مختلف در آن، صفحات خاص (مانند رقبا) و پرطرفدار اینستاگرام، تگ ها و … را هدف قرار دهید. شما می توانید به تمامی امکانات این ربات به راحتی تحت نسخه ی وب دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنید. تنها یک روز پس از فعال کردن این ربات می توانید شاهد رشد تعداد فالوورهای خود باشید.

تمامی اقدامات انجام شده توسط این ربات به صورت خودکار انجام می شود و بدون محدودیت زمانی در صفحه خود فعالیت هایی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالو کردن افراد را انجام دهید. همچنین استفاده از این ربات و فعال بودن آن نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و به صورت ۲۴ ساعته اکانتتان را مدیریت خواهد کرد.

نکته جالب درباره ی این ربات این است که شما می توانید به مدت سه روز از این ربات به صورت رایگان استفاده کرده و پس از اطمینان از عملکرد صحیح، آن را خریداری کنید. اینستاساز نه تنها به شما کمک می کند فالوور های خود را افزایش دهید، بلکه شما می توانید به راحتی زمان انتشار پست های خود را از قبل برای آن تنظیم کنید.

ربات اینبو

اگر به دنبال افزایش بازدیدکننده و فالوور واقعی هستید، ربات اینبو بدون شک می تواند به شما کمک کند. این ربات با فعالیت 24 ساعته در صفحه شما باعث افزایش چشمگیر فالوورهایتان در مدت زمان بسیار کوتاه می شود. با استفاده از این ربات می توانید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید و محصولات و خدمات خود را در میان افراد، شناخته تر کنید. پس از استفاده از این ربات،  بازدید از پست‌هایتان چندین برابر خواهد شد و شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای تبلیغات نخواهید داشت.

تفاوت این ربات با تبلیغات این است که در تبلیغات، شما به تعداد محدودی از افراد دسترسی دارید، اما با استفاده از این ربات شما می‌توانید بر جامعه‌ی هدف بسایر بزرگ تری تمرکز کنید. همچنین ربات انبو به شما کمک می کند تا با نظم و بر اساس یک برنامه زمانی، محتوای خود را به مخاطبان ارائه دهید.

ربات های فالوور

ربات های فالوور یکی از هوشمند ترین ربات های اینستاگرام است که به شما در افزایش فالوور هایتان کمک می کند. در این ربات تمامی اقدامات در یکجا انجام می شود. یعنی شما تنها با داشتن یک ربات می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید و اکانت خود را مدیریت کنید. یکی از مزیت های استفاده از این ربات، این است که می توانید فالوور های خود را به طور هدفمند افزایش دهید. استفاده از این ربات بسیار ساده است و می توانید بدون نیاز به نصب بر روی سیستم خود، از آن استفاده کنید. همچنین این ربات به طور کامل با موبایل سازگار است و قابلیت شخصی سازی به طور کامل در آن وجود دارد.

ربات نینجاگرام

نینجاگرام یک ربات کلاسیک اینستاگرام بسیار مجبوب است. این ربات اینستاگرامی نیز مانند هر ربات دیگری، به جای شما اقداماتی را انجام می دهد. ربات نینجاگرام می تواند به جای شما کاربران را دنبال کرده، برای آن ها کامنت بگذارد و یا پست های آن ها را لایک کند. همچنین با استفاده از این ربات می توانید به راحتی عملکرد خود را در یک برهه ی زمانی بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار دهید. متاسفانه برای استفاده از این ربات باید از نسخه ی کرک شده آن استفاده کنید.

آموزش اینستاگرام

جمع بندی

بدون شک شما نمی خواهید که به صورت 24 ساعته در اینستاگرام باشید و باید قطعاً بر روی جوانب دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید. یکی از مزیت های استفاده از ربات ها این است که شما نیازی نیست به صورت شبانه روزی در دسترس باشید. می توانید بسیاری از اقدامات را به صورت اتوماتیک انجام دهید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که غیرممکن است که تعامل واقعی و معنادار به طور خودکار انجام شود. با این حال، اگر مطمئن هستید که محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید، ربات های اینستاگرام همچنان می توانند به طور موثر فالوورها و مشارکت واقعی را تشویق کنند.

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

4

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه