Retry
تبلیغ محتوا

برخی افراد زمان زیادی را صرف محتوا، تحقیق در مورد آن و البته نوشتن آن می کنند. سپس آن را انتشار می دهند و کار ادامه می یابد. تولید محتوا به همان اندازه مهم است که تبلیغ آنچه در حال حاضر دارید، اهمیت دارد. ارائه یک استراتژی برای ارتقاء آنچه قبلاً برای آن سخت کار کرده اید، می تواند برای ایجاد ترافیک و افزایش آگاهی برند شما موثرتر باشد. شما  نیازی به انتشار چند محتوا در هر روز ندارید. با انتشار محتوایی که برای آن زحمت بسیاری کشیده اید نسبت به زمانی که یک مقاله را با بی دقتی و با سرعت زیاد تولید کرده اید، نتیجه بیشتری می بینید. یک ترفند خوب برای ثمربخشی بیشتر محتوا، تولید محتوایی دقیق و باارزش و سپس تبلیغ بر اساس آن است. البته برای رعایت تمامی مواردی که گفته شده است می توانید از خدمات تولید محتوا سایتهای مختلفی که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند استفاده کنید تا بهترین بازدهی را با تولید محتوای اصولی از سایت خود دریافت کنید .

چرا باید محتوای خود را تبلیغ کنید؟

به استراتژی بازاریابی خود فکر کنید. شما برند خود را تبلیغ می کنید، ممکن است هزینه تبلیغات را بپردازید و احتمالاً زمانی را صرف به روزرسانی کسب و کار خود در فهرست بندی سایت ها و غیره می کنید. اینها همه عادت های تبلیغاتی فوق العاده ای هستند.

شما به احتمال زیاد یک پروفایل در رسانه های اجتماعی دارید، یا حتی بیشتر، و احتمالاً در آنجا نیز محتواهایی را منتشر می کنید. بیشتر افراد با هدف شناخته شدن و شناساندن برند خود در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند.

اما چرا تبلیغ محتوا مهم است؟ تبلیغ محتوا باعث کاهش سختی های کار شما می شود. منظور از این عبارت این است که شما می توانید از محتوای موجود خود برای هدف گیری مجدد مخاطبین جدید و یا استفاده مجدد از آن برای رسانه های جدید استفاده کنید، بدون اینکه نیازی به تولید محتوای جدید در هر زمان داشته باشید.

علاوه بر این ، به اشتراک گذاشتن محتوای با کیفیت به شما کمک می کند تا بر ایجاد و حفظ پست های قوی تمرکز کنید، نه اینکه محتوا را فقط برای داشتن محتوای بیشتر ایجاد کنید. شما می دانید که بیشتر همیشه بهتر نیست.

خدمات تولید محتوا ژاکت سرویس

به طور خلاصه، تبلیغ محتوای شما ضروری است، زیرا:

  • ایجاد شناخت و آگاهی از برند: وبلاگ، پروفایل های اجتماعی و وب سایت رسانه های متعلق به شما هستند، به این معنی که می توانید هر آنچه را که می خواهید در آنها به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری مطالب خود در چندین پلتفرم به شما کمک می کند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهید، زیرا این امکان وجود دارد که در هر پلتفرم افراد جدید از محتوای شما بازدید کنند. همچنین، پیدا کردن و اشتراک گذاری آن را برای دیگران نیز آسان می کند!
  • به کمک آن می توانید با دیگر کاربران ارتباط بگیرید: وقتی شخصی در مورد محصول یا خدماتی که می فروشید در اینترنت جستجو می کند، آیا نام شما ظاهر می شود؟  این اتفاق نمی افتد، مگر اینکه محتوایی داشته باشید و آنها را انتشار دهید. همچنین، به اشتراک گذاری مطالب شما در رسانه های اجتماعی بسیار کمک کننده است، زیرا اگر شما محتوایی به اشتراک نگذارید، انگار که اصلا وجود ندارید. به اشتراک گذاشتن محتوا برای شناخته شدن عادی به نظر می رسد، اما ضروری است. هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است محتوای شما را ببیند. هیچ کس آن را نخواهد دید مگر اینکه شما آن را به اشتراک بگذارید.
  • اشتراک گذاری، کار شما را برای دیگران بسیار آسان می کند: بخشی از دلایلی که شما نیاز به تبلیغ محتوا دارید، این است که دیدن آن را برای دیگران آسان می کند. محتوایی که مشاهده می شود، قابل اشتراک گذاری است. برای مثال، اگر در رسانه های اجتماعی محتوایی به اشتراک می گذارید، مطالب شما نه تنها سریع دیده می شوند، بلکه دیگران نیز می توانند آن را به اشتراک بگذارند. در خصوص تاثیر شبکه های اجتماعی بر وبسایت بیشتر بدانید.

روش های تبلیغ محتوا

مزایای تبلیغ محتوای شما کاملاً مشخص است. شما با تبلیغ محتوای خود نام خود را به گوش کاربران می رسانید. محتوای خود را در معرض دید قرار می دهید و افراد می توانند مطالب را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

یک نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید، این است که همیشه مطمئن شوید محتوای شما به روز است. این به معنی بازیافت پست های قدیمی با محتوای جدید است. مرتب کردن مطالب می تواند در طولانی مدت به شما کمک کند. حتی ممکن است بتوانید مطالب جدیدتر را در مقالات قدیمی خود ادغام کنید، به این معنی که زمان کمتری را صرف ایجاد محتوا می کنید و محتوای موجود خود را مطرح و قابل استناد نگه می دارید (که می تواند منجر به رتبه بندی بهتر شود!).

با تمرکز بر محتوای موجود خود، متوجه خواهید شد که کار بر روی سئو و در نهایت بهبود قدرت شما در مورد کلمات کلیدی بسیار آسان تر است. می توانید محتوای دارای رتبه بالای خود را در نظر بگیرید و آن را به مقاله خاص تری تبدیل کنید (ایده های جدیدی را برای مطالب بعدی نشان دهید).

با توجه به این موارد، اولین قدم، تبلیغ محتوای موجود است. البته، شما برای این کار گزینه های متنوعی دارید، اجازه دهید در مورد روش  های ارتقاء محتوا که باید استفاده کنید، صحبت کنیم.

رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

چند روش برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی دارید. می توانید محتوا را مستقیماً در صفحه خود یا در صفحه شخص دیگری به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید محتوای خود را با گروه هایی که در آنها عضو هستید، به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که شما از لحاظ فنی بی نهایت راه برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دارید.

رسانه های اجتماعی ساده ترین بستر برای شروع مکالمه (در زمینه کسب و کار شما) است، در حالی که به شما امکان می دهد همزمان با افراد بیشتری تماس بگیرید.

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، رسانه های اجتماعی همچنین اجازه می دهند محتوای شما به راحتی به اشتراک گذاشته شود. در حقیقت، بیشتر محتواهایی که ویروسی می شود، این کار را در رسانه های اجتماعی انجام می دهد. به میم ها، ویدئوها، هشتگ ها و غیره فکر کنید، محتوای شما می تواند در آن قسمت ها رشد کند. فقط باید آن را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید یک برنامه برای جایزه دادن به افرادی که محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند، اجرا کنید. اگر سایت وردپرسی دارید، افزونه های شبکه اجتماعی وردپرس کار شما را راحتتر می کنند.

نکاتی برای ارتقاء رسانه های اجتماعی

  • افراد خاص را با ذکر نام و تگ کردن هدف قرار دهید
  • با استفاده از نقل قول از محتوا، توییت کنید
  • محتوایتان را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید، اما پیام را برای هر پلتفرم تغییر دهید
  • تا جایی که مقدور است مشاغل/افراد مرتبط را تگ کنید
  • تبلیغ محتوای گذشته خود را به تقویم محتوای خود اضافه کنید

پخش ایمیل

ایمیل مارکتینگ

شما به احتمال زیاد یک خبرنامه یا حداقل نوعی کمپین ایمیلی دارید. صرف نظر از نوع ایمیلی که ارسال می کنید، این فرصت را دارید که محتوای فعلی خود را به اشتراک بگذارید. ممکن است قبلاً دیده باشید که برخی از افراد راهنما یا وبیناری را در امضای ایمیل خود به اشتراک گذاشته اند.

مردم ایمیل های شما را می خوانند. به ویژه ایمیل هایی مانند ایمیل های تأیید. و اگر مرتباً از طریق ایمیل مکاتبه می کنید، امضای ایمیل شما را نیز مشاهده می کنند.

خبرنامه ها مکانی عالی برای به اشتراک گذاری مطالب شما هستند. به خبرنامه ای که مشترک آن هستید، فکر کنید. احتمالاً پیام اصلی و سپس مقالات مرتبط در سراسر آن لینک داده شده است. یا شاید حتی در انتهای آن ذکر شده باشد.

خوانندگان ممکن است روی همه لینک ها کلیک نکنند، اما اگر چیزی توجه آنها را جلب کند، ممکن است برای آنها جالب باشد.

ایده هایی برای به اشتراک گذاری مطالب خود از طریق ایمیل:

  • خبرنامه
  • بازاریابی قطره ای
  • امضای ایمیل
  • تأیید/ایمیل های تشکر
  • به روز رسانی محصول

وبلاگ

وبلاگ

محتوای شما باید جایی زندگی کند و وبلاگ شما احتمالاً بهترین مکان برای آن است. وبلاگ شما به عنوان مرکز محتوای شما عمل می کند. مقالات، کتاب های الکترونیکی، اشتراک خبرنامه و غیره می توانند در سایت قرار داشته باشند. همچنین، توجه به این نکته ضروری است که می توانید سایر محتواهای دیگر را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید، مانند خدمات یا محصولات جدیدی که قرار است از آن رونمایی شوند.

وبلاگ خود را تا حد ممکن مطرح کنید، به این معنی که به روزرسانی موارد یا ارسال مرتب مطالب می تواند در این امر کمک کند.

هیچ کس نمی خواهد وارد وبلاگ شود و آخرین تاریخ انتشار شش ماه یا بیشتر را ببیند. به روز نگه داشتن محتوای شما می تواند برای اشتراک گذاری مجدد افراد کافی باشد.

بسیاری از وبلاگ های برتر، محتوای خود را بازیافت می کنند و آن را به روز می کنند تا افراد جدیدی را برای بازدید جذب کنند، زیرا آنها می خواهند رتبه خود را حفظ کنند. بخشی از این کار به روز رسانی و تغییر تاریخ هنگام ویرایش است. این می تواند به رتبه بندی محتوای قدیمی شما کمک کند و جاودانه شود.

به هر حال، این محتوای جدید  شماست که پول ساز است. محتواهای جاودانه محتواهایی هستند که به اشتراک گذاشته می شوند و باعث ایجاد ترافیک می شوند.

یکی دیگر از راه های عالی برای تبلیغ محتوا، نوشتن یک خلاصه است. کسانی که در تولید محتوای شما مشارکت می کنند، به احتمال زیاد مطالب شما را در آینده به اشتراک می گذارند و حتی به آنها لینک می دهند (که راهی عالی برای ایجاد بک لینک و تبلیغ محتوای شما است!).

به یاد داشته باشید که افراد ممکن است در وبلاگ شما مشترک شوند یا موارد دلخواه خود را ذخیره کنند، بنابراین به طور مرتب آن را با افزودن محتوای جدید به روز کنید.

انجمن های آنلاین

ارتباطات در شبکه ها

گذشته از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، تعداد زیادی انجمن های آنلاین مختلف وجود دارد. شما می توانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید و محتوای خود را در آنجا تبلیغ کنید. با این حال ، محدودیت هایی برای این سایت ها وجود دارد.

تبلیغات پولی

تا کنون ما مجموعه ای از گزینه های رایگان را دیده ایم، اما تبلیغات پولی نیز می تواند معجزه کند. در واقع، ممکن است متوجه شوید که برای تبلیغ محتوای خاصی در فیس بوک، توییتر یا LinkedIn هزینه می پردازید، فقط برای اینکه آن را ترویج کنید. تبلیغات نمایشی گزینه دیگری برای دیده شدن محتوای شما است.

یک پست پولی می تواند مفید باشد. زیرا می توانید کسانی را که آن را می بینند، هدف قرار دهید. در بیشتر موارد، همه اینها تحت یک اصطلاح  به نام پرداخت به ازای کلیک (PPC) قرار می گیرند، به این معنی که اگرچه ممکن است توسط بسیاری از افراد دیده شوید، اما فقط زمانی باید پول بپردازید که شخصی واقعاً روی پست کلیک کند.

برای محتوایی که می خواهید تبلیغ کنید، باید آگهی تخصصی ایجاد کنید. شما باید کلمات کلیدی خاصی را نیز در محتوای خود  قرار دهید. اما همه این کارها می تواند در دراز مدت ارزش داشته باشد، به ویژه اگر می خواهید یک محتوا را ترویج دهید که بتواند ترافیک شما را افزایش دهد و همچنین به شما در ایجاد جایگاه کمک کند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، این است که ابتدا ترافیک تبلیغاتی پولی را به یک صفحه فرود هدایت کنید. شما هزینه کرده اید تا آنها کلیک کنند. باید مطمئن شوید که آنها واقعاً جذب شده اند.

نکاتی در مورد ایجاد تبلیغات پولی برای تبلیغ محتوای شما:

  • از کلمات کلیدی استفاده کنید
  • بودجه ای تعیین کنید و افرادی را که می خواهید هدف قرار دهید، انتخاب کنید
  • مطمئن شوید که مطلب تبلیغ شده شما قانع کننده است
  • ابتدا افراد را به یک صفحه فرود هدایت کنید

سخن پایانی

تبلیغ محتوای شما در معرفی نام شما موثر است. داشتن یک محصول خوب یک چیز است، اما نوشتن در مورد آن یک چیز دیگر است. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود، خود را بیشتر تقویت کرده و در میان کاربران مقبولیت و تمایل به اشتراک گذاری پیدا کنید.

اما، برای آنکه محتوایتان بیشتر دیده شود، شما باید آن را تبلیغ کنید و یا از سایتهای معتبر مانند ژاکت سرویس برای سفارش خدمات تولید محتوا خود استفاده کنید و بهترین محتوا را برای سایت های خود تولید کنید . امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. شما می توانید نظرات و تجربیات خود را درباره روش های تبلیغ محتوا با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *