آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ایده های پولساز 2022

ایده کسب و کار

34 دقیقه زمان مطالعه

آیا به دنبال ایده راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستید تا درآمد بیشتری داشته باشید؟ اینترنت فرصت های زیادی برای شروع یک تجارت یا یافتن مشاغل مناسب را برای شما فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم و با آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی، شما را در راه کسب موفقیت‌های هرچه‌ بیشتر راهنمایی نماییم. در این مطلب خواهید دید که راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر نیز ممکن است و شما می‌توانید با صرف کم‌ترین هزینه ممکن، برای خود درآمدزایی نمایید.

همچنین برخی از ایده های تجاری آنلاین اثبات شده و آسان را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید کسب و کار اینترنتی پولساز خود راه اندازی کرده و از آن ها درآمد کسب کنید. راه اندازی کسب و کار یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی در سال 2021 است که می توانید با کمترین سرمایه به درامدهای خوبی دست یابید.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی فقط به این معنی نیست که ما یک سایت داشته باشیم و از طریق آن به فروش محصولات بپردازیم و درآمد داشته باشیم، کسب و کار های اینترنتی بسیار متفاوت هستند و ما می توانیم با استفاده از شبکه های اجتماعی هم یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنیم؛ اما بهترین روش برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی داشتن یک سایت است، چرا که سایت می تواند کاملا طبق نیاز ما و امکاناتی که می خواهیم طراحی و اجرا شود. اگر از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم، ما فقط محدود به امکانات آن شبکه اجتماعی هستیم و نمی توانیم به صورت اختصاصی یک سری امکانات را به آن اضافه کنیم.

شما اگر در حال حاظر یک کسب و کار فیزیکی دارید، می توانید فعالیت خود را اینترنتی هم شروع کنید تا فروش بیشتری داشته باشید. اگر در اینترنت در زمینه کاری خود تحقیقی داشته باشید، با کسب و کار های بسیار بزرگی مواجه خواهید شد که با استفاده از اینترنت توانسته اند با موفقیت های بسیار بزرگی مواجه شوند و به صورت حرفه ای تر و گسترده تر فعالیت داشته باشند.

البته اگر هم کسب و کار نداریم، می توانیم با استفاده از اینترنت یک کسب و کار برای خود راه اندازی کنیم تا از این طریق یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم و درآمد های فوق العاده داشته باشیم. توجه داشته باشید که کسب و کار اینترنتی فقط به معنی فروش محصولات فیزیکی نیست، بلکه می توان خدمات و توانایی های خود را هم به فروش بگذاریم. برای مثال، اگر به طراحی سایت مسلط هستیم، می توانیم خدمات طراحی سایت به افراد ارائه دهیم و از این طریق درآمد عالی داشته باشیم؛ درباره این موارد در ادامه این مقاله توضیحاتی ارائه خواهیم داد تا بتوانید کاملا با اصول کسب و کار اینترنتی آشنا شوید و برای خود یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید.

 

چرا راه اندازی کسب و کار اینترنتی مهم است؟!

طرفداران و فعالان حاضر در عرصه تجارت سنتی دل خوشی از تجارت آنلاین ندارند و این روش کسب‌وکار را اصطلاحا به عنوان قاتل تجارت سنتی می‌شناسند! البته با نگاهی به آمار و ارقام موجود خواهید دید که این تعبیر کاملا درست بوده و از زمان پیدایش تجارت اینترنتی، فعالیت‌های سنتی کسب‌وکار دیگر رونق و محبوبیت سابق را ندارند. این روزها تجارت آنلاین یکی از روش‌های محبوب کسب درآمد به‌شمار رفته و توانسته بستر مناسبی را برای فعالیت افراد خلاق و با استعداد فراهم آورد؛ تا این افراد بتوانند از مهارت‌های خود به نحو احسن بهره برده و از آن‌ها کسب درآمد نمایند. در دنیای مدرن امروزی با افزایش حضور اینترنت در تجارت، این دنیای پرحرکت با تحولات جدی و مثبتی روبه‌رو شده و با عرضه موقعیت‌های شغلی بسیار جذاب به علاقمندان، توانسته به اولین اولویت جویندگان شغل در دنیا تبدیل شود.

کسب و کار اینترنتی و انواع روش های کسب درآمد از اینترنت

امروزه اینترنت بسیار گسترش پیدا کرده و افراد زیادی هستند که در اینترنت شروع به فعالیت کرده اند و توانسته اند کسب و کار قبلی خود را گسترده تر کنند و یا یک کسب و کار بسیار بزرگی برای خود راه اندازی کنند.

کسب و کار های اینترنتی بسیار می تواند به شما کمک کند تا در ابعاد بزرگتری فعالیت داشته باشید تا اگر محصولاتی را برای فروش دارید، بتوانید آنها را به صورت حرفه ای تر بازاریابی کنید و روند فروش خود را متحول کنید. ما در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی درباره کسب و کار اینترنتی بپردازیم، همچنین بیشتر شما را با کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم تا بتوانید مزیت های آن را بشناسید؛ حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید و درآمد خود را تا چند برابر افزایش دهید.

پولسازی از اینترنت

 

آیا راه اندازی و داشتن کسب و کار اینترنتی ضرورتی دارد؟

افراد زیادی هستند که فکر می کنند کسب و کار اینترنتی بیهوده است و نمی تواند آن ها را به موفقیت برساند و یا حداقل فروش آن ها را چند برابر کند، اما اصلا این طور نیست، بلکه کسب و کار اینترنتی می تواند موفقیت های بسیار بزرگی را برای ما به همراه داشته باشد؛ در این بخش از مقاله 2 دلیل اصلی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را به شما توضیح خواهیم داد.

  1. برندینگ: یکی از اصلی ترین دلایلی که باید کسب و کار  انلاین راه اندازی کنید، برند سازی در اینترنت است، ما اگر یک کسب و کار اینترنتی و در واقع یک سایت داشته باشیم، می توانیم به برند سازی خود بیشتر کمک کنیم و از این طریق یک فرآیند برندیگ عالی داشته باشیم؛ اگر کسب و کار ما به یک برند تبدیل شود و افراد آن را بشناسند، می توانیم ساده تر و بیشتر محصولات خود را به افراد بفروشیم.
  2. بازاریابی گسترده: ما با داشتن کسب و کار اینترنتی به مشتریان یک محدوده خاصی محدود نیستیم و می توانیم با ساخت فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به سراسر دنیا به فروش برسانیم؛ افراد می توانند خیلی ساده به سایت ما مراجعه کنند، محصولات ما را مشاهده کنند و در صورت نیاز هر کدام را که خواستند از ما خریداری کرده و ما برای آن ها ارسال کنیم. علاوه به دسترسی مشتریان بیشتر، ما روش های بازاریابی بیشتری هم داریم و می توانیم با استفاده از این روش ها افراد زیادی را به سمت کسب و کار اینترنتی خود جذب کنیم، اگر درباره بازاریابی اینترنتی تحقیق داشته باشید می توانید با روش های گسترده بازاریابی اینترنتی آشنا شوید.

در ادامه شما را با سایر مزایای کسب و کارهای اینترنتی آشنا می کنیم:

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مزایای راه اندازی شغل اینترنتی بسیار بیشتر از معایب آن است. شما با پشتکار در این مسیر در کمترین زمان میتوانید بیشترین سرمایه را جذب کنید کافیست که به درستی ایده راه اندازی کسب و کار خود را پیاده سازی کنید. تعدادی از این مزایا را با هم نام میبریم:

  1. هزینه پایین و سود بالا
  2. عدم وجود محدودیت مکانی
  3. نداشتن تایم کاری تعریف شده
  4. خداحافظی با دنیای کارمندی

در ادامه هریک از این مزیت ها را با هم شرح میدهیم.

  • هزینه پایین این نوع کسب‌وکار

برخلاف تجارت سنتی که شما نیازمند داشتن مقداری سرمایه برای شروع تجارت خود هستید، تجارت آنلاین سرمایه‌‌ی خاصی لازم ندارد و با صرف کم‌ترین هزینه ممکن می‌توانید کسب‌کار خود را راه‌اندازی نمایید. این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای تجارت اینترنتی بوده و به شما این امکان را می‌دهد که حتی پشت میز آشپزخانه خود نشسته و با استفاده از ابزارهای آنلاین، کسب درآمد کنید! تنها هزینه‌ای که برای تضمین موفقیت خود در این عرصه لازم است صرف نمایید، شرکت در یک دوره آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی و آشنایی با نحوه استفاده از ابزارهای موجود برای تجارت است. با این‌کار ضمن بالا بردن اعتمادبه‌نفس خود در این زمینه، مسیر رسیدن به موفقیت را نیز کوتاه‌تر خواهید نمود.

  • محدودیت مکانی نخواهید داشت!

این روزها دیگر تقریبا در همه جای دنیا قابلیت دسترسی به اینترنت وجود دارد و شما برای انجام تجارت خود نیازی به محصور شدن در یک مکان خاص را ندارید. انعطاف بالای کسب‌وکار اینترنتی برای انتخاب محل کار، جزو وسوسه‌برانگیزترین مزایای این شیوه تجارت بوده و به شما این امکان را می‌دهد که با آرامش خاطر و راحتی بیشتر به کسب‌ درآمد بپردازید!

  • شخصی‌سازی ساعات کار

به این فکر کنید که دیگر مجبور نباشید هرروز سر ساعت مشخصی از خواب بیدار شده و در طول روز بخاطر ساعات کاری خود، انجام بسیاری از کارهای شخصی‌تان را به تعویق بیندازید! این موقعیت منحصربه‌فرد، شرایط بسیار جذابی است که متاسفانه داشتن آن برای بسیاری از افراد در حد آرزویی دور و دراز باقی مانده است. اما باید بدانید که اگر با مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی آشنا شده و شروع به این‌کار نمایید، آرزوی‌تان را به واقعیت تبدیل کرده و خواهید توانست با لذت و راحتی هرچه تمام‌تر در مسیر کسب درآمد قدم بردارید.

  • رئیس خود هستید!

کسب‌وکار اینترنتی استرس‌های کارمند بودن را از زندگی‌تان حذف کرده و زمینه را برای ظهور خلاقیت‌های نهفته شما فراهم می‌آورد. با راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین می‌توانید بجای نگرانی در رابطه با موضوعات جانبی، تمرکز خود را بر روی کارتان قرار داده و با حداکثر توان به سمت موفقیت حرکت نمایید.

همین چند دلیل آنقدر جذاب هستند که شما را برای شروع یک تجارت اینترنتی ترغیب کرده و انگیزه کافی برای وارد شدن به این عرصه را در اختیار قرار دهند. اما عجله نکنید، قبل از ورود به این دنیای پرتلاطم ابتدا باید با شرکت در کلاس‌های آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی، ضمن آشنایی با مهارت‌های لازم در این زمینه، اولویت‌های اصلی برای شروع یک کسب‌وکار اینترنتی را نیز فرا بگیرید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می‌توانید مقاله‌ی اولویت‌های اصلی در ساخت‌ کسب‌وکار آنلاین را مطالعه نموده و با نکات حیاتی در این زمینه آشنا گردید.

کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی

آیا همه مشاغل و کسب و کارها می توانند به صورت اینترنتی فعالیت داشته باشند؟

یکی از چالش هایی که افراد با راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند، این است که آیا می توانند در زمینه کاری خود با استفاده از اینترنت کسب و کار راه اندازی کنند؟! در جواب این سوال باید بگوییم بله، این کار قابل انجام است، چرا که اینترنت اصلا محدود نیست و می تواند به شما کمک کند که به سادگی محصولات را به فروش بگذارید.

شاید چند سال قبل اصلا فکر نمی کردید که فروشگاه های اینترنتی در ایران به وجود بیاید که بتوانید با استفاده از آنها به صورت آنلاین عدس و یا لوبیا خریداری کنید؛ اما این مورد تحقق یافته است و امروزه فروشگاه هایی هستند که در اینترنت به فروش این محصولات پرداخته اند که فروش های چند صد میلیونی در اینترنت دارند، پس اصلا نگران این مورد نباید باشید که محصولات شما در اینترنت قابل فروش نیستند.

فقط نیاز است که برای راه اندازی کسب و کار در زمینه کاری خود کمی اصولی تر پیش بروید تا سریعا با شکست مواجه نشوید، در ادامه یک سری از این اصول را به شما توضیح خواهیم داد.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به مجوز خاصی نیاز دارم؟

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی اصلا نیاز نیست که مجوز خاصی در اوایل کار داشته باشیم، چرا که به صورت آزادانه می توانیم فعالیت خود را شروع کنیم؛ اما یک سری از مجوز ها و نماد ها هستند که با دریافت آنها می توانید اعتماد سازی بین کاربران را بهتر انجام دهید.

برای مثال یکی از نماد هایی که می تواند بر روی افزایش فروش شما تاثیر گذار باشد، نماد اعتماد الکترونیکی است که به صورت رایگان می توانید آن را دریافت کنید و در سایت خود قرار دهید. برای دریافت این نماد باید به سایت ای نماد رفته و احراز هویت خودتان و یا شرکتی که دارید را انجام دهید، بغد از احراز هویت شما می توانید این نماد را دریافت کنید و باید در سایت خود قرار دهید تا کاربران با کلیک بر روی آن نماد اطلاعات کسب و کار شما را ببیند و اعتماد بیشتری به شما داشته باشند.

یا یکی از نماد های دیگری که که شما می توانید برای کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید، نماد ساماندهی است که برای کسب و کار های آنلاین صادر می شود و شما با استفاده از این سایت هم می توانید احراز هویت خود را انجام داده و نماد ساماندهی را در سایت خود قرار دهید تا به مراتب کاربران اعتماد بیشتری نسبت به شما داشته باشند.

البته توجه داشته باشید که این موارد در اوایل کار خیلی نیاز نیستند و نگران آنها نباشید، اما اگر قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و از همین اول کار به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کنید، بهتر است که آنها را دریافت کنید، چرا که آن ها بر روی فروش شما تاثیر مثبتی دارند و باعث می شود کاربران به شما راحت تر اعتماد کنند.

چگونه می توان یک کسب و کار اینترنتی را شروع کرد؟

برای شروع کسب و کار اینترنتی بهتر است کمی اصولی و عاقلانه تر پیش برویم تا با مشکلات غیر منتظره زیادی مواجه نباشیم؛ در این بخش ما قصد داریم توضیحاتی درباره شروع یک کسب و کار اینترنتی به شما ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این توضیحات فعالیت اینترنتی خود را شروع کنید. در درجه اول ایده برای راه اندازی کسب و کار در سر داریم اما باید توجه داشته باشیم که از آن ایده به خوبی استفاده کنیم.

توجه داشته باشید از شروع تا به فروش رساندن محصولات در اینترنت 4 مرحله اصلی وجود دارد که در ادامه با این مراحل آشنا خواهید شد.

انتخاب حوزه فریلنسری

1- انتخاب حوزه فعالیت

اولین مرحله ای که برای راه اندازی کسب کار دارید، این است که باید تعیین کنید در چه زمینه ای می خواهید فعالیت خود را شروع کنید و می خواهید چه محصولات یا خدماتی را در اینترنت به فروش برسانید؛ در این مرحله اول باید تمامی ابعاد را بسنجید، چرا که مهم ترین بخش راه اندازی کسب و کار اینترنتی همین مرحله است.

سعی کنید یک زمینه خاص و بخشی از بازار را برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی تعیین کنید، چرا که اگر همه محصولات را بخواهید در فروشگاه اینترنی خود به فروش برسانید، هرگز موفق نخواهید بود و نمی توانید به موفقیت های بزرگی برسید.

البته اگر یک کسب و کار فیزیکی دارید که مثلا صنایع دستی را به فروش می رساند، می توانید یک فروشگاه اینترنتی در همین زمینه راه اندازی کنید تا بتوانید این محصولات را با استفاده از اینترنت به صورت گسترده تر به فروش برسانید.

2- بررسی و آنالیز بازار و رقبا

بعد از تعیین زمینه کاری، شما باید به بررسی و آنالیز بازار بپردازید، باید متوجه شوید که در اینترنت محصولات شما چقدر خواهان دارد و چه تعداد از افراد به صورت ماهانه یا روزانه به دنبال محصولات شما هستند؛ اگر متوجه شدید خیلی افراد کمی در اینترنت نیاز به محصولات شما دارند، بهتر است زمینه کاری خود را تغییر دهید، البته توجه داشته باشید که به دلیل گستردگی اینترنت همه محصولات مورد نیاز افراد هستند و قاعدتا محصولات شما هم در اینترنت می تواند بازار گسترده ای داشته باشد.

بررسی بازار را که انجام دادید، باید رقبایی که در این زمینه کاری وجود دارند هم مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید نسبت به رقبای کاری خود متمایز باشید؛ دقیقا فعالیت رقبا را باید بررسی کنید که چه نقاط قوتی دارند، یا چه نقاط ضعفی در آن ها وجود دارد. از همه این موارد نوت برداری کنید تا بتوانید نسبت به رقبای خود بهتر عمل کنید و با سرعت رهبر بازار خود باشید.

3- ساخت و طراحی وبسایت و پیج اینستاگرام

در سومین مرحله شما باید طبق همان موضوع کسب و کار خود و آنالیزی که انجام دادید، یک وب سایت و پیج اینستاگرامی راه اندازی کنید؛ راه اندازی وب سایت و پیج اینستاگرامی شروع یک کسب و کار اینترنتی است و باید با دقت بتوانید آنها را راه اندازی و مدیریت کنید.

در ضمن نیاز نیست که در زمینه طراحی سایت هم دانش کد نویسی کسب کنید، بلکه می توانید با استفاده از وردپرس، قالب ها و افزونه هایی که وجود دارد سایت خود را بدون نیاز به کد نویسی راه اندازی و اجرا کنید، برای دسترسی به بهترین قالب و افزونه های وردپرسی هم می توانید از طریق ژاکت اقدام به خرید این محصولات کنید و سایت خود را با استفاده از این موارد راه اندازی کنید.

توجه داشته باشید که هم می توانید در سایت فعالیت داشته باشید و هم در اینستاگرام، بهتر است هر دو این موارد را داشته باشید تا بتوانید با استفاده از سایت خود محصولات را برای فروش قرار دهید و با استفاده از اینستاگرام هم برای محصولات خود بازاریابی و تبلیغات داشته باشید تا بتوانید محصولات را به کاربران بفروشید، هر دو این موارد مکمل همدیگر هستند که باید بر روی هر دو آنها به صورت حرفه ای فعالیت داشته باشید. برای یادگیری اصول و آموزش اینستاگرام میتوانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

4- جذب مخاطبان و تبدیل آن ها به مشتری

در چهارمین مرحله باید به جذب مخاطب و افزایش کاربران خود بپردازید، با استفاده از اینستاگرام و تولید محتوا در اینستاگرام می توانید مخاطب های زیادی را به سمت خود جذب کنید، البته فقط اینستاگرام برای جذب مخاطب نیست، بلکه شما با استفاده از تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا در سایت هم می توانید مخاطب های زیادی را به سمت خود جذب کنید. به همین دلیل میتوانید به راحتی سفارش تولید محتوا سایت و صفحه اینستاگرام خود را به افراد با تجربه بسپارید.

بعد از جذب مخاطب باید آنها را با استفاده از تکنیک های مختلف مانند اعتماد سازی، ایجاد نیاز، رفع نیاز و… تبدیل به مشتری کنید تا فروش خود را شروع کنید. این تکنیک های تبدیل به مشتری فراوان هستند که می توانید از آنها استفاده کرده و روزبه روز فروش خود را افزایش دهید.

کار با اینترنت

چه نوع کسب و کاری سودآورتر است؟

اگر بتوانید در زمینه کاری خود و محصولاتی که دارید می فروشید کمی نسبت به بقیه پر تلاش تر و متمایز تر باشید، می توانید سود بسیار زیادی کسب کنید؛ اما در کل اگر بخواهیم در اینترنت سود آور ترین کسب و کار ها را بیان کنیم، باید بگوییم که ایده های نو که تا کنون در ایران فعال نشده اند، می توانند بیشتری سود را برای ما داشته باشند. اگر یک ایده داشته باشیم و حالا در خارج از ایران اجرا شده باشد هم مشکلی ندارد، اما در ایران اجرا نشده باشد می توانیم سود بسیار عالی کسب کنیم.

سود کسب و کار اینترنتی تماما در دستان خود شما است و اگر بیشتر تلاش کنید، بیشتر فعالیت داشته باشید و محصولات با کیفیت تری داشته باشید، می توانید سود بسیار عالی کسب کنید و در این زمینه هم هیچ مشکلی نخواهید داشت.

نمونه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر

پشت میزکار خود بنشینید و بعد از روشن‌کردن رایانه خود، از وصل بودن آن به اینترنت مطمئن شوید؛ اکنون شما آماده‌ راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی از صفر هستید و می‌توانید با یادگیری مراحل این‌کار، وارد دنیای پر هیجان تجارت شده و قدم‌به‌قدم به سمت رسیدن به درآمد رویایی‌تان گام بردارید. قبل از پاسخ به این سوال مهم که چگونه کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم، اجازه دهید ابتدا با ارائه چند ایده جذاب برای شروع تجارت آنلاین، انگیزه لازم برای قدم گذاشتن در این مسیر را برای شما ایجاد کنیم! محبوب‌ترین ایده‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی از صفر در سرتاسر دنیا عبارتند از:

درآمد از فریلنسری

  • برنامه‌نویسی

یکی از بهترین ایده‌های کسب درآمد اینترنتی، برنامه‌نویسی است و این امکان را به شما می‌دهد تا با صرف کم‌ترین هزینه ممکن، درآمد بسیار مناسبی را کسب کرده و جایگاه مورد نظر خود در تجارت را به‌دست آورید. چنانچه از مهارت کافی در زمینه کدنویسی برخوردار هستید، فعالیت در این زمینه یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید و درآمد رویایی خود را کسب نمایید.

  • مشاور و کارشناس سئو

فعالیت در زمینه بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو، یکی از بهترین ایده‌ها در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی از صفر بوده و شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، در این زمینه فعالیت نمایید. خدمات سئو و بهینه سازی سایت یکی از سودآور ترین کارها در این عصر خصوصا در ایران است. این خدمات شامل ریزه کاری و خدمات گسترده‌ای است که نیازمند صبر و حوصله زیادی از سمت شماست. بهینه سازی محتوا، لینکسازی برای وبسایت، بهینه سازی سرعت سایت و … همگی خدماتی است برای سئو یک وبسایت از سوی متخصصان انجام می‌شود.

  • نویسنده فریلنسر

چنانچه ذهن خلاقی دارید و از نوشتن نیز لذت می‌برید، می‌توانید به عنوان یک نویسنده فریلنسر شروع به کار کرده و بدون صرف هزینه، کسب درآمد نمایید.

  • طراح وب

چنانچه با طراحی وب‌سایت آشنا بوده و از مهارت‌های لازم در این زمینه برخوردار هستید، باید به شما بگوییم که جمعی از مشتریان بالقوه اکنون منتظر هستند تا از تخصص شما در این زمینه بهره‌مند شده و درآمد کافی را نصیب‌تان نمایند! در پلتفرم ژاکت سرویس کارفرماها منتظر فردی با مهارت شما هستند. با ثبت نام در این سایت، به عنوان فریلنسر شروع به کار کنید.

چرا به یک ایده برای راه اندازی کسب و کار نیاز داریم؟

اغلب افراد فناوری های نوین را باعث و بانی از بین رفتن مشاغل سنتی می دانند. اما حقیقت این است که، این فناوری های جدید باعث ایجاد مشاغل جدید و فرصت های شغلی آماده برای استفاده افراد می شود. از طرفی مشاغل سنتی نیز با استفاده از این فناوری ها می توانند کسب و کار خود را رونق دهند و کارهای اینترنتی پولساز را بسازند.

شروع یک تجارت آنلاین با توجه به پیشرفت هایی که صورت گرفته، از همیشه آسان تر است. فقط از طریق رایانه و اتصال اینترنت می توانید این کار را به راحتی حتی در منزل خود انجام دهید. مهم ترین نکته این است که برای شروع نیازی به سرمایه گذاری هنگفت نیست و شما فقط به ایده راه اندازی کسب و کار نیاز دارید.

در این مقاله 28 ایده راه اندازی کسب و کار که را به اشتراک می گذاریم، در مورد نحوه ی ایجاد مشاغل آنلاین است و برای موفقیت در این زمینه باید همچنان سخت تلاش کنید. 

راه اندازی کسب و کار

30 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر با همه این توضیحات باز هم فکر 

1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید

وبلاگ ها یکی از موفق ترین راه ها برای شروع یک تجارت آنلاین و راه اندازی کسب و کار هستند. وبلاگ نویسان  معروف مانند دارن رووز و جان لی درآمد میلیونی در این زمینه دارند و تعداد این افراد در جهان کم نیست. اکثر کسب و کار های بزرگ اینترنتی، ایده راه اندازی کسب و کار خود را از یک وبلاگ ساده شروع کرده اند، همچنین هزاران وبلاگ نویس این کار را به عنوان شغل اول خود در نظر می گیرند.

راه اندازی یک وبلاگ بسیار آسان است و روش های زیادی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. یکی از مهمترین و ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از وبلاگ، نمایش تبلیغات با استفاده از امکانات گوگل است.

در حالی که می توانید در کمتر از 30 دقیقه یک وبلاگ برای خود راه اندازی کنید، برای موفقیت در آن باید روز ها و ماه کار کنید. شما باید به طور منظم محتوای مفید، سرگرم کننده و جذاب به مخاطبان خود ارائه دهید. قبل از شروع وبلاگ نویسی پیشنهاد می کنیم مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.

خوشبختانه ایده های زیادی برای ارسال مطالب در وبلاگ ها وجود دارد که می توانید برای ایجاد محتوا به صورت مداوم از آن ها استفاده کنید. با رشد وبلاگ خود، می توانید با استفاده راهکارهای کسب درآمد از وبلاگ خود پول در بیارید.

همچنین می توانید از آن به عنوان بستری برای راه اندازی سایر مشاغل آنلاین استفاده کنید.

2. یک بازاریاب افیلیت شویدبازاریابی همکاری در فروش

بازاریابان افیلیت یا وابسته با پیشنهاد محصولات یا خدمات سایر شرکت ها به دیگران کمیسیون های فروش را دریافت می کنند. به این کار افلییت مارکتنیگ یا همکاری در فروش گفته می شود که بسیاری از سایت های فروش کالا در این زمینه فعالیت می کنند مثلا  همکاری در فروش دیجی کالا.

بیشتر بازاریاب های افیلیت با راه اندازی وبلاگ ها، وب سایت ها و لیست های ایمیل خود، این محصولات و خدمات را به کاربران خود توصیه می کنند. آنها برای ایجاد چنین مطالبی برای مخاطبین خود، نیاز به یادگیری استراتژی های مختلف بازاریابی آنلاین مانند سئو و بازاریابی محتوا دارند.

برای راه اندازی کسب و کار سیستم همکاری در فروش در وبسایت خود می توانید از افزونه همکاری در فروش ووکامرس استفاده کنید.

3. ایجاد و فروش دوره های آنلاین

اگر در یک زمینه مهارت خاصی دارید، می توانید مهارت های خود را در قالب یک فایل آموزشی جمع آوری کنید و به افراد نیازمند به آن به فروش برسانید. فروش دوره های آنلاین یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار برای شروع یک تجارت آنلاین است.

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند با عضویت در دوره های آنلاین به سرعت مهارت و دانش لازم را در زمینه دلخواه خود کسب کنند. ایجاد یک دوره آنلاین با کمک نرم افزار LMS بسیار آسان شده است. اگر نمیدانید LMS چیست ما در مقاله ای جداگانه کاملا آن را توضیح داده ایم.

این سیستم عامل ها به شما امکان می دهد دوره های تعاملی با ابزارهای مدیریت آسان برای کلاس ها، دانشجویان، مطالب درسی و موارد دیگر ایجاد کنید.

مهم ترین نکته در این زمینه این است که شما با استفاده از وردپرس و افزونه های LMS همانند لرن دش می توانید بدون یک خط کد دوره های آنلاین خود را ایجاد کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
معرفی برنامه های ساخت استوری اینستاگرام

4.  یک فروشگاه تجارت الکترونیکی ایجاد کنید

ایده راه اندازی کسب و کار

فروش آنلاین محصولات و یا خدمات هرگز به آسانی  زمان حال نبوده است. هر کسی به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه ساخت فروشگاه اینترنتی خود را شروع کند و یک فروشگاه آنلاین ایجاد کند و فروش محصولات خود را آغاز کند.

این محصولات می توانند کالاهای فیزیکی ( مواردی که نیاز به حمل و نقل دارند) یا محصولات مجازی مانند کتاب های الکترونیکی ، موسیقی ، نرم افزار و سایر مواردی که امکان ارسال از طریق اینترنت را دارند، باشد.

قبل از شروع این نوع کارهای اینترنتی پولساز ، شما باید تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید. در اینجا چند نکته برای شما آورده شده که کمک می کند بهترین تصمیم را در ایده راه اندازی کسب و کار خود بگیرید.

  • محصولاتی با تقاضای بالا و رقابت کم پیدا کنید
  • به روش هایی فکر کنید که سایر فروشگاه های تجارت الکترونیکی انجام نمی دهند، و شما با انجام آن کار ها فروشگاه تجارت الکترونیک خود را نسبت به سایرین برجسته می کنید.
  • از فروشندگان برای تبلیغ محصول در وب سایت خود مالیات دریافت کنید. درآمد و سود شما باید به اندازه کافی باشد تا اطمینان حاصل شود که تجارت شما می تواند در دراز مدت پایدار باشد و رشد کند.

شما همچنین باید بستری را برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید. ساده ترین راه برای شروع استفاده از WooCommerce است . که می توانید افزونه های فروشگاه ساز ووکامرس را از فروشگاه ما خرید کنید.

5. یک وب سایت عضویت ایجاد کنید

کارهای اینترنتی پولساز

وب سایت های با امکان عضویت با فروش اشتراک های ویژه برای دسترسی به محتوای برتر و ویژگی های انجمن یکی از بهترین کار ها برای کسب درآمد و یک ایده راه اندازی کسب و کار مناسب است. به جای تکیه بر درآمد تبلیغات، می توانید به کاربران خود اجازه دهید مستقیماً با عضویت و پرداخت اشتراک تبلیغات را مشاهده نکنند و از تمام امکانات وب سایت شما به صورت دوره ای استفاده کنند.

انواع مختلفی از وب سایت های عضویت وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از وب سایت های عضویت به کاربران امکان دسترسی به محتوای منحصر به فرد را فقط برای اعضا می دهند. برخی دیگر به کاربران امکان دسترسی به امکاناتی را می دهند مانند ویژگی های انجمن مانند تالار گفتگو، گروه فیس بوک و یا غیره را می دهند.

شما باید یک طرحی مناسب برای وب سایت عضویت خود درست کنید. این طراحی  باید آنقدر با ارزش باشد که کاربران جذب آن شوند و هزینه اشتراک آن را پرداخت کنند.

تعداد زیادی نرم افزار برای درست کردن امکان عضویت وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند هر نوع سایت آنلاین با امکانات مورد نظر را به راحتی ایجاد کنید. می توانید مدل های اشتراک مختلفی را انتخاب کنید، کاربران را مدیریت کنید، پرداخت آنلاین را دریافت کنید و بسیاری امکانات دیگر.

6. یک وب سایت دراپ شیپینگ (Drop Shipping) ایجاد کنید

دراپ شیپینگ ترکیبی از بازاریابی همکاری در فروش و تجارت الکترونیکی است. اصولاً شما یک فروشگاه اینترنتی ایجاد می کنید تا کالای دیگران را برای دریافت کارمزد یا کمیسون به فروش برسانید. در این روش شما نیاز به مدیریت موجودی کالا یا حمل و نقل که یک فروشگاه آنلاین در گیر آن است ندارید و به راحتی کسب و کار خود را می توانید شروع کنید.

بزرگترین مزیت راه اندازی این نوع کسب و کار، شروع با حداقل سرمایه گذاری و دردسر بدون هیچ مشکلی است. با این حال، دارای یک نقطه ضعف است و آن این است که شما باید سخت تلاش کنید  تا محصولات دیگران را با بهترین سود برای خود به فروش برسانید.

بیشتر مشاغل در این حوزه در نهایت شروع به فروش محصولات خود می کنند تا تجارت خود را متنوع کرده و سود خود را افزایش دهند.

7. یک سایت کاریابی آنلاین ایجاد کنید

سایت شبیه پونیشا

یکی دیگر از کارهای اینترنتی پولساز، ساخت وب سایت کاریابی است. وب سایت کاریابی آنلاین به شما کمک می کند افراد متقاضی کار را با کارمزد کم با کارفرما در ارتباط قرار دهید.

تعداد زیادی موتور جستجوی شغل آنلاین وجود دارد، به این معنی که برای برجسته سازی کاریابی خود باید طرحی خاص پیدا کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک هیئت مدیره شغلی به طور خاص برای توسعه دهندگان وب سایت و یا حیوانات خانگی ایجاد کنید.

شما می توانید برای هر لیست شغلی ارسال شده توسط کارفرمایان هزینه کمی دریافت کنید و به شرکت ها لیست های متعدد یا جویای کار برای بارگذاری رزومه خود ارائه دهید.

8. یک وب سایت شبیه پونیشا بسازید

یک وب سایت شغل کوچک به شما این امکان را می دهد با اتصال کارفرمایان به فریلنسرها و پیمانکاران درآمد کسب کنید. با این کار می توانید بر اساس قیمت کلی شغل و یا فعالیت ذکر شده درآمد کسب کنید. وب سایت های معروفی در این زمینه وجود دارند که می توان به پونیشا اشاره کرد.

در واقع، با این ایده راه اندازی کسب و کار شما به عنوان یک فرد رابط بین کارفرمایان و فریلنسرها عمل خواهید کرد. برای هر کاری مبلغی توسط کارفرمایان پرداخت خواهید شد و شما پس از گرفتن کارمزد، بعد از اتمام کار بقیه پول را به فریلنسرها پرداخت خواهید کرد. در این زمینه شما را با ژاکت سرویس آشنا می کنیم. 

9. یک متخصص SEO شوید

ایده راه اندازی کسب و کار سئو

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به دارندگان وب سایت کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را از موتور های جستجو دریافت کنند. این یک مهارت است که نیاز به یادگیری مداوم و تطابق با آخرین روند ها و شگرد ها دارد. متخصصان سئو می توانند آژانس های شخصی خود را اداره کنند، به عنوان فریلنسر کار کنند یا به عنوان یک کارمند تمام وقت به یک شرکت بپیوندند.

با راه اندازی وب سایت های موفق خود یا دریافت گواهینامه های آنلاین می توانید به یک متخصص SEO تبدیل شوید، این شغل یکی دیگر از کارهای راه اندازی کسب و کار پولساز است. شما می توانید مشتریان خود را در وب سایت های کارفرمایی مانند ژاکت سرویس پیدا کنید و با آن ها در ارتباط باشید.

سئو صنعتی است که در آن رقابت بسیار زیاد است و شما باید از بهترین ابزارهای سئو موجود در بازار نهایت استفاده را ببرید. همچنین لازم است تکنیک های اساسی سئو وردپرس، ابزار تحقیق کلمات کلیدی و ابزار بازاریابی محتوا را بیاموزید و از آن ها بهترین استفاده را بکنید.

همچنین این روزها ابزارهاس سئو کار را بسیار راحت کرده‌اند. شما می‌توانید در تکنیک‌ها و آموزش‌ سئو عمیق شوید و به راحتی کار کردن با ابزارهای سئو را یاد بگیرید سپس با خرید ابزار سئو ، سایت خود یا کارفرما را سئو کنید.

 

 

10. یک وبلاگ غذایی یا آموزش آشپزی بسازید

سایت آموزش آشپزی

وبلاگ های غذا و دستور العمل ها یک ایده راه اندازی کسب و کار و یک نوع وبلاگ نویسی پر سود و یک فرصت عالی برای تجارت آنلاین هستند. وبلاگ های غذا و دستور العمل ها از روش های مختلفی برای درآمد زایی استفاده می کنند مانند استفاده از Google AdSense ، بازاریابی افیلیت، فروش کتاب های دستور العمل یا راه اندازی فروشگاه آنلاین .

شما باید در مورد غذا و آشپزی اشتیاق داشته باشید. این یک جایگاه رقابتی است ، بنابراین شما باید به روش هایی فکر کنید که وبلاگ غذایی خود را منحصر به فرد و جالب کنید.

11. یک توسعه دهنده وردپرس شوید

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است. آمار قابل توجهی از کل وب سایت های موجود در اینترنت را پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان با استفاده از این سیستم عامل وجود دارد.

این استفاده گسترده به این معنی است که تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان وردپرس در بازار وجود دارد. وردپرس یک نرم افزار منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند برای آن کد بنویسد، پوسته ایجاد کند و افزونه های وردپرس خود را بسازد.

به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس، می توانید به شرکت های برتر وردپرس، مارک های معروف وردپرسی بپیوندید یا آژانس توسعه وردپرس خود را راه اندازی و اداره کنید.

شما باید PHP ، JavaScript ، CSS و HTML را بیاموزید. کتاب ها، آموزش های ویدئویی وردپرس، دوره های آنلاین بسیار زیادی وجود دارد که به شما در شروع این کار کمک می کند.

12. یک بازار آنلاین بسازید

یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار  آسان برای شروع تجارت، ایجاد یک وب سایت بازار آنلاین است. این وب سایت ها با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد فروشگاه های کوچک و فروش محصولات خود درآمد کسب می کنند.

برای جذب فروشندگان، می توانید محصولات و یا خدمات با تقاضای بالا و با رقابت کمتری انتخاب کنید. با ارائه تجربه کاربری و پشتیبانی بهتر، پلتفرم خود را برای فروشندگان و مشتریان منحصر به فرد و جذاب کنید.

13. یک طراح گرافیک شویدکسب درامد از طراحی گرافیک

طراحان گرافیک با ایجاد تصاویر، لوگو های تجاری، طراحی وب سایت، صفحات فروش و موارد دیگر درآمد کسب می کنند. این یک صنعت عظیم با تعداد زیادی فرصت شغلی است که جزئی از کارهای اینترنتی پولساز حساب می شود.

برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک ، شما باید بیاموزید که چگونه از ابزارهای طراحی حرفه ای مانند Adobe Illustrator ، Photoshop و غیره استفاده کنید. بسیاری از مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه های آموزش حرفه ای دوره هایی برای کمک به شما در شروع کار دارند. پس یک ایده راه اندازی کسب و کار گرافیست شدن است.

14. یک وبلاگ مد ایجاد کنید

آیا به جدیدترین اخبار در زمینه مد علاقه دارید؟ می توانید از این علاقه برای ایده را اندازی کسب و کار و ساختن یک وبلاگ مد و کسب درآمد استفاده کنید.

وبلاگ های مد تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان و مارک های برتر را به خود جلب می کنند. آنها نه تنها به شما امکان می دهند درآمد کسب کنید ، بلکه می توانید یک برند تأثیرگذار نیز بشوید و از مزایا هایی مانند پوشاک رایگان، دعوت به نمایش های اختصاصی و موارد دیگر بهره مند شوید.

15. یک بازاریاب محتوا شوید

بازاریابان محتوا با تولید محتوای مفید و بسیار جذاب به مشاغل کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. همه مشاغل برای جذب مشتری به محتوا نیاز دارند. تقاضا برای بازاریابان محتوا بسیار زیاد است و انتظار نمی رود به این زودی ها این روند کند شود و یا از بین برود.

بازاریابان محتوا در نوشتن محتوا تبحر دارند، آن ها فقط یک بلاگر ساده نیستند. آنها متخصص یافتن ایده های محتوایی هستند که بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری را به یک وب سایت بیاورد. از بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار بازاریابی محتوا است.

16.یک متخصص PPC شوید

PPC مخفف تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک است که به آن تبلیغات کلیکی نیز گفته می شود. که در آن تبلیغ کنندگان با کلیک کاربران بر روی آنها تبلیغات مبلغ را دریافت می کنند. با این حال، همه صاحبان مشاغل نمی دانند که چگونه این کمپین ها را به طور موثر انجام دهند تا حداکثر سود را ببرند.

کارشناسان PPC به مشاغل کمک می کنند تا کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک را در سیستم عامل هایی مانند Google AdWords اجرا کنند. آنها به پیدا کردن کلمات کلیدی و ویژگی های مناسب برای به حداکثر رساندن ROI در تبلیغات کمک می کنند.

با مطالعه مطالب موجود در اینترنت می توانید PPC را بیاموزید. برنامه های صدور گواهینامه آنلاین نیز در این زمینه وجود دارد که می توانید برای نمایش مهارت های خود استفاده کنید.

برای یافتن مشاغل PPC ، می توانید از وب سایت های فریلنسینگ معروف استفاده کنید که در آن ها کارفرمایان زیادی به  دنبال متخصصان PPC هستند.

17. پادکست را شروع کنید

راه اندازی پادکست

پادکست ها یک سری نمونه از فایل های صوتی است که کاربران می توانند برای دانلود و گوش دادن مشترک شوند. پادکست یک ایده راه اندازی کسب و کار عالی برای ایجاد یک تجارت آنلاین موفق با فرصت های فراوان برای رشد است.

پادکست ها از طریق تبلیغات، حمایت مالی، مشارکت و بازاریابی افیلیت درآمد کسب می کنند. شما باید برای پادکست خود موضوعی پیدا کنید که جالب و جذاب باشد ، بنابراین  باید پادکست خود را بی نظیر کنید.

18. یک وب سایت بررسی ایجاد کنید

ایجاد یک وب سایت بررسی یکی دیگر از فرصت های خوب کسب و کار آنلاین است و یکی از کارهای پولساز اینترنتی است.

با این حال ، این یک صنعت کاملاً رقابتی است و به این معنی است که شما باید یک جایگاه خاص با رقابت کم پیدا کنید. شما می توانید از طریق بازاریابی شرکت های همکاری در فروش، نمایش تبلیغات یا انتشار بررسی های پرداختی درآمد کسب کنید.

19. خرید و فروش نام دامنه

نام دامنه برای ایجاد یک وب سایت لازم است. با این حال، به محض ثبت نام دامنه، مجاز به استفاده از آن برای مدت زمان دلخواه هستید. بسیاری از کار آفرینان نام دامنه ها را به امید فروش آنها با قیمت بالاتر ثبت می کنند، که این کار بسیار شبیه به کار مشاورین املاک است. خرید دامنه های پرطرفدار یکی از کارهای پولساز اینترنتی است.

این تجارت آنلاین نیاز به سرمایه گذاری و صبر زیادی دارد زیرا در حالی که منتظر پیشنهاد هستید، نام این دامنه ها را حفظ خواهید کرد. این یک تجارت کاملاً رقابتی است و شما باید تا آنجا که می توانید قبل از ورود در مورد آن بخوانید و اطلاعات لازم را کسب کنید. پس خرید سایت فروش دامنه یک روش راه اندازی کسب و کار می باشد.

20. خرید و فروش وب سایت های فروش محصولات

ساخت وب سایت ها و کسب درآمد از آنها بسیار آسان شده است. این امر باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان از سراسر دنیا وب سایت های موفقی ایجاد کرده و آنها را مانند سایر مشاغل دیگر بفروشند.

وب سایت هایی مانند Flippa منبع بسیار خوبی برای خرید و فروش وب سایت های مستقر هستند. قبل از سرمایه گذاری در این ایده راه اندازی کسب و کار مطمئن شوید که تحقیق خود را به صورت کامل انجام داده اید. شما منابع زیادی را در Flippa پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند اصول را یاد بگیرید.

21. یک وب سایت حراج ایجاد کنید

حراج وبسایت

ایجاد وب سایت مانند eBay ، یکی دیگر از ایده های آسان برای راه اندازی کسب و کار آنلاین است. اصولاً شما وب سایتی ایجاد می کنید که بستر خرید و فروش محصولات از طریق حراجی های آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شما می توانید محصولات خود را برای حراجی ها اضافه کنید یا به فروشندگان دیگر اجازه دهید مزایده های خود را برگزار کنند. برای هر مورد حراج می توانید از فروشندگان یک مبلغ ثابت یا درصدی به عنوان مالیات دریافت کنید.

22. یوتیوبر شوید

اگر دوست دارید فیلم بسازید و به دنبال ایده راه اندازی کسب و کار هستید، یوتیوبر شدن یک فرصت عالی تجاری است. YouTube بزرگترین پلتفرم میزبانی ویدئو در جهان و همچنین دومین موتور جستجوی محبوب و جامعه جهانی گسترده از سازندگان محتوا است.

به هر کسی امکان می دهد فیلم های خود را بارگذاری کند ، کانال ایجاد کند و از طریق تبلیغات، حمایت های مالی و معاملات درآمد کسب کند. درامد از یوتیوب برخی یوتیوبر ها سالانه میلیون ها دلار است و هزاران نفر از یوتیوبر ها هستند که درآمد شش رقمی کسب می کنند.

شما در هر موضوعی می توانید فیلم بسازید. می توانید وبلاگ های شخصی، کانال های آموزشی مختلف، بررسی های ویدیویی، کانال آشپزی یا تقریباً هر چیزی را که فکر می کنید بارگذاری کنید. حتما آموزش کسب درآمد از یوتیوب را مطالعه کنید.

23. یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

اگر دوست دارید عکس بگیرید و فیلم بسازید، پس باید اینستاگرام را در ایده راه اندازی کسب و کار خود نظر بگیرید تا یک تجارت آنلاین پر درآمد را راه اندازی کنید. کاربران اینستاگرام از طریق حمایت مالی، قرار دادن محصول و موارد دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند و اینستاگرامر شدن یکی از کارهای پولساز اینترنتی است.

برای شروع به یک دوربین و برخی مهارت های اساسی ویرایش عکس و خلاقیت نیاز دارید. پس از آن شما برای ارسال منظم مطالب جدید به یک استراتژی سازگار نیاز دارید. شما باید هنر استفاده از هشتگ ها را برای ارتقا پست های اینستاگرام خود و به اشتراک گذاشتن آنها در وب سایت خود برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و فراتر از اینستاگرام تسلط داشته باشید. آموزش اینستاگرام می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

شما همچنین به یک وب سایت با صفحه فرم تماس نیاز خواهید داشت، بنابراین تبلیغ کنندگان می توانند برای خرید پلن ها با شما تماس بگیرند.

24. ویرایشگر ویدیو شوید

راه اندازی کسب و کار آنلاین

اگر دوست دارید فیلم بسازید و ویرایش کنید اما نمی خواهید یک کانال YouTube راه اندازی کنید ، باز هم می توانید از مهارت های خود برای کمک به مشاغل دیگر استفاده کنید. به دلیل محبوبیت بی نظیر ویدیوهای YouTube و Facebook و سایر مشاغل در سراسر جهان به متخصص هایی نیاز دارند که بتوانند فیلم های خود را ویرایش کنند.

می توانید با جستجوی ادیت فیلم در وب سایت های فریلنسینگ شروع کنید. در ابتدا ، شما با مشتریانی تصادفی کار خواهید کرد ، اما اندکی بعد چند مشتری دائمی خواهید داشت که به شما کار کافی را می دهند تا بتوانید هزینه های خود را تأمین کنید. سپس می توانید با راه اندازی آژانس خود ایده راه اندازی کسب و کار خود را عملی کرده رونق بخشید و یا فریلنسر های دیگری را برای کمک به خود استخدام کنید.

25. گوینده شوید

راویان استعداد صوتی را در اختیار سازندگان ویدئو، سازندگان فیلم و سایر تولیدکنندگان محتوای دیجیتال قرار می دهند. بسیاری از کانال های YouTube به طور فعال به دنبال افرادی هستند که برای ویدیوها گویندگی کنند. برخی از آموزش های صوتی اولیه می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی شغلی سودآور را شروع کنید.

شما برای ضبط صدای خود به یک میکروفون با کیفیت خوب و نرم افزار ضبط صدا نیاز دارید. سپس می توانید فایل های صوتی را برای مشتریان خود ارسال کنید، بنابراین آنها می توانند از آن ها در ویدیوی های خود استفاده کنند.

می توانید در وب سایت های فریلنسینگ شغل پیدا کنید و خیلی سریع مشتری مداوم پیدا کنید.

26. پشتیبانی فنی ارائه دهید

آیا دوست دارید در مجامع فناوری به مردم کمک کنید؟ اگر این کار را انجام دهید، می توانید با صرف وقت اندک برای رفع مشکل افراد پول دریافت کنید. بسیاری از مشاغل آنلاین به طور فعال به دنبال ارائه دهندگان پشتیبانی فنی برای کمک به مشتریان خود هستند. پس این یک ایده راه اندازی کسب کار خوب است.

در واقع ، شما فقط باید با محصول آشنا شوید و شروع به پاسخگویی به سوالات کنید. بسیاری از شرکت ها برای پاسخگویی به سوالات مشتری از گپ زنده یا سیستم تیکت پشتیبانی استفاده می کنند. اغلب این مشاغل از راه دور هستند، به این معنی که می توانید از خانه خود کار کنید.

27. یک متخصص بازایاب شوید

متخصصان بازاریاب به مشاغل کمک می کنند تا مشتریان جدید پیدا کنند. آنها این کار را با استفاده از ابزارهای حرفه ای مانند OptinMonster برای گرفتن لید یا افزایش نرخ تبدیل انجام می دهند.

28. یک سایت لورم ساز راه اندازی کنید

اگر  تا به حال از یکی از نرم افزارهای نوشتن یا مدیریت محتوای وب استفاده کرده باشید، احتمالاً با متن Lorem Ipsum  روبرو شده اید. اما برای کسانی که نمی دانند لورم ایپسوم چیست ممکن است فقط یک کلمه بی معنی کلمات لاتین باشد. لورم ایپسوم و یا متن ساختگی نوعی از متن می باشد که مدتهاست در طراحی ها و موارد دیگر استفاده می شود، استفاده استاندارد از متن ساختگی در سال های اخیر با رشد طراحی وب مورد استقبال قرار گرفته است و در عین حال مخالفان خود را نیز دارد.راه اندازی لورم ساز

کاربرد لورم ایپسوم

از لورم ایپسوم به عنوان پرکننده محتوا استفاده می شود. خواه در حال نوشتن یک مقاله کوتاه برای وبلاگ خود باشید و یا ایجاد یک اینفوگرافیک برای بازاریابی محتوا، Lorem Ipsum فضاها را پر می کند تا زمانی که بتوانید آن را با محتوای واقعی جایگزین کنید.

متن Lorem Ipsum در فتوشاپ نیز مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید متن ساختگی را در یک لایه متن جایگذاری کنید. همچنین متن Lorem Ipsum به عنوان یک مکان یاب وجود دارد و می توانید از آن برای حفظ تمرکز روی نسخه پیش نویس استفاده کنید.  بنابراین چه در حال طراحی وب سایت باشید و چه بخواهید یک اینفوگرافیک بسازید، عدم انسجام در متن Lorem Ipsum به شما کمک می کند تا روی کار خود تمرکز کنید.

متن Lorem Ipsum همچنین روشی موثر برای تنظیم فونت های شما قبل از قرار دادن مطالب است. به عنوان مثال، شما در حال نوشتن محتوا برای وب سایت خود هستید و می خواهید فونت وب سایت خود را بررسی و ارزیابی کنید. افزودن متن Lorem Ipsum به شما امکان می دهد قبل از قرار دادن مطالب، مشخصات فونت خود را به طور کارآمد تنظیم کنید. این نوع متن ها یک امکانی را برای شما فراهم می کنند تا به راحتی میزان مناسب بودن فونت و موارد مختلف را بررسی و ارزیابی کنید. لورم ایپسوم این موارد را بدون ایجاد حواس پرتی انجام می دهد. زیرا نسخه واقعی متن ها توجه خواننده را به خود جلب می کند و به نوعی یک حواس پرتی خواهد بود.

با توجه به مزایای استفاده از این متون برای طرح ها در وب سایت خود شما می توانید از این افزونه استفاده کنید. این افزونه نیاز شما به متن های از پیش ساخته شده را به طور کلی برطرف کرده است و به راحتی می توان آن ها را در سایت خود قرار داد. این افزون دارای رابط کاربری فوق العاده ساده و زیبا می باشد و می توان با استفاده از آن متن ساختگی در قالب پاراگراف، جمله و یا حتی کلمه را ایجاد کرد. نکته ی قابل توجه این افزونه همان سرعت لودینگ بسیار بالا و ریسپانسیو و گوگل فرندلی بودن آن است. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانید به فایل راهنمای نصب این افزونه مراجعه کنید و یا از پشتیبانی رایگان آن استفاده کنید و با راه اندازی سایت لورم ساز با این اسکریپت کسب درامد کنید.

29. فروشنده صنایع دستی شوید

آیا عاشق طراحی و ساخت دست سازه های هنری هستید؟ فرصت خوبی است که یک فروشگاه اینترنتی بسازید و صنایع دستی و هنری خود را نمایش داده و بفروشید. اگر در خانه صنایع دستی درست می کنید، می توانید در سایت فروشگاهی خود آنها را بفروشید، یا اگر خودتان نمی سازید، می توانید فروشنده کارهای هنری فرد دیگری باشید. آرتیست ها و عکاس ها نیز می توانند آثار هنری خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند.

شما دست بالا دارید و می توانید محصولاتی را بفروشید که مشتری هیچ جای دیگری نمی تواند پیدا کند.بنابراین می توانید به قیمت بالاتری بفروشید.

30. کتاب الکترونیک (Ebook) بفروشید

به لطف اینترنت دیگر لازم نیست نویسنده ها کتاب خود را به صورت نسخه چاپی منتشر کنند و نیازی به ناشر ندارند. بلکه می توانند نسخه الکترونیک کتاب خود را در سایت ها به فروش برسانند. 

اگر وبلاگ نویس هستید، ایبوک می تواند مجموعه ای از محتواهای منتشر شده در بلاگ باشد که در قالب یک راهنمای جامع درامده است. 

در هر صورت می توانید با فروش کتاب الکترونیک خود درآمدزایی داشته باشید. اگر کتاب خود را در سایت خودتان بفروشید، درآمد بیشتری خواهد داشت، چرا که نیازی نیست مبلغی به صاحب سایت بپردازید.

 

کد تخفیف : gsdm35

جمع بندی

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما توضیحاتی درباره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ارائه دهیم تا شما بیشتر با کسب و کار های اینترنتی آشنا شوید و بتوانید به صورت اصولی راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را بشناسید، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به این مقاله کسب کرده باشید.

در ضمن توجه داشته باشید که شما می توانید در نظرات همین مقاله سوالات خود را در زمینه کسب و کار اینترنتی از ما بپرسید تا سریعا شما را راهنمایی کنیم تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

آیا در حال حاضر با وجود رقبای قدرتمند می توان در فضای اینترنت کسب و کاری راه اندازی کرد؟

قطعا جواب ما بله هست تمامی شرکت های بزرگ ضعف های مدیریتی دارند که شما می توانید با راه اندازی یک کسب و کار تخصصی ضعف های ان ها را پوشش داده و مزیت های رقابتیتان به کاربر نشان دهید.

آیا می توان، بدون سرمایه کسب کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

یکی از مزیت های کسب و کار های اینترنتی اینه که حتما شما نباید بودجه زیادی داشته باشید تا بتونید یک بیزینس راه اندازی کنید ما در ژاکت یک مقاله اماده کردیم کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه

برای توسعه و بهبود کسب و کار چه میزان زمان لازم است و چه فعالیت هایی باید انجام داد؟

بهبود کسب و کار را باید از همان ابتدا اغاز کنید و قبل از راه اندازی سایتتان برایش برنامه ریزی کنید ولی زمان نتیجه گرفتن نسبی است و بستگی به میزان فعالیت های شما دارد.اگر بیزنیس اینترنتی خود را راه اندازی کردید و الان به فکر توسعه ان هستید پیشنهاد می کنیم مقاله توسعه کسب و کار اینترنتی را مطالعه کنید

برای شروع کسب و کار اینستاگرام بهتر است یا وب سایت؟

اگر به دنبال مقایسه سایت و اینستاگرام هستید تا بدانید برای شروع کسب و کارتان اینستاگرام بهتر است یا وب سایت این مقاله جامع و کاربردی را از دست ندهید. سایت یا اینستاگرام

 

کد تخفیف : gsdm35

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

833,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

20

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

برای مورد فروش دامنه لطفا راهنمایی بیشتری ارائه کنید برای مثال آیا ژاکت.com قابل فروش است دامنه های رند انگلیسی را نیز باید کجا بفروشم من که نمی توانم این کار را خودم انجام دهم باید از چه کسی کمک بگیریم

سلام
شما می تونید نام دامنه هایی رو که فکر میکند در آینده، ممکنه کسی به اون ها احتیاج داشته باشه رو از سایت های فروش دامنه بخرید و بعد به قیمت بالاتری بفروشید. مثلا برای خرید دامنه های ir می تونید از سایت nic استفاده کنید.
اگر هم میخواید دامنه ای رو بخرید که قبلا ثبت شده می تونید از دیتابیس whois اطلاعات تماس مالک دامنه رو در بیارید و برای خرید با اون ها مذاکره کنید.

سلام
من تمام این چند مقاله رو خوندم تمام اعدادی رو هم ک داشت امتحان کردم
ولی نتونستم کد تخفیف 70درصدی رو بگیرم😭

ممنون از مطالبتون یک سری ایده گرفتم درمورد افلیت مارکتینگ توضیحان بیش تر ی هم دارید که ایا میشه برای افلیت مارکتینگ از پیج اینستاگرام خودم شروع کنم و گسترش بدم نه اینکه پبج جدید بزنم؟

سلام مرسی از مطالبتون عالی بود
فقط یه سوال داشتم من گرافیست هستم و دوست دارم یه کسب وکار اینترنتی برای خودم راه بندازم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر من یه سایت بلاگی رو حدود 2 سالی هستش راه اندازی کردم ولی کاربر خیلی خوبی نگرفتم و به درآمد هم نرسیدم میشه یه راهکار به من بدید ؟

ارسال دیدگاه