مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی چیست؟ چگونه باعث افزایش بازدید و فروش می شود؟

کسب درآمد

16 دقیقه زمان مطالعه

وبلاگ ها در ابتدا به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن مطالب با کاربران اینترنت بود و اما در سال های اخیر، وبلاگ ها به یکی از سودآورترین استراتژی های بازاریابی آنلاین برای مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده اند. وبلاگ نویسی برای فروشگاه های آنلاین فواید بسیار زیادی دارد و رتبه بندی وب سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می بخشد. در این مقاله می گوییم مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی چیست و به نحوه استفاده و تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش می پردازیم.

داشتن یک وبلاگ برای فروشگاه آنلاین به شما کمک کند به سمت مصرف کنندگان بالقوه بروید و توجه آن ها را به خود جلب کنید. بدون وبلاگ نویسی وب سایت شما نامرئی می ماند، در حالی که داشتن یک وبلاگ شما را در نتایج جستجو نمایش می دهد. هدف اصلی یک وبلاگ اتصال شما به مخاطبان مربوطه و برقراری ارتباط و افزایش تعامل با آن ها است.

وقتی یک وبلاگ در دسترس عموم قرار می گیرد، هر کسی به طور معمول می تواند آن را از طریق پیوندهایی که در وب سایت شخصی یا مشاغل صاحب وبلاگ، پروفایل های رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و خبرنامه های الکترونیکی و موتورهای جستجو موجود است، پیدا کند. این موضوع باعث افزایش بازدید از سایت شما و در نهایت فروش بیشتر می شود.

وبلاگ نویسی عالی باعث می شود فروشگاه شما معتبرتر به نظر برسد و این امر خصوصاً زمانی اهمیت دارد که برند شما هنوز جوان و نسبتاً ناشناخته باشد. وبلاگ نویسی حضور آنلاین و اقتدار همزمان شما را تضمین می کند. بنابراین ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که وبلاگ مزایای آن چیست، تاثیر آن روی افزایش بازدید و فروش چیست و چه تکنیک ها و روش هایی برای انجام اصولی آن وجود دارد.

وبلاگ چیست؟مزایای نوشتن بلاگ

وبلاگ ها به عنوان شبکه های نظامی، علمی و دانشگاهی دولتی آغاز به کار کردند. قبل از شبکه جهانی وب، اجتماعات افراد در این شبکه ها تعامل داشتند. افراد محتوا را برای خود یا دیگران ایجاد می کردند و آن محتوا را در رایانه هایی که به شبکه متصل بودند ذخیره میکردند. قبل از محبوب شدن وبلاگ ها، این انجمن ها معمولاً محتوای مداوم به روز شده را به اشتراک می گذاشتند. اصطلاح “گروه های خبری” برای توصیف بسیاری از این موارد و محتوا ها ایجاد شد و به وجود آمد.

از آن زمان تا به الان این روند دچار تغییراتی شده و امروزه وبلاگ ها برای اهداف بازاریابی استفاده می شوند. محتوای وبلاگ می تواند به عنوان پست در یک صفحه وب سایت در دسترس باشد. معمولا همه پست های بلاگ ها به ترتیب معکوس به خوانندگان نمایش داده می شوند که در ابتدا جدیدترین مطالب ظاهر می شوند.

هرچه تعداد پست های شما بیشتر باشد، تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش شما بیشتر شده و شانس بیشتری برای کشف و بازدید از وب سایت شما توسط مخاطبان هدف وجود خواهد داشت. این بدان معنی است که وبلاگ یک ابزار موثر تولید لید است. یک فراخوان عالی برای اقدام (CTA) به محتوای خود اضافه کنید تا ترافیک وب سایت شما به لیدهای با کیفیت بالا تبدیل شود. یک وبلاگ همچنین به شما امکان می دهد اقتدار خود را به نمایش بگذارید و برند خود را به دیگران معرفی کنید.

چه چیزی وبلاگ را از یک وب سایت معمولی متفاوت می کند؟

تفاوت وبلاگ با وبسایتوبلاگ، یک وب سایت یا بخشی از یک سایت است که حاوی مطالبی است که به طور منظم در مورد یک یا چند موضوع به روز می شود. محتوای یک وبلاگ معمولاً به صورت مقالاتی در صفحات وب به نام پست های وبلاگ ارائه می شود و مقاله ای که در حال حاضر می خوانید یکی از این نمونه هاست. در صفحه اصلی وبلاگ ژاکت مجموعه ای از این پست ها را پیدا کنید که به ترتیب زمانی ارائه شده اند. از جدیدترین به قدیمی ترین.

تفاوت اصلی بین وبلاگ و وب سایت این است که وبلاگ نوع خاصی از محتوای نمایش داده شده در صفحات وب در وب سایت است. سردرگمی اغلب به این دلیل رخ می دهد که افراد اغلب از این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می کنند. به عنوان مثال، کسی ممکن است بگوید که آن ها از وبلاگ یک شرکت بازدید کرده اند در حالی که این وبلاگ فقط بخشی از وب سایت شرکت بوده است.

عملکرد یک وبلاگ تا به امروز ثابت مانده است، اگرچه نوع مطالب بسیار متنوع تر است. در حالی که بسیاری هنوز به دلایل شخصی وبلاگ راه اندازی می کنند، برخی از افراد برای آموزش دیگران در مورد یک موضوع خاص، حضور آنلاین حرفه ای و مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی وبلاگ نویسی می کنند.

مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

ابتدا باید بگوییم مزایایی که از راه اندازی وبلاگ فروشگاه خود خواهید داشت بسیار بیشتر از حد انتظارتان خواهد بود. بازاریابی محتوای خود را پرورش دهید تا تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش فروشگاه اینترنتی خود را مشاهده کنید. از مزایای داشتن یک وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه کسب کنید.

وبلاگ نویسی برای سایت های فروشگاهی مزایای سئو بسیار زیادی فراهم می کند از جمله کمک به وب سایت شما برای رتبه بندی عبارات جستجویی که بیشترین ارتباط را با محصولات شما دارند و بیشترین درآمد را در اختیار شما قرار می دهد. به طور معمول یک تیم بازاریابی محتوا تحقیق کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهای مختلف انجام می دهد که به شما در تعیین عباراتی که باید هدف قرار دهید، کمک می کند.

یک وبلاگ به شما این فرصت را می دهد که به سوالات مهم مشتریان بالقوه خود پاسخ دهید. ایجاد یک پست وبلاگ با کلمات کلیدی، همراه با اطلاعات مرتبط و مفید، امتیازات بالاتری برای شما دارد و کاربرانی را که ممکن است سوالات خود را مستقیماً در موتور جستجوی گوگل تایپ کنند، جذب می کند.

می توانید به اندازه لازم محتوا تولید کنید.

گوگل محتوای به طور مرتب به روز شده را ترجیح می دهد و معمولاً هنگام تعیین قابلیت مشاهده سایت شما تعداد پست ها و صفحات یک وب سایت را به عنوان یک سیگنال و معیار برای رتبه بندی در نظر می گیرد. از مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی این است که به شما امکان می دهد تا بتوانید به اندازه کافی برای افزایش رتبه خود، محتوای مرتبط ایجاد کنید. داشتن یک یا دو پست خوب و با کیفیت بالا در هفته باید برای دیدن پیشرفت ها کافی باشد.

یک جامعه آنلاین وفادار ایجاد کنید.

هنگامی که تصمیم به انتشار محتوای منظم و مرتبط در وبلاگ خود می گیرید، کاربران را ترغیب می کنید تا با نظر دادن یا با اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی با محتوای شما درگیر شوند و به این صورت به سرعت یک جامعه آنلاین از افراد وفادار ایجاد کرده اید که می توانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید. همیشه پاسخ دادن به نظرات، ایمیل ها یا توییت های مرتبط با وبلاگ باعث می شود که مکالمه جریان داشته باشد و خوانندگان را ترغیب می کند که برای دیدن محتوای عالی تر به سایت شما بازگردند. این همچنین به شما فرصتی می دهد تا بتوانید به هر موضوعی که ممکن است جامعه یا مشتریان شما تجربه کرده باشند پاسخ دهید یا هرگونه خبر درباره محصولات و خدمات خود را سریع تر اعلام کنید.

در ایجاد لینک داخلی و خارجی کمک می کند.

از دیگر مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی این است که به شما این فرصت را می دهند تا با ایجاد وسیله ای برای ایجاد لینک های داخلی و خارجی از داخل و درون سایت خود، سئوی خود را تقویت کنید. به طور معمول یکی از نادیده گرفته شده ترین تکنیک های سئو، ایجاد لینک می باشد و این روش هنوز هم یکی از موثرترین روش ها برای افزایش بازدید است. صرف وقت برای افزایش لینک ها به وب سایت های دارای رتبه بالاتر و لینک دادن به محصولات موجود در سایت خود باعث افزایش اعتبار سایت می شود در نتیجه رتبه شما در گوگل بهبود می یابد و محصولات خود را همزمان در سایت ارتقا می دهید.

تخصص شما را در حوزه کاریتان اثبات می کند.مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی

کاربران می خواهند آنچه را که در پشت صحنه اتفاق می افتد را کشف کنند و روند تولید محصولات را ببینند. آن ها همچنین دوست دارند اخبار صنعت شما، به روزرسانی ها و یا رویدادهای ویژه ای را که ممکن است به عنوان یک تجارت در آن شرکت کنید، به طور منظم بخوانند. داشتن یک وبلاگ به شما امکان می دهد محتوای تخصصی جالبی مانند نحوه اطلاع رسانی، اخبار و مصاحبه با تیم خود ایجاد کنید. بنابراین محتوای جذاب و قابل اشتراکی ایجاد می کنید که شما را به عنوان رهبر این حوزه برجسته کند.

مقرون به صرفه ترین شکل بازاریابی تجارت الکترونیکی وبلاگ نویسی است.

وبلاگ نویسی روشی موثر برای تولید محتوای جذاب است و می تواند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و این گونه می توانید تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش را ببینید. علاوه بر این، شما همیشه نیازی به ایجاد یک میزان ثابت از محتوای جدید ندارید و معمولاً می توانید با ویرایش، بهبود و به روزرسانی محتوای قدیمی آن ها را به روز رسانی کنید، زیرا این مورد برای گوگل بسیار جذاب است. بعلاوه، محتوا می تواند برای زمان طولانی نیز کارامد بماند، بنابراین بازدیدکنندگان جدید را به سایت می آورد بدون اینکه مجبور شوید هزینه های زیادی را صرف بازاریابی خود کنید.

روشی آسان برای تبلیغ محصولات شما را فراهم می کند.

یکی دیگر از مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی این است که اجازه می دهد محصولات جدید، برجسته و پر فروش یا حتی محصولاتی را که به دلیل افت فروش، نیاز به دیده شدن دارند، تبلیغ کنید. بهترین بازاریابان محتوا محصولات را در مقالات آموزنده و مفید خود قرار می دهند و معرفی می کنند، بنابراین مصرف کنندگان را به سمت محصولات سوق می دهند. از آنجا که وبلاگ نویسی یکی از روش های شگفت انگیز تبلیغات محصولات شما است، مهم است کسی که وبلاگ را می نویسد، تجربه و دانش لازم برای یکپارچه کردن آن را داشته باشد.

می توانید سریع به اخبار یا تغییرات صنعت واکنش نشان دهید.

تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش انکار نکردنی است. یک وبلاگ به شما امکان می دهد با عمق دانش بیشتری نسبت به کانال های رسانه های اجتماعی خود در مورد تغییرات صنعت خود واکنش نشان دهید و درباره آن ها نظر دهید. به عنوان مثال خبر معرفی محصولات جدید برای یک فروشگاه موبایل می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد یک متن در وبلاگ شما شود. نه تنها باید در مورد روند معرفی آن اظهار نظر کنید، بلکه باید به کاوش عمیق بپردازید و محتوای منحصر به فردی را ایجاد کنید که باعث شود شما به عنوان یک متخصص در کار خود برجسته شوید. این باعث ایجاد اعتماد در مصرف کننده می شود و اعتبار برند شما را بیشتر می کند.

ارزش های برند را پیاده سازی کنید.

صدها هزار فروشگاه آنلاین وجود دارد و به احتمال زیاد رقابت بسیار زیادی خواهید داشت. هنگامی که برای شنیدن صدای خود می جنگید، مهم است که لحن و صدای متمایزی ایجاد کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. این کار علاوه بر اینکه شما را منحصر به فرد و به یادماندنی می کند به شما کمک می کند ضمن نشان دادن تخصص خود، ادعای خود را در صنعت خود مطرح کنید. اگر قبلاً صدای خود را در رسانه های دیگر مانند رسانه های اجتماعی تثبیت کرده اید، مهم است که این کار را در کل پست های وبلاگ خود نیز انجام دهید.

بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید.

تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید از مهم ترین مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی است. هنگام انتشار محتوای منظم و مرتبط با سایت خود، به مشتریان بالقوه خود دلیل بیشتری می دهید تا از طریق رسانه های اجتماعی یا جستجوی گوگل از سایت شما بازدید کنند. وبلاگ نویسی به طور کلی بازدید از سایت شما را افزایش می دهد که یک سیگنال مهم برای رتبه بندی گوگل است.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش همکاری در فروش و ایجاد وب سایت بازاریابی وابسته

با افزایش بازدید بلاگ، شما می توانید در کل رتبه بندی بهتری داشته باشید. اگر هر پست وبلاگ برای مخاطبان خاص ایجاد شده باشد و کانال مناسبی برای هدایت فروش داشته باشد، این افزایش بازدید می تواند افراد را به سمت محصولاتی که می خواهید بفروشید سوق دهد. بعلاوه شما این فرصت را خواهید داشت که فروشگاه تجارت الکترونیک خود را یک مرکز کامل در حوزه ی خود تبدیل کنید که کاربران می خواهند اغلب از آن بازدید کنند.

به تبدیل ترافیک به لید کمک می کند.

اکنون که کاربران از طریق وبلاگ خود به وب سایت شما مراجعه کرده اند، این فرصت را دارید که این ترافیک را به لید تبدیل کنید. هر پست فرصتی جدید برای تولید لید و مشتریان جدید است. روش کار واقعاً ساده است: فقط به هر پست وبلاگ یک کال تو اکشن ایجاد لید اضافه کنید.

نتایج طولانی مدت را به همراه دارد.

پست وبلاگ اکنون در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. این بدان معناست که برای روزها، هفته ها و ماه ها و سال های آینده می توانید همچنان از آن پست وبلاگ ترافیک و لید بگیرید. تلاشی که شما دیروز انجام دادید می تواند به صدها هزار بازدید تبدیل شود و در آینده منجر به تبدیل شود. علاوه بر این، از راه وبلاگ نویسی می توان درآمد کسب کرد که در مقاله کسب درآمد از وبلاگ نویسی کامل توضیح داده ایم. وقتی نوبت به وبلاگ نویسی می رسد، بیشتر فروش شما احتمالاً از طریق پست های قدیمی شما خواهد بود.

روش ها و تکنیک های داشتن وبلاگ موفق در فروشگاه آنلاینتاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش

هر کارآفرینی در دنیای امروزی می خواهد بازدید بیشتری را به فروشگاه آنلاین خود جلب کند. این ساده ترین راه برای افزایش فروش است. اما باید بدانید که کسب ترافیک آسان نیست. خوشبختانه روش های مقرون به صرفه ای وجود دارد که به طور پیوسته و منفعلانه به بازدید از فروشگاه آنلاین شما منجر می شود و یکی از بهترین راه ها ایجاد محتوای وبلاگ است.

رویکرد خود را نسبت به تولید محتوا تغییر دهید.

محتوایی را ایجاد کنید که در نهایت می تواند ترافیک ایجاد کند. تولید ترافیک پس از انتشار پست وبلاگ شروع نمی شود. درست در مرحله برنامه ریزی شروع می شود. در اینجا دو عنصر برای بررسی وجود دارد:

  1. انتخاب موضوع

اگر تصمیم دارید در مورد موضوعی بنویسید که هیچ فردی به آن علاقه ندارد، مهم نیست که محتوای شما چقدر خوب باشد برای به دست آوردن ترافیک مفید نخواهد بود. پس کدام موضوعات برای نوشتن مناسب هستند؟

خواندن وبلاگ ها و انجمن های دیگر می تواند یک راه عالی برای شروع باشد. نکته مهم در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید مباحثی را که انتخاب می کنید با استراتژی محتوای شما متناسب باشد و بر نیاز ها و سوالات مخاطبان هدف شما متمرکز باشد. مطابقت نیاز مخاطبان با موضوع مناسب اولین قدم در پیروزی تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش است.

  1. نوع محتوا را انتخاب کنید.

برخی از انواع محتوای خاص ممکن است بیش از سایرین مورد توجه قرار گیرند، به عنوان مثال اینفوگرافیک ها بیشتر از انواع دیگر محتوا به اشتراک گذاشته می شوند.  بنابراین باید نوع محتوای خود را انتخاب و تعیین کنید. سپس باید به آن ارزشی را اضافه کنید. اکنون که درباره یک موضوع و نوع محتوا تصمیم گرفتید، وقت آن است که به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوای خود را به گونه ای تنظیم کنید که از بقیه متمایز باشد.

واقعیت این است که احتمالاً تعداد زیادی پست در وبلاگ های دیگر وجود دارد که در مورد چیزی مشابه صحبت می کنند. نکته اصلی یافتن آن عنصری است که محتوای شما را از بقیه جدا کند. این ممکن است به معنای یافتن یک زاویه دید منحصر به فرد باشد، از جمله عمق بیشتر، اضافه کردن جزئیات بیشتر، بهبود قابلیت استفاده یا فقط دادن اطلاعات بیشتر.

عناوین جذاب تری بنویسید.

به طور متوسط​​، پنج برابر تعداد افراد عنوان را بیشتر از متن محتوا می خوانند. حتی اگر این میانگین امروز 100٪ صحیح نباشد، چیزی که می توان از آن اطمینان داشت این است که عناوین مهم هستند. آن ها می توانند موفقیت یا شکست هر پستی را که منتشر می کنید تعیین کنند. نکات زیادی درباره شیوه های نوشتن عناوین عالی وجود دارد اما دو عامل مهم برای یادآوری وجود دارد:

  • عنوان شما یک وعده است و باید همیشه به آن وعده، عمل کنید.
  • زمانی که عنوان خود را می نویسید، باید سوال بدون پاسخ باقی بماند.

تاثیر محتوای بصری در افزایش بازدید بلاگ

به محتوای قدیمی خود روح تازه بدهید.

برای بیشتر شدن تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش بهتر است محتوای قدیمی خود را به روز کنید زیرا انجام این کار تا حد زیادی تجربه کاربر را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشید. وقتی مطالب از رده خارج می شوند، برای کاربران کمتر مفید واقع می شوند و احتمال اینکه دیگر در موتورهای جستجو رتبه بالایی نداشته باشد بسیار بیشتر خواهد بود. بهتر است اولویت بندی کنید که کدام پست های وبلاگ را به روز می کنید، بنابراین می توانید یکی از موارد زیر را امتحان کنید:

  • به تجزیه و تحلیل محتوای خود بپردازید و محتوایی را شناسایی کنید که به اندازه گذشته ترافیک جستجو ندارد.

گوگل سرچ کنسول خود را بررسی کنید تا کلمات کلیدی را که برای آن ها رتبه بندی کرده اید را پیدا کنید و آن را بهبود ببخشید.

فقط اطلاعات را به روز نکنید همچنین در نظر بگیرید که چگونه می توانید تجربه کاربری پست را ساده تر کنید و آن را مفیدتر کنید.

پس از آماده شدن پست، می توانید به سادگی آن را به عنوان یک پست جدید تحت همان URL منتشر کنید یا انتخاب کنید که تحت یک URL جدید منتشر شود و یک ریدایرکت 301 از URl قدیمی به آدرس جدید اضافه کنید. البته می توانید برای داشتن یک محتوای بهینه و اوصلی برای سایت خود از خدمات تولید محتوا سایت های معتبری مانند ژاکت سرویس استفاده کنید تا بهترین محتوا را برای سایت خود دریافت کنید .

سفارش خدمات تولید محتوا

محتوای خود را بصری تر کنید.

محتوای بصری یک مسئله بزرگ است و آمار های موجود، میزان اهمیت آن را مشخص می کند. محتوای تصویری سهم بیشتری در موفقیت وبلاگ شما دارد، تعداد لایک بیشتری به شما می دهد و در نهایت بازدید بیشتری را به شما جلب می کند. بنابراین سعی کنید برای افزایش تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش از تصاویر با کیفیت برای وبلاگ فروشگاه خود استفاده کنید.

محتوایی بنویسید که به سوالات پاسخ دهند.

پست های وبلاگ که به سواالات متداول موجود در سایت شما پاسخ می دهند، بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. این نتایج ممکن است فوری نباشد اما با گذشت زمان می توانند به صفحاتی تبدیل شوند که بیشترین بازدید را برای فروشگاه شما دارند.

نوشتن محتوایی که به سوالاتی که مشتریان شما می پرسند پاسخ دهد، همیشه باید اولویت اصلی شما باشد. اگر می توانید آن محتوا را به یکی از محصولات خود پیوند دهید حتی نتیجه بهتر خواهد بود. همانطور که گفته شد، هر پست وبلاگ را به عنوان زمین فروش محصولات خود ندانید. معتبر و شفاف بودن مهم تر از هر چیزی است و در صورت رعایت این دو شاهد افزایش بازدید ارگانیک فروشگاه خود خواهید بود.

خود را به عنوان یک متخصص به افراد دیگر معرفی کنید.

معرفی خود به عنوان یک متخصص در حوزه ی کاری تان راهی عالی برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه است. به خاطر داشته باشید که فقط در مورد محصولات خود ننویسید، همچنین در مورد موضوعات مرتبط با آن ها بنویسید. نشان دادن علاقه به بهبود زندگی مشتریان، معجزه هایی برای برند شما به همراه خواهد داشت و مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی را به شما ثابت می کند.

در مورد محصولات خود با جزئیات بیشتر صحبت کنید.

هنگام نوشتن توضیحات محصول، گنجاندن همه جزئیات استفاده از محصولات شما می تواند برای مشتریان شما وسوسه انگیز باشد. توضیحات محصول شما باید مختصر و متمرکز بر فروش باشد. پست های وبلاگ فرصتی عالی برای عمیق تر کردن و به نمایش گذاشتن نحوه استفاده مشتریان از محصولات شما است. این پست های وبلاگ برای سئو بسیار مناسب است و با نوشتن جزییات محصولات خود با استفاده از کلمات کلیدی می توانید تعداد زیادی از جستجوگران علاقه مند را به سمت فروشگاه خود سوق دهید.

یک جامعه آنلاین بسازید.

یک وبلاگ نه تنها برای به اشتراک گذاری محتوا عالی است بلکه می تواند به عنوان یک مرکز برای مشتریان عمل کند و یک جامعه را پرورش دهد. داشتن مشتریان وفادار، ترویج رویدادهای محلی و پاسخ به نظرات، روش های عالی ارتباط با پایگاه مشتری و ارتباط افراد همفکر است.

صدای برند خود را ایجاد کنید.

صدای برند شما باید در تمام محتوایی که تولید می کنید سازگار باشد. خواه این صفحه ی درباره ی شما باشد یا بیوگرافی اینستاگرام یا وبلاگ شما، مشتریان نباید تفاوت عمده لحن و صدا در هرکدام را ببینند. وبلاگ شما کانالی است که می توانید با آن صدای برند خود را درخشان تر کنید.

لیست بازاریابی ایمیل خود را افزایش دهید.

وبلاگ شما مکان مناسبی برای جمع آوری تعداد بیشتر ثبت نام در ساخت لیست ایمیل شماست. از آنجا که محتوای وبلاگ شما مربوط به صنعت شما است، خوانندگان شما باید به عنوان آگهی های خریداری شده در نظر گرفته شوند و گرچه ممکن است در حال حاضر یک پنجره صفحه اصلی داشته باشید که تخفیف خرید اول را تبلیغ می کند، در نظر داشته باشید که آن را برای یک پنجره متفاوت در صفحات وبلاگ خود تغییر دهید.

طراحی سایت خود را ساده کنید

طراحی سایت و المان های به کار رفته در آن برای یک وبلاگ مهم است و وقتی طراحی سایت شما ساده و واضح است، مردم می خواهند مدام به آن بازگردند. برای داشتن یک طراحی وبلاگ چشمگیر نیازی به طراح یا توسعه دهنده نیست و اگر از وردپرس استفاده می کنید، خوش شانس هستید زیرا قالب های وبلاگ زیبای بسیاری وجود دارد. مطمئناً شما می توانید از یک قالب رایگان نیز استفاده کنید.جذب مشتری و افزایش فروش سایت فروشگاه اینترنتی

حواس پرتی های غیر ضروری را از وبلاگ خود پاک کنید.

بخش عمده ای از تولید ترافیک حفظ ترافیکی است که دارید، بنابراین این سوال را از خود بپرسید که آیا در وبلاگ من عناصری وجود دارد که نیازی به آن ها نداشته باشم؟ هر چیزی در وبلاگ شما باید هدفی داشته باشد که در راستای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود باشد. برای جلب نظر مخاطب باید تا حد ممکن نظر افراد را به محتوا و مطالب جلب کنید و المان هایی را که باعث حواس پرتی می شوند حذف کنید.

زمان بارگذاری وبلاگ خود را بهبود ببخشید.

زمان بارگزاری روی تاثیر وبلاگ روی افزایش بازدید و فروش بسیار مهم است، ثابت شده است که زمان بارگیری آهسته باعث افت چشمگیر تبدیل ها می شود. وقتی خوانندگان موجود خود را به سایت خود برگردانید، باید یک تجربه کاربری عالی ارائه دهید.

جمع بندی: شروع به نوشتن کنید!

اکنون که با مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی و تکنیک ها و روش های نوشتن بلاگ آن آشنا شدید زمان شروع کار فرا رسیده است! بازاریابی محتوا کلید موفقیت هر تجارت الکترونیکی است. محتوای وبلاگ همچنین به ادامه حضور شما در شبکه های اجتماعی کمک می کند. به جای اینکه از ادمین شبکه های اجتماعی خود بخواهید محتوای اصلی جدیدی را برای رسانه های اجتماعی ارائه دهید (یا خودتان آن محتوا را ایجاد کنید)، وبلاگ شما می تواند به عنوان آن مخزن تولید محتوا باشد. مهم است که قبل از کار روی اولین پست وبلاگ، در مورد جایگاه خود در نتایج گوگل تحقیق کنید. انجام برخی از تحقیقات برای کلمات کلیدی، تعیین سوالات مشتریان و پیدا کردن آنچه که رقبای شما می نویسند از جمله اقدامات برای شروع کار است.

محصول پیشنهادی

افزونه افزودنی های محصول ووکامرس | Product Add-ons

345,000 تومان

44%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه چند منظوره پشتیبانی چتی | Chaty

345,000 تومان

60%

محصول پیشنهادی

افزونه امتیاز و پاداش ووکامرس | yith woocommerce points and rewards

395,000 تومان

73.33%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه بازاریابی وردپرس | پلاگین AffiliateWP

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه بکاپ دوپلیکیتور پرو | پلاگین Duplicator Pro

345,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه چند فروشندگی دکان پرو | پلاگین Dokan Pro

345,000 تومان

73.44%
وردپرس داغ

وردپرس داغ


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه